Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ تلویزیون شیائومی و جایگاه آن در بازار خرید تلویزیون

تلویزیون شیائومی و جایگاه آن در بازار خرید تلویزیون

by | 25 دی 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

یکی از پر سر و صداترین برندهای سال‌های اخیر، برند چینی شیائومی است. این برند به لطف تولید لوازم باکیفیت و به روز جایگاه بسیار ایده آلی در بازار لوازم خانگی مانند تلویزیون به دست آورده و به همین دلیل توانسته در بین 5 تلویزیون برتر قرار گیرد. اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارید، این مقاله راهنمای خوبی برای خرید شماست. جذب مشتری برای خرید تلویزیون شیائومی واقعیتی غیرقابل انکار است که یکی از مهم‌ترین دلایل آن امروزه استقبال گسترده از آن است. موضوع قیمت تلویزیون‌های شیائومی است که نسبت به سایر برندها مانند تلویزیون‌های سامسونگ بر اساس قابلیت‌ها و کیفیت بسیار ارزان‌تر هستند. ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم این تلویزیون‌ها از دیگر مواردی است که قبل از خرید تلویزیون شیائومی باید به آن توجه کرد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلویزیون به شرح زیر است:

سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون شیائومی

با توجه به برند سازنده تلویزیون و بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های هر کدام از سیستم عامل‌های مناسب تلویزیون استفاده می‌شود که به طور کلی سازنده اصلی سیستم عامل برند گوگل و سیستم عامل اندروید برای تلویزیون‌ها می‌باشد. امروزه از اندروید تی وی در برندهای زیادی مانند تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی و … استفاده می‌شود و سیستم عامل تلویزیون‌های شیائومی نیز همین برند است. استفاده از دستیار صوتی اندروید یا گوگل کروم کست در سیستم عامل مورد استفاده در تلویزیون شیائومی در کنار بسیاری از قابلیت‌های دیگر مانند استفاده از اپلیکیشن‌های زیاد، اشتراک گذاری فایل‌های مختلف و … تنها بخشی از ویژگی‌های مختل شده است. این تلویزیونی است که قدرت بالایی به آن بخشیده است. در سایت تعمیر تلویزیون شهاب در مورد سیستم عامل‌های تلویزیون‌ها صحبت کردیم اگر به این موضوع علاقه دارید حتما سری به این سایت بزنید.

همچنین بخوانید  چیلر چیست؟ معرفی طرز کار سیستم چیلر خانگی

صفحه نمایش

تلویزیون شیائومی برای رقابت با سایر برندهای معتبر دنیا از فناوری‌های جدیدی در صفحه نمایش خود استفاده می‌کند که به عنوان مثال می‌توان به قابلیت رفرش ریت 120 هرتز آن اشاره کرد. در تلویزیون‌های رده بالای این برند شاهد این فناوری هستیم که می‌تواند در هر ثانیه سرعت بازسازی و تمدید تصاویر را افزایش دهد و لذت تماشای تلویزیون یا استفاده از آن برای انجام بازی را به شدت افزایش دهد.

همچنین بخوانید  پرینت سه ‌بعدی چیست؟

با توجه به مدل‌های مختلف تلویزیون‌های شیائومی شاهد کیفیت‌های متنوعی هستیم که در تلویزیون‌های رده بالا با رزولوشن 4K و 8K مشاهده می‌کنیم که بسیار باکیفیت هستند. روشنایی صفحه تلویزیون شیائومی تا 2000 نیت است که یکی از بالاترین سطوح روشنایی در تلویزیون‌ها است. اگر قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارید، به جرات می‌توان گفت که این تلویزیون‌ها یکی از بهترین صفحه نمایش‌های بازار را دارند.

ورودی و خروجی

برای اتصال تلویزیون به دستگاه‌های دیگر راه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است تا کاربر با استفاده از هر کدام به راحتی بتواند دستگاه‌های مختلف را به تلویزیون متصل کند. از جمله این ورودی‌ها و خروجی‌ها می‌توان به پورت‌های HDMI، USB، LAN، کامپوزیت، کامپوننت و سایر پورت‌ها اشاره کرد که همگی از آخرین نسخه هستند و استفاده از بلوتوث یکی دیگر از روش‌های اتصال دستگاه‌های مختلف مانند تلفن است. همراه با تلویزیون شیائومی. بنابراین برای خرید تلویزیون شیائومی نگران پورت و اتصال تلویزیون به دستگاه ها با استفاده از کابل‌های مختلف نخواهید بود.

قیمت تلویزیون شیائومی

همانطور که گفته شد یکی از سیاست‌های اصلی برند شیائومی استفاده از آخرین فناوری‌ها در انواع دستگاه‌ها با نازل‌ترین قیمت است. بر همین اساس برای خرید تلویزیون اگر دو نوع تلویزیون با قابلیت‌های یکسان از برندی مانند سامسونگ را در کنار تلویزیون شیائومی قرار دهیم قیمت بسیار مناسب‌تری را شاهد خواهیم بود که این یکی از مهم‌ترین دلایل خرید است.

همچنین بخوانید  یونولیت چیست و چه کاربردهایی در صنایع دارد؟

این مورد در مدل‌های مختلف این برند مانند تلویزیون شیائومی مدل MI TV 4S است که کیفیت بسیار بالایی دارد و در حد تلویزیون‌های میان رده سایر برندهای معروف است اما قیمت تلویزیون شیائومی مدل MI TV 4S بسیار مناسب‌تر از آنهاست. با توجه به این موضوع، مشتری می‌تواند تلویزیون شیائومی را با سایز بزرگتر نسبت به سایر برندها که امکانات مشابهی دارند خریداری کند.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که هر برند یا تلویزیونی دارای مزایا و معایبی است که بسته به استفاده کاربر حائز اهمیت خواهد بود. با توجه به این موضوع پیشنهاد می‌شود با مقایسه برندها و امکانات مورد نیاز خود اقدام به خرید تلویزیون نمایید.

shhhahab123@gmail.com

shhhahab123@gmail.com

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط