Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ معرفی بهترین فیلم های 2022

معرفی بهترین فیلم های 2022

by | 27 شهریور 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

در فهرست بهترین فیلم های 2022 خوشبختانه شاهد تراکم مناسبی از ژانرهای مختلف هستیم. تقریبا برای هر سلیقه‌ای تعداد قابل قبولی فیلم در سال 2022 شاخته شده است. در این مقاله به معرفی 25 فیلم برتر سال پرداخته‌ایم. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت کافی را ببرید.

The Batman

کارگردان: مت ریوز

بازیگران: رابرت پتینسون، زویی کراویتز، پل دینو

ژانر: ابرقهرمانی

مدت زمان: 176 دقیقه

تاریخ اکران: 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400)

The Batman

این فیلم که یکی از جدیدترین و بهترین فیلم های 2022 است که در مورد یک قاتل زنجیره‌ای است که در تلاش است تمام افراد قدرتمند و بانفوذ در شهر گاتهام را به قتل برساند، اما بتمن سعی در دستگیری او و همچنین پی بردن به فساد سازمان یافته در این شهر دارد.

اگر چه تاکنون اقتباس‌های مستقیم و غیرمستقیم بسیاری از روی بتمن صورت گرفته است، اما این فیلم با اتکا به توانایی‌اش در خلق سکانس‌های گیرا و تاثیرگذار، توانسته است توجه بسیاری از طرفداران پروپاقرص این شخصیت دوست داشتنی را به خود جلب کند.

این فیلم با هنرنمایی رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، پل دینو و نقش‌آفرینی کالین فارل برای شیفتگان فیلم بتمن تبدیل به نسخه های ارزشمندی از این شخصیت شده اند؛ نکته‌ای که سبب می‌شود که آن‌ها بگویند که مت ریوز در خلق نسخه‌ی خاص خود از گاتهام و افراد حاضر در این شهر به موفقیت نائل آمده است

به هر حال باید این نکته را اذعان کرد که فیلم The Batman برای بسیاری از ببیندگان روز به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌ های 2022 چند سال اخیر شناخته می‌شود. علاوه بر این همکاری هنرمندانه مت ریوز با یک تیم کاربلد و حرفه‌ای در پشت صحنه باعث شد که اثر او با جزئيات بصری فراوان، چند صحنه فراموش نشدنی برای طرفداران این فیلم خلق کند.

The Adam Project

کارگردان: شان لوی

بازیگران: رایان رینولدز، مارک روفالو، جنیفر گارنر، کاترین کینر، زوئی سلدانا

مدت زمان: 106 دقیقه

ژانر: اکشن، ماجراجویی، کمدی، علمی-تخیلی

تاریخ اکران: 11 مارس 2022 (20 اسفند 1400)

The Adam Project

بدون شک یکی از بهترین فیلم های 2022 که توانسته است توجه بسیاری از سینما دوستان را به خود جلب کند، فیلم “پروژه آدام” است. در این فیلم رایان رینولدز، ایفاگر نقش خلبانی است که از آینده به زمان حال آمده است. او حالا باید با کودکی خودش همراه شود تا در نقش یک ناجی، جهان را از یک مصیبت نجات دهد. در این فیلم شاهد هستیم که آدام رید، نوجوان 12 ساله، هنوز نتوانسته است با فقدان پدرش کنار بیاید. او یک شب در گاراژ با خلبانی مجروح مواجه می‌شود. این خلبان مرموز، در واقع جوانی خود آدام است که از آینده به زمان حال سفر کرده است تا دنیا را نجات دهد. این دو با هم تلاش می‌کنند که در قالب یک ماجراجویی بزرگ دنیا را نجات دهند. آن‌ها در جستجوی پدر خود هستند تا بتوانند او را پیدا کنند و در این مسیر نهایتا آدام جوان با مرگ پدرش کنار می‌آید.

The 355

تاریخ اکران: 7 ژانویه 2022 (17 دی 1400)

مدت زمان: 124 دقیقه

ژانر: اکشن، جاسوسی

کارگردان: سیمون کینبرگ

بازیگران: جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، پنه لوپه کروز

The 355

این فیلم بدون شک یکی از بهترین فیلم های 2022 سینمای هالیوود به حساب می‌آید. داستان این فیلم که یکی از پرطرفدارترین فیلم های 2022 است درباره یک مامور CIA است که با سایر همکاران زن بین‌المللی خود همراه می‌شود تا بتوانند یک اسلحه فوق سری را دوباره باز پس گیرند. عنوان فیلم در واقع به مامور 355 اشاره می‌کند که یک زن جاسوس وطن پرست در جریان انقلاب آمریکا است. این فیلم سینمایی در سال 2022 توسط کمپانی Universal Pictures ارائه شده است.

 Deep Water

تاریخ اکران: 18 مارچ 2022

مدت زمان: 115

ژانر: هیجان انگیز

کارگردان: آدرین لاین

بازیگران: بن افلک، آنا دی آرماس

 Deep Water

داستان فیلم سینمایی “آب عمیق” یکی از بهترین فیلم های 2022 است. این فیلم در مورد زوجی است که به هم دیگر علاقمند نیستند. آن‌ها به همین دلیل، درگیر بازی‌های کُشنده ذهنی می‌شوند. بن افلک و آنا دی آرماس ایفاگران نقش این زوج هستند. آنا دی آرماس در نقش میلندا هنرنمایی می‌کند. میلندا تصمیم می‌گیرد که با افراد دیگری ارتباط برقرار کند.

بن افلک ایفاگر نقش ویک است. وقتی ویک، پی می‌برد که میلندا با افراد دیگری ارتباط دارد، از سر حسادت، متوسل به اعمال خطرناکی می‌شود. در این حین، میلندا با مردی وارد رابطه می‌شود، که ناگهان و به طور مرموزی ناپدید می‌شود. ویک نیز این موضوع را دستمایه شوخی قرار می‌دهد و می‌گوید که خودش آن مرد را به قتل رسانده است.

فضای فیلم سینمایی “آب عمیق”، فضای روانشناختی دارد. محو شدن معشوقه‌های میلندا، عجیب و غیر قابل توجیه به نظر می‌رسد. همین اتفاقات باعث می‌شود که ویک در معرض اتهام قرار گیرد. آیا ویک، از سر علاقه یا حسادت به میلندا تصمیم می‌گیرد که معشوقه‌های او را یکی پس از دیگری از سر راه بردارد و بکشد؟

همچنین بخوانید  خرید گیفت کارت آمازون از گیفت استاپ با قیمت ارزان

Broker

تاریخ اکران: 8 ژوئن 2022

مدت زمان: 122

ژانر: درام

کارگردان: هیروکازو کوریدا

بازیگران: سونگ کنگ هو، دانگ وو گنگ،

Broker

سانگ-هیون یک خشکشویی دارد و به صورت داوطلبانه در کلیسای نزدیک خانه‌اش که دوستش دانگ-سو نیز آنجاست مشغول به کار است. آن‌ها تصمیم می‌گیرند که به کمک هم یک بیزنس غیر قانونی را برپا کنند. سانگ-هیون هرزگاهی بچه‌هایی را که در جعبه‌های نوزاد کلیسا قرار می‌دهند می‌دزدد و گزارش مربوط به قرار دادن بچه در جعبه را نیز پاک می‌کند تا کسی پی نبرد که بچه‌ای در جعبه قرار داده شده است. آن‌ها بچه‌ها را در بازار سیاه به عنوان فرزندخوانده به دیگران می‌فروشند. اما یک زن جوان که بچه خود را در جعبه گذاشته بود از این کار پشیمان می‌شود و برای پس گرفتن بچه خود مراجعه می‌کند که به فعالیت‌های غیرقانونی این دو پی می‌برد. او تصمیم می‌گیرد تا با آن‌ها همسفر شود تا بتواند با والدین احتمالی بچه‌اش به گفتگو بپردازد. در همین حین دو کارآگاه نیز آن‌ها را تعقیب می‌کنند.

Scream 5

تاریخ اکران: 14 ژانویه 2022 (24 دی 1400)

مدت زمان: 114 دقیقه

ژانر: اسلشر، ترسناک

کارگردانان: مت بتینلی-اولپین و تیلور ژیلت

بازیگران: ملیسا باررا، میسون گودینگ، جنا اورتگا

Scream 5

25 سال بعد از کشتارهای وحشتناک و هولناک در شهر بی حاشیه و آرام وودسبرو، قاتلی جدید با ماسک  Ghost face ظاهر می‌شود و و این بار گروهی از نوجوانان را محور جنایت‌ها و شرارت‌های خود قرار می‌دهد. در همین حین، رازهایی درباره گذشته هولناک شهر برملا می‌شود.

Morbius

تاریخ اکران: 1 آپریل 2022

مدت زمان: 104 دقیقه

ژانر: اکشن , ترسناک , درام , علمی تخیلی، هیجان‌انگیز

کارگردان: دانیل اسپینوزا

بازیگران: جرارد لتو، مت سمیث، آدریا آرجونا

Morbius

موربیوس خون‌آشام زنده، نامی که تقریبا تمامی علاقمندان به کتاب‌های کامیک با آن آشنا هستند. او یکی از پرطرفدارترین هیولاهای دنیای مارول و کامیک است که در سال 2015 جایگاه دهم بهترین هیولاهای مارول کامیکس را به خود اختصاص داد.

وقتی که در سال 1971 برای نخستین بار به  اسم موربیوس در مجموعه کتاب‌های اسپایدر-من شگفت‌انگیز اشاره شد، هیچ کس تصور نمی کرد که این شخصیت ضد قهرمان که به سختی مغلوب مرد عنکبوتی شده بود، اینقدر طرفدار پیدا کند. طراحان او نخست فقط به دنبال شخصیتی بودند که شایستگی و توان رویارویی با مرد عنکبوتی را داشته باشد؛ ولی بعدها به توانایی‌های دیگر این ضد قهرمان پی بردند.

موربیوس از اول خون آشام نبود. مایکل موربیوس، زیست‌شناس معروف یونانی بود. او در بدو تولد به یک بیماری خونی و مرگبار مبتلا بود که سبب شده بود ظاهری نحیف داشته باشد. به همین خاطر، در دروان کودکی خودش را از بقیه پنهان می‌کرد و بسیار گوشه گیر بود. موربیوس برخلاف ظاهرش، هوش بسیار بالای داشت و از همان کودکی به مطالعه و تحقیق علاقمند بود. فیلم در واقع زندگی یک محقق را روایت می‌کند که از یک بیماری خونی کشنده و نادر رنج می‌برد. او در پی یافتن علاجی برای بیماری خود، دست به آزمایش‌های متعددی می‌زند و در حین انجام یکی از این آزمایشات، با خطر بزرگی روبرو می‌شود.

Hustle

تاریخ اکران: 3 ژوئن 2022

مدت زمان: 117 دقیقه

ژانر: درام، کمدی، ورزشی

کارگردان: ارمیا زاگر

بازیگران: آدام سندلر، خوانچو هرنان گومز

Hustle

استنلی که از پیشکسوتان ورزش بسکتبال است، به دنبال یافتن استعدادهای برتر در بین جوانان است که در این بین، بازیکن خیابانی ناشناخته‌ای به نام بو کروز (خوانچو هرنان گومز)، که اصالتا ملیتی اسپانیایی دارد را کشف می‌کند و سعی می‌کند تا او را برای ورود بهNBA  آماده کند.

Everything Everywhere All at Once

تاریخ اکران: 25 مارچ 2022

مدت زمان: 139 دقیقه

ژانر: اکشن، عمی تخیلی، فانتزی، ماجراجویی

کارگردان: دانیل شاینرت

بازیگران: میشل یو،

Everything Everywhere All at Once

شخصیت اصلی فیلم همه چیز همه جا به یکباره، زنی دورگه چینی آمریکایی به نام اُولین وانگ است که به همراه همسرش یک خشکشویی دارند. آن‌ها به همراه دخترشان، جوی و پدر اُولین، گونگ گانگ که مردی سنتی است زندگی می‌کنند. همه چیز از جایی آغاز می‌شود که اُولین و همسرش برای مسائل مالیاتی به اداره مالیات می‌روند و در آنجا اولین، نسخه‌ای از همسرش را می‌بیند که در واقع از جهانی موازی به دنیای آن‌ها وارد شده است. اولین پی می‌برد که فقط او می‌تواند جهان را نجات دهد.

The Northman

تاریخ اکران: 22 آپریل 2022

مدت زمان: 122 دقیقه

ژانر: اکشن، تاریخی، درام

کارگردان: رابرت اگرز

بازیگران: نیکول کیدمن و الکساندر اسکارشگارد

The Northman

فیلم “مرد شمالی” یک فیلم بسیار مهیج و بر پایه انتقام است که تلاش یک شاهزاده وایکینگ برای اجرای عدالت برای مرگ پدرش را به تصویر می کشد. شاهزاده این فیلم، اَملت نام دارد. پدر اَملت به دست برادر خودش، فیولنیش، کشته می‌شود. اَملت نوجوان که شاهد قتل پدرش بود، از همان روز مصمم می‌شود که انتقام خون پدرش را بگیرد و با کشتن عمویش، عدالت را محقق سازد. در ادبیات، اَملت شخصیتی شناخته شده و تاریخی در افسانه‌های اسکاندیناوی قرون وسطی است. شخصیت هملت در اثر معروف مکبث الهام گرفته از همین شخصیت افسانه‌ای است.

همچنین بخوانید  نقد سريال جذاب خانه کاغذی (Money Heist)

Top Gun: Maverick

تاریخ اکران: 1 می 2022

مدت زمان: 130 دقیقه

ژانر: اکشن، درام

کارگردان: جوزف کوشینسکی

بازیگران: تام کروز، مایلز تلر، گلن پاول

Top Gun: Maverick

پس از سی و اندی سال خدمت به عنوان یکی از بهترین خلبانان نیروی دریایی، پیت میچل اکنون جایی زندگی می‌کند که متعلق به آنجاست و به آن علاقمند است. او در حال رویارویی و غلبه بر امتحان جسارت در خلبانی و شانه خالی کردن از معضلاتی است که مدام سر راه او قرار می‌گیرد و ممکن است باعث شکست و نابودی او شود. او اکنون موظف است گروهی از جوانان را آموزش دهد که پسر یکی از دوستان قدیمی‌اش هم یکی از آن‌ها است.

Crimes of the Future

تاریخ اکران: 25 می 2022

مدت زمان: 107 دقیقه

ژانر: ترسناک، درام،

کارگردان: دیوید کراننبرگ

بازیگران: ویگو مورتنسن، کریستین استوارت، لا سیدو

Crimes of the Future

این فیلم که در واقع یک فیلم ترسناک است در آینده‌ای رخ می‌دهد که زمانش دقیقا مشخص نیست. اثرات مضر و ویرانگر آلودگی و تغییرات آب و هوا منجر به پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه زیست‌فناوری شده است؛ خصوصا در زمینه ساخت و طراحی ماشین‌ها و کامپیوترهای آنالوگی که قادرند کنترل عملکرد بدن انسان را برعهده گیرند. همزمان انسان‌ها نیز شاهد تغییر و تحولاتی در ساختار بیولوژیکی‌ بدن‌شان می‌شوند. مهم‌ترین و عجیب ترین تغییر این است که آن‌ها دیگر قادر به حس کردن درد نیستند.

Moonfall

تاریخ اکران: 4 فوریه 2022 (15 بهمن 1401)

مدت زمان: 130 دقیقه

ژانر: علمی تخیلی، اکشن

کارگردان: رولاند امریش

Moonfall

ماه، توسط یک نیروی ناشناخته و مرموز از مدار خودر خارج شده است و در مسیر تلاقی با زمین قرار گرفته است. دو فضانورد و یک دانشمند تصمیم می‌گیرند راهکاری پیدا کنند و مانع از بروز این اتفاق شوند و پی می‌برند که ماه، آنگونه که به نظر می‌رسد نیست.

Hatching

تاریخ اکران: 29 آوریل 2022 (9 اردیبهشت 1401)

مدت زمان: 91 دقیقه

ژانر: ترسناک جسمی (بادی هارر)

کارگردان: هانا برگهول

بازیگران: سیری سولالینا، سوفیا هیکیلا، جانی ولانن

Hatching

داستان این فیلم که یکی از بهترین فیلم های 2022 است درباره ی یک ژیمناستیک‌کار جوان است که در امر متقاعد کردن مادرش ناموفق است؛ زنی که تلاش می‌کند به همه نشان دهد که خانواده‌اش بی‌نقص و کامل است. یک روز دخترک یک تخم عجیب پیدا می‌کند و آن را به خانه می‌برد. تخم می‌شکند و موجود عجیبی از آن بیرون می‌آید.

Avatar: The Way of Water

تاریخ اکران: 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401)

مدت زمان: 114 دقیقه

ژانر: حماسی، علمی تخیلی

کارگردان: جیمز کامرون

بازیگران: سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، استیون لانگ

Avatar: The Way of Water

این فیلم ادامه آواتار (1) است و در واقع 10 سال از آن حوادث گذشته است. جیک سالی و نایتیری تشکیل خانواده داده‌اند و سعی می‌کنند به هر قیمتی کنار هم بمانند. با این حال بازگشت دشمن قدیمی‌شان برای انجام ماموریت نیمه تمامش، آن‌ها را مجبور به ترک خانه می‌کند تا به کاوش در قسمت‌های مختلف پاندورا بپردازند.  

Cha Cha Real Smooth

تاریخ اکران: 17 ژوئن 2022 (27 خرداد 1401)

مدت زمان: 107 دقیقه

ژانر: درام کمدی

کارگردان: کوپر رییف

بازیگران: داکوتا جانسون، کوپر رییف

پس از شرکت کردن در جشن تکلیف یهودی‌ها و آشنایی اندرو با مادر و دختری جوان به نام دومینو و لولا، زندگی او دستخوش تغییر می‌شود. لولا، دختر دومینو، که به سندروم داون مبتلاست به دلیل شرایط خود چندان رغبتی به شرکت در جشن‌ها ندارد چه رسد به اینکه مایل به رقصیدن باشد. اما اندرو او را ترغیب به رقصیدن می‌کند و باعث می‌شود که او از جشن لذت ببرد، اتفاقی که سبب خوشحالی و شگفت زدگی دومینو می‌شود و نهایتا منجر به شکل گیری رابطه‌ای صمیمانه و دوستانه بین اندرو، دومینو و دخترش می‌شود. این صمیمیت و دوستی تا جایی پیش می‌رود که اندرو را به عنوان پرستار دخترش استخدام می‌کند، اما صمیمیت روز به روز بیشتر می‌شود تا جایی که دومینو برای ادامه دادن رابطه‌اش با نامزدش جوزف مردد می‌شود.  

Men

تاریخ اکران: 20 می 2022 (30 اردیبهشت 1401)

مدت زمان: 100 دقیقه

ژانر: ترسناک

کارگردان: الکس گارلند

 بازیگران: جسی باکلی، روری کینیار، پاپا ایسیدو

Men

داستان این فیلم روایتگر زندگی زنی به نام هارپر است که بعد از خودکشی همسرش، برای گذراندن تعطیلات و دستیابی به آرامش به خانه‌ای روستایی در منطقه‌ای دورافتاده می‌رود. او که هنوز متاثر از مرگ همسرش است و نتوانسته است با آن کنار بیاید، در آنجا مورد سوء استفاده و اذیت و آزار چندین مرد غریبه واقع می‌شود.

The Lost City

تاریخ اکران: 25 مارس 2022 (5 فروردین 1401)

مدت زمان: 112 دقیقه

ژانر: ماجراجویی، کمدی

کارگردان: آرون نی و آدام نی

بازیگران: ساندرا بولاک، چنینگ تیتوم، پتی هریسون

The Lost City

لورتا سیج نویسنده رمان‌های عاشقانه است که کنج عزلت اختیار کرده است. او اخیرا تصمیم به برگزاری یک تور کتاب گرفته است که سبک برگزاری آن با تور‌های قبلی متفاوت است. لورتا همراه با مدلی که بر جلد کتابش نقش بسته است، وارد یک ماجراجویی بزرگ می‌شوند. آنها برای اینکه بتوانند از دست یک میلیاردر فرار کنند، باید شهر قدیمی و گمشده‌ای را که لورتا در کتابش توصیف کرده است بیابند.

همچنین بخوانید  بازی‌های ویدئویی, اسراف وقت یا هنر قدردانی نشده؟

از خلاصه داستان فیلم اینطور پیداست که با یک کمدی ماجراجویانه بسیار جذاب و تماشایی روبرو هستیم که می‌تواند یکی از پربازدیدترین و بهترین فیلم های 2022 باشد.

The Unbearable Weight of Massive Talent

تاریخ اکران: 22 آوریل 2022 (2 اردیبهشت 1401)

مدت زمان: 107 دقیقه

ژانر: اکشن، کمدی سیاه، جنایی، مهیج

کارگردان: تام گورمیکان

بازیگران: نیکلاس کیج، پدرو پاسکال، شارون هورگان، الساندرا مستروناردی

The Unbearable Weight of Massive Talent

داستان این فیلم به نوعی نیکلاس کیج را وارد عالم تخیل می‌کند. در این فیلم، نیکلاس کیج به شهرت و ثروتی دست می‌یابد که در دنیای واقعی از داشتن آن محروم است و این خود سبب شکل گیری معضلات مالی بسیاری برای او شده است. او چاره‌ای جز پذیرش پیشنهاد یک میلیون دلاری شرکت در جشن تولد یکی از طرفداران خلافکار خود ندارد. او با ماموران پلیس برای دستگیری این فرد خطرناک همکاری می‌کند و با حوادثی که در این مسیر برای او رخ می‌دهد، به نسخه واقعی دلخواه خود تبدیل می‌شود.

You Won’t Be Alone

تاریخ اکران: 1 آوریل 2022 (12 فروردین 1401)

مدت زمان: 108 دقیقه

ژانر: ترسناک

کارگردان: گوران استولوسکی

بازیگران: نومی راپاس، آناماریا مارینکا، آلیس انگلرت

You Won’t Be Alone

داستان این فیلم در یک روستای دورافتاده در مقدونیه در قرن نوزدهم جریان دارد. داستان این فیلم روایتگر زندگی یک جادوگر جوان است که در جنگل تنها مانده است. حس کنجکاوی او در مورد زندگی انسان‌ها باعث می‌شود که به صورت تصادفی یک زن روستایی را بکشد و از بدن او برای وارد شدن به زندگی انسان‌ها استفاده کند.

Marry Me

تاریخ اکران: 11 فوریه 2022

مدت زمان: 112 دقیقه

ژانر: کمدی، عاشقانه

کارگردان: کت کویرو

بازیگران: جنیفر لوپز، اوون ویلسون، جان بردلی

Marry Me

این فیلم در واقع روایتگر زندگی یک پاپ استار لاتین است که پی می‌برد شریکش به او خیانت می‌کرده و نهایتا تصمیم می‌گیرد تا با یک غریبه ازدواج کند.

The Outfit

تاریخ اکران: 18 مارس 2022 (27 اسفند 1400)

مدت زمان: 106 دقیقه

ژانر: درام، جنایی

کارگردان: گراهام مور

بازیگران: مارک رایلنس، زویی دویچ، جانی فلین

The Outfit

این فیلم در واقع روایتگر یک قصه در سال 1956 است. لئونارد، یک خیاط انگلیسی زبردست و حرفه‌ای است که در شیکاگو یک مغازه خیاطی دارد. او به همراه دستیارش در این مغازه لباس‌های زیبایی تولید می‌کنند که صرفا برای افراد متعلق به طبقه خاص جامعه ساخته می‌شنود. شبی دو قاتل وارد مغازه لئونارد می‌شوند و از او می‌خواهند در حق آن‌ها لطفی بکند و این خود سرآغاز ورود این خیاط به یک بازی مرگبار و خطرناک است.

Death on the Nile

تاریخ اکران: 11 فوریه 2022 (22 بهمن 1400)

مدت زمان: 127 دقیقه

ژانر: هیجان‌انگیز، رمزآلود

کارگردان: کنت برانا

بازیگران: تام بیتمن، آنت بنینگ، کنت برانا

Death on the Nile

این فیلم در واقع اقتباسی از یکی از رمان‌های آگاتا کریستی است. فیلم “مرگ بر روی نیل” در واقع سومین اقتباسی است که از این کتاب صورت گرفته است. پیش از این فیلمی به همین نام در سال 1978 با اقتباس از این کتاب ساخته شده است. در این فیلم شاهد هستیم که صلح و آرامش موقت در S.S. Karnak با کشته شدن یک مسافر از بین می‌رود. هرکول پوآرو، کارآگاه معروف بلژیکی، دست به کار می‌شود تا پیش از آنکه شخص دیگری کشته شده شود فرد قاتل را پیدا کند.  

Nope

تاریخ اکران: 22 جولای 2022 (31 تیر 1401)

مدت زمان: 130 دقیقه

ژانر: ترسناک

کارگردان: جردن پیل

بازیگران: دنیل کالویا، کیکه پالمر، براندن پییرا

Nope

این فیلم در واقع در مورد یک کشف عجیب و هولناک است که توسط ساکنان یک دره دورافتاده در کالیفرنیا صورت می‌گیرد. داستان فیلم Nope درباره خواهر و برادری است که مزرعه پرورش اسب دارند و پدرشان را بخاطر سقوط یک شئ عجیب از آسمان از دست داده‌اند. آن‌ها کم کم پی می‌برند که آسمان آن قسمت شوم و اسرارآمیز است. حالا اوجی و امرالد باید با کمک یک فروشنده و متخصص فناوری به نام آنجل تورس و مستند سازی به نام آنتلزر هولست این اتفاقات و رویدادها را ثبت و ضبط کنند تا بتوانند جلوی مالک پارک سرگرمی مجاور را که از این موضوع منتفع می‌شود را بگیرند‌.

Fresh

تاریخ اکران: 4 مارس 2022 (13 اسفند 1400)

مدت زمان: 114 دقیقه

ژانر: تریلر، کمدی

کارگردان: میمی کیو

بازیگران: دیزی ادگار-جونز، سباستین استن، جونیکا تی گیبز

Fresh

داستان این فیلم درباره یک زن جوان است که با مردی جذاب و زیبا آشنا می‌شود، اما رفته رفته به باطن و ذات وحشتناک و هولناک او پی می‌برد. انتظار می‌رود این فیلم یکی از بهترین فیلم های 2022 باشد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط