Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگرمی
سلامت
سلامت عمومی
طراحی وبسایت
گردشگری
مارکتینگ
محیط زیست
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش

نویسندگان برتر

همه انسان­ها دارای عواطف، احساسات، افکار، عقاید و نظراتی هستند و هرکدام به طرق مختلفی سعی در ابراز آن­ها دارند. برای مثال ممکن است یک هنرمند با هنر خود، یک معلم با برقراری ارتباط با دانش آموزانش، یک روانشناس با صحبت و درمان مشکلات بیماران و در نهایت یک نویسنده با نوشتن سعی در ابراز وجود خود داشته باشند. حدود 6000 سال پیش بشر توانست با اختراع نوشتن، تغییری شگرف در تمدن ایجاد کند. وی با نوشتن، توانست افکار و اندیشه های خود را به تصویر کشد و به ثبت و نشر اطلاعات بپردازد. تا جایی که نویسندگی به تدریج تبدیل به یک مهارت شد که نویسندگان برتر تاریخ آن را به نسل های بعدی خود منتقل کردند. هرکدام از این نویسندگان سبک و تکنیک های مختلفی داشتند که سبب شهرت آن ها شده بود.

امروزه نیز، نویسندگان برتر زیادی وجود دارند که هر کدام در بسترهای مختلفی مشغول نوشتن هستند. رعایت قوانین و تکنیک های مربوط به هر بستر سبب دیده شدن و افزایش مخاطبین نویسنده می شود. یونویس نیز از این قاعده مستثنی نیست و سعی دارد برای نویسندگانی که توانایی بالایی در نوشتن دارند فرصت ویژه ای فراهم کند. بدین صورت که مقالاتی را که اصول مخصوص یونویس را رعایت کرده باشند به عنوان مقالات برترانتخاب کرده و نویسندگانی را که تعداد مقالات برتر زیادی داشته باشند به عنوان نویسنده برتر معرفی می کنند.

 فاکتوهای مهم برای یونویس به شرح زیر است:

نویسندگان محترم قبل از هر کار باید وارد قسمت راهنمای وبسایت شوند تا به طور کلی با اصول نوشتن در یونویس آشنا شوند. به علاوه رعایت اصول زیر به شما کمک میکند که مقاله شما سریعتر در یونویس ثبت شود و به عنوان مقاله برتر انتخاب شود.

    1. آنلایز سئو و خوانایی

اولین و مهم ترین فاکتور برای برتر شناخته شدن مقاله، رعایت اصول و قوانین اولیه یونویس است. برای مثال باید دقت شود که در قسمت آنالیز سئو و تجزیه و تحلیل خوانایی، تمامی اخطار ها اصلاح شوند تا چراغ آن ها به رنگ سبز در بیاید. برای مثال از جمله اخطارهایی که ممکن است با آن روبرو شوید می توان به طول جملات اشاره کرد. طول جملات نباید بیشتر از 20 حرف باشد. همینطور طول پاراگراف ها نیز نباید از 150 کلمه بیشتر باشد که در غیر این صورت با اخطار مواجه می شوید. از دیگر اخطارهایی که نیاز به اصلاح دارد، پراکندگی مناسب کلمات کلیدی در متن است. دقت کنید که کلمات کلیدی را به طور مناسب در تمام طول متن استفاده کنید.

  • اشتراک گذاری مقاله

 

اشتراک گذاری مقالات سبب دیده شدن هرچه بیشتر آن ها می شود و مقاله شما هرچقدر توسط مخاطبین بیشتری دیده شود، ارزش بالاتری خواهد داشت. بنابراین با به اشتراک گذاشتن آن می توانید، خواننده های بیشتری را جذب کنید و درنتیجه به قرار گرفتن در صفحه مقالات برتر نزدیک می شوید. همینطور از مخاطبین خود درخواست کنید تا اگر از نظر آن ها مطلب شما مناسب افراد دیگری است، آن را در صفحه های خود به اشتراک بگذارند تا دیگران نیز از محتوای شما بهره ببرند.

  • تعداد کلمات

 

همانطور که در قسمت راهنما گفته شده است، تعداد کلمات نباید کمتر از 650 کلمه باشد. اما هرچقدر تعداد کلمات بیشتر باشد، مقاله ارزشمند تری خواهید داشت. با این حال، اضافه گویی صرفا جهت اینکه متنی طولانی داشته باشید، ممکن است سبب پایین آمدن امتیاز مقاله شود. از این رو دقت شود که کمیت، فدای کیفیت نشود و تنها در صورت نیاز مقاله بلند تری بنویسید.

  • تعداد نظرات مخاطبین

 

هدف یونویس، شناخته شدن هرچه بیشتر نویسندگان جدید و نمایش نوشته آن ها به مخاطبین است. فعالیت مخاطب و نظر دادن آن در مورد مقاله نشانگر این است که آن متن به قدری چالش برانگیز بوده است که مخاطبان در مورد آن نظر داده اند. بنابراین، هرچقدر تعداد نظرات (کامنت ها) بیشتر باشد، امتیاز مقاله برای برتر شدن بیشتر می شود.

  • به روز بودن مطالب

 

همانطور که می دانید، از شروط مهم انتشار مطالب در یونویس، کپی نبودن آن ها است. علاوه بر این، هر چقدر موضوعات به روز تر باشند، امتیاز مقاله شما بالاتر می شود. بنابراین سعی کنید خود را به روز نگه دارید و مطالبی متنوع  و به روز ارائه دهید که در این صورت به راحتی می توانید جزو نویسندگان برتر شوید.

  • استفاده از تصاویر مناسب

 

تصاویر معمولا در فهم بهتر موضوعات به افراد کمک می کنند و باعث می شوند مخاطبین درک بیشتری از جملات و مطالب داشته باشند. سعی کنید تصاویری که استفاده می کنید صرفا جنبه تزیینی نداشته باشند. همچنین، علاوه بر تصویر اصلی، سعی داشته باشید برای انتقال بهتر مفاهیم در داخل متن نیز از تصاویر واضح استفاده کنید. این روش باعث می شود مخاطب ارتباط بیشتری با نوشته شما برقرار کند.

به علاوه کیفیت تصاویر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سعی داشته باشید تصاویر با کیفیت و سایز مناسب انتخاب کنید که مشکلی در نمایش آن به وجود نیاید. بهتر است ارتفاع تصاویر از 400 پیکسل بیشتر نباشد. در نهایت به خاطر داشته باشید که تصاویری که انتخاب می کنید، از وبسایت هایی باشند که تصاویر رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند. وبسایت هایی مانند: