Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ هنر و ادبیات @ داستان کوتاه/ نقد ادبی @ معرفی 6 تا از بهترین مانگاهای تاریخ

معرفی 6 تا از بهترین مانگاهای تاریخ

by | 6 آذر 1401 | داستان کوتاه/ نقد ادبی | 0 comments

شاید زمان آن رسیده است که با 6 تا از مانگاهای برتر که توسط بهترین‌های این حوزه نوشته شده‌اند آشنا شوید، و سپس نگاهی اجمالی به هر کدام از این موارد داشته باشید. خیلی از مانگاها هستند که معروف و پرفروش هستند اما شاید در گروه بهترین رمان‌ها قرار نگیرند. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید انتخاب درست در خواندن مانگا داشته باشد.

1- oyasumi punpun

بهترین مانگای روانشناسی که من می شناسم، نوشته استاد اینو آسانو، داستان جناس پونیام است، پسری معمولی در یک شهر متوسط ​​که می‌خواهد جایزه نوبل را ببرد و دنیا را نجات دهد. او می‌خواهد دختر مورد علاقه‌اش را دوست داشته باشد، می‌خواهد فیلم‌های 18+ ببیند، اما آیا واقعاً این همان چیزی است که او می خواهد …؟
پس از خواندن این مانگای زیبا، دو تا سه هفته افسرده خواهید شد.

همچنین بخوانید  نقد داستان تک تیرانداز

2- one piece

ممکن است با کارهای استاد اودا آشنا باشید، اما پس از تماشای انیمه، ممکن است از مانگا لذت ببرید، اما از این طریق او دوستانش را وادار می‌کند که او را دنبال کنند.

3- 20th century boys

یک مانگای بسیار زیبا که توسط استاد اوراساوا نوشته شده است، Mangaka Monster، خلاصه‌ای از داستان بشریت، در پایان قرن بیستم، منقرض شده، اگر برای آن‌ها نبود، هیچکس نمی‌توانست. در سال 1969، در جوانی، تصویری ساختند. در سال 1997، زمانی که فاجعه رخ داد، این نماد بازگشت. این داستان گروهی از بچه‌هاست که سعی می‌کنند دنیا را نجات دهند. برای کنجی، یک مدیر فروشگاه ساده که زمانی آرزوی تبدیل شدن به یک نوازنده راک اند رول را داشت، بسیاری از خاطرات گذشته‌اش زمانی که یکی از دوستان دوران کودکی‌اش به طور مرموزی دست به خودکشی می‌زند، سرازیر می‌شود. آیا این مرگ جدید می‌تواند به ری وصل شود؟

همچنین بخوانید  همه چیز درباره افسانه مخوف دراکولا

4- gantz

از هر نظر شاهکار است، از طرح داستان تا داستان. خلاصه داستان: دو مرد جوان به نام‌های کی و ماسارو در تلاش برای نجات جان یک مرد در قطار می‌میرند، اما در اتاقی از خواب بیدار می‌شوند. با این که گوی سیاه به آن‌ها اسلحه و لباس می‌دهد، مخصوصاً باید با حیوانات عجیب و غریب و بیگانه مبارزه کنند، آیا در نهایت آزادی خواهند یافت یا می‌میرند؟
این مانگای زیبا یک انیمه هم دارد اما به خوبی مانگا نیست.

5- uzumaki

اگر به ژانرهای ترسناک و روانشناختی علاقه دارید، حتماً نام اثر آقای ایتو جونجی را شنیده‌اید. یکی از بهترین آثار او اوزوماکی است، درباره نفرینی که بر سر دختری بدبخت می‌افتد.

همچنین بخوانید  نگاهی به آثار بو برنهام: جورج کارلین نسل طلسم شده ما- قسمت اول

6- tokyo ghoul

شاید نام انیمه Tokyo Ghoul را شنیده باشید و آن را تماشا کرده باشید. این انیمه از فصل 2 از مانگا جدا شد و فصل‌های بعدی زیاد جالب نبود. ولی مانگای این کار شاهکار است. در مجموع، با هنر زرق و برق دار و چشم نواز، اگر توکیو غول را دیده‌اید و آن را دوست نداشته‌اید، باید مانگا را برای یک تجربه جدید بخوانید.

در این مطلب ما سعی کردیم تا شما را با مانگاهای خوب آشنا کنیم که اگر قصد خرید مانگا را داشته باشید، مطمعنا این لیست می‌تواند بیشتر از این‌ها هم باشد پس شما نیز تجربیات خود را با ما به اشتراک بگزارید.

keyvan

keyvan

چطور بود؟
+1
+1
+1
1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط