Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ لیست بهترین فیلم ها و سریال های شهره لرستانی

لیست بهترین فیلم ها و سریال های شهره لرستانی

by | 18 بهمن 1401 | فیلم و سرگرمی | 1 comment

شهره لرستانی یا بهتر بگوییم، مازیار لرستانی یکی از بازیگران خوب و مطرح سینمای ایران بوده است. مازیار لرستانی قبل از تطبیق جنسیت خود، در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرده است که اکثر این فیلم‌ها از معروف‌ترین آثار سینمای ایران هستند. در این مقاله سعی داریم فیلم های شهره لرستانی را با هم مرور کنیم.

اخراجی ها

فیلم اخراجی ها

اخراجی‌ها، یکی از فیلم های شهره لرستانی، فیلمی کمدی به کارگردانی و نویسندگی مسعود ده ‌نمکی و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله کاسه‌ساز است. این فیلم در واقع داستان زندگی مجید یکی از جوانان جنوب شهر را روایت می‌کند که به دختر پیرمرد پارسای به نام میرزا دل می‌بندد و میرزا در صورتی به ازدواج او با دخترش رضایت می‌دهد که مجید سر به راه شود. مجید برای اینکه ثابت کند که سر به راه شده است تصمیم می‌گیرد به همراه دوستان خود راهی جبهه شود. در این فیلم اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، مینا جعفرزاده ، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی و سیدجواد هاشمی به ایفای نقش پرداخته‌اند. شهره لرستانی در این فیلم ایفاگر نقش همسر محمد رضا شریفی نیا (حاجی گرینوف ) بوده است.

سریال سه در چهار

سریال سه در چهار شهره لرستانی

سریال سه در چهار یک سریال طنز به کارگردانی مجید صالحی است که سال 87 از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت و یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیون شد. داستان این سریال روایت‌گر زندگی دو باجناق و خانواده آنها است که با توجه به مشکلات مالی و نیاز به پول برای تاسیس یک شرکت خدماتی تصمیم می‌گیرند مدتی با هم زندگی کنند اما این تازه شروع ماجراها و اتفاقاتی است  که پس از آن رخ می‌دهد. شهره لرستانی در این سریال نقش حنا، همسر سیروس املشی که مهران رجبی ایفاگر آن است را برعهده دارد. این نقش بدون شک یکی از بهترین و ماندگارترین نقش‌های او در تلویزیوین بوده است. او در این سریال با بازیگرانی چون محمد کاسبی، نادیار دلدار گلچین، آناهیتا افشار، علی صادقی، اشکان اشتیاق، مریم سلطانی و… همبازی بود.

همچنین بخوانید  جشن هالووین چیست؟ اطلاعات مهم در مورد هالووین!

سریال امام علی

سریال امام علی با بازی شهره لرستانی

سریال امام علی(ع)  به عنوان یکی از فاخرترین و ماندگارترین سریال های تلویزیونی و همچنین فیلم های شهره لرستانی به کارگردانی داوود میرباقری سال 75 از شبکه یک سیما پخش شد. در این سریال هنرمندان معروف و شناخته شده زیادی به ایفای نقش پرداخته‌اند. شهره لرستانی یکی از بازیگرانی بود که در این سریال به ایفای نقش پرداخت و ایفاگر نقش مریم دختر عثمان و همسر مروان بود.

زیر درخت هلو

اعضای خانواده عارف پور یکی شب قبل از مرگ در خواب مطلع می شوند که فردا آخرین روز زندگی آنها است و ساعت پنج عصر خواهند مرد. بازیگران اصلی این فیلم کمدی حمید جبلی، فاطمه معتمد آریا، ایرج طهماسب و شهره لرستانی هستند. این اثر که یکی از فیلم های شهره لرستانی است، داستان بسیار جالبی دارد. محور اصلی داستان در مورد یک درخت هلو است که اعضای خانواده گمان می‌کنند که قرار است زیر آن جان خود را از دست بدهند.

سریال مختارنامه

سریال مختارنامه

مختارنامه بدون شک یکی از پرطرفدارترین و مهمترین سریال های تاریخی تلویزیون و همچنین یکی از بهترین فیلم های شهره لرستانی است که به زندگی و قیام مختار ثقفی پس از حادثه عاشورا می‌پردازد که داوود میرباقری کارگردانی آن را برعهده داشته است. تولید مختارنامه از ۱۳۸۱ش تا ۱۳۸۸ش به طول انجامید. این سریال تلویزیونی سال ۱۳۸۹ش از شبکه اول سیما جمهوری اسلامی ایران پخش شد. فریبرز عرب‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، انوشیروان ارجمند، فریبا کوثری، نسرین مقانلو، رضا کیانیان، داوود رشیدی، امین زندگانی، فرهاد اصلانی، محمد فیلی، پرویز پورحسینی، محمدرضا شریفی‌نیا و شهره لرستانی معروفترین بازیگران این سریال بوده‌اند.

همچنین بخوانید  8 فایده بازی‌های ویدیویی برای بزرگسالان و کودکان

سریال خوشنام

سریال خوشنام

سریال خوشنام به کارگردانی علیرضا نجف زاده و به نویسندگی محسن کیایی و علی کوچکی یک سریال مناسبتی بود که ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش می‌شد. هومن حاجی عبداللهی، حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولد بیگی، نیلوفر رجایی فر، عباس جمشیدی‌فر، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، سیاوش چراغی پور، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، محمدرضا داوود نژاد، فاطمه شکری، کریم قربانی، رضا فیاضی، شیوا خنیاگر، الهه جعفری از جمله مهمترین بازیگران این سریال بودند. هومن حاجی عبداللهی نقش اصلی این سریال را برعهده داشته و شهره لرستانی نقش مادر او را ایفا می‌کند.

سریال با خانمان

سریال با خانمان

با خانمان یک سریال تلویزیونی به کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی امیر برادران و تهیه کنندگی زینب تقوایی بود که سال 1399تولید شده است. این سریال در مورد زندگی یک استاد دانشگاه به نام مسعود (حسام محمودی) است که قصد دارد با دختر عموی خود، سمانه (مارال فرجاد) ازدواج کند. اما به علت اختلافات خانوادگی او موفق به انجام این کار نشده است . پس از افشای یک راز در مورد زندگی خانوادگی مسعود، زندگی او دست‌خوش تغییر و تحولاتی می‌شود. حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، مارال فرجاد، امیر کاظمی، فرزانه سهیلی، امیر آتشانی، حامد وکیلی، گیتی معینی، مریم سلطانی، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی و بهنام تشکر و شقایق دهقان از جمله بازیگران این سریال هستند. شهره لرستانی در این سریال نقش حوریه مادر مسعود و گوهر را برعهده دارد.

لیلی با من است

فیلم لیلی با من است

لیلی با من است فیلمی کمدی است که بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، شهره لرستانی، محمود عزیزی، رحمان باقریان، مهدی فقیه، هدایت‌الله نوید، حسین معلومی، رحیم مهدی‌خانی، ساحره متین، سعید نوراللهی، اسماعیل امیدی و علی غفاری در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. کمال تبریزی و رضا مقصودی نویسندگی این فیلم را برعهده داشته‌اند و کمال تبریزی کارگردان این فیلم بوده است. صادق مشکینی  با بازی پرویز پرستویی، فیلمبردار تلویزیون، علیرغم ترس زیاد از جنگ، برای گرفتن وام از تلویزیون برای تکمیل خانه نیمه ساخته‌اش، ناچار است برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منتطقه جنگی برود.

همچنین بخوانید  سفر بصری

اشک ها و لبخندها

اشک ها و لبخندها

اشک‌ها و لبخندها یک سریال تویزیونی ایرانی بود که حسن فتحی برای نوروز ۱۳۸۸ ساخته‌است. داستان این فیلم در مورد زنی به نام شمسی است که به علت تصادف به زندان افتاده است. او تصمیم می گیرد به مدت 15 روز از زندان مرخصی بگیرد تا به زندگی پسرش خسرو سروسامان بدهد و دختر برادرش حشمت را برای او خواستگاری کند.،حشمت که نمی‌تواند به خواهرش جواب رد بدهد سعی می‌کند با گفتن یک دروغ خواهرش را دست به سر کند اما این دروغ اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند. در این سریال مهدی هاشمی، گوهر خیراندیش، شهره لرستانی، لیلا اوتادی، هومن برق‌نورد و کیانوش گرامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هزار پا

فیلم هزار پا

فیلم هزارپا هم یکی از معروف‌ترین فیلم های شهره لرستانی است که در مورد زندگی رضا و دوستش منصور است که مشغول کیف قاپی هستند. او از طریق مادرش پی می‌برد که دختر فردی پولدار تصمیم گرفته است که با یک جانباز ازدواج کند. این موضوع سبب می‌شود که رضا که در تصادف پای خود را ازدست داده سعی کند با نزدیک شدن به این دختر او را راضی به ازدواج کند. رضا پس از وارد شدن به آسایشگاه جانبازان که مدیریت آن برعهده دختر است سعی می‌کند با گفتن دروغ های زیاد دختر را به خود علاقمند سازد. جواد عزتی, رضا عطاران, سارا بهرامی, مهران احمدی و مازیار لرستانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
2
+1
2
+1
2
+1
+1
+1
1
+1
2

1 Comment

  1. خاطره سرایی
    0
    0

    فقط اونجا که مازیار لرستانی تو فیلم اخراجی های 2 به عراقیه گفت: لا خواهر لا مادر

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط