Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
سلامت عمومی
طراحی وبسایت
گردشگری
مارکتینگ
محیط زیست
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ دلیل استفاده از تقویم رومیزی شرکتی به عنوان تبلیغات هنگام سال نو چیست؟

دلیل استفاده از تقویم رومیزی شرکتی به عنوان تبلیغات هنگام سال نو چیست؟

by | 31 فروردین 1401 | مارکتینگ | 0 comments

تقویم یک ابزار بسیار کاربردی و مهم است که نقش بسیار اساسی در زندگی امروزه تمام اقشار جامعه دارد زیرا همه افراد برای زمان و وقت و روزها و ماه‌های خود برنامه‌ریزی دارند و آینده‌نگری می‌کنند و حساب زمان و روز را برای خود دارند و اغلب مایل هستند که قبل از شروع سال یا ماه، روزهای آن ماه را بررسی کنند و از تعطیلات و مناسبت‌های خاص مطلع شوند تا بتوانند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

با وجود اینکه استفاده از تلفن‌های هوشمند و اینترنت در بین افراد رواج پیدا کرده است ولی باز اغلب افراد مایل هستند که برای یادآوری روزها و مناسبت‌ها و حتی یادداشت مطالب از تقویم کاغذی استفاده کند و با توجه به همین امر طراحی تقویم رومیزی با رویکرد تبلیغاتی یک روش ایده آل برای تبلیغات و بازاریابی کسب‌وکار شما است و یکی از بهترین و کاربردی‌ترین روش‌ها برای معرفی برند و نام تجاری شما به همگان است زیرا با یک طراحی خاص و منحصر به فرد می‌توانید آرم و لوگو و شعار کسب‌وکار خود را در تقویم تبلیغاتی خود در معرض دید همگان درآورید و رفته رفته به دلیل استفاده روزانه و کاربردی بودن تقویم و ماندگاری زیاد آن به راحتی سبب می‌شود که بعد از مدتی افراد ناخودآگاه نام و برند شما را به ذهن خود بسپارند و همین امر زمینه گسترش و تقویت کسب و کار شما را فراهم می‌کند.

همچنین بخوانید  5 نکته برای ساختن ویدیو های تبلیغاتی جذاب

چرا برای تبلیغات از تقویم شرکتی استفاده می شود؟

تقویم یک پدیده بسیار مهم در زندگی روزمره همه افراد جامعه است به طوری که نبودن آن خلل بزرگی در زندگی ما ایجاد می‌کند زیرا این تقویم رومیزی است که تاریخ‌های مهم را به ما یادآوری می کند و سبب می‌شود که ما برای مناسبت‌های خاص شمارش معکوس کنیم و برای روزها و ماه‌های خود برنامه‌ریزی داشته باشیم و ما را در مسیر درست نگه می‌دارد به همین منظور استفاده از تقویم شرکتی در تجارت از اهمیت بالایی برخوردار است و سبب شده که تقویم رومیزی به عنوان یک استراتژی برای بازاریابی و یکی از هدایای تبلیغاتی پرفروش به ویژه در روزهای پایانی سال محسوب شود که تمامی شرکت‌ها و کسب‌وکارها تمایل دارند آن را سفارش دهند.

همچنین بخوانید  تاریخچه تبلیغات
همچنین بخوانید  اینستاگرام چگونه به پولسازترین شبکه اجتماعی تبدیل شده است؟

تقویم رومیزی یک ابزار مفید و کاربردی و عمومی جهت استفاده برای تمامی افراد و اقشار جامعه با هر رده سنی و جنسی است و در تمامی  ۳۶۵ روز و تمامی طول سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هر مکانی مثل منزل یا محیط کار یا دفتر کار و… قابل استفاده است.

و به دلیل استفاده همگان استفاده زیاد و فراوانی از آن می‌شود و به جهت همراهی هر روزه با افراد و یادآوری مناسبت‌ها برای افراد خاطره‌انگیز هستند و بسیار تاثیرگذارند و سبب ایجاد حس خوشایند در مخاطب می‌شود و به راحتی مخاطب خود را جذب کرده و مشتریان قدیمی را حفظ می‌کند.

هرمس دیزاین – طراحی و چاپ اختصاصی و عمومی (hermesdesigners.com)

saba
saba

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط