Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ همه چیز درباره رنگ سال 2023 | ویوا مگنتو

همه چیز درباره رنگ سال 2023 | ویوا مگنتو

by | 13 آذر 1401 | مد و زیبایی, نوشته های خواندنی | 0 comments

اگر کمی علاقمند به مد و فشن باشید و دنبال کننده این صنعت پر زرق و برق باشید، می‌دانید که هر ساله در چنین روزهایی (ماه دسامبر) موسسه پنتون رنگی را به عنوان رنگ سال پیش رو انتخاب می‌کند. امسال، قرعه رنگ سال 2023 به نام رنگ “Viva Magenta” یا “ویوا مگنتو” که به نوعی قرمز آتشین مایل به رنگ قرمز به کار رفته در گل رز است گرفته شده است.

ویوا مگنتو که رنگ سال 2023 است، نمادی از قدرت و انرژی است؛ طیفی از رنگ است که ریشه در طبیعت دارد و از دل خانواده قرمزها بیرون می‌آید و نشانگر قدرت این خانواده است. رنگ Viva Magenta جسور و بی‌پرواست. یک رنگ پر جنب‌وجوش که نشاط و سرزندگی آن یک جشن پر شور و حرارت را با یک روایت جدید ترویج می‌دهد.

رنگ سال امسال، قدرتمند و قدرت بخش است. رنگ Viva Magenta یک قرمز سرزنده است که سرشار از لذت محض است که تشویق به تجربه و ابراز وجود می‌کند بدون اینکه باعث خودداری و محدودیت آزادی شود. یک طیف مبهوت کننده و بدون مرز که مانیفستی از برجسته بودن و خاص بودن است. رنگ Viva Magenta پذیرای هر کسی است که چنین روحیه سرکش و سرزنده‌ای داشته باشد.

همچنین بخوانید  فواید اسکراب قهوه برای پوست صورت + طرز تهیه 4 اسکراب قهوه در خانه

به نقل از لیتریس آیسمن، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون:

“در این دوره از تکنولوژی، ما بدنبال آن هستیم که از طبیعت و هرچیزی که واقعی است، الهام بگیریم. رنگ Viva Magenta که با کد PANTONE 18-1750 شناخته می‌شود، از خانواده قرمزهاست و از رنگ قرمز شراب کش که یکی از ارزنده‌ترین رنگ‌های موجود در طبیعت و همچنین از قدرتمندترین و روشن‌ترین رنگ‌هاست، الهام گرفته است.

رنگ ویوا مگنتو الهام گرفته از طبیعت

موسسه پنتون چگونه رنگ سال را انتخاب می کند؟

موسسه رنگ و طراحی پنتون از سال 2000 شروع به انتخاب رنگ سال کرده است. برای انتخاب این مجموعه‌ها، پنتون نگاهی به ترندهای موجود در فشن، دکوراسیون خانه، فیلم‌ها، تکنولوژی و … می‌اندازد و بر اساس این مشاهدات رنگ سال را انتخاب می‌کند. همچنین در انتخاب رنگ، ملاحظات فرهنگی و طبیعی را نیز رعایت می‌کند.

همچنین بخوانید  چگونه از یک رابطه سمی جان سالم به در ببریم؟

به گفته لوری پرسمن، معاون مدیریت موسسه پنتون: “در چند سال اخیر، در خیلی از مسائل همچون ابراز تصویر شخصی انسان‌ها دگرگونی‌هایی رخ داده است. همچنین در مسائل مهم دیگری مانند تندرستی و آسایش، اولویت‌ها و هویت که اخیرا بسیار به آن‌ها توجه می‌شود نیز تغییراتی صورت گرفته است. در نتیجه فضایی برای مکاشفه و پذیرش ما بعنوان کسی که واقعا فکر می‌کنیم هستیم بوجود آمده است. این فضا می‌تواند در یک جهان سایبرنتیک باشد، یا در یک فضای سنتی، و یا تلفیق معجزه آمیزی از هر دو.”

با انتخاب این رنگ به عنوان رنگ سال 2023، هدف پنتون این است که یک جهان داینامیک و پویا که باعث ارتقای خلاقیت می‌شود را بوجود آورد و امیدوار است که رنگ Viva Magenta مردم را تشویق به ابراز وجود بدون هیچ محدودیتی کند.

همچنین بخوانید  مراقبت های قبل و بعد از هایفوتراپی

ست کردن رنگ ویوا مگنتو 2023

از آنجایی که رنگ سال 2023 یک رنگ چالش برانگیز و جذاب است، ست کردن آن با رنگ های دیگر در استایل‌های مختلف نیز کاری دشوار به نظر می‌آید. بنابراین موسسه پنتون 4 پالت رنگی مختلف را برای ست کردن این رنگ پرقدرت تعیین کرده است که در عکس بالا مشاهده می‌کنید. همانطور که مشاهده می‌کنید این رنگ‌های مکمل از خانواده صورتی و گلبهی هستند.

پالت رنگ های مکمل ویوا مگنتو
خاطره سرایی
خاطره سرایی

خاطره سرایی هستم. متولد 1372 و کارشناس بیوتکنولوژی از دانشگاه سراسری کاشان. در زمینه ترجمه و سئو فعالیت دارم و از انجام آن‌ها لذت می‌برم. ورزش، خوشنویسی و نوشتن از علاقه‌مندی‌های شخصی من هستند. امیدوارم از خواندن مقالات من لذت ببرید و آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط