Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ بهترین لباس مجلسی دخترانه 2023

بهترین لباس مجلسی دخترانه 2023

by | 30 بهمن 1401 | مد و زیبایی | 0 comments

ترندهای لباس در هر حوزه‌ای از جمله لباس‌های شب و لباس مجلسی جدید همواره در حال تغییر است. معمولا هر ساله طراحان مد و فشن ایده‌های برتر مربوط به آن سال را عنوان می‌کنند و از آن به عنوان ترندهای انتخاب لباس یاد می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم بهترین لباس‌ مجلسی دخترانه را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

چند توصیه در خصوص انتخاب لباس مجلسی دخترانه

همیشه تلاش کنید تا لباسی را انتخاب کنید که نقاط قوت بدن شما را نمایش دهد و زیبایی‌های شما را نشان دهد . خیلی از خانم‌ها بخش‌هایی که برای خودشان جالب‌تر است را می‌پوشانند و این می‌تواند نشانه عدم اعتماد به نفس آن‌ها باشد. بهتر است تلاش کنید نقاط قوت را به وسیله لباس‌های مجلسی بیشتر در معرض دید قرار دهید و حتی آن‌ها را تقویت کنید.

مثلا اگر پاهای زیبایی دارید، بهتر است پیراهن شما کمی بالای زانو باشد. دقت کنید که در بدن‌تان همواره فقط یک نقطه را برای مرکز توجه قرار دهید. برای مثال اگر می‌خواهید پاهای شما بیشتر دیده شود، بهتر است از پوشیدن لباسی که گردن بازی دارد، اجتناب کنید چرا که این نوع لباس‌ها توجه افراد را به گردن شما جلب می‌کنند.

پوشیدن یک جفت کفش پاشنه‌دار به همراه لباس مجلسی باعث می‌شود که پاهای شما کشیده‌تر به نظر برسند. البته اگر قدتان بلند است، مجبور نیستید که کفشی با پاشنه خیلی بلند انتخاب کنید. یک کفش با پاشنه 2-3 سانتی هم می‌تواند این تاثیر را داشته‌باشد.

در ادامه قصد داریم 15 تا از لباس‌های مجلسی ترند 2023 را به شما معرفی کنیم.

لباس مجلسی کوتاه می‌تواند هم برای مجالس کوچک و هم مجالس بزرگ و شلوغ‌تر کاربرد داشته باشد. اما پوشیدن لباس مجلسی کوتاه برای خانم‌های چاق یا آن‌هایی که می‌خواهند لباس‌های پوشیده داشته‌باشند، دردسرهایی دارد. همچنین این لباس‌ها راحت نیستند و همیشه باید مراقب باشید که دامن‌تان از یک جایی بالاتر نباشد. به همین خاطر است که بیشتر خانم‌ها ترجیح می‌دهند از لباس مجلسی دخترانه بلند استفاده کنند. به همراه لباس‌های کوتاه می‌توانید از لگ یا جوراب‌شلوری هم استفاده کنید.

همچنین بخوانید  بهترین عینک آفتابی برای فرم صورت شما
لباس مجلسی دخترانه کوتاه

اگر اضافه وزن دارید، بهتر است از پوشیدن لباس‌های تنگ خودداری کنید. همچنین بهتر است لباس‌های رنگ تیره را انتخاب کنید تا شما را لاغرتر نشان دهند.

لباس مجلسی دخترانه غیر لاغر

پوشیدن لباس‌هایی با دامن کوتاه باعث می‌شود که بلندتر دیده شوید. اگر قد کوتاهی دارید یا می‌خواهید بلندتر به نظر برسید، به سراغ دامن‌های کوتاه بروید. دامن کوتاه باعث می‌شود که پاهای شما کشیده‌تر به نظر برسد. نیازی نیست دامن‌تان بیش از حد کوتاه باشد. دامن‌های بالای زانو هم شما را به هدف‌تان می‌رسانند.

لباس مجلسی دخترانه دامن کوتاه

پوشیدن لباس‌هایی که یقه هفت ندارند و رنگ روشنی دارند یا یقه آن‌ها حالت پف دارد، باعث می‌شود که اندام شما بزرگ‌تر و  حجیم‌تر به نظر برسد. پس اگر لاغر هستید، می توانید لباس‌هایی با این خصوصیات را انتخاب کنید.

لباس مجلسی دخترانه بی یقه

اگرچه کت و دامن، بلوز و دامن، کت و شلوار و غیره می‌توانند انتخاب‌های شیکی برای مجالس باشند اما رایج‌ترین انتخاب خانم‌ها به عنوان لباس مجلسی دخترانه همیشه پیراهن است. یک پیراهن با یک جفت کفش پاشنه‌دار و یک مدل موی شینیون شده ساده یا حرفه‌ای یک استایل رایج برای مهمانی‌ها است.

لباس مجلسی دخترانه حرفه ای

لباس‌هایی با تور یا گیپورهای رنگی و رنگ‌های نزدیک به سفید مانند کرم یا شیری برای مجلس عروسی مناسب نیستند چرا که شما را شبیه به عروس می‌کنند. البته لباس‌هایی با رنگ‌های دیگر مثلا آبی انتخاب خوبی هستند. حتی لباس‌هایی با گیپورهای دورنگ و چند رنگ و پولک‌دوزی شده و چند لایه هم این‌روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

همچنین بخوانید  تفاوت عطر، ادوپرفیوم، ادوتویلت و ادوکلن چیست؟
لباس مجلسی دخترانه با تور

پیش از این استفاده از لباس مشکی در مجالس عروسی از تابوهای مد و فشن بود. چرا که تصور می‌شد که این رنگ مخصوص عزا است و برای یک مجلس شاد انتخاب خوبی نیست. اما امروزه رنگ مشکی از شیک‌ترین و تطبیق‌پذیرترین و کاربردی‌ترین رنگ‌ها برای مجالس زنانه است و در هر مهمانی از عروسی گرفته تا تولد می‌توانید از آن استفاده کنید.

لباس مجلسی دخترانه مشکی

بیشتر خانم‌ها فکر می‌کنند همین که یک لباس مجلسی دخترانه خوب بپوشند کافی است. اما اشتباه نکنید. برای مجالس به لباس بیرون‌تان هم باید توجه کنید و سعی کنید از لباس‌های شیک، تمیز و متناسب استفاده کنید.

لباس مجلسی دخترانه خوب

در انتخاب لباس مجلسی دخترانه لازم نیست تمام لباس‌های شما ترند بازار باشند. در انتخاب لباس مجلسی بیشتر روی این موضوع تمرکز داشته‌باشید که لباس با اندام و بدن شما همخوانی داشته‌باشد و به جای آن می‌توانید تلاش کنید که یک آیتم مد روز در لباس و استایل‌تان وجود داشته باشد. استفاده از یک کیف دستی یا اکسسوری ترند هم می‌تواند کافی باشد.

لباس مجلسی دخترانه مد روز

در استفاده از لباس مجلسی دخترانه سعی کنید بین استایل کلاسیک و مدرن تعادل ایجاد کنید. تعادل شرط اصلی شیک‌پوشی است. شما باید این تعادل را بین ساده‌پوشی و استفاده از لباس‌هایی که هرگز از مد نمیفتند، و لباس‌های مد روز ایجاد کنید.

لباس مجلسی دخترانه شیک

برای ست کردن رنگ در لباس‌هایی که شلوغ‌تر هستند و رنگ‌های بیشتری دارند و در کنار آن‌ها از اکسسوری هم استفاده می کنید از دایره رنگی کمک بگیرید. از رنگ‌های متضاد هم و رنگ‌های هم خانواده در استایل‌تان استفاده کنید و سعی کنید در استفاده از رنگ‌ها زیاده‌روی نکنید.

همچنین بخوانید  بایدها و نبایدهای قبل و بعد از لیزر موهای زائد
لباس مجلسی دخترانه رنگی

اگر جز دخترهایی هستید که اندام ظریف و کوچکی دارند، در انتخاب لباس مجلسی دخترانه به سراغ لباس‌هایی بروید که طرح‌های درشتی ندارند. همچنین آستین‌های پفی، یقه‌های مدل‌دار، پیراهن‌های پلیسه هم به زیبایی و جلوه بیشتر لباس شما کمک می‌کنند.

لباس مجلسی دخترانه ظریف

اگر بالاتنه درشتی دارید باید دقت کنید تا لباس‌تان را به درستی انتخاب کنید. لباس‌های یقه هفت کمک می‌کنند تا سینه‌های شما کوچک‌تر به نظر برسند. همچنین لباس‌های تک‌شانه یا بنددار باعث می‌شوند که شانه‌های پهن شما کمتر به چشم بیایند. پیراهن‌های بندی بدون آستین انتخاب مناسبی برای خانم‌هایی است که بالاتنه آن‌ها درشت است.

لباس مجلسی دخترانه مناسب شما

اگر پایین‌تنه بدن شما درشت است و باسن و ران‌های بزرگی دارید، بهتر است سراغ لباس‌هایی بروید که خط کمر آن بالاتر یا پایین‌تر از کمر باشد. همچنین لباس‌هایی را انتخاب کنید که یقه‌های مدل‌دار و دیزاین شده داشته باشند. لباس‌هایی با پارچه‌های لطیف و کم‌تراکم هم انتخاب مناسبی برای شما هستند. لباس‌های ماکسی و بلند اندام شما را به بهترین شکل نمایش می‌دهند. از لباس‌هایی با پایین تنه تنگ دوری کنید.

لباس مجلسی دخترانه متناسب شما

اگر شکم بزرگی دارید، می‌توانید از لباس‌های مجلسی با پارچه‌های چین‌دار استفاده کنید تا شکم‌تان کمتر جلوه کند. همچنین از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان خودداری کنید.

لباس مجلسی دخترانه چین دار

سخن آخر

این نمونه‌هایی از بهترین لباس مجلسی دخترانه بود. با تشخیص فرم بدن تان می‌توانید یکی از این لباس‌ها را خریداری کنید و در مجالس و مهمانی‌ها بدرخشید. اگر مدل دیگری برایتان جلب توجه کرد، آن مدل را در این مقاله به اشتراک بگذارید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
1
+1
1
+1
+1
1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط