Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ تعمیرات @ تعمیر آیفون XR اپل

تعمیر آیفون XR اپل

by | 26 دی 1401 | تعمیرات | 0 comments

اگر آیفون XR دارید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را بخوانید و با مشکلات رایج این گوشی اپل و نحوه رفع آنها آشنا شوید. تعمیر آیفون XR اپل مانند دیگر گوشی‌های این برند نیاز به مهارت و تخصص دارد اما اگر با روش کلی این کار آشنا باشید می‌توانید برخی از مشکلات کاربردی گوشی خود را تا حد زیادی برطرف کنید. به عنوان مثال، زمانی که Face ID کار نمی‌کند یا دارای خطا است، می‌توانید علت را شناسایی کنید و مشکل را راحت‌تر حل کنید. برای تعمیرات تخصصی بیشتر همکاران ما در واحد تخصصی تعمیرات گوشی نمایندگی اپل در خدمت شما هستند. آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند مربوط به هزینه تعمیرات آیفون XR، تعمیر برخی از قطعات این گوشی و معرفی مشکلات رایج این مدل و راه حل‌های آن می‌باشد.

هزینه تعمیر آیفون XR اپل

جدا از آسیب دیدن گوشی، باید نگران هزینه تعمیر آن نیز باشید. کاملا حق با شماست، زیرا بسته به شدت آسیب ممکن است هزینه تعمیر آیفون XR کمی بیشتر شود. با این حال باید دید گوشی شما چقدر آسیب دیده و به چه تعمیراتی نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر مشکل نرم افزاری باشد، معمولاً نیازی به پرداخت مبلغ زیادی ندارید. در مورد قطعات، هزینه تعمیر آنها بسیار کمتر از تعویض است. اما اگر صفحه نمایش آیفون شما شکسته است یا باتری و سایر قطعات نیاز به تعویض دارند، خود را برای پرداخت مبلغ قابل توجهی آماده کنید.

هزینه آیفون XR اپل در این شرایط بالاست زیرا قطعات یدکی اصلی آن گران است. به طور کلی تیم تعمیرات موبایل اپل ابتدا گوشی را عیب یابی می‌کند و سپس هزینه تقریبی تعمیر را به شما اطلاع می‌دهد. اما در حین تعمیر ممکن است خرابی دیگری شناسایی و با هماهنگی شما رفع شود. در این صورت مطمئناً قیمت تعمیرات افزایش خواهد یافت.

همچنین بخوانید  رایج ترین مشکلات خودرو و راه های رفع آن

خدمات تعمیر گوشی آیفون XR

مشاوره تخصصی، تعمیر و تعویض ال سی دی، تعمیر و تعویض باتری، تعمیر برد موبایل، تعویض خازن آسیب دیده، تعمیر آی سی منبع تغذیه، تعمیر ویبره، رفع ایرادات آنتن دهی آیفون، تعمیر قاب، تعمیر و تعویض میکروفون و اسپیکر، تعمیرات تاچ، گلس موبایل تعویض، حل مشکل نرم افزار، به روز رسانی برنامه‌ها، فلش نرم افزار، حذف ویروس و … بخشی از مهم‌ترین خدماتی است که دپارتمان تعمیر آیفون XR اپل به دارندگان این گوشی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است این سرویس توسط گروه تعمیر گوشی آیفون با گارانتی قابل انجام می‌باشد. بدین ترتیب مشتریان محترم می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده هرگونه مشکل را پیگیری و رفع نمایند.

تعویض باتری آیفون XR

اگر گوشی شما کند شارژ می‌شود یا خیلی زودتر از حد معمول تمام می‌شود، نیاز به تعمیر یا حتی تعویض دارد. خاموش شدن گوشی، خوردگی باتری، تغییر سایز باتری یا منفجر شدن آن، چرخش سریع و آسان باتری، گرم شدن باتری یا بدنه گوشی، راه اندازی مجدد خود به خودی تلفن همراه و به هم ریختن ساعت و تاریخ همه این موارد هستند. نشانه‌هایی مبنی بر تعویض آنها باتری آیفون XR را ضروری می‌کنند.

اقداماتی مانند ضربه زدن به باتری یا لحیم کاری به تعمیر این قطعه کمک می‌کند، اما معمولاً باتری آنقدر آسیب می‌بیند که تیم تعمیرات آیفون XR اپل چاره‌ای جز تعویض آن با باتری جدید ندارند.

تعمیر و تعویض صفحه نمایش آیفون XR اپل

یکی از سخت‌ترین قسمت‌های تعمیرات آیفون XR اپل مربوط به تعمیر و تعویض صفحه نمایش است. اگر گوشی ضربه خورده باشد باید دید که صفحه نمایش آسیب دیده یا فقط شیشه شکسته است. در این شرایط اگر تاچ به درستی کار کند نیازی به تعمیر یا تعویض ال سی دی نیست و با تعویض گلس مشکل حل می‌شود. اما عدم کارکرد لمس نشان می‌دهد که صفحه نمایش شکسته است و نیاز به تعمیر دارد.

همچنین بخوانید  وای کیبورد لپ تاپم آب خورد؟ مگه میشه؟

البته جای تعمیر نیست چون صفحه نمایشش خراب است فقط باید با نو تعویض شود. البته گاهی ممکن است پنل‌های تصویر آسیب دیده و نیاز به تعویض داشته باشند. در هر صورت بهتر است روی مراقبت از این قطعه بسیار حساس باشید تا هزینه سنگین تعمیر و تعویض صفح نمایش آیفون XR اپل را متحمل نشوید.

چگونه مشکلات اپل آیفون XR را حل کنیم؟

مشکل در بازیابی iCloud

یکی از مشکلاتی که بسیاری از کاربران آیفون XR با آن مواجه هستند، بازیابی iCloud است. به این معنی که گوشی قادر به به روز رسانی تنظیمات iCloud نیست. در این صورت بهترین راه ریست کردن تلفن همراه است که به روش زیر انجام می شود:

  • دکمه افزایش صدا را فشار داده و به سرعت رها کنید.
  • سپس دکمه کاهش صدا را فشار داده و رها کنید.
  • سپس باید دکمه کناری یا ON/OFF را فشار دهید و آن را نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود.
  • آیفون به صورت خودکار روشن و خاموش می‌شود و پس از راه اندازی مجدد مشکل iCloud حل می‌شود. در غیر این صورت بهتر است به فکر تعمیر آیفون XR اپل در یک تعمیرگاه مجاز و مطمئن باشید.

مشکلات Face ID

دارندگان آیفون‌های اپل به خوبی با Face ID یا فناوری تشخیص چهره آشنا هستند. ولی امان از وقتی که این ویژگی مشکل دار شود و به درستی کار نکند. به عنوان مثال، هنگام فعال کردن قفل صفحه، چهره کاربر شناسایی نمی‌شود. یا برای باز کردن قفل صفحه، Face ID مشکل دارد و به درستی کار نمی‌کند. در این شرایط باید نور محیط را تنظیم کنید و گوشی را به درستی جلوی صورت خود بگیرید. همچنین بهتر است ظاهر خود را زیاد تغییر ندهید تا سنسور بتواند آن را تشخیص دهد.

همچنین بخوانید  علت خاموش روشن شدن تلویزیون ال جی

مشکلات بلوتوث

یکی از رایج‌ترین موارد در تعمیر آیفون XR اپل مربوط به مشکلات بلوتوث است. برخی از کاربران نمی‌توانند از طریق بلوتوث به سایر دستگاه‌های بلوتوث خود متصل شوند. اگر شما هم همین مشکل را دارید، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی شوید.
  • گزینه بلوتوث را انتخاب کنید.
  • مشکل اتصال بلوتوث را با لمس نماد آبی رنگ انتخاب کنید.
  • روی گزینه Forget ضربه بزنید.
  • دوباره سعی کنید اتصال را برقرار کنید.
  • اتصال Wi-Fi نادرست

آیفون XR گاهی اوقات در اتصال به وای فای با مشکل مواجه می‌شود. مثلا به شبکه وای فای درست وصل نمی‌شود و سرعت اینترنت بسیار پایین است. حتی برخی از کاربران می گویند که به طور ناگهانی اتصال گوشی با وای فای قطع می‌شود. قبل از اقدام به تعمیر آیفون XR اپل در این شرایط، مطمئن شوید که آخرین نسخه iOS را قبلا دانلود و نصب کرده‌اید. همچنین بهتر است مودم را خاموش و روشن کنید و از سالم بودن و بدون مشکل بودن آن مطمئن شوید. اگر همچنان در اتصال به وای فای مشکل دارید، بهتر است از گزینه Forget استفاده کنید یا شبکه‌ای که با آن مشکل دارید را فراموش کنید.

polotime321@gmail.com

polotime321@gmail.com

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط