Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ توضیحاتی درباره درب لابی تمام چوب که باید بدانید

توضیحاتی درباره درب لابی تمام چوب که باید بدانید

by | 5 آذر 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

ما در این مطلب درباره درب لابی چوبی و تمام ویژگی‌های آن بحث خواهیم کرد و اطلاعاتی برای خرید آن به شما عزیزان خواهیم داد. اولین موضوعی که باید دقت کنید قیمت درب تمام چوب لابی می‌باشد. باید با توجه به نوع چوب، درب خود را انتخاب کنید.

اگر قصد خرید درب لابی را دارید با مدل‌های مختلف این درب‌ها آشنا خواهید شد. باید بدانید که هر مدل و سایز مختلف درب لابی ویژگی‌ها و مشخصات خاصی دارد. برای خرید درب لابی باید قیمت آن‌ها را بررسی کنید. درب‌های لابی در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که شما می‌توانید بر اساس نوع ورودی ساختمان خود هر کدام را انتخاب کنید.

یراق آلات استفاده شده برای نصب درب هال از کیفیت عالی برخوردار است. اگر از درب‌های سالن به عنوان درب ضد سرقت استفاده می‌شود، باید بدانید که امنیت آن‌ها باید بالاتر از مدل‌های دیگر باشد. تمامی مدل‌ها و سایزهای درب هال کیفیت و ایمنی بالایی دارند. برای خرید درب هال نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد انواع آن‌ها دارید.

درب اتاق نشیمن چیست؟

درب‌هایی که در ورودی ساختمان تعبیه می‌شوند و برای جداسازی فضای داخلی ساختمان از نمای بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند، درب لابی می‌گویند. درب‌های لابی از فلز، چوب، شیشه یا ترکیبی ساخته می‌شوند. مانند اکثر درب‌های داخلی، این نوع درب نیز از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. در زیر چند مدل مهم درب لابی را معرفی می‌کنیم.

همچنین بخوانید  تفاوت های لوله تک لایه با لوله پنج لایه چیست؟

توضیحاتی درباره درب لابی تمام چوب که باید بدانید

برای خرید انواع درب‌های نصب شده در ورودی ساختمان مدل آن‌ها را به دقت بررسی کنید. بنابراین برای خرید درب لابی باید مدل درب را بررسی کنید. برخی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مدل‌های درب لابی عبارتند از:

درب ورودی چوبی

یکی از مهم‌ترین متریال‌هایی که برای تولید این نمونه از درب‌های ورودی استفاده می‌شود، چوب است. درب‌های ایوان تمام چوب به عنوان محبوب‌ترین و زیباترین درب ایوان شناخته می‌شوند. البته باید بدانید که قیمت این نوع درب نسبت به سایر درهای ایوان کمی بیشتر است. مهم‌ترین انواع چوب‌های مورد استفاده در ساخت این نوع درب راش، روسی یا بلوط می‌باشد.

به منظور جلوگیری از خم شدن و افزایش طول عمر چوب درب در چند مرحله خشک می‌شود. انتخاب مدل چوبی به عوامل محیطی ساختمان مورد نظر شما بستگی دارد. برای مثال اگر می‌خواهید برای شمال کشور درب لابی سفارش دهید باید از مقاومت درب در برابر عوامل محیطی و رطوبت اطمینان بیشتری داشته باشید.

درب لابی فلزی

نوع دیگری از درب که برای فضای داخلی استفاده می‌شود، درب فلزی است. بسیاری از افراد بر این باورند که درهای چوبی ایمنی کافی ندارند و به همین دلیل درب‌های فلزی را خریداری می‌کنند. و اگر زیبایی این مدل درب‌ها را در نظر بگیریم، مزیت آن‌ها نسبت به درب های چوبی قیمت مناسب است.

همچنین بخوانید  6 نکته اصلی برای اجاره باغ و تالار عروسی

درب‌های فلزی به دلیل مقاومت در برابر شرایط جوی مختلف مشتریان بیشتری را به خود جذب می‌کنند. درب‌های سرسراهای فلزی انتخاب مناسبی نسبت به درهای چوبی هستند زیرا در برابر آب و هوا مقاوم‌تر هستند. البته لازم به ذکر است که درب‌های فلزی معمولاً با دکوراسیون داخلی ساختمان همخوانی ندارند و به همین دلیل از آن‌ها به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده نمی‌شود.

درب ورودی چوبی

درب ورودی شیشه ای

یکی دیگر از مدل‌های درب گروهی درب شیشه‌ای است. این درب‌ها نسبت به درب‌های دیگر زیبایی منحصر به فردی دارند. شیشه‌های استفاده شده در ساخت این درب‌ها معمولا نرم و شکننده هستند. می‌توانید عینک‌های رنگی مختلف را خودتان سفارش دهید. درب‌های شیشه‌ای به درب‌های لوکس معروف هستند. شما می‌توانید یکی از انواع درب لابی شیشه‌ای را بر اساس نمای ساختمان خود سفارش دهید. یکی از مواردی که در انتخاب این نوع درب باید به آن توجه کنید این است که شیشه درب سه جداره باشد.

درب های ترکیبی

درب‌های کامپوزیت از دیگر درب‌های لابی هستند که از فولاد، چوب، شیشه و مواد دیگر ساخته می‌شوند. با توجه به زیبایی این نوع درب‌ها نسبت به سایر درب‌های لابی، روز به روز بر طرفداران آن افزوده می‌شود. انتخاب این نوع درب به سلیقه افراد بستگی دارد. اما فراموش نکنید که درهایی که انتخاب می‌کنید باید با ساختمان شما سازگار شوند. نمونه‌هایی را انتخاب کنید که با نمای ساختمان مطابقت داشته باشد و ساختمان را جذاب‌تر کند.

همچنین بخوانید  گریس آبشار

نکاتی برای خرید درب لابی

برای خرید درب راهرو باید چند نکته را در نظر گرفت تا بهترین نمونه از این درب‌ها را خریداری کنید. در اینجا چند نکته برای خرید درب ورودی مناسب آورده شده است:

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید درب راهرو باید به آن توجه کرد کیفیت درب ها است. برای خرید بادوام ترین و بهترین آنها باید کیفیت هر یک از درها را بررسی کنید.

توجه به قیمت انواع درب لابی یکی از نکات مهم می‌باشد. انواع درب لابی قیمت خرید متفاوتی دارند. به همین دلیل با توجه به بودجه خود می‌توانید یکی از انواع درب‌های متناسب با ساختمان خود را خریداری کنید.
یکی دیگر از نکات مهم در خرید درب لابی توجه به یراق آلات درب لابی است. اطمینان حاصل کنید که بهترین و باکیفیت‌ترین یراق آلات را بر روی انواع درب لابی نصب کنید تا بیشترین طول عمر درب را داشته باشید.

allberochoob@gmail.com

allberochoob@gmail.com

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط