Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ انواع درب ضد سرقت (رویه و کشور سازنده)

انواع درب ضد سرقت (رویه و کشور سازنده)

by | 6 اردیبهشت 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

درب ضد سرقت از جمله تجهیزات ساختمانی به شمار می‌رود که در زندگی امروز تقاضای زیادی از سوی کارفرمایان و انبوه سازان دارد. این تقاضای زیاد ناشی از کیفیت و ساختار قفل و سایر قسمت‌های درب می‌باشد که باعث شده میزان دزدی و سرقت از منازل و محل کار برای سارقین سخت‌تر از گذشته شده و در صورت استفاده از درب ضد سرقت باکیفیت عالی این اتفاق غیر ممکن شود.از جمله درب‌های ضد سرقت موجود در بازار ایران می‌توان به درب‌های ترک، ایرانی، چینی و در تعداد محدود ایتالیایی اشاره کرد که هر یک دارای ویژگی‌ها و استحکام خاص می‌باشند.

جنس درب های ضد سرقت

گفتنی است که درب‌های تولید شده در ایران نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نسبت به کیفیتی که دارند از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار می‌باشند. باید بدانید که استفاده از لولاهای ترک برای درب‌های تک لنگه باید بیش از حد معمول انجام شود و به طور کلی می‌توان گفت که احتمال افتادن درب به مرور زمان و خارج شدن از رگولاسیون بیشتر از درب‌های معمولی است.

این درب‌ها نسبت به درب‌های معمولی قوی‌تر و ایمن‌تر هستند، اگرچه ممکن است 100% در برابر دستکاری قابل اطمینان نباشند، اما همچنان نسبت به درب‌های معمولی برای ساکنین راحت‌تر هستند. قیمت درب‌های ضد سرقت از هشتصد هزار تومان تا حدود 12میلیون تومان متغیر است و آنچه اهمیت دارد نوع یراق آلات از جمله قفل، کیفیت لولاها و اتصالات لنگه و چهارچوب، لایه استیل و فلز در چارچوب و استحکام بدنه است. هر دری با این مشخصات درب خوبی است.

همچنین بخوانید  حلب سقف متری چند است؟ | قیمت حلب شیروانی فلزی

خرید اینترنتی انواع درب ضد سرقت مزایا و نکات مثبت فراوانی برای مشتریان دارد، از جمله اینکه شما بجای گشتن در فروشگاه‌های سطح شهر می‌توانید محصولات بیشتری را به صورت یکجا در فروشگاه اینترنتی درب ضد سرقت مشاهده نمایید، محصولات را از نظر قیمت و مشخصات با یکدیگر مقایسه نمایید و در نهایت بهترین محصول را متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه نمایید.

بهتر است که با تعبیه درب‌های ضد سرقت در محل زندگی خود به آن امنیت ببخشید، بخصوص در محلاتی که اکثر سرقت‌ها از آنجا صورت می‌گیرد و نقاطی مانند درب‌های ورود. برای استفاده از درب ضد سرقت به جای درب‌های معمولی بهترین انتخاب برای پیشگیری از دزدی و سرقت می‌باشد. انواع مختلفی از درب ضد سرقت با برندهای گوناگون و تولیدکنندگان خارجی و داخلی ، در بازار یافت می‌شود.

درب‌های ضد سرقتی که دارای روکش چوبی می‌باشند از دو ویژگی آن برخوردار می‌شوند که عبارتند از خشک بودن و اتصالات خاص چوب‌های کلاف که از هر گونه صدمه‌ای روی درب جلوگیری خواهند کرد.

گفتنی است که درب‌های ضد سرقت را می‌توان در سایز و ابعاد مختلف و بصورت کاملا سفارشی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار داد و اقلام تولیدی کارخانه‌ها بیشتر دارای ابعاد استاندارد و پرمصرفی هستند که کارفرمایان بیشتر از این سایزها برای ساختمان استفاده می‌کنند.

این درب‌ها به دلیل ظاهر شیک و زیبا و همچنین امنیت بسیار بالا در دسته محصولات محبوب بازار قرار گرفته است که خریداران زیادی تمایل به خرید این محصول دارند.  طبقه‌بندی انجام شده برای انواع درب ضد سرقت به مشتریان کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند انواع درب‌ها را بشناسند و دست به انتخاب بزنند.

همچنین بخوانید  مکمل بنزین- اکتان بوستر

درب‌هایی که در شرکت‌های معتبر ایرانی تولید می‌شوند بر اساس نوع روکش چوب که معمولا از چوب راش استفاده می‌گردد، میزان برجستگی درب و یراق‌آلات که در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده می‌شود.

معمولاً بر اساس تصور عموم مردم تفاوت این سه نوع درب فقط از نظر کیفیت آن‌هاست، اما لازم است بدانید این درب‌ها علاوه بر کیفیت، تفاوت‌های دیگری نیز دارند که به صورت خلاصه به شرح زیر هستند. برای انتخاب بهتر درب ضد سرقت، بهتر است تفاوت درب ضد سرقت ایرانی، ترک و چینی را بدانید و بر اساس آگاهی خود هوشمندانه دست به خرید بزنید.

البته باید یادآوری کرد که توجه به این نکته که بحث غیراستاندارد بودن درب نیز بسیار مهم است، و این موضوع در مقاومت و استقامت درب تاثیرگذار می‌باشد. یک ورق فلزی بسیار مقاوم درون درب‌های ضد سرقت کار گذاشته شده است که به سارقین اجازه ورود، شکستن و نفوذ را نمی‌دهد. برای اطلاعات دقیق درباره هر مدل می بایست با ورود به صفحه اختصاصی آن محصول، مشخصات دقیق کالا را بررسی کنید.

برای تعویض مهم‌ترین قسمت این نوع قفل یعنی مغزی قفل درب ضد سرقت باید قسمت‌هایی همانند شب بند و کاسه رزت از قفل جدا شود و پوکی‌ها از آن خارج شود. در سال‌های اخیر با وارد کردن قطعات ضد سرقت در کشور ایران، شرکت‌های ایرانی موفق به ساخت این‌گونه درب‌های ضد سرقت شدند که از کیفیت عالی برخوردار است.

همچنین بخوانید  6 نکته اصلی برای اجاره باغ و تالار عروسی

همان طور که گفتیم بسیاری از درب‌های ایرانی با تقلید از مدل‌های ترک ساخته می‌شوند، وجود یک الگوی موفق برای تولیدکنندگان داخلی باعث شده است تا تولیدات کشور ما هم بسیاری از استانداردهای مورد قبول این صنعت را رعایت کنند.

جنس چارچوب و فریم

به طور کلی از فریم‌های فلزی با ضخامت‌های متفاوت در ساختار چارچوب درب‌های ضد سرقت استفاده می‌شود. چارچوب مورد استفاده برای درب‌های داخلی از چارچوب فلزی و از فریم‌های چوبی برای زیباسازی استفاده می‌کنند. با وجود تنوعی که در ظاهر و زیبایی به همراه رنگ‌بندی‌های گوناگون آماده، روکش‌هایی گوناگون با تنوع و جنس‌های مختلف و عالی، زنگ اضافی به همراه دوربین چشمی که بر روی درب قرار می‌گیرد، باعث برتری این درب ضد سرقت نسبت به درب‌های چوبی می‌شود.

قیمت درب ضد سرقت

در یک رده‌بندی کلی و به عنوان قیمت کف می‌توان درب‌های ضد سرقت چینی موجود در بازار را ارزان‌ترین، درب‌های ضد سرقت ایرانی را در رنج متوسط و در‌ب‌های ضد سرقت ترک را گران‌ترین درب ضد سرقت موجود در بازار ایران دانست. قفل‌هایی که در درب ضد سرقت استفاده می‌شود به دو دسته قفل‌های ضد سرقت ایرانی و قفل‌های ضد سرقت وارداتی تقسیم‌بندی می‌شوند.

aylin

aylin

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط