Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ آشنایی با روش‌های استعلام فوری خلافی خودرو

آشنایی با روش‌های استعلام فوری خلافی خودرو

by | 20 آذر 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

دریافت خلافی خودرو از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان از روش‌های قدیمی و زمانبر است. با این حال هنوز هم امکان استعلام فوری خلافی خودرو و پرداخت آن از این روش وجود دارد. هزینه استعلام خلافی در دفاتر پیشخوان 12000 تومان است.

استعلام خلافی از طریق سایت راهور 120

شما می‌توانید از طریق سایت راهور120 اقدام به استعلام و پرداخت خلافی کنید. ذکر این نکته ضروری است که برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق سایت راهور لازم است تا در سامانه سخا ثبت نام کرده و رمز عبور دریافت کنید.

مشاهده خلافی از طریق پیامک

اگر به کد VIN خودرو دسترسی دارید می‌توانید از طریق شماره پیامکی 1101202020 اقدام به استعلام خلافی خود کنید. باید بدانید که در روش پیامکی امکان پرداخت وجود ندارد و لازم است برای پرداخت از روش‌های دیگری استفاده کنید.

همچنین بخوانید  علت رنگ پریدگی تابلو چلنیوم چیست؟

پرداخت خلافی خودرو از طریق عابربانک

برای استفاده از این روش کافیست که به یکی از خودپردازهای عضو شتاب مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که در این روش باید به شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض جریمه خود دسترسی داشته باشید.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق تماس تلفنی

شما می‌توانید از طریق سامانه تلفنی گویای راهبری راجا به شماره ۸۸۲۸۸۸۸۸ استعلام فوری خلافی خودرو خود را بگیرید. برای این کار لازم است تا کد VIN درج شده در پشت کارت خودروی خود را داشته باشید.

مشاهده جرایم خودرو با اپلیکیشن پلیس من

اپلیکیشن پلیس من نیز در کنار خدمات گوناگونی که به کاربران خود ارائه می‌‌دهد، امکان استعلام و پرداخت جریمه خودرو را فراهم کرده است.

دریافت سریع خلافی خودرو از طریق قبضینو

در حال حاضر شما می‌توانید از طریق سامانه استعلام خلافی خودرو قبضینو در کوتاه‌ترین زمان و تنها با چند کلیک اقدام به گرفتن خلافی خودرو کنید. به علاوه دیگر نیاز نیست تا برای به روزرسانی سیستم راهور 7 تا 10 روز منتظر باشید زیرا تسویه خلافی قبضینو آنی است.

همچنین بخوانید  مراحل ساخت ساختمان بتنی از صفر تا صد

امکان پرداخت قسطی خلافی خودرو 

در صورتی که هزینه جرایم شما بالا بوده و امکان پرداخت کامل آن را ندارید می‌توانید از امکان پرداخت تک به تک جرایم در سامانه قبضینو استفاده کرده و جرایم خود را به صورت موردی پرداخت کنید. البته باید توجه داشته باشید که در صورتی که خودروی شما توقیف شده باشد مجبور به پرداخت کامل خلافی برای ترخیص آن هستید.

آیا استعلام خلافی خودرو بدون کدملی ممکن است؟

در قبضینو برخلاف سامانه‌های دیگر شما نیاز به وارد کردن کدملی نداشته و در روش مجموع خلافی به راحتی می‌توانید اقدام به استعلام خلافی خودرو با پلاک کنید.

عدم خلافی

از آنجایی که برای انجام برخی کارها از قبیل تعویض پلاک نیاز به ارائه برگه عدم خلافی دارید. پس از پرداخت خلافی آنلاین از طریق قبضینو و تسویه آنی می‌توانید برگه عدم خلافی را در قسمت سوابق مشاهده و چاپ کنید.

همچنین بخوانید  کاریابی آنلاین

استعلام دوبرابر شدن خلافی

همانطور که احتمالا می‌دانید مهلت پرداخت برخی از جرایم رانندگی 60 روز است و در صورتی که ظرف این مدت اقدام به پرداخت آن نکنید مبلغ خلافی شما دوبرابر خواهد شد. از آنجایی که معمولا پیامک خلافی فقط برای تخلفات ثبت‌شده با دوربین ارسال می‌شود بهتر است به صورت دوره ای  اقدام به استعلام خلافی خود کنید تا مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نشوید.

توقیف خودرو برای خلافی بالای 1 میلیون

به گفته پلیس راهور اگر خلافی یک خودرو بیشتر از یک میلیون تومان باشد، حتی اگر راننده تخلفاتی که منجر به توقیف خودرو می‌شود را انجام نداده باشد پلیس می‌تواند آن را توقیف کند زیرا ملاک توقیف خودرو میزان خلافی است. بنابراین لازم است تا پیش از رسیدن مبلغ خلافی به یک میلیون تومان اقدام به تسویه آن کنید.

Zohreh

Zohreh

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط