Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ هنر و ادبیات @ موسیقی @ ده فکت بی تی اس که نمیدانستید

ده فکت بی تی اس که نمیدانستید

by | 7 اسفند 1401 | موسیقی | 0 comments

بی تی اس یک گروه موسیقی از پسران کره می‌باشد؛ که از هفت نفر به نام‌های جین، وی، جی هوپ، شوگا، جیمین، جانگ و آر ام تشکیل شده است. این گروه فعالیت خود را از سال ۲۰۱۳ زیر نظر کمپانی بیگ هیت شروع کرده، که اولین آلبوم آن‌ها 2cool 4 scool می‌باشد. البته موارد فکت بی تی اس زیادی وجود دارد؛ که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

فروش نیم میلیون نسخه از آلبوم های بی تی اس در ایالات‌ متحده

با توجه به گزارش‌های سالانه‌ای که، از نیلسن موزیک دریافت شده بی تی اس توانسته، تنها با دو آلبوم از افتخارات خود، در سال ۲۰۲۰ را با میزان حداقل ۵۰۰ هزار بفروش برساند. این آلبوم‌ها عبارت است از: فولکلور، تیلفر سویفت و نقشه روح؛ که با k۷۶۷ توانستند بفروش برسانند.

دریافت جایزه‌های بی تی اس

از فکت بی تی اس می‌توان به این مورد اشاره کرد که تاکنون توانسته ۴۸۰ جایزه را به ثبت برساند. این جایزه‌ها از بین ۶۹۲ نامزد اخذ شده‌ است.

بی تی اس به‌ عنوان یک گنج ملی شناخته‌ شده است

یک از مهم‌ترین فکت بی تی اس این است که به‌ عنوان یک برند بسیار ارزشمند در کره جنوبی به حساب می‌آید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این گروه برای کشور کره جنوبی ۳.۹ میلیارد دلار، سود اقتصادی به ارمغان آورده است. یک موسسه تحقیقاتی به نام هیوندای بر اساس تحقیقات جدیدی که انجام داده، به این موضوع دست یافته است که هر سال حدود ۸۰۰ هزار نفر، بازدید کننده به دلیل بی تی اس از کشور کره جنوبی بازدید می‌کنند. همچنین این گروه با آوردن مبلغی به میزان ۳۹ میلیارد دلار در هر سال توانسته اقتصاد آینده کشور را تامین کند.

همچنین بخوانید  اثرات موسیقی بر سلامت روان

در صورت تشکیل بی تی اس به‌ عنوان ارتش تعداد این تیم برای ارتش کافی می‌باشد.

با توجه به این‌که، طرفداران بی تی اس خود را به نام ARMY معرفی کرده‌اند که در واقع مخفف Adorable Representative M.C. for Yout می‌باشد؛ در این گروه از تاریخ ۱ ژانویه 2020 تا ۳۱ دسامبر 2022 به میزان ۱۲.۹۸ میلیون نفر به‌ عنوان نویسنده توانستند به‌ صورت منحصر به‌ فرد از بی تی اس به‌ صورت آنلاین نام‌ ببرند و آن را معرفی کنند‌. با توجه به دایرة المعارف بریتانیکا ارتش آن‌ها در حدود ۴۰۰ هزار تا ۱ میلیون نفر سرباز دارد، بنابراین در صورتی‌که، نویسندگان را به صورت منحصر به‌ فرد و همچنین ارتش بریتانیا را در نظر گرفت، می‌توان نتیجه گرفت که حدود ۱۳ ارتش محافظه‌ کارانه در تیم بی تی اس وجود خواهد داشت.

بی تی اس به‌عنوان آتش شناخته‌ شده است

با توجه به تحقیقاتی که در ده‌ ساله گذشته بین ژانویه ۲۰۱۳ تا دسامبر ۲۰۲۲ انجام‌ گرفته، می‌توان نتیجه گرفت که نزدیک به ۲ میلیارد بار به بی تی اس اشاره شده است و آن را معرفی کرده‌اند. این برآورد نشان می‌دهد که روزانه، حدود 547945 بار از بی تی اس نام‌ برده شده‌ است؛ که مربوط به مکالمات اجتماعی می‌باشد. حدود ۳۶.۹۶ میلیون نویسنده به‌ طور منحصر به‌ فرد در توئیتر گفت‌ و گوهایی در مورد فکت بی تی اس شروع کرده‌اند.

همچنین بخوانید  تجزیه و تحلیل نسل یک رپ فارس

علاقه طرفداران بی تی اس به هشتگ گذاری

به‌ طور کلی ARMY برای رسانه‌های اجتماعی به طراحی در آمده است. در سال گذشته حدود ۳۷۰ میلیون توییت با هشتگ که مربوط به گروه بی تی اس بود به وجود آمد؛ که هفت‌ و نیم درصد آن نسبت‌ به سال ۲۰۲۱ افزایش داشته است. در سال گذشته به طول ۱۰ هفته این گروه توانست، در صدر جدول ۱۰۰ رتبه‌ای بیلبورد قرار بگیرد و رکورد ۲۳ ساله را توانست بشکند. کشور کره توانسته بیش‌ از نه میلیون نظر مثبت در یوتیوب ایجاد کند؛ که جزء ۱۰ ویدیوی پربازدید در یوتیوب می‌باشد، که در سال ۲۰۲۲ توانست در رتبه چهارم قرار بگیرد.

اخذ امتیاز ۹۰ اینفلورنس توسط گروه بی تی اس

معمولاً مخاطبان برند واچ مجموعه‌ای از حساب‌های توییتر را براساس معیارهای مختلفی رتبه‌بندی می‌کنند، که در مجموع با هم می‌تواند امتیاز تأثیرگذاری را اخذ کند. گروه بی تی اس با مجموع ۹۲ تا ۱۰۰ یکی از تأثیرگذارترین حساب‌های توییتر و مطمئن ترین و تأثیرگذارترین گروه، در عضو کی پاپ تبدیل شده‌ است. این گروه در هنگام نوشتن حدود ۴۸ میلیون دنبال کننده داشتند.

خرید طرفداران گروه بی تی اس

در اکتبر سال ۲۰۲۲ شرکت ضبط bts حالت عمومی پیدا کرد. این یک حرکتی بود تا طرفداران سرسخت گروه بی تی اس بتوانند قسمتی از گروه مورد علاقه خود را بخرند. البته با توجه به این‌که این یک چشم‌انداز جدید در مورد گروه بی تی اس است، اما به‌ نظر می‌رسد که تا کنون به‌ صورت حداقل به نتیجه رسیده است.

همچنین بخوانید  بهترین میکروفون برای ضبط صدا و پادکست کدام است؟

سال ۲۰۲۲ یک‌ سال رکورد شکنی برای بی تی اس

گروه بی تی اس

در سال ۲۰۲۲ بی تی اس توانست بیشتر از ۲۵ عنوان از رکوردهای جهانی را در گینس به ثبت برساند؛ که یکی از تأثیرگذارترین فکت‌ بی تی اس به شمار می‌آید. در این سال بی تی اس چندین رکورد جهانی را به نام خود به ثبت رسانیده و رکورد خود را برای dainamit به عنوان Buter به نتیجه شکست رساند. BTS V در مدت کمی حدود ۵ ساعت توانست رکورد جهانی را به ثبت برساند. یکی از این رکوردها برای به ثبت رسیدن یک میلیون فالوور در اینستاگرام در مدت‌ زمان چهل‌ و سه دقیقه بود. دومین مورد برای به ثبت رسیدن ۱۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام در حدود چهار ساعت می‌باشد.

کمک مالی طرفداران بی تی اس در ژوئن ۲۰۲۲

در بحث فکت بی تی اس می‌توان به این موضوع اشاره کرد که این گروه حدود یک میلیون دلار به Black Lives Matter در ایالات‌ متحده کمک مالی کردند. در یک بازه زمانی کوتاه حدود ۲۴ ساعت طرفداران گروه BTS توانستند، با کمک مالی مطابقت کنند و در حدود یک میلیون دلار با تعداد ۳۵ هزار نفر، اهدا کننده جمع کردند. گروه بی تی اس به‌ طور علنی این اهدا را آشکار نکرد. در سال ۲۰۲۰ طرفداران بی تی اس از سرتاسر جهان در حدود ۱۷ هزار دلار برای افرادی که در کره جنوبی در وقوع سیل دچار خسارت شده بودند کمک کردند. همچنین در سال گذشته حدود ۳۰ هزار دلار به افرادی که در تراژدی استادیوم فوتبال اندونزی، دچار سانحه شده بودند کمک انجام گرفت.

admin
admin
چطور بود؟
+1
3
+1
2
+1
+1
+1
+1
1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط