Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ تاثیر ساخت بک لینک در شبکه های اجتماعی روی سئو سایت

تاثیر ساخت بک لینک در شبکه های اجتماعی روی سئو سایت

by | 26 خرداد 1401 | مارکتینگ | 0 comments

باورش کمی سخت است، اما هنوز برخی از افراد از سوشیال مدیا برای بک لینک استفاده می‌کنند. این مانند این است که از MySpace در سال 2022 استفاده کنیم. این کار به سایت شما کمکی نخواهد کرد و حتی می‌تواند بیشتر از فایده‌ی آن حتی برای شما مضر نیز باشد.

اگر قبلاً لینک‌های شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده‌اید یا به انجام آن فکر می‌کنید، در این مقاله برخی از جایگزین‌های بسیار خوبی برای لینک‌سازی را به شما آموزش می‌دهیم تا بتوانید سایت خود را رشد دهید، رتبه خود را افزایش دهید و ترافیک بیشتری را با لینک بیلدینگ ایجاد نمایید.

سوشیال بوک مارکینگ چیست؟

وقتی صحبت از ساخت لینک می‌شود، سوشیال بوک مارکینگ ‏اساسا به دریافت بک لینک از سایت یک شبکه‌ی اجتماعی اشاره دارد. تئوری پشت این موضوع این است که از آنجایی که سایت‌های شبکه‌های اجتماعی دارای اعتبار زیادی هستند، اگر از آن‌ها لینک دریافت کنید، رتبه شما را افزایش می‌دهد. اغلب از وبسایت‌هایی مانند Reddit، توئیتر و دریبل برای بک لینک دادن به وبسایت‌های خود استفاده می‌شود. اما، این یک استراتژی بسیار قدیمی است. گوگل این روش را نوعی ارسال اسپم می‌داند و در نهایت سوشیال بوکمارکینگ قطعا به رتبه سایت شما کمکی نخواهد کرد.

الگوریتم گوگل به قدری هوشمند است که متوجه شود که از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی بک لینک دریافت می‌کنید و سعی دارید از سوشیال بوکمارکینگ به عنوان استراتژی ایجاد لینک استفاده کنید. این الگوریتم ممکن است لینک‌ها و سایت شما را به عنوان اسپم شناسایی کند، و حتی ممکن است امتیاز منفی دریافت کنید که باعث افت بیشتر رتبه شما شود. بنابراین، شما باید در استفاده از سوشیال بوکمارکینگ بسیار مراقب باشید.

همچنین بخوانید  5 نکته برای ساختن ویدیو های تبلیغاتی جذاب

سوشیال بوکمارکینگ چگونه بر رتبه شما تأثیر می گذارد؟

این نکته را به یاد داشته باشید که سوشیال بوکمارکینگ تأثیر مثبتی بر رتبه بندی شما ندارد یا به سئوی سایت شما کمکی نمی‌کند. از آنجایی که الگوریتم گوگل می‌تواند سایت‌های سوشیال مدیا را تشخیص دهد و آن‌ها را بی‌کیفیت می‌داند، لینک‌های آن را نادیده خواهد گرفت. هر کسی می‌تواند این لینک‌ها را دریافت کند، که این موضوع به گوگل می‌گوید شما هیچ چیز ارزشمندی مانند تولید محتوایی ندارید و آپدیتی در کار نیست. این بک لینک‌ها به عنوان بک لینک طبیعی شناخته نمی‌شوند و به افزایش رتبه شما کمکی نمی‌کنند. استراتژی‌های بسیار موثرتری وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید که در ادامه بیشتر در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

بک لینک های بی ربط

معمولا این سایت‌های شبکه‌های اجتماعی به جایگاه و موضوع فعالیت شما مرتبط نیستند. به طور مثال اگر یک بک لینک از توییتر دریافت می‌کنید و یک وب سایت در مورد سگ ها دارید، مسلما ارتباط موضوعی بین شما وجود ندارد و از آنجایی که یک بک لینک مرتبط نیست، هیچ آتوریتی دریافت نخواهید کرد. اگر تعداد زیادی لینک نوفالو دارید، از نظر افزایش رتبه خود در گوگل کمکی به شما نخواهد کرد.

با این حال، اگر رسانه‌های اجتماعی مرتبطی دارید که به طور مرتب در آن پست می‌گذارید که دنبال‌کنندگان زیادی دارد، این عامل نشان خواهد داد که سایت شما دارای اعتبار است. اگر سوشیال بوکمارکینگ را آزمایش کرده‌اید و یا در مورد آن‌ها مطمئن نیستید که بهترین انواع لینک‌ها کدامند، قاعده‌ی کلی به این صورت است که اگر هیچ فرآیند ویرایشی و ارتباطی موضوعی برای افزودن به بک لینک‌هایتان وجود نداشته باشد، مطمئنا هیچ ارزشی برای سایت شما نخواهد داشت. و به رتبه بندی سایت شما کمکی نخواهد کرد. در این موارد گوگل یا شما را به عنوان اسپم در نظر خواهد گرفت و یا آن را به طور کامل نادیده خواهد گرفت.

همچنین بخوانید  بهترین راه ها برای کسب درآمد از واتساپ

راه های موثرتر برای دریافت لینک

تمرکز خود را بر روی ساختن پروفایل بک لینکی که طبیعی به نظر برسد بگذارید. این موضوع نشان دهنده آتوریتی و اعتبار است. اگر به هر یک از سایت‌های بزرگی که ترافیک می‌گیرند نگاه کنید، آن‌ها همیشه یک پروفایل بک لینک طبیعی دارند زیرا محتوای عالی تولید می‌کنند. اگر محتوای عالی دارید، همیشه لینک‌ها را جذب خواهید کرد. صرف نظر از این که آیا آن‌ها را به طور طبیعی دریافت می کنید یا خیر.

بنابراین، پس شاید بپرسید بهترین استراتژی لینک سازی چیست؟ توصیه می‌کنم با استفاده از تکنیک Skyscraper، لینک‌های ادیتوریال را می‌توانید دریافت کنید. این مورد به شما کمک می‌کند تا بفهمید رقبای شما چگونه بک لینک دریافت می‌کنند و از کجا آن‌ها را دریافت می‌کنند. سپس می‌توانید محتوای بهتری نسبت به رقبای خود ایجاد کنید، با سایت‌هایی که به آن‌ها لینک می‌دهند تماس بگیرید و بگویید که من می‌دانم که شما به سایت فلان آدرس لینک شده‌اید. شاید شما هم بخواهید به من لینک بدهید و مطالب خود را برای او بفرستید به نظر شما این روش چطور است؟ آیا نتیجه می‌دهد؟

این یک راه عالی برای دریافت editorial links از صاحبان وب سایت است. بهترین بخش این است که به دلیل محتوای خوب لینک دریافت می‌کنید، نه به این دلیل که در حال اسپم کردن تعداد زیادی از سوشیال مدیا بوک مارکینگ هستید. این یکی از روش‌های بسیار قدرتمندتر و موثرتر برای دریافت لینک است.

همچنین بخوانید  اصول اولیه سئو سایت برای افزایش ترافیک وب سایت

به علاوه، لینک‌هایی که هنگام استفاده از تکنیک Skyscraper دریافت می‌کنید، دوفالو هستند. هنگامی که لینک‌های شما دوفالو می‌شوند، آتوریتی، اعتماد و اعتبار را به سایت شما منتقل می‌کنند. با استفاده از این رویکردها، در نهایت شاهد پیشرفت بزرگی در اعتبار وب سایت و رتبه خود در گوگل خواهید بود. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که شبکه‌های اجتماعی همچنان می‌توانند نقش قدرتمندی در استراتژی‌های لینک‌سازی و سئوی شما داشته باشند. اگر در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام صفحه‌ای با ۲۰ هزار فالوور دارید، این نشان دهنده اعتماد کاربر و آتوریتی و اعتبار سایت شما است. در صورت نیاز به خرید بک لینک، می توانید از وب سایت سئو طلوع اقدام کنید.

فالوئرهای خود را افزایش دهید

مهم است که بین ایجاد فالوور در شبکه‌های اجتماعی که می‌تواند سئوی شما را تقویت کند و تلاش برای ایجاد فالوور غیر طبیعی از طریق سوشیال مدیا بوک مارکینگ با نرم افزار خودکار تفاوت قائل شوید. اولی باعث افزایش مخاطب شما می‌شود، ولی دومی خیر. بنابراین، اگر می‌خواهید از سوشیال مدیا برای سئو استفاده کنید، روی افزایش فالوورها و ایجاد مخاطب واقعی تمرکز کنید. معیارهای تعامل مانند لایک‌ها، نظرات و فالوورها برای سئو قدرتمند هستند زیرا نشان دهنده اعتماد هستند که در نهایت باعث رشد برند شما و ایجاد مخاطبی می‌شود که محتوای شما را دنبال می‌کند.

nazanzahra2021

nazanzahra2021

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط