یوتیوب این روزها بیشتر به عنوان یک دوست همراه ماست تا یک شبکه اجتماعی. یوتیوب برای ما همه چیز دارد و ما میتوانیم برای هر سوالی که داریم، در آن جوابی بیاییم. به هر حال، در سری پستهای “بهترین یوتیوبرها” در مقالات قبلی به سراغ معرفی بهترین یوتیوبرهای ایرانی رفتیم و امروز میخواهیم فراتر از ایران حرکت کنیم و بهترین یوتیوبرهای جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
فهرست
T-Series
T-Series بزرگترین استودیوی موسیقی و فیلم هند است که انواع موسیقی و فیلم را به زبان های مختلف تولید و توزیع می کند. T-Series توسط گلشن کومار در سال 1983 تاسیس شد و اکنون توسط پسرش بوشان کومار اداره می شود.
T-Series از 14 آوریل 2019 با بیش از 250 میلیون مشترک و بیش از 200 میلیارد بازدید تا اکتبر 2023 ، بیشترین مشترکین کانال یوتیوب را داشته است. T-Series در کانال یوتیوب خود موزیک ویدیوها، تریلرهای فیلم، آهنگ ها و سایر مطالب مرتبط با بالیوود و فرهنگ هند را آپلود می کند. T-Series همچنین به دلیل مشارکت در اهداف اجتماعی مانند حمایت از آموزش کودکان بی بضاعت و ترویج آگاهی زیست محیطی شناخته شده است. T-Series اخیراً در همکاری با HEFTY Entertainment، بخشی از Hungamahttps://www.tseries.com/، حمله خود را به سمت توکن های غیرقابل تعویض (NFT) اعلام کرده است. T-Series به طور گسترده ای به عنوان پیشرو و در صنعت موسیقی و فیلم هند شناخته می شود و جوایز و تمجیدهای زیادی را برای دستاوردهای خود دریافت کرده است. برخی از هنرمندان و بازیگران محبوب مرتبط با سری T عبارتند از: آریجیت سینگ، نها کاکار، گورو راندهاوا، آکشی کومار، سلمان خان، رانویر سینگ و دیپیکا پادوکن.
مستربیست
MrBeast یک شخصیت محبوب YouTube و بشردوست است که به خاطر شیرین کاری های عجیب و غریب و هدایای سخاوتمندانه اش شناخته شده است. او بیش از 250 میلیون مشترک در کانال اصلی خود دارد، جایی که ویدیوهایی مانند “1 دلار در مقابل ماشین 100،000،000 دلاری!” I Ate The World’s Largest Slice of Pizza“.، و “پنهان و جست و جوی فوق العاده 1,000,000 دلاری را آپلود می کند. او همچنین چندین کانال دیگر مانند MrBeast Gaming، MrBeast Shorts و MrBeast Reacts دارد که در آنها انواع مختلف محتوا را پست میکند. نام اصلی MrBeast جیمی دونالدسون است و در ویچیتا، کانزاس در سال 1998 به دنیا آمد. او کار خود را در YouTube در سال 2012، زمانی که تنها 13 سال داشت، آغاز کرد. او در ابتدا ویدیوهایی از خود در حال بازی های ویدیویی مانند Minecraft و Call of Duty آپلود کرد. او به تدریج با آزمایش قالب ها و ایده های مختلف مانند شمارش تا 100000، خواندن کل فرهنگ لغت و تماشای خشک شدن رنگ محبوبیت پیدا کرد.
او همچنین شروع به همکاری با سایر YouTubers، مانند PewDiePie، Markiplier و Logan Paul کرد. موفقیت MrBeast در سال 2017 اتفاق افتاد، زمانی که او ویدیویی با عنوان “من 30000 دلار به یک استریمر تصادفی با انقباض اهدا کردم” را آپلود کرد پوستری که ۵۴ میلیون در سال حرفه ای شد، که در فضای مجازی منتشر شد و میلیون ها بازدید و مشترک برای او به همراه داشت. از آن زمان، او به ساختن ویدیوهایی که شامل اهدای مبالغ هنگفت پول یا اقلام گران قیمت به افراد تصادفی، دوستانش یا خیریه ها می شود، ادامه داده است. برخی از برجستهترین کمکهای او شامل کاشت 20 میلیون درخت، حذف 30 میلیون پوند زباله از اقیانوس، ساختن چاهها در آفریقا، کمک به افراد نابینا و ناشنوا برای دیدن و شنیدن، و اهدای یک جزیره خصوصی (دو بار) است.
MrBeast همچنین به خاطر چالش های خلاقانه و جاه طلبانه اش مانند گذراندن 50 ساعت زنده به گور شدن، زنده ماندن 50 ساعت در قطب جنوب، بازآفرینی بازی Squid در زندگی واقعی و دادن کارخانه شکلات سازی شناخته شده است. تولید ویدیوهای MrBeast بسیار گران است و هر کدام تا 10000 دلار هزینه دارند. او پروژه های خود را از طریق حمایت های مالی از برندها و شرکت های مختلف مانند Honey، Quidd، Cash App و Samsung تامین می کند. او همچنین از فروش کالاهای خود و شرکت تنقلات خود Feastables درآمد کسب می کند. برآورد می شود که MrBeast تا سال 2022 دارایی خالص 54 میلیون دلاری داشته باشد -poster-who-became-54m-a -سال حرفه ای MrBeast به دلیل سخاوت و ارزش سرگرمی اش به طور گسترده مورد تحسین قرار می گیرد. او جوایز و تمجیدهای زیادی را برای دستاوردهای خود دریافت کرده است، مانند جایزه Breakout Creator در جوایز Streamy 2019، جایزه خالق سال در جوایز Streamy 2020، و تاثیرگذارترین فرد در اینترنت توسط مجله تایم در سال 2021. همچنین در رسانههای مختلف، مانند Rolling Stone و The Guardian نمایش داده شده است. مستربیست یکی از موفق ترین و تاثیرگذارترین یوتیوبرهای تمام دوران است. او بسیاری از سازندگان دیگر را ترغیب کرده است که راه او را دنبال کنند و از طریق محتوای خود تأثیر مثبتی بر جهان بگذارند. او همچنین استاندارد بالایی برای کیفیت و خلاقیت در صنعت ویدیوی آنلاین تعیین کرده است. MrBeast نه تنها یک ستاره یوتیوب است، بلکه یک الگو و یک رویا است.
Youtube Movies
YouTube Movies یک کانال یوتیوب است که فیلمها و برنامههای مختلفی را برای تماشای آنلاین به کاربران ارائه میدهد. YouTube Movies در سال 2009 راهاندازی شد و از آن زمان به بعد گسترش یافت و محتوایی از ژانرها، زبانها و مناطق مختلف را در بر گرفت. کاربران می توانند دسته بندی فیلم ها و نمایش ها مانند اکشن، کمدی، عاشقانه، درام، ترسناک، هیجان انگیز، انیمیشن، مستند و غیره را مرور کنند. کاربران همچنین می توانند عناوین یا بازیگران خاصی را با استفاده از نوار جستجوی YouTube جستجو کنند. تماشای برخی از فیلمها و نمایشها با تبلیغات رایگان است، در حالی که برخی دیگر نیاز به هزینه خرید یا اجاره دارند. کاربران همچنین میتوانند از سرویسهای مبتنی بر اشتراک، مانند Paramount Plus، NFL، NBA، STARZ و غیره به محتوای ممتاز دسترسی داشته باشند.
YouTube Movies همچنین دارای محتوای انحصاری و اصلی است، مانند The Thinning، The Kissing Booth، Cobra Kai، و Lazer Team. YouTube Movies راهی مناسب و مقرون به صرفه برای کاربران است تا از فیلمها و نمایشهای مورد علاقه خود در هر دستگاهی و از آسایش خانه لذت ببرند. YouTube Movies یکی از محبوبترین و موفقترین کانالهای یوتیوب است که تا اکتبر 2023، بیش از 140 میلیون مشترک و بیش از 100 میلیارد بازدید داشته است. Youtube Movies همچنین بستری برای فیلمسازان و سازندگان است تا آثار خود را به نمایش بگذارند و به مخاطبان جهانی دست یابند. YouTube Movies به طور مداوم محتوای جدید و متنوعی را به کتابخانه خود اضافه می کند و سلیقه و ترجیحات کاربران خود را برآورده می کند. YouTube Movies چیزی بیش از یک کانال است. مقصدی برای عاشقان سینما است.
Cocomelon
کوکاملون یک کانال یوتیوب است که آهنگ های آموزشی و قافیه های مهد کودک را برای کودکان تولید می کند. کوکاملون در سال 2006 توسط جی جئون و همسرش که هر دو مهاجر کره ای-آمریکایی هستند ساخته شد. آنها کانال را به عنوان یک سرگرمی و با استفاده از نام ABCkidTV راه اندازی کردند. آنها بعداً نام خود را به Cocomelon در سال 2018 تغییر دادند تا تمرکز آنها بر تولید محتوای رنگارنگ، سرگرم کننده و آهنگین باشد. Cocomelon یکی از محبوبترین و موفقترین کانالهای یوتیوب در جهان است، با بیش از ۲۵۰ میلیون مشترک و بیش از ۲۰۰ میلیارد بازدید تا اکتبر ۲۰۲۳.
ویدئوهای کوکاملون شامل خانواده ای از شخصیت های متحرک مانند JJ، YoYo، TomTom، Cody، Nina و CeCe است که همراه با آهنگ های جذابی که به کودکان پیش دبستانی در مورد حروف، اعداد، اشکال، رنگ ها، حیوانات و غیره آموزش می دهند، می خوانند و می نوازند. کوکاملون همچنین داستان ها و درس های زندگی مانند اشتراک گذاری، مراقبت، دوستی و مهربانی را در ویدیوهای خود گنجانده است. آهنگهای کوکاملون آهنگهای اصلی هستند که توسط Jay Jeon و تیم نوازندگان و خوانندگانش نوشته و ساخته شدهاند.
برخی از محبوبترین آهنگهای کوکاملون عبارتند از: «بله بله آهنگ زمین بازی»، «آهنگ حمام»، «چرخها در اتوبوس» و «کوسه بچه». ویدیوهای Cocomelon به گونه ای طراحی شده اند که برای کودکان خردسال جذاب و تعاملی باشند و از رنگ های روشن، شخصیت های زیبا، اشعار ساده و ملودی های تکراری استفاده می کنند. ویدئوهای کوکاملون همچنین برای کودکانی با پیشینهها و فرهنگهای مختلف، با استفاده از زبانهای مختلف، زیرنویسها و زبان اشاره، در دسترس و فراگیر ساخته شدهاند. ماموریت کوکاملون این است که یادگیری را برای کودکان و خانواده هایشان سرگرم کننده و لذت بخش کند. کوکاملون نه تنها یک کانال یوتیوب است، بلکه برندی است که کالا، کتاب، اسباب بازی، بازی و تنقلات می فروشد.
Set India
Set India یک کانال YouTube است که متعلق به Sony Entertainment Television، یکی از کانالهای پیشرو سرگرمی عمومی هندی در هند است. Set India در سال 2009 راهاندازی شد و از آن زمان تا کنون با بیش از 120 میلیون مشترک و بیش از 100 میلیارد بازدید تا مارس 2022 به یکی از مشترکترین و پربینندهترین کانالهای YouTube در جهان تبدیل شده است. /1018118/set-india-monthly views-youtube-india/. Set India ویدیوهایی از نمایشها و فیلمهای مختلفی را که در تلویزیون سرگرمی سونی پخش میشوند، آپلود میکند، مانند نمایش Kapil Sharma، Crime Patrol، Indian Idol، CID، و غیره. Set India همچنین دارای برخی از محتوای انحصاری و اصلی مانند سریال های وب، فیلم های کوتاه و موزیک ویدیوها است. ویدیوهای Set India به دلیل ارزش سرگرمی، کیفیت و تنوع محبوب هستند.
ویدیوهای Set India برای طیف وسیعی از مخاطبان، از عاشقان کمدی گرفته تا فیلمهای جنایی هیجانانگیز و طرفداران موسیقی، پاسخگو هستند. ویدیوهای Set India همچنین استعداد و کاریزمای برخی از بهترین بازیگران و افراد مشهور هند مانند کاپیل شارما، سلمان خان، آمیتاب باچان، آریجیت سینگ و غیره را به نمایش می گذارد. Set India نه تنها یک کانال یوتیوب است، بلکه برندی است که کالا، کتاب، بازی و برنامه را می فروشد.
PewDiePie
PewDiePie یک کانال یوتیوب است که توسط Felix Arvid Ulf Kjellberg، یوتیوبر، کمدین، وبلاگ نویس، گیمر سوئدی و یکی از بنیانگذاران Tsuki Market اداره می شود. PewDiePie کار خود را در یوتیوب در سال 2010 آغاز کرد و از آن زمان به یکی از محبوب ترین و تأثیرگذارترین یوتیوبرهای تمام دوران تبدیل شده است، با بیش از 111 میلیون مشترک و بیش از 28 میلیارد بازدید تا اکتبر 2023. پیودیپای به دلیل محتوای متنوع خود مانند بازی، تفسیر، واکنشها، میمها، موسیقی و موارد دیگر شناخته شده است. او همچنین به خاطر شخصیت شوخ طبع و کاریزماتیک، ژست «بروفیست» و طرفداران وفادارش به نام «ارتش 9 ساله» یا «برادر» شناخته شده است. PewDiePie در طول سفر خود در یوتیوب درگیر جنجال ها و چالش های زیادی بوده است، مانند رقابت او با T-Series، دشمنی او با Cocomelon ، کمک مالی او به ADL عذرخواهی او برای استفاده از توهین نژاد ، و حمایت او از بازیهای مستقل و سازندگان.
PewDiePie همچنین جوایز و تمجیدهای زیادی را برای دستاوردهای خود دریافت کرده است، مانند رکوردهای جهانی گینس برای بیشترین مشترکین و پربازدیدترین کانال یوتیوب ، جوایز Shorty برای بهترین YouTuber بازی و جوایز Streamy برای خالق سال نه تنها یک ستاره یوتیوب است، بلکه یک موسیقیدان، یک نویسنده، یک کارآفرین و یک انسان دوست است. او چندین آهنگ و آلبوم از جمله «لازانیا عوضی»، «تبریک میگویم» و «کوکو» منتشر کرده است که میلیونها بازدید و پخش در یوتیوب و اسپاتیفای داشته است. او همچنین کتابی به نام «این کتاب تو را دوست دارد» نوشته است که مجموعهای از نقل قولها و تصاویر الهامبخش است. او همچنین خط تولید لباس خود را به نام بازار تسوکی راه اندازی کرده است که با همکاری همسرش Marzia Bisognin آن را تأسیس کرده است. او همچنین میلیونها دلار به موسسات خیریه و اهداف مختلف مانند Save the Children، WWF، صلیب سرخ و NAMI اهدا کرده است. PewDiePie پدیده ای است که فرهنگ و تاریخ یوتیوب را شکل داده است. او چیزی بیش از یک کانال است. او یک افسانه است
Kids Diana Show
Kids Diana Show یک کانال یوتیوب است که در آن دایانا، دختر 9 ساله اوکراینی که به همراه خانواده خود در میامی، فلوریدا زندگی می کند، بازی می کند. او با برادرش روما، برادر کوچکش الیور و والدینش اولنا و ولدیمیر ویدیو میسازد. Kids Diana Show یکی از محبوبترین و موفقترین کانالهای YouTube برای کودکان است که تا اکتبر 2023 بیش از 250 میلیون مشترک و بیش از 200 میلیارد بازدید داشته است. Kids Diana Show ویدیوهایی در ژانرهای مختلف مانند آهنگ، داستان، بازی وانمودی، وبلاگ و سرگرمی آموزشی آپلود می کند. برخی از موضوعاتی که Kids Diana Show به بررسی آنها می پردازد، شاهزاده خانم ها، ابرقهرمانان، حیوانات، رنگ ها، اشکال، اعداد، حروف و موارد دیگر هستند. Kids Diana Show همچنین دارای چند آهنگ و نماهنگ اصلی مانند “Like It”، “Lighter” و “Coco” است. ویدیوهای Kids Diana Show برای کودکان خردسال رنگارنگ، سرگرم کننده و جذاب هستند. آنها همچنین ارزش های مثبت و مهارت های زندگی مانند اشتراک گذاری، مراقبت، دوستی، مهربانی و خلاقیت را آموزش می دهند. Kids Diana Show نه تنها یک کانال YouTube است، بلکه برندی است که کالا، کتاب، اسباب بازی، بازی و تنقلات می فروشد. Kids Diana Show همچنین با پلتفرم ها و شرکت های دیگری مانند Netflix Moonbug Entertainment ، Spotify. ، Apple Music، TikTok و بیشتر همکاری می کند. Kids Diana Show پدیده ای است که قلب و ذهن میلیون ها کودک را در سراسر جهان تسخیر کرده است. Kids Diana Show چیزی بیش از یک کانال است. این جامعه ای از بچه های شاد و باهوش است.
Like Nastya
Like Nastya یک کانال یوتیوب است که در آن نستیا، دختری 7 ساله از اوکراین که با خانواده اش در میامی، فلوریدا زندگی می کند، بازی می کند. او با برادرش روما، برادر کوچکش الیور و والدینش اولنا و ولدیمیر ویدیو میسازد. Like Nastya یکی از محبوبترین و موفقترین کانالهای YouTube برای کودکان است، با بیش از 108 میلیون مشترک و بیش از 92 میلیارد بازدید تا اکتبر 2023. مانند نستیا ویدیوهایی در ژانرهای مختلف مانند آهنگ ها، داستان ها، بازی های وانمودی، وبلاگ ها و سرگرمی های آموزشی آپلود می کند. برخی از موضوعاتی که Like Nastya به بررسی آنها می پردازد عبارتند از: شاهزاده خانم ها، ابرقهرمانان، حیوانات، رنگ ها، اشکال، اعداد، حروف و موارد دیگر. Like Nastya همچنین دارای برخی از آهنگ ها و نماهنگ های اصلی است، مانند “Like It”، “Lighter” و “Coco”. مانند ویدیوهای نستیا رنگارنگ، سرگرم کننده و جذاب برای کودکان خردسال است.
آنها همچنین ارزش های مثبت و مهارت های زندگی مانند اشتراک گذاری، مراقبت، دوستی، مهربانی و خلاقیت را آموزش می دهند. Like Nastya نه تنها یک کانال یوتیوب است، بلکه برندی است که کالا، کتاب، اسباب بازی، بازی و تنقلات می فروشد. مانند نستیا همچنین با پلتفرمها و شرکتهای دیگری مانند Netflix ، Moonbug Entertainment ، Spotify ، Apple Music ، TikTok همکاری میکند .
حرف آخر
در این مقاله به معرفی 8 تا از بهترین یوتیوبرهای جهان پرداختیم. دنبال کردن این کانالهای یوتیوبی برای شما بسیار مفید خواهد بود. این کانالها که در کتگوریهای متفاوت به شما معرفی شدهاند، میتوانند شما و کودکانتان را برای مدتی سرگرم کنند و شما را از استرس و شلوغی شهر دور کنند.
0 Comments