Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین فیلم های 2023 که منتظرشان هستیم

بهترین فیلم های 2023 که منتظرشان هستیم

by | 7 اردیبهشت 1402 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

فیلم‌های شگفت‌انگیزی که در سال 2023 اکران می‌شوند کم نیست. از محتوای جدید Marvel و DC گرفته تا فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای تاریخی، در سال آینده چیزی برای همه وجود دارد. بنابراین، چه کسی برای دیدن Ant-Man and the Wasp: Quantumania هیجان زده است؟ یا شاید عده‌ای علاقه بیشتری به دیدن اوپنهایمر کریستوفر نولان دارند؟ خوب، کمی پاپ کورن بگیرید زیرا آن دو فیلم تازه شروع کار هستند! در این لیست به سراغ بهترین فیلم های 2023 خواهیم رفت.

شازم! خشم خدایان Shazam! Fury Of The Gods

شازم! خشم خدایان

Zachary Levi و Asher Angel به عنوان Shazam ابرقهرمان دو شخصیتی در فیلم Shazam بازگشته اند! خشم خدایان. در این فیلم دنباله‌دار، Shazam و خواهر و برادرهای ناتنی‌اش باید با هم کار کنند تا بزرگترین دشمن خود را شکست دهند – کالیپسو و هسپرا، معروف به دختران تایتان یونانی اطلس.

جان ویک: بخش چهارJohn Wick: Chapter 4

جان ویک: بخش چهارJohn Wick: Chapter 4

یکی از بهترین فیلم های 2023 بدون شک John Wick: Chapter 4 است که تقریباً از راه رسیده است! خطرات به همان اندازه بالاست که جان ویک قاتل بدنام برای مبارزه با High Table global، یک سازمان جنایی که تقریباً با آن در حال جنگ است، سفر می‌کند.

این فیلم فعلاً در سینما در حال اکران است ولی به زودی به صورت عمومی در دسترس قرار خواهد گرفت. به عنوان کسی که این فیلم را تماشا کرده است می‌گویم که شما از دیدن هیچ یک از فایت‌های جان ویک خسته نخواهید شد.

رنفیلد Renfield

رنفیلد Renfield

چه کسی دوست ندارد فیلمی در مورد کنت دراکولا با بازی نیکلاس کیج و قایقش تماشا کند؟ رنفیلد، با بازی نیکلاس هولت به عنوان شخصیت اصلی، دقیقاً در مورد آن است – کارمند دراکولا که می‌خواهد زندگی جدیدی در نیواورلئان داشته باشد و عاشق یک پلیس راهنمایی و رانندگی می‌شود.

فیلم ترسناک کمدی مطمئنا جالب خواهد بود!

Guardians Of The Galaxy Vol. 3 نگهبانان کهکشان

نگهبانان کهکشان

پیتر کویل و خدمه اش در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3. در مورد جلد سوم داستان نگهبانان اطلاعات زیادی در دست نیست، جدای از اینکه بعد از پایان بازی و ثور: عشق و تندر اتفاق می‌افتد.

آنچه مردم می‌توانند انتظار داشته باشند ترکیب موسیقی و کمدی منحصر به فرد دنیای سینمایی مارول در این فیلم است.

Fast X

خانواده در Fast X بازگشته اند.

در مورد داستان قسمت دهم سری Fast and Furious اطلاعات کمی وجود دارد، به غیر از این واقعیت که وین دیزل، میشل رودریگز و بقیه بازیگران برای سرعت و ماجراجویی شدید بازمی‌گردند. البته ما امیدواریم که این فیلم که جزء یکی از بهترین فیلم های 2023 است، داستانی واقعی داشته باشد، نه مانند قسمت 9 این سری فیلم که خیلی دور از واقعیت بود!

پری دریایی کوچک The Little Mermaid

پری دریایی کوچک

در سال 2023، دیزنی قصد دارد نسخه لایو اکشن یک فیلم کلاسیک، The Little Mermaid را منتشر کند. هالی بیلی در نقش شخصیت اصلی بازی می‌کند، در حالی که ملیسا مک کارتی با اورسولا جادوگر شیطانی دریا، خاویر باردم نقش شاه تریتون، دیوید دیگز در نقش سباستین و بسیاری استعدادهای دیوانه دیگر را بازی می‌کند.

همچنین بخوانید  افسانه شوالیه آرتوریاس (Artorias the Abysswalker)

این فیلمی است که مردم دوست ندارند آن را از دست بدهند.


Ant-Man And The Wasp: Quantumania

Ant-Man And The Wasp: Quantumania

اسکات لانگ و هاپ ون داین در Ant-Man and the Wasp: Quantumania بازگشته‌اند. این بار، دختر اسکات، کیسی به او پیوست.

سومین قسمت مورد انتظار فیلم‌های Ant-Man مطمئناً یک سواری وحشی خواهد بود، مملو از چهره‌های قدیمی و جدید و چیزی که به نظر می‌رسد یک شرور جدید در این مرحله از MCU، Kang the Conqueror باشد.


Spider-Man: Across The Spider-Verse

مایلز مورالس و گوئن استیسی در فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse بازگشته اند. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم وجود ندارد، یک چیز قطعی است. مایلز و گوئن قرار است به ماجراجویی یک عمر در چند وجهی بپردازند!

قرار است چند “مرد عنکبوتی” جدید به بازیگران اضافه شوند، بنابراین مطمئناً زمان بسیار خوبی خواهد بود!


Transformers: Rise of the Beasts

Transformers: Rise of the Beasts

فرنچایز Transformers در فیلم Transformers: Rise of the Beasts به اواسط دهه 90 می‌رود. در سال 1994 اتفاق می‌افتد، یک جفت باستان شناس به چیزی خارق العاده برخورد می‌کنند، که اثبات می‌کند سه دسته از ترانسفورماتورها وجود دارد – Terrorcons، Maximals و Predacons.

اکنون، این سه جناح خود را روی زمین و بین نبردی که بین Autobots و Decepticons در جریان است، می‌یابند.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

طرفداران D&D احتمالاً با اکران فیلم Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves در سینماها در سال 2023 بسیار هیجان زده خواهند شد. این فیلم با بازی کریس پاین، یک دزد و گروهی از ماجراجویان وحشی را دنبال می‌کند که برای یافتن یک یادگار گمشده گرد هم می‌آیند.

البته هیچ چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود و بیش از یک اتفاق ناگوار می‌افتد!

تلماسه: قسمت دوم Dune: Part 2

فیلم علمی تخیلی حماسی دنیس ویلنوو کارگردان فیلم Dune با Dune: Part Two بازگشته است. پل آتریدس پس از تماشای نابودی خانواده‌اش، در تلاش است تا از آینده‌ای که فقط خودش می‌تواند ببیند جلوگیری کند.

مشکل این است که او باید بین عشق زندگی خود و سرنوشت جهان یکی را انتخاب کند. او قرار است چه چیزی را انتخاب کند؟

ایندیانا جونز 5

ایندیانا جونز 5

هریسون فورد و جان ریس دیویس به ترتیب در نقش ایندیانا و صلاح بازگشته‌اند، دو دوست که قرار است به ماجراجویی دیگری در ایندیانا جونز 5 بروند.

به جز بازگشت این دو ستاره و اینکه استیون اسپیلبرگ کارگردانی نمی‌کند و جورج لوکاس برای اولین بار در طول فرنچایز فیلمنامه را نمی‌نویسد، اطلاعات زیادی در مورد فیلم در دست نیست.


Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول

Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول

تام کروز در نقش اتان هانت در Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول بازگشته است. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد قسمت هفتم این فرنچایز وجود ندارد، جدا از اینکه دنباله Fallout است، چهره‌های آشنا در صفحه نقره‌ای حضور خواهند داشت.

نه تنها کروز بازگشته است، بلکه طرفداران بنجی سایمون پگ و لوتر وینگ ریمز را نیز خواهند دید.

اوپنهایمر Oppenheimer

کریستوفر نولان با اوپنهایمر یک فیلم زندگینامه‌ای تاریخی می‌گیرد. کیلیان مورفی در نقش اصلی جی رابرت اوپنهایمر، با نام مستعار مردی که اولین سلاح اتمی را خلق کرد، بازی می‌کند.

این فیلم پروژه منهتن و آنچه در واقع در طول جنگ جهانی دوم از بین رفت و ایجاد اولین سلاح‌های هسته‌ای تحت رهبری اوپنهایمر را بررسی می‌کند.

همچنین بخوانید  بهترین رژیم غذایی دیابتی

مارولزThe Marvels

مارولزThe Marvels

کمپانی مارول، فیلم سینمایی The Marvels را در سال 2023 روی صفحه نقره‌ای منتشر می‌کند. این فیلم نه تنها کارول دانورز بلکه کامالا خان و مونیکا رامبو را نیز دنبال می‌کند، زیرا همه آنها هر بار که از قدرت خود استفاده می‌کنند، قدرت ها را با هم عوض می‌کنند.

اکنون، مسابقه‌ای با زمان است تا بفهمیم چه اتفاقی برای این سه قهرمان می‌افتد.

باربی Barbie

مارگو رابی و رایان گاسلینگ در نقش باربی و کن در فیلم موردانتظار باربی بازی می‌کنند. این فیلم داستان عروسک محبوب کودکان را دنبال می‌کند که از “باربیلند” تبعید می‌شود و خود را در دنیای واقعی می‌یابد.

در دنیای انسان، باربی تلاش می‌کند تا خوشبختی واقعی را بیابد. این فیلم باید در سال 2023 دیده شود!

سوسک آبیBlue Beetle

سوسک آبیBlue Beetle

DCEU با انتشار Blue Beetle در سال 2023 در حال گسترش است. داستان اصلی ابرقهرمان، نوجوان Jaime Reyes تقریباً معمولی است تا زمانی که یک سوسک اسکاراب مرموز خود را به ستون فقرات او می‌بندد.

پس از اتصال، جیمی دارای یک اسکلت بیرونی قدرتمند است که از فناوری بیگانه ساخته شده است! چه کسی می داند چه اتفاقی ممکن است در این فیلم بیفتد؟

راهبه 2The Nun

راهبه 2The Nun

جهان Conjuring در سال 2023 با اکران The Nun 2 در حال گسترش است. که چهار سال پس از وقایع The Nun رخ می‌دهد، اطلاعات زیادی در مورد دومین فیلم ترسناک وجود ندارد.

تنها کسی که با این فیلم گره خورده است، بانی آرونز است که قرار است بار دیگر نقش شیطان والاک را بازی کند.

کراون شکارچی، Kraven The Hunter

آرون تیلور جانسون بازیگر به MCU بازگشته است. این بار، او به عنوان ضدقهرمان Kraven در Kraven the Hunter وارد می‌شود.

داستان سرگئی کراوینوف برای اثبات اینکه او بهترین شکارچی بازی‌های بزرگ در جهان است، یکی از طرفداران MCU خواهد بود که نمی‌خواهند آن را از دست بدهند.

ونکا،Wonka

بازیگر تیموتی شالامه وارد نمایش‌های شخصیت نمادین ویلی ونکا در داستان اصلی خود، ونکا می‌شود.

وانکا سال‌ها قبل از اینکه در کارخانه شکلات‌سازی‌اش گوشه‌نشین شود، وقتی شکلات‌ساز جوان و عجیب‌وغریب است، قدم به دنیای ویلی ونکا می‌گذارد، با اومپا-لومپاها تماس می‌گیرد و برنامه‌ریزی می‌کند تا کارخانه شکلات‌سازی خود را باز کند.

جن گیر، The Exorcist

کارگردان دیوید گوردون گرین قرار است فیلم The Exorcist را بر اساس رمانی به همین نام ویلیام پیتر بلاتی بازی کند. این اولین فیلم که گفته می‌شود اولین قسمت از یک سه گانه است، الن برستین را در نقش کریس مک نیل، یکی از شخصیت‌های فیلم اصلی بازمی گرداند.

مطمئناً این یک فیلم ترسناک است که مردم دوست ندارند آن را از دست بدهند.

بازی‌های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها، Hunger Games

داستان 64 سال قبل از رمان بازی‌های گرسنگی، بازی‌های گرسنگی: تصنیف مرغ‌های آوازخوان و مارها به تاریخ دنیای دیستوپیایی و بازی‌ها می‌پردازد، به‌عنوان یک کوریولانوس «کوریو» برفی 18 ساله در حالی که او ادای احترام از ناحیه 12 را راهنمایی می‌کند. .

برای طرفداران سری اصلی Hunger Games، این فیلمی است که باید در صدر فهرست تماشای شما قرار گیرد.

جیغ 6، Screen 6

دوستداران فیلم اسلشر نمی‌خواهند آخرین قسمت فرانچایز Scream را از دست بدهند. در سال 2023، داستان با آخرین بازماندگان قاتل Ghostface ادامه می‌یابد که از وودزبورو به نیویورک نقل مکان می‌کنند.

به دنبال شروعی تازه، با شروع رشته جدیدی از قتل ها، همه توسط یک قاتل جدید Ghostface، آنها دوباره به جنگ پرتاب می‌شوند.

رنگ بنفش، The Color Purple

بر اساس رمانی به همین نام از آلیس واکر، فیلم رنگ ارغوانی محصول 2023 دومین اقتباس سینمایی از اثر برنده جایزه پولیتزر خواهد بود.

یک اقتباس موسیقایی نزدیک به آنچه در صحنه برادوی دیده می‌شود، مطمئناً تماشایی خواهد بود، با ستارگانی مانند هالی بیلی، فانتزیا بارینو، سیارا، H.E.R، کولمن دومینگ و سایرین.

همچنین بخوانید  بهترین نژاد گربه سیاه و سفید

آکوامن و قلمرو گمشده، Aquaman and The Lost Kingdom

آکوامن و پادشاهی گمشده

دنباله Aquaman، فیلم DCEU Aquaman And The Lost Kingdom، در سال 2023 به سینماها می‌آید. بدون شک، این فیلم برای طرفداران آکوامن در لیست بهترین فیلم های 2023 قرار خواهد گرفت.

با بازی جیسون ماموآ در نقش اصلی، فیلم حول محور شخصیت او می‌چرخد، زیرا او یک اتحاد ناآرام تشکیل می‌دهد تا خانه خود، آتلانتیس، را از بقیه جهان نجات دهد.

بلبل، The Nightingale

بلبل، The Nightingale

خواهران داکوتا و ال فانینگ به ترتیب نقش‌های ویان موریاک و ایزابل روسیگنول را در اقتباس سینمایی رمان بلبل کریستین هانا ایفا می‌کنند.

خواهران فنینگ نقش خواهران را بر روی پرده بازی خواهند کرد که برای مقاومت در برابر اشغال آلمان در فرانسه در طول دوران سخت جنگ جهانی دوم مبارزه می‌کنند.

ایول دد برخاست، Evil Dead Rise

ایول دد برخاست

قسمت پنجم سریال مردگان شیطانی، Evil Dead Rise، در سال 2023 راهی سینماها خواهد شد. این فیلم داستان بث و الی با بازی لیلی سالیوان و آلیسا ساترلند، دو خواهر است که کتابی مرموز را در زیرزمین دومی کشف می‌کنند. آپارتمان یکی در لس آنجلس

خواهرها نمی‌دانند که وقتی شیاطین شروع به ترساندن ساختمان کنند، درگیر جنگ زندگی خود خواهند بود.

Creed III

کرید III، Creed III

مایکل بی جردن در قسمت سوم کرید به رینگ بازگشته است. آدونیس کرید که توسط خود راکی ​​آموزش داده شده، در صدر بازی کرید III قرار دارد.

خوب، این تا زمانی است که یک دوست دوران کودکی و یک اعجوبه بوکس از زندان بیرون می‌آید و می‌خواهد به جهانیان ثابت کند که برای قهرمان شدن همه چیز را دارد.

کاخ جن زده، Haunted Mansion

کاخ جن زده

خانواده‌ها نمی‌خواهند فیلم Disney Haunted Mansion را که در سال 2023 به سینماها می‌آید از دست بدهند. وقتی گابی با پسر کوچکش به یک عمارت ارزان قیمت عجیب نقل مکان می‌کند، خیلی زود متوجه می‌شود که بیشتر از چیزی که چانه‌زنی کرده است، به دست آورده است.

او یک تیم دمدمی را برای کمک به جن گیری عمارت به ارمغان می آورد، اما آیا آنها می‌توانند بدون صدمه دیدن این کار را انجام دهند؟ در این فیلم روزاریو داوسون، دنی دویتو، جرد لتو، اوون ویلسون و … ایفای نقش می‌کنند!

فیلم برادران سوپر ماریو، The Super Mario bros

فیلم برادران سوپر ماریو

یک بازیگر پر ستاره صداپیشگی را برای فیلم The Super Mario Bros. بر اساس بازی ویدیویی نمادین نینتندو، ماریو و برادرش لوئیجی برای نجات پرنسس هلو از طریق پیچ و خم زیرزمینی سفر می‌کنند.

البته بیش از یک حریف از جمله Bowser و Donkey Kong سر راهشان هستند!

جنگ ستارگان: اسکادران سرکش، Star Wars Rogue Squadron

در سال 2023، طرفداران با بازی Star Wars: Rogue Squadron دوباره به دنیای جنگ ستارگان بر روی صفحه نقره ای بازگشتند. مهم نیست در چه سالی باشیم، هر زمان که یک فیلم از سری فیلم‌های جنگ ستارگان منتشر شود، در لیست بهترین‌ها جای خواهد داشت. و الان این فیلم در میان بهترین فیلم های 2023 قرار گرفته است.

این فیلم که داستان نسل جدیدی از خلبانان جنگنده ستاره‌ای را روایت می‌کند که به اتحاد شورشیان راه پیدا می‌کنند، مطمئناً افزوده جالبی به این مجموعه خواهد بود.

سخن آخر

این 30 فیلم بخشی از بهترین فیلم های سال 2023 است که یا در حال اکران هستند و یا به زودی اکران خواهند شد. اخبار را دنبال کنید و از اولین نفرها باشید که این فیلم‌ها را می‌بینید. کامنت هم برای ما بگذارید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
1
+1
+1
1
+1
2

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط