Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ بهترین ایده ها برای هدیه ولنتاین برای خانم ها

بهترین ایده ها برای هدیه ولنتاین برای خانم ها

by | 16 بهمن 1401 | رابطه و ازدواج | 1 comment

یکی از سخت‌ترین کارها در زمان ولنتاین انتخاب هدیه برای خانم‌ها است. هدیه خریدن مردها برای خانم‌ها کمی‌سخت است و به همین دلیل امروز می‌خواهیم برای شما بهترین ایده‌ها برای هدیه ولنتاین برای خانم ها را با هم مرور کنیم تا بتوانید بهترین کادو را برای همسر یا پارتنر خود بخرید. طبیعی است که خانم‌ها با دیدن اینکه فرد مورد علاقه‌شان برای آن‌ها کادو خریده است بسیار خوشحال می‌شوند، پس اگر می‌خواهید آن‌ها را خوشحال ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنم این مقاله را از دست ندهید.

جعبه شکلات

همیشه پای ثابت کادوهای ولنتاین یک جعبه شکلات است، اما این انتخاب شماست که تعیین می‌کند جعبه شکلات شما مکمل یک کادو باشد یا به تنهایی یک هدیه برای پارتنترتان باشد. با پیدا کردن و خریدن یک جعبه شکلات اصل از برندهای مطرح می‌توانید چالش خرید هدیه ولنتاین برای خانم ها را به راحتی پشت سر بگذارید.

جعبه شکلات هدیه ولنتاین

آلبوم قاب عکس

همیشه بهترین هدیه‌ها خریدنی نیستند، بلکه باید برای آن زمان بگذارید و یک هدیه ولنتاین زیبا برای همسر یا پارتنر خود بسازید. در روز ولنتاین، به جای هدیه دادن خرس‌های عروسکی بزرگ، به سراغ خاطره‌انگیزترین عکس‌های دوتایی خود بروید. یک آلبوم از آن تصاویر تهیه کنید و برای هر تصویر یک جمله بنویسید. این کار شما به طرف مقابل نشان خواهد داد که شما صرفاً با خرید یک وسیله گران‌قیمت وظیفه خریدن هدیه ولنتاین برای خانم ها را از سر خودتان باز نکرده‌اید. این موضوع عشق و علاقه او را نیز نسبت به شما افزایش می‌دهد.

همچنین بخوانید  اگر کاندوم ندارید باید چه کاری انجام دهید؟

جواهرات

این موضوع که خانم‌ها عاشق جواهر و وسایل پرزرق و برق هستند بر هیچکسی پوشیده نیست. اگر می‌خواهید یک هدیه ولنتیان برای خانم ها بگیرید که واقعاً متمایز باشد، می‌توانید به سراغ جواهر فروشی‌های سطح شهر رفته و برای معشوق خود یک هدیه زیبا بگیرید. البته اگر توانایی خرید جواهر را ندارید، می‌توانید به سراغ بدلیجات نیز بروید ولی این نکته را در ذهن داشته باشید که بدلیجات هر چه قدر هم که زیبا باشند، باز هم بدل هستند و این ممکن است آب یخی روی عشق آتشین همراه شما باشد.

جواهرات هدیه ولنتاین

ست ولنتاین

این روزها فروشگاه‌های زیادی هستند که فقط در حوزه کادوهای عاشقانه فعالیت می‌کنند. این فروشگاه‌ها در روزهای نزدیک به ولنتاین کادوهای ست ولنتاین از پیش‌آماده را برای شما در نظر گرفته‌اند. البته اگر هیچ کدام از آن ست‌ها شما را راضی نمی‌کند، بهتر است خودتان جعبه ست ولنتاین را طراحی کنید. یعنی با خودتان فکر کنید که چه وسایلی می‌تواند معشوق شما را خوشحال کند و سپس آن وسایل را تک به تک خرید کنید و آن‌ها را در یک جعبه قرار دهید.

ست هدیه ولنتاین برای خانم ها

ساعت مچی

اکسسوری‌ها همیشه یک انتخاب منظقی هستند، چون هم خیلی گران نیستند و هم مورد استفاده قرار می‌گیرند که این باعث می‌شود کادوی شما باارزش‌تر از قبل به چشم بیاید. یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای خرید هدیه ولنتاین برای خانم ها ساعت مچی Daniel Wellington است. ساعت‌های این برند پس‌زمینه ساده دارند که زیبایی خاصی به استایل فرد می‌بخشد. این ساعت‌ها بسیار ظریف و به شکل خاصی زیبا هستند و به همین دلیل این بهترین هدیه برای دانشجوها و یا افراد مشتغل است.

اما اگر در انتخاب ساعت به مشکل می‌خورید، پیشنهاد می‌کنم به سراغ برند Romanson بروید. این برند یکی از پرفروش‌ترین برندهای ساعت فروشی جهان است. در انواع و طرح‌های مختلفی ساعت‌های مچی طراحی می‌کنند. در انتخاب ساعت برای خانم‌ها شاید بهتر باشد سری به ساعت های مینیمال بزنید.

همچنین بخوانید  چگونه بدون ناراحتی و آسیب یک رابطه را تمام کنیم؟
ساعت مچی هدیه ولنتاین برای خانم ها

ست لوازم آرایشی

شاید بهتر باشد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معشوق‌تان را در روز ولنتاین رفع کنید. همه خانم‌ها عاشق آرایش کردن هستند چون به زیباتر شدنشان کمک زیادی می‌کند. مطمئنن وقتی با پارتنر خود قدم می‌زنید، او در لا‌به‌لای صحبت‌های خود به لوازم آرایشی نیز اشاره می‌کند. حتماً در مورد برندهای محبوب خود نیز به شما گفته است، پس چرا از این فرصت استفاده نکنید و برای او لوازم آرایشی مورد علاقه‌اش را نخرید؟

عطر و ادکلن

عطر و ادکلن فقط به عنوان هدیه‌ای برای آقایان نیستند. همه امروز از عطر و ادکلن مخصوص خود استفاده می‌کنند، پس چرا در روز ولنتاین به عنوان هدیه ولنتاین برای خانم ها به سراغ عطر و ادکلن فروشی‌های شهر نروید؟ یکی از بهترین عطرهایی که می‌توانید بخرید، عطر لانکوم مدل La vie Est Belle EDP است. اسانس اولیه این عطر انگور فرنگی سیاه و گلابی است. اسانس میانی زنبق، گل یاس، شکوفه پرتقال و اسانس پایه آن نیز متشکل از وانیل، دانه تونکا، پرالین، نعناع هندی است.

با خواندن نام اسانس‌های این عطر، مطمئنم که شما هم توانستید بوی خوش این عطر را احساس کنید. این عطر علاوه بر بوی خوب، ماندگاری و خط بوی طولانی دارد که بسیار ویژگی مناسبی است. بهترین عطرهای زنانه دنیا را می‌توانید با جستجوی ساده در اینترنت پیدا کنید و بخرید.

عطر و ادکلن هدیه ولنتاین برای خانم ها

اکشن فیگور

شعر دست نویس

به طور کلی، وقتی نوبت به هدیه ولنتاین برای خانم ها می‌رسد، این موضوع را از کله خود بیرون کنید که حتماً باید یک کادوی گران‌قیمت برای او تهیه کنید. خانم‌ها عاشق این هستند که کادویی متفاوت دریافت کنند، پس فکر می‌کنم هدیه دادن یک شعر دست‌نویس که قاب شده است یک انتخاب عالی باشد. با پیدا کردن یک شعر زیبا و فردی که خوش‌نویس است، به راحتی می‌توانید کادوی مورد نظر خود را به دست بیاورید.

ماگ های ست

یکی از بهترین چیزهایی که می‌توانید برای پارتنتر خود تهیه کنید، ماگ های ست است. در پاراگراف قبل هم گفتیم که کادوی شما هر چه متمایزتر باشد، تاثیر بیشتری در قلب و روح پارتنرتان خواهد داشت. با داشتن ذهنی خلاق، می‌توانید یک ماگ ست سفارشی تهیه کنید و یکی از آن‌ها را به پارتنر خود بدهید و دیگری را خودتان نگه دارید. تا هر زمانی که از ماگ استفاده کردید، به یاد هم باشید.

ماگ هدیه ولنتاین

حرف آخر

امیدواریم این مقاله ایده‌های کافی برای خرید هدیه ولنتاین برای خانم ها را به شما داده باشد تا شما بتوانید یک کادوی به یاد ماندنی به پارتنر خود هدیه کنید. اگر به نظر شما کادوی دیگری نیز می‌تواند در مقاله باشد، لطفاً در بخش کامنت‌ها به آن اشاره کنید.

حسن اسدی
حسن اسدی

من حسنم، 20 سالمه و دانشجوی جامعه شناسی هستم(البته فعلاً، شاید تا یکی دوماه دیگه اخراج بشم.) نکته دیگه ای هم نیست دیگه، خدافظ.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. خاطره سرایی
    0
    0

    خدا شاهده اگه راضی باشم کسی برام هدیه ولن بخره!

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط