Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین راهنمای مد پاییزی مردانه برای داشتن استایل پاییزی خاص

بهترین راهنمای مد پاییزی مردانه برای داشتن استایل پاییزی خاص

by | 16 آبان 1402 | بهترین ها, مد و زیبایی | 0 comments

فصل پاییز که می‌آید کم‌کم دمای هوا شروع به پایین‌آمدن می‌کند، کت‌ها و چکمه های ماه‌هاست که پشت کمد لباس‌ها پنهان شده‌اند، اما وقت آن است که آن‌ها را بیرون بیاورید، گرد و غبار آن‌ها را پاک کنید و مد پاییزی مردانه خود را پیاده کنید. نه تنها با آن ها می‌توانید استایل پاییزه خود را تکمیل کنید، بلکه فرصتی برای پیدا کردن مد پاییزی مردانه در برخی از مدهای فصلی جدید است. اما ابتدا باید بدانید چه چیزهایی برای پاییز 2023 مد هستند و چه چیزهایی نه.

از لباس‌های کلیدی که هر مرد باید در چرخش انتقالی خود داشته باشد تا روندهای مد که ارزش توجه دارد، در اینجا راهنمای مد پاییزی مردانه ما است که به دقت انتخاب شده است.

مد پائیزه 2023

ژاکت جیر

ژاکت جیر زیپ دار
ژاکت جیر قهوه ای

قهوه‌ای یکی از رنگ‌های پراستفاده برای پاییز است. به هر دلیلی که دوست داریم برگ‌هایی را که از درختان می‌ریزند مطابقت دهیم. این بدان معناست که یا وقت آن است که ژاکت جیر مورد علاقه خود را پیدا کنید یا زمان خرید یک کت جدید است. چه به دوچرخه سواری یا مسابقه‌ای بروید، چه مدیر یا کارمند شرکت یا کارگر، کت‌های جیر برای این فصل از سال کاملاً مناسب هستند.

شلوار

شلوار جیب دار آبی
شلوار

اینها برای تمام فصول ضروری هستند، اما مخصوصاً برای مد پاییزی مناسب هستند: شلوارهای باری ناهموار و کاربردی هستند، اما هنوز هم به زیبایی با سایر لوازم اصلی مانند پیراهن، ژاکت‌های کوتاه و لباس بافتنی جفت می‌شوند.

اولین هدف شما برای این سبک از لباس‌های پا، لباس‌های کار، صحنه‌های نظامی و فضای باز است: Dickies، Levi’s، OrSlow و Gramicci همگی نسخه‌های عالی را انجام می‌دهند.

ژاکت ورزشی

ژاکت ورزشی
ژاکت ورزشی مشکی

فصل بازگشت به مدرسه است، و حتی اگر روزهای زیادی از فارغ‌التحصیلی شما می‌گذرد، پوشیدن ژاکت ورزشی که معولاً در دانشگاه‌ها استفاده می‌شود، ایرادی نخواهد داشت. یک ژاکت دانشگاهی مکمل هر سنی است، با لباس‌های خیابانی و ارجاعات هیپ هاپ آن اکنون به اندازه ظاهر Ivy League مرتبط است.

گزینه‌های درجه A را نیز از جمله Levi’s، Gant، Stadium Good و Ralph Lauren خواهید یافت.

کلاه لب برگردان

کلاه
کلاه یشمی

کلاه‌های سطلی و کلاه‌های بیسبال شما در شش ماه گذشته به خوبی به شما خدمت کرده‌اند، اما زمان آن است که تغییر بزرگی در برای پوشش سر خود انجام دهید. یکی از اصلی‌ترین لباس‌های پاییزی-زمستانی در 15 سال گذشته، با بسیاری از سبک‌های مختلف، از لباس‌های کار گرفته تا لباس‌های خیابانی، و حتی به‌عنوان یک نقطه تمایز با ظاهری متناسب‌تر کار می‌کند.

به عنوان بخشی از ظاهرهای غیررسمی‌تر، رنگارنگ و مارک‌دار باشد. رنگ‌های غنی و ترمه را برای لباس‌های ظریف‌تر انتخاب کنید.

پیراهن های چوگان بافتنی

پیراهن های چوگان بافتنی
پیراهن چوگان بافتنی

برای مد پاییزی مردانه باید لباس بافتنی داشته باشید. یک پیراهن یقه‌دار بافتنی یک افزودنی همه کاره به چرخش پاییزی شما است، که به خوبی زیر کت‌های مخصوص دفتر کار و همچنین با شلوار جین در روزهای معمولی کار می‌کند.

شما گزینه‌های مرینو باریک و درشت پیدا خواهید کرد، اما برای جایگزینی مدرن، به یک تاپ زیپ‌دار نگاه کنید که به‌عنوان یک جایگزین خوب برای یک سویشرت نیز کار می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین کافه های پاریس در نزدیکی برج ایفل

همچنین مقاله بهترین استایل های پاییزی مردانه 2022 رو بخوانید.

هودی

هودی زیپی
هودی

هیچ یک از ما نباید بهانه‌ای برای خرید یک هودی جدید داشته باشیم، اما با این حال فرا رسیدن پاییز بهانه‌ای را فراهم می‌کند که همه ما به فکر داشتن یک هودی جدید بیفتم. برای پوشیدن به تنهایی یا زیر یک ژاکت برش، هودی‌ها برای همه شرایط آب‌وهوایی، ملزومات مناسبی هستند.

سنتی‌ترین گزینه‌ها از برندهای لباس‌های ورزشی، لباس‌های خیابانی و لباس‌های اسکیت، با سطوح مختلف چاپ، لوگو و رنگ‌ها می‌آیند. همچنین گزینه‌های لوکس بیشتری از برچسب‌های گران‌قیمت، معمولاً در رنگ‌های کم‌رنگ‌تر و بافته‌شده از برخی از بهترین نخ‌های اطراف پیدا خواهید کرد.

شلوار کتان

شلوار کارگری روشن
شلوار کارگری

شلوارهای سودمند با کیف و جیب فراوان ترند بزرگی هستند و مدتی است که بوده‌اند. خوب است که از آن استفاده کنید زیرا در واقع بسیار کاربردی است.

چنین شلوارهایی ضخیم، بادوام، راحت و مناسب برای پوشیدن روزمره هستند.

ژاکت کش باف پشمی

ژاکت کش باف پشمی نارنجی
ژاکت کش باف پشمی

چند سالی است که ژاکت‌های کشباف با یک قانون کلیدی به مد بازگشته‌اند: هر چه موتر بهتر. برندهایی مانند Needles و Beams Plus در حال ساخت گزینه‌های مبهم نسبتاً جذابی هستند که برای آوردن بافت به لباس‌های انتقالی و لایه‌بندی با شروع سرما بسیار عالی هستند.

ژاکت پشمی

ژاکت پشمی خاکستری
ژاکت پشمی

در فضای باز در خارج از کمپینگ ها و مسیرهای کوهستانی دوباره مورد توجه قرار می‌گیرند. یکی از این لباس‌ها ژاکت پشمی است که در عرض چند سال از تماشای پرنده ضروری به یک کالای مد روز تبدیل شده است.

نسخه‌های ضخیم پرطرفدارترین‌ها هستند.

پیراهن سنگین

پیراهن سنگین آبی
پیراهن سنگین

روپوش‌ها در تمام طول سال عالی هستند، اما در ماه‌های سردتر در پارچه‌های ضخیم‌تر و بافت‌دار به خوبی کار می‌کنند. به پشم، پارچه مخملی، توید، فلانل و حتی جیر فکر کنید.

هر ماده‌ای را که انتخاب کنید، افزودنی همه کاره به کمد لباس پاییزی/زمستانی شما خواهد بود و احتمالاً از میزان استفاده آن شگفت زده خواهید شد.

پالتو پشمی

پالتو پشمی دکمه دار
پالتو پشمی

یک پالتو پشمی مناسب چیزی شبیه به یک لباس معجزه آسا است. می‌توانید آن را با هر چیزی بپوشید، از آن برای پوشیدن لباس‌های شلخته آخر هفته استفاده کنید یا ظاهری هوشمندانه‌تر را ست کنید.

یک پالتوی پشمی خوب بخرید تا زمانی که از آن مراقبت کنید برای شما دوام می‌آورد.

ژاکت پفی

ژاکت پفی دکمه دار
ژاکت پفی

با کاهش شدید دما، تعداد کمی کت پاییزی وجود دارد که برای گرم نگه داشتن شما مجهزتر از یک پفک خوب قدیمی باشد. این کاپشن‌های کیسه‌خواب مانند با بال‌های بزرگ پر از عایق‌های پایین، دنج، شیک و به‌طور شگفت‌آوری سبک هستند.

به دنبال یک جعبه‌دار و بزرگ مناسب باشید، یا آن را با چیزی که کمی نزدیک‌تر به قاب قرار می‌گیرد، مدرن نگه دارید.

شلوار جین استون واش

شلوار جین استون
شلوار جین استون واش

چرا جین ساده را برای زمستان نگه نمی‌دارید و برای مدت کمی طولانی‌تر روی سایه‌های روشن‌تر مانور نمی‌دهید؟ شلوارهای جین استون‌واش سبک هوای آرام‌تری دارند که آن‌ها را به عنوان پایه‌ای برای لباس‌های آخر هفته در طول پاییز عالی می‌کند.

ما پیشنهاد می‌کنیم که به تناسب باریک کلاسیک بچسبید و از هر چیزی بیش از حد شل یا باریک خودداری کنید.

کت بلیزر بدون ساختار بافتی

بلیزر بدون ساختار بافتی 1
بلیزر بدون ساختار بافتی

گاهی اوقات حوصله پوشیدن لباس های گرم زیادی را ندارید و اینجاست که کت بلیزر به عنوان مد پاییزی مردانه 2023 وارد می‌شود.

بسته به تنظیمات به راحتی بالا یا پایین می‌شود و در پارچه‌های بافت مانند پشم و بند ناف بسیار عالی به نظر می‌رسد.

چکمه های کلفت چلسی

چکمه های کلفت چلسی مشکی
چکمه های کلفت چلسی

چکمه های چلسی برای پاییز و زمستان عالی هستند، به‌ویژه زمانی که روی آن‌ها یک تکه خوش‌پشت زیبا برای مقابله با تمام سنگ فرش‌های لغزنده و برگ‌های ریخته شده وجود دارد.

یک ترند بزرگ کفش در حال حاضر، کفی های کماندویی در چلسی عالی به نظر می‌رسند و بسیار کاربردی نیز هستند. چکمه‌های چلسی خود را با جین، لباس بافتنی و لباس های بیرونی قابل توجهی مانند پارکا یا پفک بپوشید.

همچنین بخوانید  26 بهترین آهنگ های پاپ خارجی

چکمه های کوهنوردی درجه یک

چکمه های کوهنوردی درجه یک روشن
چکمه های کوهنوردی درجه یک

چکمه‌های پیاده روی سطح بالا یک جایگزین عالی برای چکمه‌های کار یا چلسی هستند. آن‌ها عالی به نظر می‌رسند، کاربردی هستند و اگر درست بخرید، سال‌ها برای شما دوام خواهند داشت.

برای داشتن ظاهری کلاسیک با برندهایی مانند Danner و Fracap، مسیر سنتی چرم را دنبال کنید یا رویکردی معاصر با طراحی فنی از امثال Diemme یا ROA داشته باشید.

نکات مد پاییزی مردانه 2023

رنگ های متناسب را انتخاب کنید

تونال

در صورت دو دل بودن برای انتخاب از بین چند لباس چند رنگ، پیشنهاد می‌کنیم فقط یک رنگ بپوشید. تناسب‌های تونال(تناسب رنگ ها باهم) هم برای طراحان پرطرفدار است و هم برای مردانی که نمی‌توانند با لباس‌های مردانه متنوع ارتباط بگیرند، گزینه خوبی است!

کد لباس را با هم مخلوط کنید

کد لباس را با هم مخلوط کنید

وسوسه انگیز است که بگوییم کدهای لباس مردانه دیگر چیزی نیستند، اما این کاملاً درست نیست. آنچه واقعیت دارد این است که کدهای قدیمی کاملاً تخریب شده‌اند.

امروزه، می‌توانید مدرن، هوشمند و غیررسمی، اسپورت و ظریف را در یک لباس ترکیب کنید و عالی به نظر می‌رسد. پاییز بهترین زمان برای آزمایش است.

چیزی در فضای باز مانند یک ژاکت پشمی یا کفش دنباله‌دار با یک جفت شلوار خاص امتحان کنید. یا حتی آن را با یک کت و شلوار هوشمند که با دویدن و یک ژاکت مخصوص ورزش می پوشید، آن را برعکس کنید.

با یک عنصر تیپ خود را منحصر به فرد کنید

با یک عنصر بزرگ شوید

لباس مجلسی برای همه مناسب نیست، اما شما می‌توانید با یک بخش لباس مانند پیراهن یا کلاه انتخاب شده در outfit خود تأثیر بگذارید. ظاهر را نسبتاً خنثی نگه دارید اما با یک آیتم خاص جلوه کنید.

پاییز امسال، یقه‌ها و یقه‌های بزرگ، خوب، عالی هستند. شلوارهای حجیم و لباس های خیابانی همیشه رنگارنگ نیز همینطور هستند.

لایه بندی لباس ها برای مد پاییزی مردانه

رعایت لایه ها

لایه‌بندی یکی از ارکان لباس پوشیدن شیک پاییزی و زمستانی است. هنگام خرید لباس‌های جدید، یا صرفاً در کنار هم قرار دادن لباس‌های جدید از کمد لباس فعلی خود، به این فکر کنید که چگونه لباس‌ها با یکدیگر لایه لایه می‌شوند.

می‌خواهید لباس‌های بیرونی‌تان به اندازه‌ای گشاد باشد که بتوانید روی هودی، پشم‌پوش یا پیراهن بپوشید، و لایه‌های پایه‌تان به گونه‌ای باشد که وقتی چیز دیگری را روی آن می‌اندازید، دسته نشوند.

هایپ کت بلند را حس کنید

کت بزرگ

اگر پاییز امسال قصد خرید لباسی دارید، بهتر است یک کت بلند را در لیست خود قرار دهید. ما در مورد چیزی غلیظ و گرم صحبت می‌کنیم که می‌توانید بدون فکر کردن بیش از حد روی هر چیزی و همه چیز بپوشید.

پالتو پشمی گزینه‌ای جاودانه است که حتی برای شیک و در نظر گرفتن لباس‌های شیک به نظر می‌رسد. جهنم، شما می‌توانید یکی را روی هودی و شلوار ورزشی بندازید و همچنان زیبا به نظر می‌رسد.

لباس های نازک و زحیم را باهم ترکیب کنید

خشن را با صاف بگیرید

اگر لایه‌بندی یکی از مؤلفه‌های کلیدی سبک در هوای سرد است، پس بافت دیگری است. ترکیب پارچه‌های مختلف عمق و نقاط کانونی را در لباس‌ها ایجاد می‌کند و در صورت اجرای خوب ظاهر پاییزی شما را به سطح بعدی می‌برد.

نکته کلیدی در اینجا این است که بافت‌ها را متنوع نگه دارید. به هیچ وجه روی هیچ ماده‌ای نروید، در عوض تعادل و کنتراست را از سر تا پا داشته باشید.

عناصر مبتنی بر روند را انتخاب کنید

عناصر مبتنی بر روند را انتخاب کنید

این توصیه در هر زمانی از سال صادق است، اما همیشه ارزش تکرار دارد: روندها خوب هستند. آنها لباس‌های مردانه و به طور کلی مد را در حرکت نگه می‌دارند. اگر آنها وجود نداشتند، همه ما هنوز با پوست حیوانات و لباس‌های کمری راه می‌رفتیم.

همچنین بخوانید  بهترین مراکز خرید تهران برای خرید و گردش

با این حال، با احتیاط به آنها نزدیک شوید. تمایل بیش از حد به هر روند واحدی هرگز خوب به نظر نمی‌رسد. در عوض، عناصری را از گرایش‌های مختلف انتخاب کنید که مکمل استایل شخصی شما هستند و از آنها برای زیباتر کردن لباس‌هایتان استفاده کنید.

روندهای اصلی مد پاییزی مردانه 2023

گرانج و راک

گرانج و راک مدپائیز
گرانج و راک

اگر تا به حال احساس می‌کنید که الهام ندارید، با موسیقی همراه شوید. قبیله‌های سبک پیرامون ژانرهای مختلف موسیقی برخی از حرکات پوشاک مردانه را تولید کرده اند. آنها مد روز و خارج از مد می چرخند، اما هرگز بی‌روح نیستند. پاییز امسال، گرانج به شکل بزرگی بازگشته است: پیراهن‌های چکش بزرگ، جین پریشان و لباس بافتنی کهنه فروشگاهی.

از طرف دیگر، برای نگاهی شیک‌تر به ستاره راک، مانند الکس ترنر یا The Strokes بسازید و یک ژاکت چرمی به همراه چند شلوار و عینک آفتابی خاص بپوشید.

لایه بندی لباس ها

چک ها
چک

لایه بندی لباس ها یکی از آن دسته از ترندهای لباس مردانه هستند که هیچ‌وقت بیرون نمی‌آیند، اما در پاییز امسال قطعاً در آن حضور دارند.

امتیازات جایزه برای لایه‌بندی چک‌های مختلف با هم.

لباس های شیک خیاطی

احیای خیاطی
خیاطی حرفه ای

خیاطی در حال بازگشت بزرگ است و پاییز زمان مناسبی برای درگیر شدن در احیاء است. ما نمی‌گوییم که شما باید از Don Draper کامل استفاده کنید، اما حتی ترکیب کردن چیزهای عجیب و غریب جداگانه در یک کمد لباس غیررسمی به ظاهر شما کمک می‌کند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولاً از کت و شلوار دوری می‌کنند، می‌توانید کت و شلوارهای بدون ساختار و خیاطی بافتنی را امتحان کنید، که بدون خفه شدن هوشمندانه به نظر می‌رسند و می‌توان به راحتی با لباس‌های غیررسمی‌تر مدل کرد.

یا آن را یا کامل شیب کنید و این را بهانه‌ای برای خرید یک کت و شلوار دو سینه کامل برای خود قرار دهید.

اوت فیت دانشگاهی

باحال دانشگاهی
باحال دانشگاهی اسپورت

نوع آمادگی القا شده از لباس‌های خیابانی که در حال حاضر در رگ‌های لباس‌های مردانه پخش می‌شود، با پیشروی به ماه‌های خنک‌تر، نشانه‌ای از کاهش سرعت نشان نمی‌دهد. فکر کن سوپریم با پولو رالف لورن ملاقات می‌کند و به خوبی در مسیر درک زیبایی شناسی قرار خواهی داشت.

این یک برداشت بزرگ‌تر از به اصطلاح «لباس خیابانی» است که فرصت‌های جالبی را برای تغییر استایل خود با قطعاتی ارائه می‌دهد که شاید در غیر این صورت فکرش را نمی‌کردید. فقط مراقب باشید زیاد به آن متمایل نشوید، در عوض فقط عناصری را انتخاب کنید که برای شما کار می‌کنند و کمد لباس فعلی شما را تکمیل می‌کنند.

اگر ظاهر شما غیررسمی است، یک ژاکت دانشگاهی یا هودی جسورانه را در نظر بگیرید.

تم مشکی

حالت خفا
حالت مخفی مد پائیز

لباس‌های تک رنگ تمام مشکی در حال افزایش هستند، که ظاهر شیک را بسیار ساده می‌کند. همه چیز سیاه در اصل یک کد تقلب برای لباس مردانه است که می‌تواند شما را لاغرتر، بلندتر و پیچیده تر نشان دهد، حتی اگر به طور تصادفی لباس‌های مشکی را از کف اتاق خواب خود انتخاب کرده باشید.

جلیقه ژاکت

جلیقه ژاکت
مد پائیز جلیقه ژاکت

از یکی از ساده‌ترین ترندها به ناخن گرفته تا یکی از پیچیده‌ترین. به طور غیرقابل توضیحی، جلیقه‌های ژاکت لحظه‌ای را تجربه می‌کنند، اما ساده‌ترین لباس‌ها برای استایل کردن نیستند.

بهترین راه برای نزدیک شدن به آن به عنوان بخشی از یک ظاهر لایه‌ای شدید است. سعی کنید آن را با یک تی شرت، یک روپوش و یک کت بلند بچینید. اگر به دنبال الگو هستید، مطمئن شوید که بقیه لباس‌ها را پشت سر بگذارید تا از برخوردهای ناخوشایند جلوگیری کنید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط