Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ مد و زیبایی @ بهترین استایل های پاییزی مردانه 2022

بهترین استایل های پاییزی مردانه 2022

by | 11 مهر 1401 | مد و زیبایی | 0 comments

پاییز یکی از بهترین و زیباترین فصل‌های سال است. با توجه به کاهش دما و سرد شدن هوا می‌توان به راحتی بهترین استایل های‌‌ پاییزی مردانه را تجربه کرد. این فصل به ما این فرصت را می‌دهد که استایل‌های جذاب و فراموش نشدنی بزنیم. برای مردانی که دنیای مد را دنبال می‌کنند، پاییز بهترین فصل برای ادغام سبک‌ها و رنگ‌های مختلف است. در این مقاله قرار است که بطور مفصل درباره بهترین استایل های پاییزی مردانه صحبت کنیم و رنگ‌ها و سبک‌های مختلف مد که برازنده این فصل است را به شما معرفی کنیم.

کاپشن های پاییزی مردانه

انتخاب کاپشن مناسب برای فصل پاییز بسیار مهم است. دمای هوای این فصل نیاز به کاپشن‌های ضخیم و زمستانی ندارد. باید در انتخاب کاپشن که به عنوان لباس رسمی و غیر رسمی می‌توان از آن استفاده کرد دقت کرد. ما توصیه می‌کنیم کاپشنی با رنگ‌های زیتونی، آجری، یا قهوه‌ای روشن انتخاب کنید. این رنگ‌ها این قابلیت را داند که با دیگر لباس‌های شما ست شوند و یک استایل جذاب و بی‌نظیر خلق کنند. کاپشن‌های پنبه‌ای می‌توانند انتخاب مناسبی باشند. این کاپشن‌ها در برار باران‌های پاییزی عملکرد خوبی دارند. فقط حواستان باشد که این نوع کاپشن‌ها را باید با شلوار جین و پلیور بپوشید.

کاپشن چرمی مردانه

بدون شک کاپشن چرمی یکی از بهترین استایل‌های پاییزی مردانه است. پوشیدن ژاکت‌های چرمی، مخصوصا به رنگ سیاه تاثیر زیادی در افزایش اعتماد بنفس دارد. این نوع کاپشن‌ها می‌توانند یک عمر کنار شما باشند و خاطرات فراوانی را رقم بزنند. اگر در فکر خرید یک کاپشن چرمی هستید، بهتر است کاپشنی از جنس چرم گاوی تهیه کنید و سراغ چرم مصنوعی نروید. جنس فوق‌العاده و اصیل چرم گاوی دوام بالایی دارد و بدون شک به جذابیت استایل شما کمک زیادی خواهد کرد.

همچنین بخوانید  نحوه پوشیدن چکمه های چلسی با کت وشلوار | 18 مدل شیک

کاپشن چرمی‌ را می‌توان با شلوار جین و تی‌شرت سفید و بوت بپوشید. این ترکیب یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه است. این نوع استایل باید ساده باشد، پس، از پوشیدن لباس‌های رنگی و چهارخانه اجتناب کنید.

اورشرت مردانه

اورشرت مردانه

اورشرت مردانه یکی از پرطرفدار‌ترین و بهترین استایل های پاییزی مردانه است. تقریبا همه مردها در کمد خود چندین اورشرت با رنگ‌ها و سبک‌های مختلف دارند. این پیراهن‌های مردانه ضخیم برای اوایل پاییز انتخاب بسیار خوبی هستند. اورشرت‌ها را معمولا با یک تی‌شرت تک رنگ (اغلب سفید) می‌پوشند. اورشرت‌هایی با رنگ‌های خرمایی، زیتونی، خاکستری و قهوه‌ای انتخاب کنید. بهترین ترکیب همراه اورشرت‌ها شلوار جین و کتان است. رنگ شلوار جین بهتر است آبی کلاسیک یا سرمه‌ای، و رنگ شلوار کتان، رنگ خاکی باشد.

فلانل چهارخانه مردانه

فلانل مردانه

فلانل‌ها عضو دائم بهترین استایل‌های پاییزی مردانه هستند. فلانل‌ها معمولا بصورت چهارخانه هستند و جنس پارچه آن‌ها نرم است. این لباس با رنگ‌های متفاوت (نارنجی، قهوه‌ای، قرمز، زرد، و…) فصل پاییز را به خوبی تداعی می‌کنند. چند مدل مختلف فلانل با رنگ و طرح‌های متفاوت‌ بخرید تا در طول فصل پاییز و یا حتی زمستان آن‌ها را به تن کنید و از استایل شیک و جذاب آن‌ها لذت ببرید.

فلانل‌ها را می‌توان با لباس‌های تک رنگ و چند رنگ پوشید. اما بهتر است که فلانل‌ها را با کاپشنی که ساده و تک رنگ است بپوشید. برای شلوار هم می‌توانید از شلوار جین استفاده کنید. فلانل‌ لباسی بسیار پرطرفدار است و در همه بوتیک‌های مردانه موجود است. با انتخاب این نوع لباس می‌توانید یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه را با هزینه نسبتا مناسب تجربه کنید.

ژاکت مردانه

ژاکت مردانه

ژاکت‌های مردانه بعد از فلانل‌‌ها یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه هستند. ژاکت‌ها در کنار گرم نگه داشتن بدن شما، محصولی بسیار شیک هستند که تیپ شما را به طرز فوق‌العاده‌ای تغییر می‌دهند. نوع بافتی که برای ژاکت خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم است و می‌تواند جزئیات بیشتری به استایل شما اضافه کند.

همچنین بخوانید  راهنمای ضروری برای انتخاب کفش مناسب برای فرزند شما

این ژاکت ها را می‌توانید در رنگ‌ها و مدل‌های متفاوت تهیه کنید. برای انتخاب رنگ ژاکت آزادی عمل زیادی دارید. می‌توانید رنگ‌هایی که دوست دارید انتخاب کنید یا ببینید که چه رنگی با لباس‌های شما ست است. شاید تنها مشکل انتخاب بین ژاکت‌های دکمه‌ای و یقه گرد است. که آن هم سلیقه‌ای است. ژاکت‌های خود را می‌توانید با کاپشن‌ یا کت چرمی بپوشید. در انتخاب شلوار هم دستتان باز است چون با هر نوع شلوار می‌توان آن‌ها را به تن کرد.

هودی مردانه

هودی مردانه

هودی یکی از راحت‌ترین لباس‌هایی است که در فصل پاییز می‌توان پوشید. هودی یک لباس کاملا غیر رسمی است و زمانی به کارتان می‌آید که به دنبال راحتی هستید ولی باز هم دوست دارید خوش استایل باشید. هودی به دلیل گشاد بودنش این راحتی را برای شما فراهم خواهد کرد و خیالتان هم از لحاظ استایل راحت است. چون هودی یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه به حساب می‌آید.

خیلی‌ها برای ساخت یک استایل غیر رسمی هودی های سبک زیر کاپشن می‌پوشند. شلوار جین هم یکی از بهترین شلوارهایی هست که می‌توانید با هودی‌های زیبای خود ست کنید. یک مزیت دیگر هودی، کلاه آن است که در هنگام وزش باد سرد می‌تواند شما را گرم نگه دارد. کفش کتونی هم بپوشید تا یک تیپ سوپر اسپرت و ورزشی درست کنید و از آن لذت ببرید.

شلوار جین مردانه

شلوار جین

ناگفته پیداست که شلوار جین یکی از لباس‌هایی است که تقریبا در تمام فصول سال می‌توان پوشید. از زمانی که شرکت (Levi Strauss & Co)  در سال 1870 شروع به فروش شلوارهای جین کرد مدل‌ها و طرح‌های فراوانی از این مدل شلوار به وجود آمده است.

شلوار جین بدلیل ضخامت خود، یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه را رقم می‌‌زند. ضخامت آن مخصوصا در شب‌های خنک پاییز بسیار کارساز است و شما را در برابر سرما محفوظ نگه می‌دارد. با داشتن چند مدل جین در رنگ‌های مختلف، راحت‌تر می‌توانید در طول فصل استایل های مختلف بپوشید. سعی کنید شلوار جین را با کتونی یا بوت به تن کنید.

همچنین بخوانید  چگونه در یک مهمانی جذاب به نظر برسیم؟

شلوار کتان مردانه

شلوار کتان مردانه

کتان یکی از شلوارهایی هست که طرفداران زیادی دارد. طبع پارچه این نوع شلوار گرم و بسیار مناسب فصل‌های سرد است. شلوار کتان در پاییز به دلیل تطابق رنگ خاکی با رنگ‌های پاییزی یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه به حساب می‌آید. جنس غالب این نوع شلوارها از پنبه است. شلوارهای کتان را برای راحتی بیشتر بصورت کشی هم می‌دوزند. محبوبیت این شلواها میان مردان در رتبه دوم و بعد از شلوار جین است.

یکی از بهترین ویژگی‌های شلوارهای کتانی این است که برای مناسبت‌های رسمی یا غیر رسمی مناسب هستند. برای داشتن یکی از بهترین استایل های پاییزی مردانه می‌توانید شلوار کتانی به همراه کت و کفش رسمی به تن کنید یا برای ساخت یک استایل اسپرت به همراه شلوار کتانی یک پیراهن فلانل بپوشید.

کلام اخر

در این مقاله سعی کردیم اجزای مهم بهترین استایل های پاییزی مردانه را برای شما معرفی کنیم اما در نهایت این شمایید که متناسب با سلیقه خود استایل برازنده موقعیت اجتماعی یا کاری خود انتخاب می‌کنید. توصیه می‌کنیم از هر مدل استایل و لباس داشته باشید یا حداقل یک بار تجربه کنید تا بهتر با سلیقه خود آشنا شوید. داشتن استایل‌های متفاوت این قدرت را به شما می‌دهد که برای مهمانی‌ها یا گردهمایی‌ها برای انتخاب لباس مناسب و جدید به مشکل نخورید و در چشم دوستان و آشنایان همیشه در استایلی جدید و متفاوت ظاهر شوید.

سعید قرمزی
سعید قرمزی

سلام
سعید قرمزی هستم. متولد 1369و فارغ التحصل کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید چمران اهواز. می‌خوام کنار هم از ادبیات لذت ببریم.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط