Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین گیم های سال 2022

بهترین گیم های سال 2022

by | 25 فروردین 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی, نوشته های خواندنی | 2 comments

در گذشته نه چندان دور، انجام بازی‌های رایانه‌ای یا به اصطلاح گیمینگ فقط به منظور سرگرمی و گذراندن اوقات خالی صورت می‌گرفت. همین امر باعث می‌شد تا افراد نسبت به گیمرها حس منفی داشته باشند و آن‌ها را افرادی بیخیال و آزاد ز غوغای جهان بشناسند. اما چند سالی است که دیگر نسبت به گیمرها همچین تفکراتی وجود ندارد. اما دلیل آن چیست؟ ظهور گیم‌های جدید و البته قابلیت درآمدزایی از آن بازی‌ها. البته که شیوه ‌های مختلف و زیادی برای کسب درآمد از دنیای گیم و بازی وجود دارد.

معروف‌ترین نوع کسب درآمد از بازی کردن، استریم کردن در یوتیوب است. یوتیوب به خاطر سیاست‌های شبکه‌ای خود، به فعالانی که به یک سطح مشخصی از دنبال کننده برسند، مبلغی را در اول هر ماه واریز می‌کند. البته که میزان ساعاتی که محتوای شما توسط مخاطبین دیده می‌شود نیز در مانیتایز شدن (رسیدن به مرحله قانونی برای کسب درآمد از چنل یوتیوب) چنل شما تاثیر دارد. بسیاری به صورت زنده این بازی‌ها را اجرا می‌کنند و بسیاری ویدئوهای ضبط شده از خودشان در حین بازی را منتشر می‌کنند.

نوع دوم کسب درآمد از طریق خود بازی‌هاست. یعنی شما مشغول به انجام بازی می‌شوید و در ازای برنده شدن در چالش‌ها و ماموریت‌ها، مبلغی را برنده می‌شوید. یک نوع دیگر، فروختن اکانت بازی است. مطمئناً همه شما زمانی که بازی clash of clans در ایران معروف شد را به یاد می‌آورید. در آن زمان، افرادی که می‌خواستند هر چه سریع‌تر به مراحل بالاتر برسند، اکانت دیگر پلیرهای بازی را می‌خریدند. امروزه‌ این اتفاق برای اکانت‌ها COD می‌افتد. همه این‌ها را گفتیم که بدانید گیم زدن کار بیهوده‌ای نیست و در خلاقیت افراد نیز بسیار تاثیرگذار است. حالا برویم سراغ بهترین و جدیدترین بازی‌های سال 2022.

پی‌نوشت: بعضی از گیم‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد، هنوز منتشر نشده‌اند. تاریخ انتشار بازی‌ها در پاراگراف همان بازی ذکر شده است.

پی‌نوشت 2: پلتفرم مورد نیاز هر بازی در پاراگراف همان بازی ذکر شده است.

پی‌نوشت 3: چیز خاصی نیست، فقط خوشم اومد از پی‌نوشت نوشتن. آدم حس میکنه باکلاسه😊

Switch sports

Platforms: Nintendo switch

Release date: April 29, 2022

سوئیچ اسپرتس بالاخره قدرت بازی‌های Wii sports را به کنسول‌های سوئیچ می‌آورد. حتماً شما هم عاشق این هستید که هم ورزش کنید و هم بازی. این سری بازی‌ها بهترین گزینه برای شما هستند. شما می‌توانید با کنترل‌های مخصوص، این بازی‌ها را به صورت فیزیکی انجام دهید. در ابتدا، سوئیچ اسپورتس 6 بازی از جمله فوتبال، والیبال، بدمینتون، بولینگ، تنیس و چمبارا (شمشیر بازی) را ارائه می‌کند. البته در پائیز 2022، بازی گلف نیز در قالب یک آپدیت رایگان ارائه خواهد شد.

Evil Dead: The Game

Platforms: PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X, Switch, and PC

Release date: May 13, 2022

احتمالاً همه شما با سری بازی‌های Evil آشنا هستید، پس خوشحال باشید که در 23مین روز اردیبهشت، یک نسخه جدید از این بازی منتشر می‌شود. در این گیم شما به عنوان کارکتر Ash Williams وارد بازی می‌شوید که همراه با دوستان خود به نبرد دشمنان می‌روید. شما در قالب یک تیم 4 نفره این بازی را آغاز می‌کنید و باید سعی کنید که، اول از همه زنده بمانید و بعد به سراغ جمع‌آوری مهمات و آیتم‌های مهم بازی بروید. در پروسه طراحی و ساخت این گیم از هر سه فیلم Evil Dead الهام گرفته شده است.

Two Point Campus

Platforms: PS4, PS5, Xbox Series X, Xbox one, and PC

Release Date: May 17, 2022

این بازی مختص افرادی است که عاشق ساختن و پرورش دادن هستند. در این بازی وظیفه شما ساختن و مدیریت یک دانشگاه بزرگ و مخوف مانند دانشگاه شوالیه‌ها است. در این بازی شما با مسائل پرچالشی رو به رو خواهید شد. اگر روحیه‌ای خلاق و سازنده دارید، از انجام این بازی غافل نشوید.

Mario Strikers: Battle League Football

Platforms: Nintendo Switch

Release Date: June 10, 2022

همه ما با شخصیت ماری و(قارچ‌خور) خاطره‌های زیادی داریم. اما این بار ماریو در یک قالب جدیدتر و بروزتر به دنیای گیم پا می‌گذارد. بازی ماریو استرایکر در واقع یک بازی فوتبال است که در هر تیم 5 نفر حضور دارند. این بازی را می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید. شما می‌توانید توانایی‌های افراد تیم خود را ارتقاع بدهید.

همچنین بخوانید  نگاهی به آثار بو برنهام: جورج کارلین نسل طلسم شده ما- قسمت اول

Spider-Man 2

Platforms: PS5

Release date: 2022-2023

تاریخ انتشار بازی محبوب اسپایدرمن 2 هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، اما بر اساس گفته‌ها، این بازی یا در اواخر 2022 و یا اوایل سال 2023 منتشر می‌شود. در تریلر این بازی، نکات بسیار مهمی وجود داشت، از جمله حضور ونوم در اسپایدرمن 2. اما معلوم نیست که آیا ونوم به عنوان دوست پیتر پارکر وارد بازی می‌شود یا به عنوان یک دشمن سرسخت. اگر ونوم به عنوان دشمن اسپایدرمن در بازی حاضر شود، کار پیتر پارکر خیلی سخت خواهد شد. پیتر و مایل مورالز به عضویت تیم‌های ضربتی در می‌آیند تا با یک فردی به نام Kraven the Hunter مبارزه کنند. تریلر این گیم، نظر مثبت منتقدان را در پی داشته.

Suicide squad: Kill the Justice League

Platforms: PS5, Xbox Series X, and PC

Release Date: Spring 2023

 این بازی قرار بود در یکی از روزهای سال 2022 منتشر شود ولی اخیراً احتمال‌ اینکه این بازی در بهار سال 2023 منتشر شود هم به گوش می‌رسد. در این بازی شما جزو تیم Suicide Squad هستید و به عنوان یکی از 4 کارکتر اصلی بازی، یعنی هارلی کوئین، کینگ شارک، ددشات و کاپیتان بومرنگ وارد بازی خواهید شد. داستان این بازی، به گفته سازندگان و طراحان این بازی، ادامه داستان گیم‌پلی‌های قبلی است.

Lord of the Rings: Gollum

Platforms: PS5, Xbox Series X

Release Date: 2022

خودتان را آماده کنید تا به عنوان همان شخص باارزش وارد بازی شوید. Gollum که یک برند جدید گیم از شرکت Daedalic Entertainment است. پس جای تعجب ندارد که شما به عنوان Gollum وارد بازی شوید. سه گانه Lord of the rings یکی از محبوب‌ترین سه گانه‌های سینمای جهان است. اگر شما هم یکی از طرفدران این سه گانه هستید، انجام این بازی برای شما بسیار مهیج خواهد بود.

God of war: Ragnarok

Platforms: PS5, PS5

Release Date: TBC 2022

تریلر بازی گاد آف وار- رگناروک در اینترنت غوغایی به پا کرده و همه مشتاقانه منتظر انتشار رسمی این بازی هستند. همانطور که از نام بازی پیداست، احتمال رخ دادن رگناروک همه را تهدید می‌کند. شما که به عنوان کارکتر کریتوس (خدای جنگ) وارد بازی می‌شوید، به سرزمین‌های جدیدی مثل  Vanaheim, Svartalfheimو  Asgard  قدم می‌گذارید و با شخصیت‌ها و دشمن‌های جدید مواجه می‌شوید. معروف‌ترین شخصیت‌هایی که با آن‌ها مواجه خواهید شد Odin و Angrboda هستند.

همچنین بخوانید  در فری فایر، لول چند رونالدو را می دهد؟

Sonic Frontiers

Platforms: PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Switch, and PC

Release Date: Holiday 2022

جوجه تیغی آبی معروف ما که همه با کنسول سگا با آن آشنا شدیم با یک بازی جدید به عرصه گیمینگ در سال 2022 برگشته است. شما در این بازی چالش‌های جدیدی را در منطقه‌ای به نام “Open-zone Freedom” تجربه خواهید کرد. احتمال می‌رود لوکیشن و آیتم‌های جدیدی به این بازی اضافه شود. در ضمن، این بازی در تعطیلات کریسمس سال 2022 منتشر خواهد شد.

Hogwarts Legacy

Platforms: PC, PS5, and Xbox Series X/S

Release Date: Holiday 2022

با خواندن اسم هاگوارتز مطمئناً به یاد کتاب و فیلم‌های هری پاتر افتادید، ولی گیم‌پلی این بازی با داستان هری پاتر متفاوت است. گیم‌پلی این داستان در قرن 19 اتفاق می‌افتد و در واقع شما از سال 1800 در نقش یک دانش‌آموز وارد بازی می‌شوید. سال‌ها قبل از اینکه هری پاتر و دوستانش به دنیا بیایند. اما این چیزی را عوض نمی‌کند، شما همچنان با جادوگران زیادی دست و پنجه نرم خواهید کرد.

Stray

Platforms: PS4, PS5, and PC

Release Date: TBC 2022

بسیاری از گیمرها عاشق تجربه کردن چالش‌ها و گیم‌پلی‌های جدید هستند و اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، می‌توانیم به شما این مژده را بدهیم که بازی Stray بهترین گزینه برای شماست. در این بازی شما نقش یک گربه خیابانی را دارید، بله درست خواندید، کارکتر شما یک گربه است! به خاطر اینکه شما یک گربه هستید، به راحتی می‌توانید زیر ماشین‌ها پنهان شوید و به راحتی از دیوراها بالا بروید. وظیفه شما در این بازی کشف یک راز باستانی است تا با استفاده از آن بتوانید از شهر فراموش شده فرار کنید.

حسن اسدی
حسن اسدی

من حسنم، 20 سالمه و دانشجوی جامعه شناسی هستم(البته فعلاً، شاید تا یکی دوماه دیگه اخراج بشم.) نکته دیگه ای هم نیست دیگه، خدافظ.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

2 Comments

  1. خاطره سرایی
    0
    0

    وااای یادش بخیر سونیک

    Reply
    • حسن اسدی
      0
      0

      الان یه خوبی که داره هر چه قدر بخوایم میتونیم بازی کنیم بدون اینکه نگران داغ شدن دستگاه که اون زمون سگا بود، باشیم.

      Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط