Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ معرفی بهترین مدل های تلویزیون برای بازی در سال 2022

معرفی بهترین مدل های تلویزیون برای بازی در سال 2022

by | 28 دی 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

در مقاله قبلی درباره جایگاه تلویزیون های شیائومی در بازار صحبت کردیم این بار می‌خواهیم درباره بهترین مدل های تلویزیون گیمینگ صحبت کنیم. یکی از مواردی که بسیاری از افراد هنگام خرید تلویزیون به آن توجه زیادی می‌کنند استفاده از تلویزیون برای بازی است. امروزه کنسول‌های بازی با ویژگی‌های فوق العاده و کیفیت بالایی که دارند برای استفاده از آنها نیاز به تلویزیون مناسب است. در این مقاله به بررسی بهترین تلویزیون ها برای بازی در سال 2022 می‌پردازیم تا اگر بر این اساس قصد خرید تلویزیون را دارید بتوانید ایده آل ترین خرید را انجام دهید.

با توجه به افزایش تعداد کاربران گیمر، برندهای مختلف تولید تلویزیون اقدام به تولید تلویزیون‌های مخصوص بازی می‌کنند و این موضوع به دلیل رشد صنعت سرگرمی و بازی به وجود آمده است. ناگفته نماند برای گیم نیاز به تلویزیون هوشمند دارید اما تفاوت تلویزیون معمولی با هوشمند در چیست؟ ساده است تلویزیون هوشمند به اینترنت وصل می‌شود و می‌توانید بازی و برنامه روی آن نصب کنید و تلویزیون معمولی این قابلیت را ندارد و این یکی از ویژگی‌های تلویزیون بازی است. اما این تلویزیون‌ها چه ویژگی‌های دیگری دارند؟

روشنایی تلویزیون های بازی

یکی از نکات مهم در خرید تلویزیون چه برای بازی و چه برای استفاده معمولی، روشنایی تلویزیون است. با توجه به لزوم توجه دقیق به جزئیات تصاویر در حین پخش، نیاز به روشنایی مناسب تصویر وجود دارد که امروزه در اکثر برندهای نامی دیده می‌شود. می‌دانید هنگام خرید تلویزیون شاهد کیفیت بالای روشنایی صفحه نمایش هستیم.

همچنین بخوانید  خورشید در حال غروب: نگاهی به فیلم مرگ لویی چهاردهم

وضوح تلویزیون های بازی

یکی دیگر از نکات مهم در بهترین تلویزیون ها برای بازی، کیفیت تصویر و وضوح آن است. این را می‌توان در تمام تلویزیون‌های مدرن مشاهده کرد که مدل‌های جدید آن‌ها دارای رزولوشن بالای 4K و حتی 8K هستند. اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ را دارید، می‌توانید تلویزیون‌های 8K سامسونگ را خریداری کنید. البته ناگفته نماند که ابعاد این تلویزیون‌ها بسیار بزرگ بوده و قیمت بالایی نیز دارند.

نرخ نوسازی تصویر

شاید هنگام خرید تلویزیون به این نام زیاد برخورد کرده باشید. نرخ رفرش و تغییر تصاویر مهم‌ترین مسئله برای افرادی است که قصد خرید تلویزیون بازی را دارند. سرعت تغییر رنگ پیکسل‌ها و تغییر تصاویر در طول بازی مقوله بسیار مهمی است که تاثیر مستقیمی در افزایش دقت بازی دارد. تلویزیون‌های بازی معمولاً 120 هرتز و بالاتر هستند. تغییر روان تصاویر در طول بازی برای افزایش دقت در انجام این کار بسیار مهم است.

غلظت رنگ و حجم

هر چه غلظت رنگ‌ها در تصاویر بیشتر باشد، لذت تماشای تلویزیون به خصوص هنگام بازی بیشتر می‌شود و این موضوع در خرید تلویزیون برای بازی تاثیر زیادی دارد. مخصوصا در محیط‌های تاریک

علاوه بر موارد ذکر شده، درگاه‌های ارتباطی که کنسول‌های بازی از طریق آن به تلویزیون متصل می‌شوند، زاویه دید بالای تلویزیون برای اجرای بازی در همه جهات، وجود گزینه‌هایی برای تغییر حالت‌های مختلف در حین بازی، تاخیر کم ورودی تلویزیون (30 میلی ثانیه) به خرید تلویزیون بازی اشاره کرد.

همچنین بخوانید  شبی که ماه کامل شد یا درهم شکست؟

بهترین تلویزیون های گیمینگ سال 2022

مجموعه نمایندگی تعمیرات تلویزیون شهاب در ادامه مطلب به جدیدترین و بهترین تلویزیون هایی که برندهای معروف در سال 2022 تولید کرده اند اشاره خواهد کرد:

1. تلویزیون سونی مدل A80J

یکی از بهترین برندهای تولید تلویزیون از دوران قدیم تا امروز، برند ژاپنی سونی است. برای خرید تلویزیون سونی باید هزینه بیشتری نسبت به سایر برندها پرداخت کنید. تلویزیون سونی A80J یکی از بهترین تلویزیون‌های گیمینگ بازار در سال 2022 می‌باشد که دارای امکانات و ویژگی‌هایی مانند پنل OLED در کنار پنل WRGB و وضوح 4K، روشنایی و کنتراست بالا با استفاده از قابلیت HDR، استفاده از پردازنده 4 هسته‌ای Cognitive XR است.

2. تلویزیون سونی مدل A90J

یکی دیگر از مدل‌های تلویزیون سونی که برای بازی مناسب است تلویزیون A90J است. این مدل تلویزیون دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 4K نیز می‌باشد. علاوه بر این، عمق مشکی این تلویزیون بسیار زیاد است و کنتراست و روشنایی بالایی دارد. دارا بودن قابلیت HDR با روشنایی 700 تا 800 نیت، استفاده از سیستم عامل اندروید و قابلیت صوتی و تصویری Dolby Atmos و Dolby Vision، استفاده از قابلیت E arc، با نرخ رفرش 120 هرتز و امکاناتی مانند پورت HDMI 2.1، تاخیر ورودی کم است.

3. تلویزیون ال جی مدل G1

یکی از بهترین تلویزیون ها برای بازی تلویزیون ال جی است. این برند، تلویزیون‌های مناسب برای بازی تولید می‌کند که در سال 2022 یکی از بهترین مدل‌های گیمینگ این برند یعنی تلویزیون LG G1 می‌باشد. پنل تولید این نوع تلویزیون‌ها OLED بوده و عمق رنگ مشکی در آنها بسیار بالا و با کیفیت است. همچنین در کنار این پنل از فناوری OLED evo استفاده شده که باعث افزایش کیفیت صفحه نمایش می‌شود. این تلویزیون دارای نرخ رفرش 120 هرتز است و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصالات HDMI 2.1، G-Sync/FreeSync، تغییرات بهینه‌سازی برای اجرای بازی، تاخیر ورودی کم و تنظیم آن و … اشاره کرد.

همچنین بخوانید  بهترین بازی برای کسب درآمد در سال 1402

4. تلویزیون ال جی مدل C1

این مدل از تلویزیون‌های ال جی از پنل OLED نیز بهره می‌برد که رنگ مشکی عمیق و کنتراست بالایی دارد. اگر قصد خرید تلویزیون برای بازی‌های حرفه‌ای را دارید، این تلویزیون دارای قابلیت Game Optimiser است که با استفاده از آن می‌توان تغییرات زیادی را برای انجام بازی اعمال کرد. تلویزیون ال جی C1 دارای آخرین نسخه سیستم عامل WebOS است و با استفاده از فناوری HDR تصاویری با کیفیت بالا به ارمغان می‌آورد. سیستم صوتی این تلویزیون دارای توان 40 وات است که از کیفیت بالایی برخوردار است و فناوری‌هایی مانند Dolby Atmos، Dolby Digital Plus، AC4 و … همگی باعث کیفیت صدا شده‌اند.

5. تلویزیون سامسونگ مدل QN90A

اگر قصد خرید تلویزیون سامسونگ 2022 برای بازی را دارید، مدل QN90A با پنل QLED بهترین انتخاب برای شماست. این تلویزیون با توجه به تکنولوژی HDR کیفیت تصویر و کنتراست بالایی دارد و از نظر وضوح صدا و تصویر در بین بهترین تلویزیون های سال 2022 قرار می‌گیرد و با توجه به فناوری‌هایی مانند MicroLED یا Quantum Dot می توانید بالاترین کیفیت تصاویر را در این تلویزیون مشاهده کنید.

shhhahab123@gmail.com

shhhahab123@gmail.com

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط