Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ بلاکچین و ارز دیجیتال @ شیباریوم ؛ آینده لایه 2 بلاکچین!

شیباریوم ؛ آینده لایه 2 بلاکچین!

by | 6 اسفند 1401 | بلاکچین و ارز دیجیتال | 0 comments

شیباریوم : آینده لایه 2 بلاکچین

در دنیای همیشه در حال گسترش ارزهای دیجیتال و بلاک چین، نوآوری کلید موفقیت است. یکی از هیجان‌انگیزترین نوآوری‌های اخیر، ظهور راه‌حل‌های بلاک چین لایه ۲ است که برای ارائه مقیاس‌پذیری و بهبود عملکرد شبکه‌های بلاک‌چین موجود طراحی شده‌اند. و در میان این بلاک چین های لایه 2، شیباریوم یکی از امیدوارکننده‌ترین‌هاست.

شیباریوم یک بلاک چین لایه 2 است که برای کار بر روی بلاک چین اتریوم طراحی شده است که در حال حاضر پرکاربردترین بلاک چین برای قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز است. شیباریوم زاییده فکر جامعه شیبا اینواست، که گروهی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتالی هستند که علاقه زیادی به رمزارز شیبا اینو دارند، یک ارز دیجیتال مبتنی بر میم ( میم کوین ) که در چند وقت اخیر طرفداران قابل توجهی پیدا کرده است.

زمان راه اندازی شیباریوم

شیباریوم در ژوئیه 2021 راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون در بین جامعه رمزنگاری مورد توجه قرار گرفته است. راه‌اندازی شیباریوم مشتاقانه توسط جامعه شیبا ابنو انتظار می‌رفت، زیرا قول داده بود راه حلی برای برخی از مشکلات کلیدی پیش روی بلاک چین اتریوم، مانند مقیاس پذیری، هزینه‌های گس کارمزد بالا و مدت زمان طولانی تراکنش ارائه دهد.

زمان راه‌ اندازی شیباریوم برای صنعت کریپتو بسیار مهم بود، زیرا دوره جدیدی را در توسعه راه‌حل‌های بلاک‌چین لایه ۲ رقم زد. با راه اندازی شیباریوم صنعت کریپتو اکنون به بلاک چین لایه 2 دسترسی دارد که به طور خاص برای نیازهای جامعه شیبا اینو طراحی شده است، اما این پتانسیل را نیز دارد که برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی دیگر استفاده شود.

همچنین بخوانید  بهترین صرافی های خارجی برای ایرانیان برای معاملات ارزهای دیجیتال

قیمت شیباریوم

از زمان عرضه، قیمت شیباریوم با نوسانات گاه به گاه نسبتاً ثابت بوده است. از فوریه 2023، قیمت شیباریوم حدود 0.05 دلار است که در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال، قیمت نسبتاً پایینی است. با این حال، این نباید به عنوان نشانه‌ای از پتانسیل Shibarium در نظر گرفته شود، زیرا هنوز در مراحل اولیه توسعه است.

قیمت شیباریوم احتمالاً تحت تأثیر طیفی از عوامل، از جمله احساسات بازار، نرخ پذیرش، و عملکرد کلی اکوسیستم شیبا اینو قرار دارد. همانطور که اکوسیستم شیبا اینو به تکامل و رشد ادامه می‌دهد، این احتمال وجود دارد که قیمت شیباریوم نیز افزایش یابد.

آینده شیباریوم

آینده شیباریوم روشن است، زیرا این پتانسیل را دارد که اکوسیستم شیبا اینو صنعت ارز دیجیتال را به طور کلی متحول کند. شیباریوم برای ارائه راه حلی مقیاس پذیر، سریع و مقرون به صرفه برای جامعه شیبا اینو طراحی شده است که عاملی کلیدی در موفقیت آن است.

یکی از مزیت های اصلی شیباریوم توانایی آن در کاهش هزینه و سرعت تراکنش‌ها است که مانع بزرگی برای پذیرش جریان اصلی فناوری بلاک چین است. با شیباریوم، کاربران می‌توانند تراکنش‌های خارج از زنجیره را انجام دهند، به این معنی که اکثر کار پردازش توسط بلاک چین لایه 2 انجام می‌شود و در نتیجه هزینه‌های گاز کمتر و زمان پردازش سریع‌تر می‌شود.

همچنین بخوانید  همه چیز در مورد قراردادهای هوشمند در بلاکچین

آینده شیباریوم همچنین به آینده اکوسیستم شیبا اینو گره خورده است که یک اکوسیستم به سرعت در حال رشد با طیف گسترده‌ای از کاربردها است. اکوسیستم شیبا اینو شامل توکن شیبا اینو و همچنین توکن‌های دیگری مانند LEASH و ارز بون شیبا BONE است که برای ارائه عملکرد اضافی به اکوسیستم طراحی شده اند.

در آینده، شیباریوم احتمالا نقش کلیدی در توسعه اکوسیستم شیبا ابنو ایفا می کند و راه حلی مقیاس پذیر و کارآمد ارائه می‌دهد که می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از کاربردها استفاده شود. پروتکل‌های بلاک چین لایه 2 شیباریوم می‌توانند در حوزه‌های مختلف صنعتی مانند متاورس، نوآوری وب 3 و بازی خدمت کنند، که در درجه اول به دلیل مشترک بودن مقیاس‌پذیری و محدودیت‌های عملکرد شبکه‌های بلاک چین فعلی موجود است.

 

ارز شیباریوم

واحد پول شیباریوم یکی از عناصر کلیدی شبکه Shibarium، ارز بومی آن، بون شیبا BONE است. این توکن اهداف متعددی را در اکوسیستم انجام می‌دهد، از جمله پرداخت هزینه تراکنش‌های گس کارمزد و پاداش دادن به اعتباردهندگان و نمایندگان. اولین بار در جولای 2021 معرفی شد و از آن زمان به یکی از اجزای مهم شبکه شیباریوم تبدیل شده است.

ارز بون شیبا BONE در مجموع 250 میلیون توکن عرضه می‌کند که 20 میلیون توکن برای اعتبارسنجی‌ها و نمایندگان در سال‌های آینده رزرو شده است. توکن‌های باقی‌مانده برای خرید از طریق پلتفرم‌های غیرمتمرکز و متمرکز، از جمله ShibaSwap، در دسترس هستند.

یکی از مهمترین جنبه‌های ارز بون شیبا BONE نقش آن در شبکه Shibarium است. دارندگان توکن می‌توانند در مورد پیشنهادات شبکه رای دهند، که می‌تواند شامل تغییراتی در پروتکل یا پاداش‌هایی برای تاییدکنندگان و نمایندگان باشد. این امکان یک فرآیند تصمیم گیری غیرمتمرکز را فراهم می‌کند و جامعه در جهت و توسعه شبکه نظر دارد.

همچنین بخوانید  نحوه کسب ارز مانا در دسنترالند

یکی دیگر از موارد استفاده مهم برای ارز بون شیبا BONE به عنوان نشانه استیک است. اعتبارسنجی‌ها و نمایندگان می‌توانند ارز بون شیبا BONE خود را برای کسب جوایز به اشتراک بگذارند و مشوق مشارکت در تامین امنیت شبکه باشند. استیکینگ همچنین به غیرمتمرکز کردن بیشتر شبکه با توزیع قدرت بین اعتبارسنجی های مختلف کمک می‌کند.

توکن همچنین به عنوان وسیله‌ای برای انتقال ارزش در اکوسیستم شیباریوم عمل می‌کند. با کارمزدهای کم تراکنش و زمان تایید سریع، ارز بون شیبا BONE می‌تواند برای انجام پرداخت‌ها و انتقال ارزش بین کاربران استفاده شود. با ادامه رشد و گسترش شبکه، به احتمال زیاد شاهد ظهور موارد استفاده بیشتری برای ارز بون شیبا BONE و دیگر توکن‌ها در اکوسیستم خواهیم بود.

به طور کلی، معرفی ارز بون شیبا BONE یک گام مهم رو به جلو برای شبکه شیباریوم بوده است. ارز بون شیبا BONE با قابلیت‌های چندوجهی و کاربردی خود، جزء مهمی از اکوسیستم است و نقش کلیدی در رشد و توسعه آن ایفا می‌کند. می‌توانید برای خرید ارز بون BONE به صرافی ارز دیجیتال ارس بیت مراجعه کنید.

hasan

hasan

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط