Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ اقتصاد @ استراتژی های فارکس مستقیماً از کارشناسان تجارت!

استراتژی های فارکس مستقیماً از کارشناسان تجارت!

by | 1 اردیبهشت 1401 | اقتصاد | 0 comments

داشتن یک منبع درآمد در کنار شغل اصلی، می تواند زندگی بسیاری از افراد را دستخوش تغییرات بزرگی نماید. افراد بی‌شماری در سراسر کشور در این روزگار به دنبال تسکین مالی هستند. پیشنهاد ما به شما فعالیت در بازار فارکس و کسب درآمد دلاری می‌باشد. اما به یاد داشته باشید که فعالیت در این بازار دارای ریسک‌های زیادی است که چنانچه پیش از ورود، دانش و تجربه کافی کسب نکرده باشید می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. از این رو در این مقاله قصد داریم ضمن آشنایی بیشتر با این بازار، استراتژی های فارکس ارائه دهیم تا بتوانید موفق‌تر از همیشه در این بازار عمل نمایید.

فارکس حتی بیشتر از بازارهای سهام، به اقتصاد و اخبار وابسته است. از این رو قبل از شروع معامله در فارکس، بایستی با مفاهیم تکنیکال و فاندامنتال مختلفی از جمله کسری حساب جاری، نرخ بهره، سیاست پولی و عدم تعادل تجاری آشنا شوید. دقت داشته باشید تجارت بدون آگاهی از این عوامل حیاتی، منجر به زیان مالی سنگینی خواهد شد.

به یاد داشته باشید که خطوط توقف ضرر (Stop loss) برای محافظت از سرمایه شما در برابر نوسانات بزرگ بازار می‌باشند. سعی کنید از همین شروع، عادت‌های خوب معامله‌گری را در خود نهادینه کنید تا شانس موفقیت بیشتری در آینده داشته باشید.

هنگامی که در معامله‌ای سود می کنید، زیاده روی نکنید و حریص نباشید. ترس از دست دادن پول در واقع می‌تواند باعث از دست دادن پول بیشتری برای شما شود. پس تمام تلاش خود را داشته باشید که احساسات خود را کنترل کنید تا در فرآیند تصمیم گیری شما اختلال ایجاد نکنند. بنابراین به جای احساسات، سعی کنید مبنای اقدامات خود را بر اساس تحقیق و اطلاعات قرار دهید.

همچنین بخوانید  آشنایی با پارامترهای مهم اقتصاد کلان

استفاده درست از حاشیه‌ها می تواند به شما کمک کند تا سود بیشتری را حفظ کنید. مارجین این پتانسیل را دارد که سود شما را تا حد زیادی افزایش دهد. در حالی که ممکن است سود شما را دو یا سه برابر کند، اما در صورت استفاده بی دقت ممکن است ضرر شما را دو یا سه برابر کند.

تمرین باعث ایجاد اعتماد به نفس و مهارت می‌شود. استفاده از حساب دمو برای یادگیری یک راه عالی برای درک بازار است. تماشای آموزش‌های آنلاین می‌تواند بسیار مفید باشد. به یاد داشته باشید که در این بازار، دانش قدرت است، پس تا آنجا که می‌توانید قبل از شروع فعالیت خود در بازار، خوب یاد بگیرید.

معامله گران از دستور توقف ضرر برای کاهش ریسک معاملاتی خود در بازارهای فارکس استفاده می‌کنند. پس از کاهش یک سرمایه گذاری با درصد مشخصی که با مجموع اولیه تعیین می‌شود، دستور توقف ضرر فعالیت معاملاتی را متوقف می‌کند و از بیشتر شدن ضرر معاملاتی جلوگیری می‌نماید.

در این زمینه توصیه می کنم مقاله چگونه ضررهای خود را در بازار فارکس کاهش دهیم را مطالعه بفرمایید.

همچنین بخوانید  اختلاس؛ نامی آشنا برای هر ایرانی

قبل از باز کردن یک حساب مدیریت شده، حتماً در مورد کارگزار (بروکر) خود تحقیق کنید. شما باید به دنبال یک شرکت کارگزاری باشید که چندین سال است با سابقه خوب تاسیس شده است.

بسیاری از مردم به اشتباه فکر می‌کنند که نشانگرهای توقف ضرر دیده می‌شوند و باعث می‌شوند ارزش ارز درست زیر این نشانگرها قبل از شروع دوباره بالا رفتن ارزش کاهش یابد. این کاملا نادرست است. معامله بدون تعیین حد ضرر بسیار خطرناک است، بنابراین هر چیزی را که می شنوید باور نکنید.

انتخاب بسته حساب شما باید نشان دهنده میزان اطلاعات و انتظارات شما از معامله باشد. با چیزی که در این مرحله توانایی انجام آن را ندارید کنار بیایید. بعید است که یک شبه در معاملات موفق شوید. استفاده از حساب‌های شما ممکن است در ابتدا وسوسه‌انگیز باشد، اما این امکان را فراهم می‌کند که علاوه بر بازدهی کلان، ضررهای زیادی نیز به همراه داشته باشید. اگر یک معامله‌گر جدید هستید، حساب‌های کوچکتر ریسک کمتری دارند. حساب تمرینی هیچ ریسکی ندارد. سعی کنید قبل از شروع تجارت قواعد و قوانین آن را به خوبی یاد بگیرید.

در خرید ربات‌های فارکس یا کتاب‌های الکترونیکی که نوید بازگشت سریع و ثروت‌های ناگفته را می‌دهند، غرق نشوید. فروشندگان این محصولات کلاهبردارهایی هستند که روش‌های معاملاتی بد یا آزمایش نشده‌ای را ارائه می‌دهند. به یاد داشته باشید که هیچ راه تضمینی برای کسب درآمد در فارکس وجود ندارد. در نهایت، تنها افرادی که در این معاملات مشارکت دارند و در نهایت ثروتمندتر می‌شوند، فروشندگان آن‌ها هستند. بهتر است به جای این کار، از یک معامله گر با تجربه فارکس درس بگیرید تا تکنیک‌های خود را بهبود ببخشید.

همچنین بخوانید  تاثیر قیمت نفت بر اقتصاد جهانی

به دیگران متکی نباشید که به جای شما فکر کنند. هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا در مورد بازار بیاموزید. این تنها راهی است که می‌توانید در بازار فارکس موفق شوید و پولی را که به دنبال آن هستید به دست آورید.

شما باید با استفاده از دستورات توقف ضرر، از حساب معاملاتی خود در فارکس محافظت نمایید. این امر برای تبدیل شدن شما به یک معامله‌گر حرفه‌ای ضروری خواهد بود. اگر در بازار در حال تغییر غافل شوید، ممکن است با ضرر مالی زیادی روبرو شوید. وقتی دستورات توقف ضرر را وارد کنید، از سرمایه خود در مقابل هیجانات و نوسانات بازار محافظت خواهید کرد.

معامله گری در بازار فارکس می تواند به عنوان شغل دوم و یا شغل اصلی شما در نظر گرفته شود. در این میان دانش و مهارت شما از معامله‌گری تعیین کننده این موضوع خواهد بود. اما توجه داشته باشید که همچنان اولین قدم، یادگیری استراتژی های فارکس پیش از شروع فعالیت می‌باشد.

hesamTrader

hesamTrader

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط