Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ چگونه عشق را بعد از 60 سالگی پیدا کنیم؟

چگونه عشق را بعد از 60 سالگی پیدا کنیم؟

by | 25 اردیبهشت 1402 | رابطه و ازدواج | 0 comments

عشق فقط برای نوجوانان نیست. صرف نظر از سن ما، همه ما به دنبال محبت و با هم بودن هستیم. بسیاری از ما، چه 17 ساله یا 67 ساله، دوست داریم با کسی چت کنیم، با او بخندیم، در آغوش بگیریم و با او پیشرفت کنیم. اکثر افراد در دهه هفتم خود در ازدواج یا روابط طولانی مدت هستند. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهد که 45 درصد از مردم آمریکا در این بازه زمانی مجرد هستند. در کشور ما هم آمار واقعی وجود ندارد ولی این افراد کم نیستند. چرا بسیاری از افراد در اواخر دهه 50 و اوایل 60 سالگی مجرد می‌مانند؟ آیا آنها به سادگی از یافتن همسری که زندگی خود را با او به اشتراک بگذارند منصرف شده‌اند؟ آیا واقعا یافتن عشق بعد از 60 سالگی خیلی سخت است؟ و چگونه ممکن است شانس خود را برای ملاقات با “کسی” در دهه 60 خود افزایش دهید؟

شانس شما برای یافتن عشق بعد از 60 سالگی چقدر است؟

بر اساس مطالعه‌ای در دانشگاه باث در بریتانیا، شانس یافتن عشق بعد از دهه 60، 1 در 562 است (اما فقط در صورتی که آن را به شانس بسپارید). با این حال، اگر فعالانه رفتار کنید و برای ملاقات با افراد جدید قدم بردارید، شانس شما برای یافتن عشق بعد از 60 سالگی افزایش خواهد یافت. برای ارزیابی احتمال عاشق شدن در اواخر بزرگسالی، محققان 18 ویژگی مانند سن، زیبایی ظاهری، جغرافیا و غیره را در نظر گرفتند.

طبق مطالعه، ملاقات با افراد از طریق خدمات دوستیابی آنلاین یا سرگرمی‌ها، تعامل با همکاران و دوستان آنها یا ملاقات با دوستان آنها می‌تواند شانس شما را برای یافتن عشق در دهه 60 زندگی افزایش دهد. به طور خلاصه، اگر برای برقراری ارتباط با دیگران تلاش کنید، شانس خود را برای یافتن عشق پس از 60 سالگی بسیار افزایش می‌دهید. ثبت نام در کلاس‌های رقص محلی، پیوستن به یک باشگاه محلی یا داوطلب شدن در کارهای داوطلبانه و خیریه را در نظر بگیرید. فعالیت‌های اجتماعی مانند تورها و بازی‌های دسته جمعی، سفرهای پیاده‌روی و جشن‌های شهری راه‌های عالی برای ملاقات با افراد جدید، ایجاد دوستان و یافتن عشق پس از 60 سالگی هستند.

شانس شما برای یافتن عشق بعد از 60 سالگی

یک مرد 60 ساله در یک شریک زندگی به دنبال چه چیزی است؟

علیرغم این باور رایج که مردان مسن‌تر به سمت زنان جوان‌تر جذب می‌شوند، بیشتر افراد 60 ساله ترجیح می‌دهند با فردی هم سن و سال خود در ارتباط باشند. این به این دلیل است که بیشتر مردان مسن به دنبال شخصی هستند که بتوانند علایق، تاریخ و شوخ طبعی مشترکی را با او به اشتراک بگذارند. اکثر مردان بالای شصت سال دقیقاً می‌دانند که چه می‌خواهند. آنها دارای انبوهی از تجربه‌های عاشقانه و زندگی هستند که آنها را باهوش‌تر، متفکرتر و واقعی‌تر کرده است.

همچنین بخوانید  زایمان طبیعی یا سزارین، کدام یک بهتر است؟

در نتیجه، یک مرد 60 ساله احتمالاً به دنبال دوستی، همراهی و توجه شما خواهد بود. اکثر مردان 60 ساله به دنبال شریکی هستند که در علایق و ارزش‌های آنها سهیم باشد. فردی با فلسفه زندگی مشابه که ممکن است با او در مورد موضوعات مورد علاقه بحث کنند، به عنوان یک زوج، در اتحاد تصمیم گیری کنند و فعالیت‌هایی را انجام دهند که هر دو از آنها لذت می‌برند. برای مثال، یک مرد 60 ساله که علاقه زیادی به فضای باز دارد، به احتمال زیاد به دنبال یک همراه با علایق مشابه می‌گردد که با او سبک زندگی فعالی داشته باشد. برخی از مردان در دهه 60 زندگی خود ترجیح می‌دهند وقت خود را در خانه بگذرانند، تلویزیون تماشا کنند، آشپزی کنند، مطالعه کنند یا باغبانی کنند و ممکن است بخواهند شخص خاصی را پیدا کنند که علایق آنها با هم مشترک باشد.

چند درصد افراد 60 ساله مجرد هستند؟

بر اساس داده‌های اداره سرشماری، درصد فزاینده‌ای از مردم با افزایش سن تنها زندگی می‌کنند (امروزه، 45 درصد از آمریکایی‌های 50 تا 60 ساله ازدواج نکرده‌اند، در مقایسه با 28 درصد در سال 1960). افزایش تعداد افراد مجرد 50 ساله و این افزایش به دلیل کاهش ازدواج در میان بزرگسالان شاغل و افزایش طلاق در میان آنها است (تقریباً دو برابر از دهه 1990). علاوه بر این، بسیاری از افراد بالای 60 سال همسران خود را از دست داده‌اند و همچنان در ماتم هستند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو، از هر ده فرد 25 تا 54 ساله، حدود چهار نفر در سال 2019 ازدواج نکرده یا با شریک زندگی خود زندگی می‌کنند.

چگونه می‌توانم بعد از 60 سالگی با یک مرد آشنا شوم؟

بهترین رویکرد برای ملاقات با مرد بالای 60 سال، فعال ماندن از نظر اجتماعی و فیزیکی است. یک زندگی اجتماعی پرمشغله و یک سبک زندگی فیزیکی فعال، علاوه بر حفظ سلامت روحی و جسمی، می‌تواند به شما کمک کند تا شریک زندگی خود را پیدا کنید. بیشتر زنانی که در دهه‌های 1960 و 1970 بزرگ شدند، آموزش دیدند که خودکفا و قوی باشند. آنها به این باور بزرگ شدند که در زندگی خود نیازی به مردان ندارند تا شاد و خوشبخت باشند.

با این حال، با افزایش سن، بسیاری از زنان استقلال را تنها و منزوی می‌یابند. آنها درک می‌کنند که یک زن برای مستقل بودن نباید تنها باشد. بنابراین همه فرصت‌های شبکه‌سازی آفلاین و آنلاین را در نظر بگیرید که می‌تواند به شما در کشف عشق در دهه 60 زندگی کمک کند. ابتدا همه کسانی را که می‌شناسید در نظر بگیرید و سعی کنید با دوستان، اقوام یا آشنایان آنها ارتباط برقرار کنید.

همچنین بخوانید   10 سوال مهم که قبل از شروع رابطه باید از پارتنر خود بپرسید

خودتان بیرون بروید و با افراد جدیدی آشنا شوید. چه کسی می‌گوید که نمی‌توانید همسرتان را در خواربارفروشی، کافه یا پارک ملاقات کنید؟ پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا پیاده روی محلی در منطقه خود را در نظر بگیرید. سرگرمی‌های مرتبط با ورزش ممکن است راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و یافتن عشق زندگی شما باشد. در فعالیت‌هایی که از آنها لذت می برید شرکت کنید. نقاشی، رنگ‌آمیزی، شعر و باغبانی همگی فعالیت‌هایی هستند که باعث لذت و سرگرمی می‌شوند و همچنین به شما این امکان را می‌دهند که استراحت کنید و با افرادی ملاقات کنید که سرگرمی‌ها یا علایق مشابهی دارند. دوستیابی اینترنتی را در نظر بگیرید. می‌توانید در انواع سایت‌های دوستیابی آنلاین برای مجردهای بالغ، افراد مورد علاقه خود را جستجو کنید و با افرادی که به دنبال دوستی و عشق هستند ملاقات کنید.

یافتن عشق بعد از 60 سالگی

جذاب‌ترین سن برای یک زن چیست؟

طبق مطالعات، سن اولیه زیبایی زنان در 30 سالگی است. تصور می‌شود اکثر خانم‌ها در حدود 30 سالگی زیباترین هستند. حقیقت این است که هر زنی وقتی در پوست خودش راحت باشد زیباترین است و این ربطی به سن ندارد.

یک زن 60 ساله در یک رابطه به دنبال چیست؟

بیشتر زنان 60 ساله نسبت به دهه 20، 30 یا 40 سالگی دیدگاه متفاوتی نسبت به عاشقانه و عشق دارند. زنان مجرد بالغ بیش از هر چیز خواهان دوستی، عشق و ثبات هستند. یک بانوی 60 ساله نیز می‌خواهد به او احترام بگذارند و آن‌طور که هست پذیرفته شود. از آنجایی که بچه‌دار شدن دیگر هدف نیست، یک زن بالای 60 سال می‌تواند در رابطه جدید خود آرامش داشته باشد و همسری را که علایق، ارزش‌ها یا سرگرمی‌های مشابهی دارد، جستجو کند. آنها همچنین خواهان نزدیکی عاطفی، پیوند روانی و رابطه صمیمی با فردی مهربان، دوست داشتنی و مهربان هستند.

اکثر زنان سالخورده دوست و معشوقی می‌خواهند که بتوانند زندگی روزمره، خنده و تجربیات خود را با آنها به اشتراک بگذارند. همچنین، اگر 60 سال یا بیشتر دارید، احتمالاً به دنبال یک رابطه مبتنی بر صداقت و وفاداری، بدون نمایش، اعتیاد یا سوء استفاده هستید.

یک زن 60 ساله هنگام معاشقه چه می‌کند؟

به طور کلی، نحوه معاشقه زنان مسن‌تر با نحوه معاشقه زنان جوان تفاوت چندانی ندارد. با این حال، با توجه به سن و تجربه یک زن، نابرابری‌های خاصی وجود دارد. بیشتر زنان بالغ نسبت به زنان جوان‌تر با مردان به شیوه‌ای بازتر و مستقیم‌تر ارتباط برقرار می‌کنند. به عنوان مثال، یک زن در 60 سالگی ممکن است به شما نگاه کند و خیره شما را نگه دارد و به گرمی به شما لبخند بزند. او مکالمه را شروع می‌کند و به شما توجه زیادی می‌کند. یا او شما را تکمیل می‌کند و گهگاه در حین صحبت کردن با شما، شما را لمس می‌کند.

همچنین بخوانید  اگر کاندوم ندارید باید چه کاری انجام دهید؟

باز هم، تجربه و اعتماد به نفس یک زن به باز بودن او در معاشقه کمک می‌کند.

چگونه می توانم بعد از 60 سالگی عشق پیدا کنم؟

اهداف خود را مشخص کنید: اگر می‌خواهید بعد از 60 سالگی عشق پیدا کنید، باید فعال باشید. اما همچنین مهم است که در مورد آنچه به دنبال آن هستید صحبت کنید. آیا شریک خوبی برای پیاده روی، فیلم یا ناهار است؟ یک همدم جنسی؟ آیا نیمه گمشده ای وجود دارد؟ یا تمام موارد فوق؟ دانستن اینکه چه چیزی از یک رابطه می‌خواهید به شما کمک می‌کند تا فرد مناسب خود را پیدا کنید.

پذیرش خود

پذیرش خود برای عشق

اگر خودمان را دوست نداشته باشیم نمی‌توانیم دیگران را دوست داشته باشیم و به آنها اهمیت دهیم. دلسوز بودن به خود مستلزم دوست داشتن خود است. این مستلزم آن است که با همان شفقت، درک و پذیرشی که نسبت به دیگران قائل هستید، با خودتان رفتار کنید. همچنین مستلزم داشتن تصویری مثبت از بدن و احساس خوبی نسبت به خود است. علاوه بر این، عشق به خود مستلزم باور به مهارت‌های خود و همچنین تمایل به بهبود و تکامل است.

خدمات دوستیابی آنلاین زیر را در نظر بگیرید

سایت‌های دوستیابی سالمندان می‌توانند مکانی فوق‌العاده برای ملاقات با افراد هم سن و سال شما، ارتباط با مجردهای دیگر، گسترش شبکه شما و پیدا کردن آن‌ها باشند. با این حال، هنگام قرار آنلاین محتاط باشید زیرا برخی از افراد از افراد ضعیف سوء استفاده می‌کنند.

به دوستان خود اجازه دهید به شما کمک کنند

در مورد زندگی شخصی خود به خانواده، دوستان و سایر افرادی که به آنها اعتماد دارید، این خبر را منتشر کنید که آماده ملاقات با یک شریک زندگی بالقوه هستید. شما هرگز نمی‌دانید که ممکن است با چه کسی ملاقات کنید. مهمتر از همه، به یاد داشته باشید که یافتن عشق در دهه 60 زندگی با دوست داشتن خود آغاز می‌شود.

جمع بندی

این واقعیت که اکثریت قریب به اتفاق زنان بالای 60 سال به نظر می‌رسد نسبت به چشم‌انداز عشق در زندگی‌شان امیدوار هستند، شاید دلگرم‌کننده‌ترین نشانه باشد. این می‌تواند یک ازدواج، یک رابطه جدی، یا به سادگی رفتن در خیابان در حالی که دست در دست کسی که دوستش دارید باشد. در هر سنی، عشق می‌تواند بخشی از زندگی شما باشد. امیدواریم که همه ما بتوانیم شجاع، با اعتماد به نفس، پذیرای احتمالات جدید و مایل به فرصتی برای بازگرداندن عشق به قلبمان باشیم.

admin
admin
چطور بود؟
+1
4
+1
3
+1
1
+1
4
+1
2
+1
1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط