Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ دسته‌بندی نشده @ آموزش حذف اکانت تلگرام اندروید و آیفون در خود برنامه

آموزش حذف اکانت تلگرام اندروید و آیفون در خود برنامه

by | 27 بهمن 1401 | دسته‌بندی نشده | 0 comments

میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تلگرام را به سرویس‌های پیام رسان محبوبی همچون واتس آپ ترجیح می دهند. تلگرام در سال 2013 معرفی شد و دارای ویژگی هایی همچون گروه هایی است که در آن می توانید تا 200000 نفر را اد کنید، افراد نزدیک به موقعیت مکانی خود را جستجو کنید و زمان ارسال پست را برنامه ریزی کنید که بسیاری از پیام رسان های دیگر این قابلیت ها را ندارند. با این حال که تلگرام یکی از بهترین مسنجر ها است، این سرویس پیام رسان در طول این مدت مشکلات خاص خود را داشته است، به خصوص با توجه به سرویس معروف حریم خصوصی خود. برای افراد تازه وارد، تلگرام به طور پیش فرض از رمزگذاری انتها به انتها استفاده نمی کند. علاوه بر این، این برنامه اطلاعات کاربران را جمع‌آوری می‌کند، هیچ رسید فردی در چت‌های گروهی ندارد و هم چنین پشتیبانی محدودی را ارائه می‌دهد.

 اگر به دلایلی مانند این به دنبال خروج از این برنامه پیام‌رسان هستید، با استفاده از راهنمای گام به گام زیر به آسانی با روش حذف/غیرفعال کردن دائمی حساب تلگرام در اندروید،IOS و رایانه شخصی آشنا شوید.

حذف اکانت تلگرام

شایان ذکر است که می توانید اکانت تلگرام را به چندین روش حذف کنید. می توانید از این برنامه در گوشی اندروید یا آیفون استفاده کنید. در غیر این صورت، می توانید به وب سایت تلگرام مراجعه کرده و دستورالعمل های دقیق برای حذف اکانت تلگرام را دنبال کنید.

نحوه حذف دائمی اکانت تلگرام در اندروید

برای کاربران موبایل، تلگرام روش مستقیمی برای حذف اکانت تلگرام ارائه نمی دهد. در عوض باید مراحل غیرفعال سازی را دنبال کنید. این کار از طریق گزینه Self-destruct  موجود در اپلیکیشن تلگرام اندروید انجام می شود. بر اساس آن می توانید بازه زمانی غیرفعال شدن اکانت تلگرام خود را انتخاب کنید. پس از این، تمام مخاطبین و پیام های شما برای همیشه از بین خواهند رفت.

همچنین بخوانید  بهترین ایده های حیاط خلوت برای فضای بیرونی شما

مراحل غیرفعال کردن اکانت تلگرام در اندروید به شرح زیر است:

1.تلگرام را در اندروید باز کنید و روی تنظیمات کلیک کنید.

2.در آنجا، تب Privacy and Security را انتخاب کنید

3.برای حذف خودکار حساب کاربری، به بخش If Away For بروید.

4.بازه زمان بیکاری را انتخاب کنید که پس از آن اکانت تلگرام شما برای همیشه غیرفعال می شود. شما می توانید از 1، 3، 6 و 12 ماه انتخاب کنید. به طور پیش فرض تلگرام این مدت را روی 6 ماه تنظیم کرده است.

پس از انجام این کار، اگر از اکانت تلگرام در بازه زمانی انتخاب شده استفاده نکنید، تلگرام اکانت شما را در اندروید برای همیشه حذف خواهد کرد.

نحوه حذف دائمی اکانت تلگرام در آیفون

مراحل حذف دائمی اکانت تلگرام در آیفون تقریباً مانند اندروید است. با غیرفعال کردن حساب شروع کنید. این را می توانید با استفاده از روش زیر انجام دهید:

1.تلگرام را در آیفون باز کنید و به تنظیمات بروید.

2.روی Privacy and Security کلیک کنید.

3.به بخش If Away بروید

4.برای دریافت گزینه های بیشتر، تا 12 ماه، روی 6 ماه کلیک کنید.

اگر اکانت تلگرام شما برای ۱، ۳، ۶ یا ۱۲ ماه بلااستفاده بماند، اکانت تلگرام به همراه تمامی پیام ها و مخاطبین حذف می شود.

نحوه حذف اکانت تلگرام با استفاده از مرورگر وب

حذف اکانت تلگرام چند ماه طول می کشد و افراد ممکن است نخواهند آنقدر منتظر بمانند. بنابراین، برای آنها، تلگرام یک راه حل سریع ارائه می دهد که با استفاده از هر مرورگر وب اجرایی می شود. برای حذف اکانت تلگرام این مراحل را دنبال کنید. در هر مرورگر وب به صفحه غیرفعال سازی تلگرام وارد شوید. این کار را می توان با استفاده از کامپیوتر یا موبایل انجام داد.

همچنین بخوانید  نحوه فشرده سازی فایل ویدیویی بدون افت کیفیت

1.شماره تلفنی را که با آن اکانت تلگرام شما ایجاد شده است تایپ کنید. قبل از وارد کردن شماره موبایل خود کد کشور را اضافه کنید و سپس روی Next کلیک کنید.

2.اکنون یک کد در اپلیکیشن موبایل تلگرام دریافت خواهید کرد.

3.کد را برای ورود به اکانت تلگرام خود وارد کنید. منتظر هیچ کد پیامکی نباشید.

4.از قسمت Telegram Core روی گزینه Delete Account کلیک کنید.

5.تلگرام می خواهد دلیل حذف اکانت شما را بداند. پاسخ به این سوال اختیاری است. پس از آن بر روی Delete My Account کلیک کنید.

6.تلگرام یک بار دیگر از شما می پرسد که آیا مطمئناً می خواهید اکانت تلگرام را حذف کنید. اگر همچنان می خواهید ادامه دهید، روی Yes, delete my account کلیک کنید تا ارتباط شما با تلگرام پایان یابد.

چرا ممکن است بخواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید؟

اگرچه تلگرام دارای برخی از ویژگی های مفید است، اما هنوز دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید حساب تلگرام خود را غیرفعال کنید. در اینجا فقط به چند دلیل اصلی برای حذف تلگرام اشاره شده است:

1. تلگرام دیگر بهترین برنامه برای شما نیست

با وجود تعداد زیادی برنامه های پیام‌رسان، این احتمال وجود دارد که تلگرام دیگر بهترین برنامه پیام‌رسانی برای رفع نیازهای شما نباشد. شاید یک برنامه پیام رسان جدید وجود داشته باشد و بخواهید مکالمات خود را به آنجا منتقل کنید یا نگران ویژگی های تلگرام هستید که ممکن است موقعیت مکانی شما را فاش کند.

2. دوستان شما در حال ترک تلگرام هستند

شاید برخی از دوستان یا اعضای خانواده شما دیگر در تلگرام نباشند. از این رو، شما نیز با ترک تلگرام سعی کنید به شبکه های اجتماعی که آنها عضو هستند بپیوندید.

همچنین بخوانید  بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد از اینترنت | درآمد دلاری و ریالی

3.سیاست های تلگرام شما را نگران می کند

برنامه های پیام رسان محبوب اغلب چیزهای زیادی در مورد شما می دانند. همچنین ممکن است با سیاست های باز تلگرام و طیف وسیعی برنامه های آن راحت نباشید. گزارش‌های متعدد وجود دارد که تلگرام بستری برای فعالیت‌های غیرقانونی است و میزبان کانال‌هایی است که کاربران می‌توانند به راحتی فیلم‌ها یا آهنگ‌های موسیقی جدید را به صورت رایگان دانلود کنند.

نحوه حذف پیام ها در تلگرام

اگر می خواهید پیام های تلگرام را حذف کنید نه حساب کاربری، گزینه ای برای آن نیز وجود دارد. این پلت فرم پیام رسان به شما امکان می دهد پیام هایی را که ارسال یا دریافت می کنید حذف کنید. فقط پیام/چت خاصی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید. اکنون نماد حذف را در سمت راست بالای صفحه گوشی مشاهده می کنید. روی نماد کلیک کنید و دوباره تأیید کنید که می خواهید پیام را حذف کنید. این روش هم در اندروید و هم در آیفون قابل استفاده است.

نحوه حذف پیام تلگرام از گروه

به همین ترتیب، برای حذف پیام تلگرام از گروهی که توسط شما ارسال شده است، کافی است پیام را انتخاب و گزینه delete را فشار دهید تا از دنباله چت حذف شود. اما اگر می خواهید چت دیگران را حذف کنید، باید از ادمین گروه تلگرام تاییدیه بگیرید. در صورتی که شخص دیگری شما را ادمین کرده است، از آنها بخواهید با رفتن به قسمت Manage Group – Administrators – Your Admin Profile به شما اجازه حذف پیام های افراد دیگر را بدهند. اکنون می توانید تمام پیام های یک گروه تلگرام را حذف کنید.

حسن اسدی
حسن اسدی

من حسنم، 20 سالمه و دانشجوی جامعه شناسی هستم(البته فعلاً، شاید تا یکی دوماه دیگه اخراج بشم.) نکته دیگه ای هم نیست دیگه، خدافظ.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط