Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ معرفی بهترین سیستم‌ های فروشگاه ساز

معرفی بهترین سیستم‌ های فروشگاه ساز

by | 14 مهر 1401 | مارکتینگ | 1 comment

اگر قصد شروع فعالیت با استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی را دارید، می‌توانید از سیستم‌های فروشگاه‌ ساز بسیاری استفاده نمایید. در سال‌های اخیر با افزایش رشد انواع CMS و سایت‌سازهای فروشگاهی و همچنین رشد برخی از سایت‌‌ها در زمینه ساخت فروشگاه‌‌های متنوع با دریافت کمترین هزینه، سبب شده تا افراد در انتخاب بین این سایت‌‌ها و فروشگاه‌‌های مورد نظر خود دچار سردرگمی و شک شوند. در این مقاله قصد معرفی بهترین سیستم‌‌های فروشگاه ساز را داریم.

 

شناسایی و معرفی برترین سیستم‌ های فروشگاه ساز در کشور ایران

 زمانی که شما تصمیم به فعالیت و همچنین راه اندازی فروشگاه اینترنتی مخصوص به خود را دارید، می‌ بایست در مرحله اول تمام امکانات و نیازهای ضروری برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی را فراهم نمایید. همانطور که می‌‌دانید در چندین سال اخیر، میلیون‌ها کاربر اینترنتی در کشور ما حضور و فعالیت دارند که هر کدام محصولات، خدمات و مطالب مخصوص و مورد نیاز خود را جستجو می‌کنند.

وجود کاربر‌های میلیونی به خودی خود تاثیر بسیاری زیادی در ارائه و معرفی بهتر و سریع‌ تر محصولات و خدمات شما دارد. البته این در صورتی امکان‌ پذیر است که شما از یک برنامه‌ریزی اصولی و صحیح پیروی نمایید. پس از انجام مراحل بالا یعنی همان انتخاب یک برنامه‌ریزی و استراتژی فروش، باید با در نظر گرفتن برخی موارد از جمله توان مالی خود و میزان امکانات و قابلیت‌های فروشگاه سازها، به انتخاب یکی از سایت‌های فروشگاه‌ سازی بپردازید تا آن سایت در مدت زمان مشخص شده بهترین فروشگاه را برای شما طراحی و تولید نماید.

همچنین بخوانید  نکات مهم در نگارش مقاله سئو محور

معروف‌ ترین و بهترین سیستم‌ های فروشگاه‌ سازی عبارت‌ اند از:

  • سیستم فروشگاه ساز پرتال

از جمله برترین سیستم‌های فعال در فروشگاه سازی، سیستم پرتال است که به گروه نوین ارتباط داشته و در زمینه سئو و همچنین بهینه‌ سازی دیجیتال مارکتینگ و سایت به صورت حرفه‌ای و تخصصی فعالیت می‌کند. شما به راحتی می‌توانید با انتخاب این نوع فروشگاه ساز از تمامی امکانات و قابلیت‌های این سیستم در زمینه فروشگاه ساز بهره‌مند شوید و علاوه بر این از مشاوره‌های تخصصی پشتیبان این تیم نیز به منظور بهبود و افزایش سئو فروشگاه خود بهره ببرید.

خوب است بدانید که سیستم فروشگاه ساز پرتال امکانات بسیار زیاد دیگری نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان اطلاع‌ رسانی از طریق پیامک درباره تمامی خریدها و فعالیت‌های انجام شده در سایت، قابلیت شخصی‌ سازی و ویرایش قالب فروشگاه خود، امکان فرستادن تیکت توسط مشتریان و سایر بازدیدکنندگان، ارائه انواع قالب‌های مورد پسند کاربران و … اشاره کرد.

  • سیستم فروشگاه ساز ووکامرس

از دیگر افزونه‌های معروف وردپرس، ووکامرس است. به راحتی می‌ توان از طریق نصب ووکامرس بر روی سیستم‌های حاوی محتوا وردپرس که تحت مدیریت شما هستند، به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مورد نظر از طریق این سایت نیز اقدام نمایید. همچنین این نوع افزونه مزیت‌های قابل توجهی را به همراه داشته که سبب شده است وردپرس از برترین نمونه‌های سیستم فروشگاه‌ سازی به منظور طراحی و ساخت انواع فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شود.

بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی فعال در سال‌های اخیر با سیستم ووکامرس طراحی شده‌اند. ووکامرس مانند سایر سیستم‌های دیگر امکانات ویژه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که فراهم کردن شرایط به منظور فروش انواع محصولات و خدمات دانلودی و فیزیکی، قیمت‌ گذاری بر روی تمامی محصولات فروشگاه، قابلیت استفاده از درگاه‌ های متنوع به منظور پرداخت توسط مشتری، امکان ساخت حساب کاربری برای بازدیدکنندگان و مشتریان، اضافه نمودن کد تخفیف و… از جمله این امکانات محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید  اهمیت داشتن لوگو برای پیج های اینستاگرام

علاوه بر مطالب ذکر شده، ووکامرس مزیت‌های دیگری نیز به همراه دارد که از مهم‌ترین آن‌ها قرار گرفتن هسته سیستم بر روی وردپرس است که این مورد از جهت سئو و بهینه‌ سازی، یک انتخاب عالی و بی‌نظیر برای ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی به شمار می‌رود. همچنین به دلایل دیگری از جمله وجود انواع افزونه و قالب‌ها در ووکامرس، قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی با پرداخت کمترین هزینه و در عین حال استفاده از بیشترین امکانات نیز وجود دارد.

  • سیستم فروشگاه‌ سازی شاپفا

از محبوب‌ترین سیستم‌های فروشگاه‌ سازی دیگر، فروشگاه ساز شاپفا است. این نوع سیستم قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی در چهار پلان متنوع از جمله پلان نقره‌ای، برلیان، طلایی و اختصاصی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. شما با بهره گیری از این سیستم به راحتی می‌توانید با توجه به امکانات و شرایط هر نوع پلان، یک فروشگاه اینترنتی مخصوص به خود را بسازید. اگر قصد استفاده از امکانات گسترده‌تر را دارید، می‌بایست پلان خود را بر این اساس نیز ارتقاء دهید تا فروشگاه بهتری بسازید. از مزیت‌های ویژه این نوع سیستم که برای پلان‌ها اختصاص داده شده است، این بوده که هیچ محدودیتی برای پهنای باند اختصاصی در فروشگاه وجود ندارد که از این رو دیگر لازم نیست درباره تمام شدن پهنای باند مصرف برای سایت و فروشگاه اینترنتی خود نگران باشید.

همچنین بخوانید  کجا تبلیغات انجام دهم تا بیشتر بفروشم!

مانند دو سیستم ذکر شده در مطالب قبل، این نوع فروشگاه ساز نیز مزیت‌های مربوط به خود را دارد که از برترین آن‌ها می‌توان به قابلیت تولید و نمایش ویدیو‌های مختلف برای هر محصول، برخورداری از امکانات لازم جهت ساخت وبلاگ برای فروشگاه، امکان خرید آنلاین و غیر حضوری و مدیریت کردن تمامی نظرات و کامنت‌ها، امکان امتیاز دهی اختصاصی به هر محصول، قابلیت ساخت ایمیل اختصاصی، برخورداری از یک سرور بسیار قدرتمند و پایدار با پهنای باند وسیع و نامحدود، امکان بهره مندی از SSL و… اشاره کرد.

  • سیستم فروشگاه‌ سازی پرستاشاپ

این نوع سیستم شباهت بسیار زیادی به فروشگاه ساز ووکامرس دارد و مانند آن یک نوع CMS رایگان است که به راحتی می‌توان با نصب و راه‌اندازی آن بر روی هاست و همچنین دامنه اختصاصی خود، در کمترین زمان اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی خود نمود. مهم‌ترین تفاوت فروشگاه ساز پرستاشاپ با ووکامرس در هزینه‌های اقتصادی آن است که در پرستاشاپ می‌بایست هزینه‌های بیشتری را به منظور استفاده از انواع قالب‌ها و ماژول پرداخت کرد

امکانات فروشگاه ساز پرستاشاپ بسیار نامحدود بوده که دلیل این امر، نصب ماژول و قالب بر روی سیستم خود و در نتیجه فراهم بودن شرایط بیشتر به منظور گسترش و توسعه فروشگاه خود است. در کل می‌توان گفت که این نوع سیستم فروشگاه ساز نسبت به ووکامرس، اختصاصی‌تر بوده و همچنین شرایط بهتری داشته و در نتیجه یک گزینه برتر است.

منبع: سئو پرشین

seopersian

seopersian

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. حمید
    0
    0

    میشه گفت یه محتوا جذاب خواندنی و همیشه سبز
    ممنون از سایت یونویس و سئو پرشین

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط