Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
سلامت عمومی
طراحی وبسایت
گردشگری
مارکتینگ
محیط زیست
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ نکات طلایی بازاریابی در لینکدین که باید بدانید!

نکات طلایی بازاریابی در لینکدین که باید بدانید!

by | 8 اردیبهشت 1400 | مارکتینگ | 0 comments

آیا می دانید لینکدین بیش از660 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد؟ این بدین معنی است که این پلتفرم امروزه یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی است.

یک سوال مهم:

آیا شما برای مطرح کردن کسب و کار خود در دنیای اینترنت و ماندن در ذهن مخاطب، از حداکثر پتانسیل لینکدین در جهت اهداف بیزینسی خود استفاده می کنید؟

با ظهور و محبوبیت شبکه های اجتماعی جدید مانند اینستاگرام، گاهی اوقات خیلی از کسب و کارها ارزش و قدرت لینکدین را نادیده می گیرند و به سمت استفاده از شبکه های اجتماعی دیگر می روند. در مقایسه با فیس بوک، توییتر و اینستاگرام، لینکدین ممکن است خسته کننده به نظر برسد اما فقط با صرف 15 دقیقه، متوجه می شوید که این شبکه اجتماعی برای کسب و کارها به منزله گنج است. برای استفاده کامل از تمام پتانسیل لینکدین فقط به زمان نیاز دارید. لینکدین بهترین فضا برای ایجاد ارتباط با افراد متخصص است. لینکدین در سال 2003 راه اندازی شد و با وجود گذشت سال ها از آن، هنوز شبکه ای حرفه ای محسوب می شود که افراد متخصص یا کسب و کارها از آن بهره می برند به طوری که امروزه به بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی کسب و کارها تبدیل شده است.

این مقاله پر از نکاتی است که به شما کمک می کند یاد بگیرید چگونه از این پلتفرم برای ارتقا و رشد کسب و کار خود استفاده کنید.

لینکدین مارکتینگ

لینکدین فقط برای افراد متخصص و جویای کار نیست. شما می توانید از لینکدین برای رشد و رونق کسب و کار خود استفاده کنید. این رسانه اجتماعی ابزاری است که شما و کسب و کارتان را در معرض میلیون ها نفر قرار می دهد و برای ایجاد ارتباط با افراد و شرکت های دیگر و رونق بخشیدن به نام تجاری خود می توانید از آن استفاده کنید. لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه ای است که هدف از آن پیشرفت شغلی، ایجاد ارتباطات حرفه ای، تعامل کاری و سایر فعالیت های مربوط به کسب و کار است.

همچنین بخوانید  راهنمای کدهای UTM: نحوه ردیابی هر لینک و ترافیک ورودی از رسانه‌های اجتماعی

شما می توانید در لینکدین به راحتی مشتری، کارمند و یا شریک کاری پیدا کنید. اگر بخواهید از طریق لینکدین برای کسب و کار خود بازاریابی کنید، باید یک صفحه کمپانی برای کسب و کار خود بسازید. اما به یاد داشته باشید که در ابتدای ورود به دنبال فروش محصول نباشید بلکه هدف خود را افزایش follower  قرار دهید. برای افزایش ارتباطات و دیده شدن باید محتوای جذاب و مفید تولید کنید.

به تمامی پروسه های ایجاد ارتباطات در لینکدین، بهبود آگاهی از برند، تقویت روابط کاری، به اشتراک گذاشتن محتوا و هدایت بازدید به وب سایت شما لینکدین مارکتینگ گفته می شود.

اهمیت استراتژی در لینکدین مارکتینگ

از آنجا که مخاطبان این شبکه کاملا متفاوت با مخاطبان شبکه های اجتماعی دیگر هستند، برای دستیابی به نتایج مورد نظر در لینکدین مارکتینگ شما به روش و استراتژی کاملا متفاوتی نیاز دارد. به گفته اسپروت سوشال که یک ابزار مدیریتی و نظارتی جامع برای رسانه‌های اجتماعی‌ است در لینکدین مارکتینگ به طور متوسط ​​277٪ لید بیشتری نسبت به فیس بوک مارکتینگ تولید می شود.

شاید از خود بپرسید که لید چیست و چه کاربردی دارد. لید(lead) ، فرد یا سازمانی است که به آنچه می فروشید و خدماتی که ارائه می دهید علاقه نشان داده است و این علاقه با به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس، مانند شناسه ایمیل و یا شماره تلفن قابل شناسایی است. به فرآیند تبدیل افراد عادی به لید و مشتری تولید لید گفته می شود. با در نظر گرفتن تمام این ها می توان نتیجه گرفت که لینکدین افراد را سریع تر به مشتری تبدیل می کند.

به روز رسانی مداوم پروفایل

برداشت اول بسیار مهم است و ایجاد پروفایلی بی نقص، فرصتی عالی برای تحت تأثیر قرار دادن افراد است. به روز نگه داشتن پروفایل یکی از تأثیرگذارترین روش‌ها برای بهبود ارتباطات شماست. فقط برند شما نیست که مخاطبانتان با آن تعامل دارند. افراد با شما به عنوان یک شخص حقیقی ارتباط برقرار می کنند پس مشخصات شما بسیار مهم است. مهارت‌ها و دستاوردهای اخیری که کسب کرده اید به پروفایل خود اضافه کنید. شخصیت حرفه ای خود را در معرض نمایش قرار دهید.

همچنین بخوانید  شبکه‌های اجتماعی و تاثیر آن‌ها بر شرکت‌های تولید پوشاک

ایجاد صفحه ای جذاب

صفحه شما باید فرصت های زیادی را برای مشتریان آینده فراهم کند تا آن ها بتوانند به راحتی در مورد نام شرکت شما و افرادی که در آنجا کار می کنند اطلاعات به دست آورند و با محتوای مربوطه درگیر شوند.

مشخص کردن هدف و توجه به مخاطب

همانطور که گفتیم، افزایش آگاهی و تولید لید دو فاکتور کلیدی هستند. اگر این را بدانید که دنبال چه چیزی هستید، راحت تر می توانید تعریفی از مخاطب خود داشته باشید.

بهینه کردن صفحه خود

اگر صفحه کمپانی خود را بهینه کنید، می توانید به راحتی دیده شوید و افرادی که به دنبال خدماتی مشابه خدمات شما هستند راحت تر شما را پیدا خواهند کرد.

درج کلمات کلیدی: کلمات کلیدی و عباراتی که مشتریان بالقوه ممکن است برای جستجوی محصول یا خدمات شما استفاده کنند را در نظر بگیرید و آن ها را در قسمت ” About “به طور کاملا دقیق درج کنید.

لینک دادن به صفحه خود: از وبسایت شرکت به صفحه لینکدین آن لینک دهید و کارمندان خود را مجاب کنید تا صفحات لینکدین خود را همواره به روز کنند و در آن فعالیت کنند.

تولید محتوا: هرچه محتوا موثرتر باشد و کاربران تعامل بهتری با آن برقرار کنند، رتبه صفحه شما در نتایج جستجو بالاتر خواهد بود. چند نکته اساسی وجود دارد که می توانید با به کارگیری آن ها تعداد دنبال کننده ها و دنبال شونده های خود را افزایش دهید.

تولید محتوای جذاب

محتوایی تولید کنید که مخاطبان هدف شما ترغیب به خواندن آن شوند. مخاطبان در لینکدین به دنبال ایده های بکر و خلاقانه هستند. انتشار اینگونه محتواها در صفحه شرکتی یکی از قدرتمندترین روش ها برای افزایش مخاطب است. طبیعتا، شما ممکن است ترجیح دهید خودتان تولید محتوا کنید، اما اشتراک گذاری محتواهای دیگران نیز ایده خوبی است.

همچنین بخوانید  4 روش کسب درآمد از اینستاگرام

تنوع در محتوا

محتواهایی که همراه با تصویر هستند، 6 برابر نسبت به محتواهای متنی بیشتر مخاطب جذب می کنند. برای افزایش تعامل مخاطبان، محتواهای خود را با قالب های مختلفی ارائه دهید. به اشتیاق مخاطبان خود برای محتواهای بصری توجه کنید و سعی کنید از تمام قالب های ویدیویی، تصویری، صوتی و… استفاده کنید. ویدیوها باید حدود 1 الی 2 دقیقه باشند و باید در چند ثانیه اول توجه مخاطبان را جلب کنند. برای کسانی که با صدا خاموش هستند زیرنویس اضافه کنید. چندی پیش لینکدین، سرویس پخش زنده‌ی ویدئوِ خود را با نام لینکدین لایو ( linkedin Live) رونمایی کرد زیرا معتقد است ویدیو بیشتر از هر فرمت دیگری در لینکدین رشد داشته است. با آمارگیری هایی که انجام شده، ویدیوی زنده 24 برابر بیشتر از ویدیوی عادی در لینکدین بازخورد می گیرد.

فایل هایی مانند PDF و پاورپوینت نیز می توانند آنچه را که برند شما را منحصر به فرد می کند به نمایش بگذارند. مورد دیگری که  باعث افزایش بازدید و تعامل با مخاطبان می شود به نمایش گذاشتن لحظاتی از شرکت و تیم است. هنگامی که پروژه ای را با موفقیت به اتمام می رسانید، جشن کوچکی بگیرید و این لحظه دلپذیر را با تیم خود سهیم شوید و در نهایت از آن لحظه بخصوص فیلم بگیرید و در لینکدین به اشتراک بگذارید.

ایجاد کمپین های تبلیغات اسپانسری در لینکدین

تبلیغات در لینکدین تاثیرگذارترین راه‌ برای جذب مشتری است. هیچ شبکه اجتماعی دیگری به اندازه لینکدین با کسب‌و‌کارهای حرفه‌ای سازگار نیست تا جایی که به بهترین مکان برای ارتباط با مخاطبان تبدیل‌شده است. تبلیغات در لینکدین به شما اجازه می‌دهد تا در پیام‌های شخصی، صفحه فید و نوارهای کناری کاربران هدف نمایش داده شوید. در حال حاضر لینکدین امکان ساخت چهار نوع کمپین تبلیغاتی را به شما می‌دهد.

پریسا مظلوم
پریسا مظلوم

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط