Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ مارکتینگ @ اهمیت سئو در وبسایت

اهمیت سئو در وبسایت

by | 13 بهمن 1399 | مارکتینگ | 0 comments

اهمیت سئو

همانطور که می دانید سئو برای بهبود و بهینه سازی رتبه بندی سایت است. اما خود سئو باید بهبود یابد تا بتواند به بهبود رتبه سایت شما کمک کند. به طور کلی، بهبود می تواند شامل به روزرسانی، اصلاح و موارد دیگر باشد. در ادامه مقاله یک به یک آنها را بررسی خواهیم کرد. وقتی سئو را بهبود می بخشید، گوگل متوجه فعالیت شما برای بهبود سایت می شود. جلب اعتماد گوگل به راحتی امکان پذیر نیست ولی ممکن است.

روش های زیادی برای بهبود وضعیت سئو سایت وجود دارد ، مانند:

  1. سرعت سایت خود را بالا ببرید :

سرعت سایت شما و بارگذاری سایت شما از چند جهت می تواند بسیار مهم باشد. یکی از آنها این است که اگر سرعت سایت شما بسیار کم باشد، کاربران سایت شما را ترک می کنند. این امر می تواند برای سایت شما بسیار مخرب باشد و از طرف دیگر بازدید سایت شما را کاهش می دهد. در نتیجه شما را از لیست سایت های معتبر و با ارزش از نظر گوگل خارج می کند. بنابراین سرعت سایت بسیار مهم است.

  1. از لینک های خارجی معتبر استفاده کنید:

اگر کمک بزرگی به سئو سایت خود می کنید اگر بتوانید از سایت های خارجی و یا سایت های معتبر لینک بگیرید. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت توسکا مراجعه نمایید. مطالب مورد نظر درباره لینک سازی خارجی را مطالعه نمایید و سعی کنید تمرین داشته باشید.

  1. محتوا و نوشته های خود را به روز نمایید:

زمانی که نوشته های خود را به روز رسانی می کنید، گوگل متوجه می شود که شما مطالب قبلی سایت خود را به روز رسانی می نمایید. در این حالت گوگل به شما کمک می کند که رتبه سایت خود را بالا ببرید.

همچنین بخوانید  نکات مهم در نگارش مقاله سئو محور

تاثیر محتوا بر بهینه سازی سئو:

محتوا یکی از مهم ترین عوامل برای گوگل می باشد، که براساس تجربیات به دست آمده، محتوای درست می تواند تاثیر بسزایی بر روی سئو داشته باشد، ولی چه محتوایی می تواند به سئو سایت کمک کند؟

محتوای صحیح باید شرایط زیر را داشته باشد:

محتوای بلند: در نظر داشته باشید که متون بلند باعث نمی شود که گوگل از متن شما خوشش بیاید. ولی یکی از کارهایی که گوگل در محتوای وبسایت ها انجام می دهد مقایسه تعداد واژگان متون است. در کل، محتوا می تواند حتی دویست واژه باشد ولی به قدری خوب باشد که رتبه بالایی برای خود اختصاص دهد.

همچنین بخوانید  اصول اولیه سئو سایت برای افزایش ترافیک وب سایت

نکته دیگر منحصر به فرد بودن  محتوا است. اگر محتوایی که منتشر می کنید از جای دیگری کپی نشده باشد و صرفا نوشته برای خود شما باشد، جایگاه خوبی در گوگل برای خود می گیرد.

قابلیت به اشتراک گذاری: وقتی محتوای شما استانداردها رعایت کرده باشد و کاربران را جذب وبسایت تان می کند، آنها محتوای شما را با دیگران به اشتراک می گذارند که می تواند برای سایت شما بسیار کمک کننده باشد، چرا که گوگل تشخیص می دهد که شما توسط کاربرانتان مورد قبول واقع شده اید.

  1. وبسایت خود را برای گوشی های موبایل مطلوب بسازید:

اکنون که تمام دنیا به سمت تلفن های هوشمند می رود، تلفن های هوشمند برای گوگل بسیار مهم هستند، بنابراین از نظر شکل ظاهری و از هر لحاظ دیگری سایت خود را برای موبایل مطلوب سازید.

  1. عناوین خود را ایجاد کنید:

سرتیتر هایی مناسب با عناوین تان برای تولید محتوای منظم و بهینه شده برای کمک به رتبه بندی سایت خود انتخاب کنید.

  1. لینک سازی داخلی خوبی داشته باشید:

اگر لینک سازی داخلی خوبی داشته باشید، می توانید تمام صفحات خود را با ایجاد لینک بین صفحه های وبسایت تان بهبود بخشید. این بدان معنا است که مطالب درون سایت خود را به هم دیگر لینک کنید تا موتور جستجوگر گوگل قدرت شناسایی وبسایت شما را داشته باشد.

  1. به متون جایگزین عکس های داخل وبسایت توجه نمایید:

عکس های داخل صفحه شما، یک پیش نویسی را دارند که اگر شما به آنها توجهی نداشته باشید، گوگل صفحه وبسایت شما را نامعتبر می خواند.

  1. توضیحات متای خود را کامل کنید:

اطمینان حاصل کنید که متون خود را در مطالب صفحه کامل نمایید، چرا که گوگل مطمئنا آن را بررسی می نماید.

  1. از شبکه های اجتماعی استفاده نمایید:

در شبکه های اجتماعی فعال باشید و بین سایت و شبکه های اجتماعی تان لینک سازی خوبی انجام دهید. موتور جستجوگر گوگل متوجه این فعالیت شما می شود و اعتبار بالایی به سایت شما می دهد.

  1. کاربران بیشتری را جذب سایت خود کنید:

هرچه کاربران بیشتری به سایت خود جذب کنید، از پشتیبانی کاربر برخوردار می شوید و گوگل ارتباط خوبی با سایت شما برقرار می کند. زیرا کاربران و بازدید سایت برای گوگل بسیار مهم هستند.

همچنین بخوانید  تولید محتوا چیست و چگونه باید تولید محتوا کنیم؟

نتیجه گیری

البته، همه ما می دانیم که با سئو می توانیم به راحتی رتبه خوبی در گوگل بدست آوریم. اما چگونگی بهبود سئو آسان نیست. ولی با دنبال کردن مراحل فوق، می توانید سئو خود را به مرحله جدیدی برسانید و به ارزش سایت خود بیفزایید که این می تواند به شما کمک زیادی کند.

افرو
افرو

اَفرو 29 ساله است. سابقه تدریس زبان انگلیسی به مدت 11 سال را دارد، و چند ماه است که شروع به نوشتن مقالات فارسی و انگلیسی کرده است.
او متولد اردبیل و ساکن تهران می باشد.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Trackbacks/Pingbacks

  1. نرخ پرش یا Bounce Rate چیست؟ -اهمیت ضریب بازگشت - وبلاگ توسکاوب - […] افکار عموم یکی از فاکتورهای اساسی و تاثیرگذار بر سئو نیست. این ضریب گاه به صورت غیرمستقیم می‌تواند روی…

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط