Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ خانه و دکوراسیون @ راهنمای خرید روشویی کابینت دار

راهنمای خرید روشویی کابینت دار

by | 1 بهمن 1401 | خانه و دکوراسیون | 0 comments

روشویی‌ها اصلی‌ترین تجهیزات داخل هر سرویس بهداشتی هستند، به طوری که بعد از ساخت هر ساختمانی یکی از اصلی‌ترین وسایلی که حتما باید تهیه شود روشویی‌ها می‌باشند. در روشویی‌ها عمل شستن دست و صورت انجام می‌گیرد بخاطر همین آنها را روشویی یعنی محلی برای شستن دست و صورت می‌نامند. روشویی ها از چند جزء اصلی ساخته شده‌اند که شامل: کاسه روشویی، شیر وصل شده بالای کاسه روشویی و پایه نگهدارنده یا کابینت روشویی است.

در گذشته که روشویی ها ساخته نشده بودند افراد برای شستن دست وصورت خود از یک پارچه استفاده می‌کردند و یک کاسه زیر دست خود قرار می‌دادند و یک نفر آب را روی دست آنها می‌ریخت ولی بعدها روشویی‌ها ساخته شدند و به مهم‌ترین جزء تجهیزات هر خانه‌ای تبدیل شدند. در ابتدا روشویی ها دارای یک پایه بودند که نقش نگه دارنده داشتند ولی همانطور که می‌دانید انسان بعد از ساخت هر چیزی بدنبال پبشرفت آن و کاربردی‌تر کردن آن محصول است. بعد از ساخته شدن روشویی‌ها هم بدلیل نیاز و همچنین توجه بیشتر افراد به زیبایی دکوراسیون، روشویی‌های کابینت دار نیز ساخته شدند.

همچنین بخوانید  مزایا و معایب کفپوش رزینی

کمد روشویی یا روشویی کابینت دار تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون دارد و به تنهایی می‌توانند زیبایی فضای توالت را چندین برابر کنند.

روشویی های کابینت دار به دو صورت پایه دار و دیواری ساخته می‌شوند که علاوه بر زیبا کردن فضا، مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل بهداشتی و آرایشی که در داخل سرویس‌های بهداشتی قرار می‌دهید نیز می‌باشند و آنها را از هرگونه آلودگی و میکروبی که در داخل سرویس‌های بهداشتی پخش می‌شود محافظت می‌کند.

این روشویی‌ها در مدل‌ها و طرح‌های مختلف ساخته می‌شوند و مساحت سرویس‌های بهداشتی را بزرگ‌تر نشان می‌دهند و دیگر لازم نیست نگران جای مناسب برای وسایل خود باشید و از آلوده شدن آنها بترسید.

همچنین بخوانید  30 ایده استخر کوچک در حیاط و باغ شما

روشویی‌های کابینتی بدلیل قرار گیری در داخل سرویس‌های بهداشتی باید از جنسی ساخته شوند که بعد از مدتی دچار خرابی، زنگ زدگی و یا بد فرمی نشوند به همین دلیل از پی وی سی ساخته می‌شوند.

روشویی کابینت دار دیواری:

همانطور که اشاره نمودیم روشویی کابینت دار به دو دسته تقسیم می‌شود که یکی از آنها روشویی کابینت دار دیواری است. روشویی‌های کابینت دار دیواری بدون پایه هستند و از سطح زمین فاصله دارند و کاملا روی دیوار نصب می‌شوند. این کابینت‌ها بدلیل فاصله از سطح زمین کمتر در معرض رطوبت قرار می‌گیرند و همچنین تمیز نمودن سطح زمین بسیار راحت‌تر است و همچنین مساحت کمتری را در بر می‌گیرند.

روشویی کابینت دار زمینی:

نوع دیگر مدل کابینت دار ، مدل کابینت دار زمینی است. این روشویی‌ها دارای پایه هستند و بر روی زمین قرار می‌گیرند. این روشویی ها جایگاه بیشتری دارند و می‌توانند وسایل بیشتری را در خود قرار دهند و همچنین تحمل وزن و بار بیشتری را دارند. نصب این روشویی‌ها از نوع دیواری راحت‌تر است اما فضای بزرگ‌تری را اشغال می‌کنند و تمیز کردن کف را نیز سخت‌تر خواهند نمود.

همچنین بخوانید  آیا سلفون کش یک وسیله ضروری برای خانه و آشپزخانه است؟

روشویی زمینی و دیواری هر دو در مدل‌های مختلف مدرن، سلطنتی و… تولید می‌شوند و می‌توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود هرکدام را خرید و نصب کنید.

نمی‌توان گفت که روشویی دیواری از روشویی زمینی بهتر است زیرا هر کدام ویژگی‌های مخصوص خود را دارند و برتری دارند و این کاملا سلیقه‌ای است که کدام مدل بیشتر  مورد پسند شما است. این روشویی نه تنها در سرویس‌های بهداشتی بلکه در داخل مغازه‌ها و اتاق‌های بیمارستان نیز نصب می‌شوند.

parisan

parisan

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط