Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ آی تی @ نکات شگفت انگیز طراحی سایت که می توانید از آن ها استفاده کنید

نکات شگفت انگیز طراحی سایت که می توانید از آن ها استفاده کنید

by | 5 اردیبهشت 1401 | آی تی | 1 comment

نکات طراحی سایت می‌تواند یک وب سایت را بسازد یا خراب کند. با استفاده از شیوه‌های طراحی وب که جذاب و موثر هستند، مطمئن خواهید شد که بازدیدکنندگان سایت، شما را به عنوان سایتی معتبر، از نظر بصری دلپذیر و برای استفاده ساده تصور می‌کنند. با این حال، اگر طراحی سایت بدی داشته باشید، این بازدیدکنندگان بدون مشاهده محتوایی از سایت شما خارج می‌شوند. از توصیه‌های این مقاله استفاده کنید تا مطمئن شوید که طراحی خوبی برای وب سایت خود دارید.

  • فضای سفید بخش مهمی از طراحی وب است، بنابراین از استفاده از آن نترسید. بهم ریختن صفحات وب خود با تصاویر زیاد یا متن زیاد، یا استفاده از پس‌زمینه، فقط بازدیدکنندگان را آزار می‌دهد. فضای سفید می‌تواند عناصر مهم صفحه شما را بیشتر نمایان کند.
  • به جای نمایش شمارنده بازدیدکنندگان برای خواندن همه، از یک سرویس ردیابی استفاده کنید. بسیاری از وب‌سایت‌ها هنوز شمارنده‌های خود را نمایش می‌دهند، اما هیچ هدف واقعی ندارند. بسیاری از خدمات ردیابی با کیفیت بالا در دسترس هستند و برخی از آنها حتی رایگان هستند. به جای نشان دادن تعداد افرادی که به شما مراجعه می‌کنند از این موارد استفاده کنید.
  • موضوع خود را یاد بگیرید. اگر از سایت برای وبلاگ‌ها استفاده می‌کنید، قبل از پست کردن درباره چیزی به طور کامل تحقیق کنید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید، توزیع اطلاعات نادرست است. برای نوشتن یک وبلاگ خوب باید موضوع را درک کنید.
  • مطمئن شوید که وب سایت شما دارای فایل‌های کوچک است، مهم نیست که سایت شما چقدر از نظر زیبایی شناسی طراحی شده است. حجم فایل‌های تشکیل دهنده وب سایت شما دلیل مستقیم بارگذاری سایت شما است. همیشه ایده خوبی است که وب سایت شما در سریع‌ترین زمان ممکن بارگذاری شود. همچنین باید به خاطر داشته باشید که برخی از بازدیدکنندگان ممکن است از اتصال اینترنتی با سرعت بالا استفاده نکنند. شما می‌خواهید آزمایشی انجام دهید تا مطمئن شوید که سایت شما عملکرد خوبی دارد، حتی با اتصالات مودم شماره گیری.
  • هر چه بیشتر تمرین کنید و یاد بگیرید، طراحی وب برای شما راحت‌تر و راحت‌تر خواهد بود. با ایجاد صفحات اولیه با HTML یا وردپرس شروع کنید. این به شما این امکان را می دهد که قضاوت کنید که چقدر خوب انجام می دهید. تمرین باید زمانی شروع شود، پس زودتر به آن برسید.
همچنین بخوانید  نکات طلایی راجع به HTML و CSS برای علاقمندان به طراحی وبسایت
طراحی سایت

سئو

مطمئن شوید که تمام صفحات وب شما واقعاً دارای عنوان هستند و مطمئن شوید که توصیفی هستند. تعداد شگفت انگیزی از صفحات وب وجود دارد که “سند بدون عنوان” یا “سند جدید” نامیده می‌شوند. این نه تنها اطلاعات مفیدی را از بازدیدکنندگان برای به خاطر سپردن سایت شما سلب می کند، بلکه سئو سایت شما را نیز کاملاً از بین می‌برد، زیرا موتورهای جستجو هنگام رتبه بندی سایت‌ها، عناوین صفحات را به شدت وزن می‌کنند.

همچنین بخوانید  بهترین آموزش رایگان پایتون کدام است؟

یک نقشه سایت برای سایت خود ایجاد کنید. نقشه‌های سایت دو کار را انجام می‌دهند: برای مبتدیان، بازدیدکنندگان می‌توانند بهتر در سایت شما هدایت شوند. این به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا پیوندهایی به موضوعات سایت شما که به آن‌ها علاقه دارند را در یک صفحه پیدا کنند. دوم، نقشه‌های سایت بهینه‌سازی را برای موتورهای جستجو آسان تر می‌کند. موتورهای جستجو بهتر است بتوانند سایت شما را پیدا کنند و سپس بخزند.

همچنین بخوانید  13 بهترین سایت های اشتراک گذاری فایل

موفقیت یک وب سایت اغلب نه با ترافیک اولیه آن، بلکه بر اساس میزان استفاده و لذت بازدیدکنندگان از سایت تعیین می‌شود. اگر از طراحی وب هوشمند استفاده کنید، میزان ترافیکی که سایت شما جذب می‌کند به میزان قابل توجهی بیشتر خواهد بود. با این حال، اگر دید خود را ضعیف طراحی کنید، می توانید افراد را از بازگشت به سایت خود منع کنید. برای تضمین موفقیت وب سایت خود، توصیه‌های طراحی وب را که به تازگی خوانده‌اید دنبال کنید.

30uweb
30uweb
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. 34bahar
    0
    0

    برای طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران لازم نیست حتما شما در تهران باشید شرکت های طراحی سایت در تهران در هر جای کشور باشید می توانند سفارش سایت شما را تحویل بگیرند و در زمان مناسب و اعلام شده سایت شما را تحویل دهند.

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط