Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ بلاکچین و ارز دیجیتال @ شیباریوم و ارز بن شیبا

شیباریوم و ارز بن شیبا

by | 2 اسفند 1401 | بلاکچین و ارز دیجیتال | 1 comment

شیباریوم و ارز بن شیبا این روزها بیش از هر زمانی در موردشان صحبت می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم شیباریوم چیست و ارز بن شیبا سواپ چه نقشی در بلاکچین شیباریوم خواهد داشت:

ارز بن شیبا

ارز دیجیتال بن شیبا bone یک رمز ارز است که در سال 2021 به عنوان بخشی از اکوسیستم شیبا اینو ایجاد شد. Shiba Inu یک پلتفرم مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که هدف آن ارائه یک پلتفرم تجارت اجتماعی، ایمن و کارآمد برای ارزهای دیجیتال است. می‌توانیم اکو سیستم شیبا سواپ را یک صرافی ارز دیجیتال بنامیم اما با خدماتی بسیار بیشتر.

این پلتفرم بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است و توسط همان تیمی که ارز شیبا اینو را ایجاد کرده است، ایده یابی شده و توسعه یافته است.

ارز BONE به عنوان یک توکن حاکمیتی در صرافی ShibaSwap استفاده می‌شود، که یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون واسطه، ارزهای دیجیتال را معامله کنند. ارز بن شیبا همچنین می‌تواند به عنوان کارمزد گس برای تراکنش‌ها در پلتفرم شیبا سواپ یا همان شبکه شیباریوم استفاده شود. حداکثر عرضه این توکن 250 میلیون توکن است که از این تعداد 230 میلیون توکن توزیع شده است.

تیم شیبا اینو در اواخر سال 2022 تصمیم مهمی گرفت تا فرآیند تولید ارز بن شیبا را در زمانی که 230 میلیون توکن ایجاد شده بود متوقف کند. این تصمیم با پیشبینی راه اندازی بلاک چین شیباریوم shibarium گرفته شد، که برای اجرای فرآیند آن به ۲۰ میلیون ارز BONE نیاز دارد. 20 میلیون توکن باقیمانده برای حفظ یکپارچگی رای DAO و سیستم پاداش ذخیره خواهد شد.

همچنین بخوانید  نحوه خرید زمین مجازی در متاورس

تصمیم برای توقف فرآیند توزیع ارز دیجیتال، تأثیر فوری بر میزان و حجم خرید ارز BONE داشت. پس از پایین‌ترین سطح 0.4709 دلار در 15 جولای 2022، قیمت BONE در 13 سپتامبر به 2.07 دلار افزایش یافت. با این حال، در نهایت به 0.75 دلار در 13 اکتبر کاهش یافت! و در 29 اکتبر به 1.32 دلار رسید. پس از ورشکستگی صرافی FTX، قیمت BONE همراه با بازار گسترده ارزهای دیجیتال سقوط کرد و در 22 نوامبر به 0.6045 دلار کاهش یافت. با وجود نوسانات، ارز بن شیبا BONE دوباره شروع به افزایش قیمت کرده است. اعلامیه اخیر تیم Shiba Inu مبنی بر اینکه ارز BONE تنها توکن برای هزینه کارمزد گس و استفاده در راه حل بعدی مقیاس بندی شیباریوم L2، Shibarium باقی می‌ماند، باعث افزایش قیمت ارز بن و توجه‌ها به آن شد. از 10 ژانویه 2023، قیمت BONE با 1.15 دلار معامله می‌شد که در 30 روز گذشته بیش از 40 درصد رشد داشت.

پیش بینی قیمت ارز بن شیبا BONE

وقتی نوبت به پیشبینی قیمت BONE می‌رسد، منابع مختلف تخمین‌های متفاوتی ارائه می‌کنند. برای مثال CoinCodex یک روند صعودی کوتاه مدت برای این توکن با قیمت 1.102265 دلار تا 9 فوریه پیش بینی کرد. در مقابل، Wallet Investor و Gov Capital چشم انداز بلندمدت قیمت BONE را کاهشی دانستند، به طوری که Wallet Investor معامله توکن را در 0.822 دلار در پایان سال 2023 پیش بینی کرد و Gov Capital پیش بینی کرد که ارزش توکن ممکن است تا پایان سال بی ارزش شود.

از سوی دیگر، DigitalCoinPrice و PricePrediction نسبت به قیمت بن شیبا خوشبین‌تر بودند، به طوری که DigitalCoinPrice تخمین می‌زند که ارز دیجیتال بن تا سال 2025 می‌تواند به طور میانگین 3.86 دلار باشد و PricePrediction قیمت 22.25 دلار را تا پایان سال 2030 پیشبینی می‌کند. مهم است که به خاطر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال پر نوسان است. تحلیلگران ممکن است اشتباه کنند، همانطور که تا پیش از این هم اشتباه کرده اند.

همچنین بخوانید  کلاهبرداری های ارز دیجیتال و نحوه جلوگیری از آنها

مانند هر سرمایه گذاری، مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید، با آخرین روندهای بازار همراه باشید و قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، نظرات کارشناسان را جویا شوید. هرگز بیش از آنچه می‌توانید از دست بدهید، سرمایه گذاری نکنید و همیشه به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته تضمینی برای بازدهی آینده نیست.

آینده ارز بن شیبا BONE

آینده ارز بن شیبا BONE به شدت به عوامل مختلفی از جمله روند بازار، پذیرش و پیشرفت‌های تکنولوژیکی بستگی دارد. با این حال، چند حوزه کلیدی وجود دارد که می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر آینده ارز بن شیبا BONE و بطور کلی بر قیمت بن شیبا داشته باشد.

۱. راه اندازی شیباریوم: یکی از مهم‌ترین رویدادهای آینده BONE راه اندازی شیباریوم است، یک بلاکچین جدید که برای عملیات شبکه‌ای به ۲۰ میلیون ارز BONE نیاز دارد. شیباریوم به طور بالقوه می‌تواند تقاضا برای ارز BONE را افزایش دهد، زیرا ارز بن برای هزینه‌های کارمزد و استفاده در فرآیند مقیاس بندی L2 لایه مورد نیاز است. علاوه بر این، اعتبار سنجی‌ها و پاداش‌ها در شیباریوم برحسب ارز  BONE انجام می‌گیرد و تقاضا برای ارز بن شیبا را بیشتر می‌کند.

۲. پاداش های ShibaSwap: شیباسواپ عامل مهمی در تقاضا برای ارز بن شیبا BONE بوده است، زیرا کاربران می‌توانند برای ارائه نقدینگی به پلتفرم (استیکینگ ارز دیجیتال) پاداش دریافت کنند. همانطور که ShibaSwap به گسترش و معرفی ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهد، این احتمال وجود دارد که تقاضا برای ارز دیجیتال بن BONE همچنان قوی باقی بماند.

همچنین بخوانید  سولانا (SOL) چیست و چگونه کار می کند؟

۳. روندهای بازار: مانند هر ارز دیجیتال، آینده BONE به شدت به روند بازار بستگی دارد.

احساسات کلی بازار کریپتو می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت BONE داشته باشد. علاوه بر این، روندهای گسترده‌تر در فضای DeFi نیز می‌تواند بر تقاضا و در نتیجه قیمت بن شیبا تأثیر بگذارد.

۴. پذیرش: موفقیت ارز دیجیتال بن شیبا در نهایت به پذیرش آن بستگی دارد. در حالی که ShibaSwap تاکنون محرک قابل توجهی در پذیرش بوده است، ادامه پذیرش توکن در سایر زمینه‌های اکوسیستم کریپتو برای موفقیت بلندمدت آن ضروری خواهد بود. با نگاهی به آینده، پیش بینی آینده قیمت BONE دشوار است.

در حالی که چندین عامل وجود دارد که می‌تواند تقاضا برای ارز دیجیتال بن شیبا را افزایش دهد، خطرات و عدم قطعیت‌هایی نیز وجود دارد که می‌تواند بر قیمت بن شیبا تأثیر بگذارد. مانند هر سرمایه گذاری، ارزیابی دقیق ریسک‌ها و مزایای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال بن شیبا و در نظر گرفتن تأثیر بالقوه عوامل مختلف بر قیمت bone مهم است. در نهایت، سرمایه گذاران باید تحقیقات خود را انجام دهند و قبل از هر گونه تصمیم گیری سرمایه گذاری، اهداف سرمایه گذاری و تحمل ریسک خود را به دقت در نظر بگیرند.

hasan

hasan

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
1
+1
+1

1 Comment

  1. امیرانصار
    0
    0

    تشکر ،پس شیبا ریوم بخاطر نماد بین خودش و شیبا سوآپ ارزش سرمایه گذاری آینده رو دارد

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط