Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ معرفی بهترین بازی های آیفون

معرفی بهترین بازی های آیفون

by | 30 آذر 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 1 comment

قبلا در مقاله معرفی بهترین بازی های اندروید درباره بهترین گیم های این سیستم عامل صحبت کردیم. بهترین بازی های آیفون شامل برخی از باورنکردنی‌ترین بازی هایی هستند که دارندگان آیفون باید از آنها لذت ببرند. چه به بازی‌های معمایی علاقه داشته باشید و چه به بازی‌های اکشن، آیفون تمام ژانرهای قابل تصور را در اختیار دارد. اگر به بازی خاصی علاقمند هستید، به احتمال زیاد آیفون آن بازی را در اختیار دارد. ما برخی از بهترین بازی‌های آیفون را که این پلتفرم ارائه می‌کند در زیر فهرست کرده‌ایم.

بهترین بازی های آیفون

1. بازی Florence

بازی فلورانس آیفون

این بازی که یکی از بهترین بازی‌های آیفون است داستان اولین عشق یک زن جوان است. فلورانس یک تجربه عمیق است که حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. کوتاه اما عمیقاً معنادار است. فلورانس یئو در 25 سالگی احساس می‌کند دچار روزمرگی شده است. زندگی او صرفا در کار کردن، خوابیدن و گذراندن وقت در شبکه‌های اجتماعی خلاصه می‌شود. تا اینکه یک روز، او با یک نوازنده ویولن سل به نام کریش آشنا می‌شود که همه چیز را در مورد نحوه نگاه او به جهان تغییر می‌دهد. تمام قسمت‌های رابطه فلورانس و کریش را از طریق مجموعه‌ای از داستان های گیم پلی – از معاشقه گرفته تا دعوا، از کمک به یکدیگر تا دور شدن از هم تجربه کنید. فلورانس با الهام از رمان‌های گرافیکی و کمیک‌های «برشی از زندگی»، یک داستان صمیمی و شخصی است.

2. بازی Apollo: A Dream Odyssey

بازی آپولو

آپولو که یکی از بهترین بازی های آیفون است داستان زندگی یک دختر معمولی را روایت می‌کند که در دوران کودکی از رویاهایش فاصله می‌گیرد. یک شب به کمک یک صدای مرموز و ناشناخته وارد دنیای عجیب و پررمز و رازی می‌شود که در آن رنگ‌ها، صداها و خاطرات، راه را به او نشان می‌دهند تا دوباره رویاهای خود را بازیابد. این شروع داستان مهیج آپولو است که می‌تواند در عین جذاب بودن، برای مخاطب کاملا چالش برانگیز باشد. همانطور که ما در مناظر سوررئال غوطه ور می‌شویم، معماهای نهفته در این بازی، آپولو را به یاد اتفاقات مهم و اساسی در زندگی می‌اندازد. حل این معماها با هم و یافتن یک دنیای دوست داشتنی از طریق روشن شدن مسائل می‌تواند به شما حس تازگی و سرزندگی بدهد. بهره‌گیری از هنر مجلل و باشکوه که در تصاویر و محیط بازی می‌بینیم سبب می‌شود ارتباط عمیقی با بازی برقرار کنیم و از آن لذت ببریم.

همچنین بخوانید  بهترین برنامه های دوست یابی

3. بازی Tiny Wings

بازی tiny wings

شما همیشه آرزوی پرواز را داشته‌اید – اما بال‌های شما کوچک هستند. خوشبختانه دنیا پر از تپه‌های زیباست. از تپه‌ها به عنوان سکوی پرش استفاده کنید – به پایین بلغزید، بال‌های خود را تکان دهید و پرواز کنید! حداقل برای یک لحظه – تا زمانی که این جاذبه آزار دهنده شما را به زمین بازگرداند. اما تپه بعدی از قبل منتظر شماست. مراقب شب باشید و تا می‌توانید سریع پرواز کنید. در غیر این صورت پرواز یک بار دیگر فقط یک رویا خواهد بود. این بازی یکی از بهترین بازی های آیفون است.

4. بازی The Room

بازی the room آیفون

در این بازی معمایی ناپدید شدن خانواده والدگریو را حل خواهید کرد. در این بازی شما نقش یک کارآگاه را بازی خواهید کرد که باید معمای ناپدید شدن یک مهندس جاه طلب و همسرش را بررسی کند. با کاوش در خانه بزرگ آن‌ها، تمام آثار آن شما را به اتاق زیر شیروانی هدایت می‌کند، جایی که خانه عروسکی قدیمی و غیرعادی را در اینجا پیدا خواهید کرد و همه سرگرمی‌ها را شروع خواهید کرد. در اتاق زیر شیروانی حرکت کنید و به دنبال سرنخ‌ها، شواهد باشید و بیشتر از سرنوشت خانواده گم شده مطلع شوید. عروسک‌خانه منحصربه‌فردی که در اتاق زیر شیروانی پیدا کردید، با یک لمس انگشت روی صفحه، جلوی چشمان شما تغییر می‌کند. تمام اسرار این بازی را کشف کنید و خود را در دنیای شگفت انگیز اسرار و رموز غرق کنید.

همچنین بخوانید  معرفی 20 تا از بهترین صبحانه های دنیا

5. بازی Ravenhill Asylum

بازی ravenhill asylum آیفون

این بازی ماجراجویانه در یک بیمارستان روانی ترسناک مملو از شخصیت‌های عجیب و غریب اتفاق می‌افتد. می‌توانید به تنهایی ماموریت‌های بازی را تکمیل کنید یا با دوستان خود تلاش برای یافتن شیء مرموز را شروع کنید. این بازی دارای آیتم‌های کلکسیونی، مصنوعات قدرتمند، انواع شخصیت‌ها و ماموریت‌ها، دستاوردها و غیره است.

6. بازی Monument Valley

بازی monument vally آیفون

‏‏در این بازی شما وظیفه دستکاری سازه‌های غیرممکن و راهنمایی و هدایت یک شاهزاده خانوم ساکت را در یک دنیای جذاب و زیبا برعهده دارید. «دره یادبود» یک سفر اکتشافی در میان معماری استثنایی و هندسه‌ای غیرممکن است. «آیدا» شاهزاده‌ی ساکت را در میان یادبودهای شگفت انگیز، کشف راه‌های مخفی و مرموز، برملا کردن توهمات و تصورات بصری هدایت کنید و مردم حمله کننده را با ذکاوتتان پشت سر بگذارید.

7. بازی Reigns

بازی raigns آیفون

شما در نقش پادشاه ممکلت ظاهر می‌شوید و هر لحظه از سوی افراد مختلف با پیشنهادات و سوالاتی مواجه می‌شوید که پذیرفتن یا رد کردن آن‌ها یا روش پاسخ دادن شما و جواب تان به سوالات مسیر داستان را شکل می‌دهد, تمام پیشنهادات یا سوالاتی که از سوی این افراد دریافت می‌کنید فقط می‌توانید با یک بله یا خیر جواب دهید؛ مثلا وزیر از شما می‌پرسد مایل هستید با شاهزاده خانم کشور همسایه ازدواج کنید یا نه، آیا این پیشنهاد را می پذیرد. اگر قبول کنید با مجموعه‌ای از مشکلات و یا حتی پیشرفت‌ها مواجه می‌شوید و به طور کلی همه تصمیمات می‌تواند تبعات مثبت یا منفی داشته باشد؛ به این معنی که پاسخ‌های شما یا مثبت هستند یا منفی و این امر می‌تواند مسیر پادشاهی شما را تعیین کند.

8. بازی Sidewords

بازی Sidewords آیفون

این بازی بخشی از پازل منطقی، بخشی بازی با کلمات است. ذهن خود را با صدها پازل، از کوچک و سریع، تا بزرگ و فریبنده، شکوفا کنید. به علاوه سه پازل جدید برای انجام هر روز! حتی یک بازی جایزه نیز وجود دارد. طرح رنگی متناسب با روحیه و محیط خود انتخاب کنید. صبح خود را با رنگ های روشن شروع کنید یا در پایان یک روز طولانی با تم تیره آرام شوید.

همچنین بخوانید  بهترین اپلیکیشن های اپل | 30 برنامه برتر

9. بازی Hearthstone

بازی Hearthstone آیفون

این بازی یک بازی کارتی نوبتی بین دو حریف است که از عرشه‌های ساخته شده از 30 کارت به همراه یک قهرمان انتخاب شده با قدرت منحصر به فرد استفاده می‌کند. بازیکنان از کریستال‌های مانای محدود خود برای بازی کردن یا احضار مینیون‌ها برای حمله به حریف استفاده می‌کنند تا قهرمان حریف را از بین ببرند. با برنده شدن در مسابقات و تکمیل ماموریت‌ها، طلای درون بازی، جوایزی به شکل کارت‌های جدید و سایر جوایز درون بازی را کسب می‌کنید. سپس بازیکنان می‌توانند بسته‌هایی از کارت‌های جدید را از طریق طلا یا تراکنش‌های خرد خریداری کنند تا عرشه‌های خود را شخصی‌سازی و بهبود بخشند. این بازی دارای چندین حالت بازی است، از جمله مسابقات رتبه بندی شده، و ماجراجویی های تک نفره.

10. بازی Threes

بازی Threes آیفون

بازیکن کاشی‌های شماره گذاری شده را روی یک شبکه شطرنجی چهار در چهار حرکت می‌دهد. تا اضافات و مضرب‌های سه را ترکیب کند. به عنوان مثال، یک و دو ادغام می‌شوند تا به یک کاشی “سه” واحد تبدیل شوند، دو سه تا به “شش” و دو شش به “12” ادغام می‌شوند. کشیدن صفحه به بالا، پایین، چپ یا راست، همه کاشی‌ها را یک مربع (در صورت امکان) روی شبکه در آن جهت حرکت می‌دهد و یک کاشی جدید در همان جهت به شبکه اضافه می‌کند. رنگ کاشی ورودی روی صفحه نمایش داده می‌شود. بازیکنان می‌توانند با کشیدن شبکه بدون رها کردن، پیش‌نمایش حرکات را مشاهده کنند. هر نوع کاشی اعداد شخصیت خاص خود را دارد و انواع جدیدی از کاشی‌های اعداد با صفحه‌ای پر از کنفتی در اولین باز شدن قفل معرفی می‌شوند.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. polotime321@gmail.com
    0
    0

    برای تعمیرات گوشی آیفون چه جایی رو پیشنهاد میدید؟ سایت https://mobile-iphone.ir/ قابل اعتماده؟ کسی تجربه داره؟

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط