Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ موبایل و کامپیوتر @ مودم های TD-LTE و هر آن چیزی که باید درباره آن ها بدانیم!

مودم های TD-LTE و هر آن چیزی که باید درباره آن ها بدانیم!

by | 26 آبان 1401 | موبایل و کامپیوتر | 0 comments

با پیشرفت علم و تکنولوژی کم کم نیاز به وجود اینترنت پرسرعت بیشتر در زندگی بشر احساس می‌شد. کمپانی‌های تولیدکننده مودم برای رفع این مشکل اقدام به تولید و عرضه مودم های TD-LTE کردند. یکی از شرکت‌های عرضه کننده مودم های 4G به بازار کمپانی ایرانسل هست. مودم های بیسیم ایرانسل در سال‌های اخیر به دلیل افزایش قیمت بسته‌های اینترنت همراه توانستند فروش خوبی را به دست بیاورند. در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با انواع مودم‌های ایرانسل آشنا کنیم. درصورتی که به این مقاله علاقه داشتید پیشنهاد ما به شما مطالعه مقاله “راهنمای خرید مودم” هست.

 

خرید مودم جیبی ایرانسل

ابتدا بهتر است کمی بیشتر با مودم های ایرانسل آشنا شویم. مودم های بیسیم ایرانسل معمولا محصولات شرکت‌های هوآوی و تی پی لینک هستند که ایرانسل آن ها را به کشور وارد میکند.

همچنین بخوانید  فناوری G5 چیست؟ همه چیز در مورد فناوری 5G

 

مودم جیبی ایرانسل

خرید مدل 3G ایرانسل

اولین مودم های ایرانسل که بازار ایران وارد شد، مودم های 3G ایرانسل بودند. این نوع از مودم‌ها جزء اولین نسخه‌های مودم های TD-LTE بودند که می‌توانستند سرعتی معادل 1 تا 2 مگابایت بر ثانیه را در اخیتار کاربر قرار دهند. این سرعت به مرور زمان دیگر برای رفع نیازهای کاربران مناسب نبودند و به همین دلیل هم مودم های 3G ایرانسل کم کم از رده تولید خارج شدند.

خرید مودم 4G ایرانسل

در اواخر سال 1393 شمسی نسل جدید مودم‌های TD-LTE ایرانسل به بازار وارد شد. تفاوت این نسل جدید مودم‌های ایرانسل با نسل قبلی سرعت آن‌ها بود. به طوری که سرعت مودم‌های 4G ایرانسل تا صد برابر مودم‌های 3G ایرانسل میرسید. این مودم‌ها در سال 2011 در جهان عرضه شدند و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص این مودم‌ها می‌توانیم به قابلیت اتصال همزمان تا ده کاربر به مودم‌های 4G ایرانسل اشاره کنیم. اما این پایان کار مودم‌های TD-LTE ایرانسل نبود و با بهبود‌هایی که در آن‌ها صورت گرفت حتی سرعت این مودم‌ها به 1000 مگابایت بر ثانیه هم رسید. البته که این سرعت، سرعتی ایده آل هست و در فضای واقعی رسیدن به این سرعت با مودم‌های 4G ایرانسل تقریبا غیر ممکن است.

همچنین بخوانید  بهترین ابزارها برای تغییر پس زمینه ویدیو بدون پرده سبز

خرید مودم 5G ایرانسل

و اما بالاخره در سال 1396 بود که جدیدترین نسل مودم های ایرانسل یعنی مودم های 5G ایرانسل وارد ایران شدند. البته این مودم‌های 5G به صورت آزمایشی و برای تعداد سایت‌های محدودی مورد آزمایش قرار گرفتند و هنوز وارد بازار نشده‌اند. سرعت ایده آل مودم‌های 5G ایرانسل بین 100 تا 1000 مگابایت بر ثانیه است که امروزه با پیشرفت‌هایی که در این زمینه صورت گرفته است پیش‌بینی می‌شود که سرعت این مودم‌های ایرانسل تا 20 گیگابایت بر ثانیه هم خواهد رسید.

خرید اینترنت مودم ایرانسل

پس از خرید مودم ایرانسل باید برای مودم خودتون سیم کارت تهیه کنید. حین خرید سیمکارت به این نکته توجه کنید که از فناوری 5G ایرانسل پشتیبانی کند. ضمنا حین خرید سیمکارت به این نکته توجه کنید که سیمکارت‌های مودم‌های TD-LTE ایرانسل با سیمکارت‌های معمولی تفاوت دارند. پس از خرید سیم کارت LTE شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وبسایت ایرانسل و مشاهده انواع بسته‌های اینترنت ارائه شده برای شما، مطابق با نیازهای خودتان اقدام به خرید بسته مورد نظر خودتان کنید.

همچنین بخوانید  بهترین اپلیکیشن های ترجمه برای آیفون

قیمت مودم های ایرانسل

مودم‌های TD-LTE ایرانسل همانطور که گفته شد دارای انواع و مدل‌های مختلفی هستند که هر مدل بسته به کارایی و ویژگی‌هایی که دارد قیمت متفاوتی نیز دارد. قیمت مودم‌های رومیزی ایرانسل معمولا از یک میلیون تومان تا 8 میلیون تومان متفاوت هست. اما شما نیازی به خرید مودم گران قیمت ندارین. شما عزیزان میتوانید با توجه به نیازهای خودتان اقدام به خرید مودم ایرانسل مورد نظر خودتون کنید.

خرید مودم از سایت آسون بگیر

فروشگاه اینترنتی آسون بگیر از ابتدای تاسیس برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان اقدام به حذف واسطه‌ها بین مشتری و واردکننده کرده است که به همین دلیل هم قیمت‌های این فروشگاه بسیار مقرون به صرفه است. دفتر مرکزی فروشگاه آسون بگیر در گرگان واقع شده است.

منبع: آسون بگیر

ali-pr-h
ali-pr-h
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط