Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ 5 دلیل برای استفاده برندها از چاپ کاتالوگ

5 دلیل برای استفاده برندها از چاپ کاتالوگ

by | 4 اردیبهشت 1401 | مارکتینگ | 0 comments

اگر صاحب خدمات و یا کسب و کاری هستید و در آینده تصمیم به برندسازی دارید، باید فرآیند برندسازی را هم بصورت آنلاین و هم بصورت آفلاین انجام دهید. از جمله روش‌هایی که در معرفی محصول و برندسازی می تواند موثر واقع شود می توان به چاپ کاتالوگ، بیلبورد، بروشور و پوستر های تبلیغاتی و…. اشاره کرد.

چاپ کاتالوگ از روش‌هایی می‌باشد که هم برای معرفی محصول، خدمات و هم برای معرفی تبلیغات و آگاهی از برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین خاطر اکثر کسب و کارهای بزرگ برای معرفی محصولات خود و جذب مشتریان بیشتر از کاتالوگ‌ها استفاده می‌کنند.

کاتالوگ نوعی دفترچه راهنما می‌باشد که در آن به معرفی شرکت همراه با توضیحات و ویژگی‌های محصول و خدمات می‌پردازد بطوری که مخاطبان پس از مطالعه این دفترچه می‌توانند بخوبی با آن ارتباط برقرار کرده و به دنبال محصولات شما باشند . اگر شما هم به دنبال مرکز چاپ کاتالوگ ارزان و فوری در تهران هستید ما در این مقاله سعی داریم تا بررسی کنیم چرا برندهای بزرگ از طراحی کاتالوگ استفاده می‌کنند؟ در ادامه با ما همراه باشید.

فهرست

مخاطبان با مطالعه کاتالوگ به مشتری هدف تبدیل می شوند

برای آنکه مشتری بیشتری جذب کنیم باید بتوانیم جزئیات و ویژگی‌های محصولمان را برای مشتری بازگو کنیم و آن‌ها را با خدمات خود آشنا کنیم. در کسب و کارهای کوچک به علت محدود بودن خدمات این کار بصورت دهان به دهان بیشتر انجام می‌شود. بطوریکه فروشنده با مشتری بصورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی در مورد محصول یا خدمات ما دریافت می‌کنند.

درست برعکس در کسب و کارهای بزرگ به علت اینکه تعداد مشتریان زیاد است آن‌ها به روش‌های بهتری برای پروموت محصولات خود نیاز دارند. با چاپ کاتالوگ در اینگونه برندها مشتریان به اطلاعات کامل‌تری در مورد برند و محصولات ما می‌رسند بطوریکه با مطالعه ویژگی‌های محصول ما آن را با نیاز خود مقایسه می‌کنند و می‌توانند به دنبال نیاز خود باشند در نتیجه این مشتری‌ها راحتتر به مخاطب هدف تبدیل می‌شوند.

چاپ کاتالوگ، روشی پربازده اما کم هزینه است

همانگونه که در مقدمه این مقاله توضیح داده شد چاپ کاتالوگ فقط برای معرفی ویژگی‌های محصول کاربرد ندارد و می توان از این روش برای ایجاد آگاهی از برند خود استفاده کرد. بعنوان مثال شما زمانی‌که به مشتری یک کاتالوگ می‌دهید آن را همراه خود می‌برد و ممکن است سایر افرادی که با او در ارتباط هستند این کاتالوگ را مطالعه کنند از این رو شما به راحتی توانسته‌اید چندین نفر را با برند خود همراه کنید

تبلیغات غیرمستقیم راحتتر در ذهن مخاطب می‌ماند زیرا مخاطبان تبلیغات مستقیم را بعنوان اهرم فشار برای خرید می‌دانند و چاپ کاتالوگ برعکس این روش عمل می‌کند. مشتری با کاتالوگ ارتباط برقرار کرده و آن را مطالعه می‌کند و با نیاز خود مقایسه می‌کند به همین خاطر مشتری راحتتر به مخاطب هدف تبدیل می شود.

همچنین بخوانید  چگونه هنر دیجیتال را آنلاین بفروشیم؟

با چاپ کاتالوگ می توان همه ی محصولات یک برند را معرفی کرد

تصور کنید شما تولیدکننده یک محصول هستید که محصولات متنوعی را برای عرضه دارید و حال می‌خواهید از روش‌های مختلف محصولات خود را به مردم معرفی کنید. در این صورت مشتریان زمان کافی برای شنیدن تمام ویژگی‌های محصول را ندارند یا اگر به تبلیغات شما توجه کنند به علت تعدد محصولات چیزی از ویژگی‌های آن در ذهنشان باقی نمی‌ماند از رو نمی‌توانند به مشتری هدف شما تبدیل شوند.

اما با چاپ کاتالوگ شما می‌توانید لیستی از محصولات همراه با ویژگی‌ها و عکس محصولات در اختیارشان قرار دهید. مخاطب پس از بررسی و مطالعه دقیق می‌تواند مطالبق با نیاز خود و محصولی که نزدیکترین ویژگی را با خواسته خود دارد انتخاب کند.

چاپ کاتالوگ احترام به علاقه و سلیقه مشتری می باشد

برندهایی که در حوزه‌های فروش توانسته‌اند رکوردهای بی‌نظیری را ثبت کنند برنامه‌های مختلفی برای جذب مشتری داشته‌اند.

بسیاری از کسب و کارها جلب نظر و احترام به مخاطب را به بعد از خرید موکول می‌کنند و با برنامه‌هایی از قبیل نظرسنجی و یا پیگیری سفارشات نظرات مشتریان را جویا می‌شوند اما برندهای حرفه‌ای درست برعکس این روش عمل می‌کند و احترام به مخاطب را از لحظه آشنایی با برند در برنامه خود قرار می‌دهند.

همچنین بخوانید  لیست بهترین شغل های پاره وقت پولساز برای خانم ها

زمانی‌که شما سفارش چاپ کاتالوگ می‌دهید یعنی می‌خواهید مخاطب احتمالی را قبل از خرید با ویژگی‌های محصول خود آشنا کنید و این امر می‌تواند احترام به سلیقه و نظرات مشتری تلقی شود و این حس را به مشتری القا می‌کند که قبل از خرید به آن‌ها ارزش می‌دهید. در نتیجه به احتمال خیلی زیاد حس خوبی به برند شما پیدا می‌کند و خیلی راحتتر به مشتری هدف تبدیل می‌شود.

چاپ کاتالوگ محصولات در کنار نام و علائم برند، اعتبار شما را افزایش می دهد

اگر مشتری هنگام ورود به فضای کاری شما متوجه شود که تمامی محصولات شما، نام و لوگوی شما را دارند ناخداگاه در ذهن خود برند شما را یک برند موفق ثبت می‌کنند.

مردم برند را دوست دارند و همیشه سعی می‌کنند از برندهای بزرگ خرید کنند و آن را به دیگران معرفی کنند. بنابراین هرچه در چاپ کاتالوگ خلاقانه عمل کنید به احتمال زیاد موفق‌تر خواهید بود.

علاوه بر موارد ذکر شده موارد دیگری نیز وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به آن بازخورد بیشتری دریافت کنید. چاپ کاتالوگ در صورتی می‌تواند تمامی موارد فوق را برای شما به همراه بیاورد که توسط یک مجموعه موفق و با تجربه همچون استودیو هنر امروز طراحی شده باشد.

samadi72

samadi72

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط