Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ دسته‌بندی نشده @ آموزش رفع خطای عدم ارسال ایمیل برای وردپرس WordPress Not Sending Email lssue

آموزش رفع خطای عدم ارسال ایمیل برای وردپرس WordPress Not Sending Email lssue

by | 5 آذر 1401 | دسته‌بندی نشده | 0 comments

از جمله مسائلی که اغلب برای اکثر سایت‌های وردپرسی ایجاد می‌شود، عدم ارسال ایمیل در وردپرس است. این مشکل زمانی پیش می‌آید که تمام تلاش خود را انجام داده‌اید تا بتوانید ایمیل خود را به دست گیرندگان سایت برسانید و موفق نمی‌شوید. البته در برخی مواقع دیگر از جمله عدم ارسال ایمیل در زمان ثبت‌نام در وردپرس، ارسال نشدن ایمیل هنگام ثبت نظر در سایت و همچنین هنگام فرستادن یک فرم تماس در وردپرس نیز این مشکل رخ می‌دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با آموزش رفع خطای عدم ارسال ایمیل برای وردپرس آشنا کنیم.

دلیل ارسال نشدن ایمیل های وردپرس چیست؟

همانطور که آگاه هستید، وردپرس به منظور ارسال ایمیل‌ها از تابع (mail) در زبان php استفاده می‌نماید که اگر این تابع بر روی هاست به دلایل متعددی فعال نباشد، هیچ نوع ایمیلی به گیرندگان از طرف وردپرس ارسال نمی‌شود. از این رو باید این تابع در تمامی زمان‌ها بر روی هاست فعال باشد و فعالیت خود را نیز به خوبی انجام دهد.
همچنین در برخی مواقع ممکن است که تمامی ایمیل‌های شما نیز بدون هیچ مشکلی ارسال شوند و هیچ اتفاقی در تابع ایمیل php هاست نیز وجود نداشته باشد؛ در صورتی که ایمیل شما به علت‌های متعددی به عنوان اسپم نزد سرویس دهنده‌های ایمیل شناسایی شود، در این صورت ایمیل‌ها به طور معمول به پوشه هرزنامه ارسال می‌شوند.
به صورت کلی می‌توان گفت که به منظور عدم ارسال ایمیل در وردپرس دو مشکل اساسی وجود دارد که به صورت خلاصه یا ایمیلی ارسال نشده و یا اینکه ایمیل به درستی ارسال می شود اما به دلایل گوناگونی از جمله اسپم شناخته شدن ایمیل شما، با ارسال هر ایمیل وارد پوشه هرزنامه هاست می‌شود که البته به منظور برطرف کردن این مشکل می‌بایست تعداد زیادی از افراد، ایمیل مورد نظر را به عنوان spam not ثبت کنند تا تمامی سرویس دهنده‌های ایمیل نیز مانند قبل ایمیل شما را یک نوع هرزنامه و اسپم در نظر نگیرند و ایمیل‌های ارسال شده بدون مشکل و به درستی به صندوق ورودی کاربران وارد شوند.

همچنین بخوانید  در آینده چه چیزی امکان دارد جای وب سایت را بگیرد؟

نحوه رفع مشکل ارسال ایمیل در وردپرس

با توجه به توضیحات ذکر شده در مطالب قبلی، اولین قدم برای رفع این مشکل، در ارتباط بودن با مدیریت هاست خود است تا از آن‌ها درخواست کنید که مشکل عدم ارسال ایمیل در هاست را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که هاست مورد نظر در تابع ایمیل php دارای مشکل است، آن را رفع نمایند تا از این رو امکان ارسال ایمیل برای کاربران فراهم شود.
البته به منظور برطرف شدن مشکل ارسال نشدن ایمیل وردپرس، سریع‌ترین و بهترین روش این است که از یک راهکار به منظور ارسال ایمیل واسطه استفاده شود. بدین معنا از سایت‌هایی که با قرار دادن یک API قابلیت دارند تا ایمیل‌های ارسالی را به دست کاربران شما برسانند، استفاده نمایید. بدون شک استفاده از این روش مزایای قابل توجهی به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

● مطمئن شدن از اینکه تمامی ایمیل‌های ارسال شده به صندوق ورودی ارسال می‌شوند و هرگز به عنوان اسپم شناسایی نمی‌شوند و در پوشه هرزنامه نیز قرار نمی‌گیرند.

همچنین بخوانید  10 نکته ای که قبل از طراحی وب باید بدانید

● استفاده مناسب و صحیح از منابع هاست، به علت آنکه ایمیل‌های ارسال شده توسط تابع ایمیل php هاست ارسال نشده که با این وجود، احتمال اینکه سایت مورد نظر به عنوان اسپم شناسایی شود، هرگز وجود نخواهد داشت. علاوه بر این در صورتی که سایت از بازدید بالایی برخوردار شود و روزانه ایمیل‌های بسیار زیادی در آن ارسال شود با مشکل محدودیت در ارسال ایمیل مواجه نخواهید شد.
در نتیجه متوجه خواهید شد که ارسال ایمیل به شکل یک واسطه برای سایت بهتر و مفیدتر است و از این رو نسبت به ارسال و رسیدن صددرصدی ایمیل‌ها به دست کاربران در صندوق ورودی نیز مطمئن خواهید بود. همچنین به منظور راه اندازی یک سرویس واسط، می‌توان از راهکارهای مختلفی که در ادامه ذکر خواهد شد، استفاده کرد.

این راهکارها عبارت اند از:

● افزونه WP Mail SMTP by WPForms که انجام فعالیت با آن نسبت به سایر افزونه‌ها، برای اکثر کاربران بسیار راحت است؛ زیرا مقدار فیلدها به طور کاملا اتوماتیک در آن کامل می‌شوند.

● افزونه Easy WP SMTP در نظر بسیاری از کاربران با سیستم مدیریت محتوا، هماهنگی و سازگاری بیشتری دارد. در ادامه، توضیحاتی در رابطه با این افزونه ها به صورت جزئی ذکر می‌شود.

افزونه WP Mail SMTP by WPForms از جمله روش‌های بسیار سریع به منظور حل مشکل ارسال نشدن ایمیل در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، استفاده از افزونه WP Mail SMTP است. خوب است بدانید که این افزونه‌ها تا بحال بیشتر از یک میلیون نصب فعال را به خود اختصاص داده و موفق شده‌اند که امتیاز 4.3 از 5 را در مخزن وردپرس به اسم خود ثبت نماید. مهم‌ترین نکته در رابطه با این افزونه استفاده آسان و راحت از آن است؛ زیرا با امکان انتخاب گزینه‌های مورد نظر، فیلدهای مربوط به آن گزینه نیز به طور کاملا اتوماتیک مقداردهی شده و از این رو هیچ نیازی به یافتن تنظیمات تخصصی و همچنین شماره پورت‌های مرتبط نیز نخواهد بود. افزونه Easy WP SMTP
Easy WP SMTP از جمله افزونه‌های کاربردی و محبوب محسوب می‌شود که اغلب به منظور برطرف کردن مشکل عدم ارسال ایمیل در میان وردپرس کاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که این افزونه تابحال بیش از 400،000 نصب فعال داشته و همچنین امتیاز 4.3 در مخزن وردپرس را برای خوب ثبت کرده است. سازگاری بسیار عالی این افزونه با سایر سرویس‌ها از جمله نکات مهم آن محسوب می‌شود. همچنین تنظیمات مربوط به این افزونه کمی تخصصی و پیچیده‌تر است. به منظور نصب و پیکربندی افزونه ابتدا وارد سیستم مدیریت محتوای خود شوید و پس از آن بر روی منوی افزونه‌ها کلیک کنید و سپس به زیر منوی افزودن مراجعه کرده و عبارت smtp را در قسمت افزونه ها سرچ نمایید.
منبع: سئو پرشین

همچنین بخوانید  علت های ایجاد محتوای تکراری در سایت و بهینه سازی محتوای تکراری
seopersian
seopersian
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط