Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ شش تا از زیباترین لگوها برای هدیه به طرفداران موسیقی

شش تا از زیباترین لگوها برای هدیه به طرفداران موسیقی

by | 2 مرداد 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

شش هدیه زیبا برای طرفداران موسیقی

موسیقی چیز شگفت‌انگیزی است که تقریبا همه آن را دوست دارند. چه در حال آواز خواندن با رادیو در ماشین، رقصیدن با آهنگ مورد علاقه خود در آشپزخانه یا حتی نواختن ساز باشید، موسیقی تأثیر بسیار ویژه‌ای بر ما دارد. موسیقی، متن زندگی ما را در اختیار ما قرار می‌دهد، اما می‌تواند در قالب یک هدیه خاص به دیگران نیز نمود پیدا کند. چگونه؟ در اینجا انتخاب ما لیستی از بهترین هدایای لگو برای طرفداران موسیقی است!

لگوی کوارتت جاز

جاز یک ژانر موسیقی است که از جنوب ایالات متحده سرچشمه گرفته و ریشه در بلوز و رگتایم دارد. با شروع از نیواورلئان، جاز با صداهای هیجان انگیز و رسا تمام جهان را تسخیر کرده است.

Hsinwei Chi این مجموعه از لگو ها را به گروه بزرگ کوارتت اختصاص داد که برای توسعه جاز مدرن اهمیت زیادی داشت. مانند بسیاری از کوارتت‌های واقعی، پیش‌نویس برنده او شامل چهار ساز معمولی جاز نیز می شود: ترومپت، پیانو، باس و درام. البته شامل چهار نوازنده که می توانند ژست های متفاوتی بگیرند.

همچنین بخوانید  26 بهترین سریال های اسپانیایی

مجموعه‌ای زیبا که روی میز کنسول عالی به نظر می‌رسد اما در کنار مجموعه رکوردها حتی بهتر به نظر می‌رسد. و از آنجایی که جاز تماماً در مورد نواختن با هم است، مجموعه ما شامل چهار کتابچه آموزشی (هر یک برای هر قسمت از کوارتت) است، بنابراین شما می‌توانید با حداکثر سه نفر از عزیزان خود برای ساخت مجموعه همکاری کنید. برای اینکه همه بتوانند جریان افسانه‌ای را تجربه کنند، بهتر است آلبوم جاز مورد علاقه خود را قرار دهید.

 لگوی رولینگ استونز

لوگوی رولینگ استونز یکی از متمایزترین لوگوهای گروه در تاریخ موسیقی است و در طول نسل‌ها به اندازه موفقیت‌های گروه راک بی‌انتها باقی مانده است. مجموعه هنری لگو رولینگ استونز به اندازه خود گروه پر زرق و برق است و بنابراین برای هر طرفدار ضروری است. مهمانان شما با دیدن این جواهر بر روی دیوار شما شگفت زده خواهند شد. مزیت اضافی: یک کد QR به شما امکان دسترسی به موسیقی متن مناسب را می‌دهد که می‌توانید هنگام ساخت به آن گوش دهید.

همچنین بخوانید  تاثیرات منفی بازی‌های ویدیویی بر کودکان

 لگوی الویس پریسلی – «پادشاه»

در حالی که علامت تجاری رولینگ استونز زبان او بود، الویس پریسلی برای تبدیل شدن به بخشی جاودانه از تاریخ راک به چیزی جز چهره‌اش نیاز نداشت. در مجموعه “پادشاه” شما این امکان را دارید تا چهره اسطوره راک اند رول را از طریق سه مرحله از حرفه چشمگیر او بازسازی کنید.

از شورشی جوان راک با باسن‌های در حال چرخش، تا دلنواز بالغی که دنیای موسیقی را تغییر داد، تا الویس فقید، که 636 کنسرت متوالی فروش رفته در لاس وگاس برگزار کرد، این مجموعه حاوی همه چیزهایی است که ضربان قلب طرفداران الویس را تندتر می‌کند.

 لگوی Fender Stratocaster

برای یک موسیقی راک آماده هستید؟

در حالی که Fender® Stratocaster™ هرگز به عنوان یک اثر هنری در نظر گرفته نشده بود، در طول سال‌ها به یک اثر تبدیل شده است. این ساز افسانه‌ای از زمان انتشار آن در سال 1954، ساز انتخابی بسیاری از گیتاریست‌های مشهور جهان بوده است. لگوی Fender® Stratocaster دارای جزئیات دقیق تنظیم شده مانند شش سیم، تیونرهای متحرک، سوئیچ پیکاپ و قلاب ناله است و قابل ساخت در رنگ‌های قرمز و مشکی است. بنابراین اگر به دنبال هدیه‌ای برای یک گیتاریست هستید: در اینجا شما یک هدیه عالی دارید!

همچنین بخوانید  برندگان جوایز اسکار 2023؛ "همه چیز همه جا به یکباره" جوایز را درو کرد!

اگر به دنبال خرید لگو راک هستید اینجا کلیک کنید.

لگوی پیانوی بزرگ

به سلامتی پیانوی بزرگ LEGO® Ideas!

این مجموعه پیچیده و در عین حال زیبا، دارای کلیدهای اکشن چکشی، پدال‌های متحرک و فناوری هوشمند است که حتی می‌تواند به پیانوی بزرگ جان ببخشد. برای انجام این کار، به سادگی فلپ مخفی پشت را باز کنید، دکمه پاور را فشار دهید، دستگاه را به گوشی هوشمند خود وصل کنید و سپس یا خودتان کلیدها را بزنید یا از پخش خودکار استفاده کنید و اجازه دهید پیانوی بزرگ یکی از ده آهنگ را پخش کند.

tornado

tornado

چطور بود؟
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط