Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ دسته‌بندی نشده @ در آینده چه چیزی امکان دارد جای وب سایت را بگیرد؟

در آینده چه چیزی امکان دارد جای وب سایت را بگیرد؟

by | 8 فروردین 1402 | دسته‌بندی نشده | 0 comments

دنیای طراحی وب به طور مداوم در حال تحول است و با ادامه پیشرفت تکنولوژی، این امکان وجود دارد که جایگزین وب سایت های سنتی در نهایت با فناوری‌های جدید و نوآورانه اتفاق بیفتد. اما این را به جرئت می‌توان گفت این‌ها فقط یک پیش‌بینی است و قطعا در 20،30 آینده در ایران وب سایت‌ها حرف اول را در تبلیغات و فروش محصولات به صورت مجازی را می‌زند.

اما ما در این مقاله، برخی از جایگزین‌های بالقوه برای وب‌سایت‌های سنتی و آینده طراحی وب را بررسی خواهیم کرد؛ ولی اگر هنوز هم به فکر طراحی سایت در شیراز هستید، آژانس کاژه می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد و اگر می‌خواهید جلوتر از رقبا خود حرکت کنید، پس حتما این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

برنامه های وب پیشرو

برنامه های وب پیشرو (PWA) برنامه های کاربردی وب هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مانند برنامه‌های تلفن همراه بومی عمل کنند. PWA ها با استفاده از فناوری‌های وب مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت ساخته می‌شوند، اما می‌توانند مانند یک برنامه بومی روی دستگاه کاربر نصب شوند. PWA ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سریع، پاسخگو و قابل اعتماد باشند و می‌توانند به صورت آفلاین یا با اتصال شبکه ضعیف کار کنند. با پیشرفته‌تر شدن PWA ها، این امکان وجود دارد که به طور کلی جایگزین وب سایت‌های سنتی شوند.

همچنین بخوانید  اهمیت صندوق فروشگاهی در کمک به کسب‌وکارها

دستیارهای صوتی

با ظهور دستیارهای صوتی مانند الکسا و دستیار گوگل، این امکان وجود دارد که شاهد تغییر جهت از وب سایت‌های سنتی به سمت تعاملات مبتنی بر صدا باشیم. دستیارهای صوتی به کاربران اجازه می‌دهند با استفاده از زبان طبیعی با دستگاه‌ها و سرویس‌ها تعامل داشته باشند و با پیشرفته‌تر شدن فناوری صوتی، ممکن است کاربران ترجیح دهند به جای کلیک کردن روی منوها و پیوندها، با وب‌سایت‌ها با استفاده از دستورات صوتی تعامل داشته باشند.

همچنین بخوانید  نکات ضروری برای انتخاب عکس های سایت

چت بات ها

چت بات‌ها برنامه‌های خودکاری هستند که برای تعامل با کاربران با استفاده از زبان طبیعی طراحی شده اند. چت بات‌ها به طور فزاینده‌ای در خدمات مشتری و پشتیبانی محبوب می‌شوند، اما می‌توان از آنها برای جایگزینی وب سایت‌های سنتی استفاده کرد. به جای پیمایش در یک وب سایت، کاربران می‌توانند با یک ربات چت تعامل کنند تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند یا خرید کنند.

پلتفرم های شبکه های اجتماعی

پلتفرم های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام در حال حاضر مقاصد محبوب برای کاربرانی بوده که به دنبال کشف و تعامل با محتوا هستند. همانطور که پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی پیچیده‌تر می‌شوند، این امکان وجود دارد که به طور کلی جایگزین وب سایت‌های سنتی شوند. مدیریت پیج اینستاگرام نسبت به وب‌سایت‌های سنتی تجربه‌ای شخصی‌تر و اجتماعی‌تر ارائه می‌دهند و می‌توانند مقصد اصلی کاربرانی باشند که به دنبال تعامل با برندها و مشاغل آنلاین هستند.

همچنین بخوانید  معرفی بهترین سیستم‌ های فروشگاه ساز

واقعیت مجازی

واقعیت مجازی (VR) یک فناوری فراگیر است که به کاربران اجازه می‌دهد با یک محیط مجازی تعامل داشته باشند. در حالی که واقعیت مجازی هنوز در مراحل اولیه خود است، این امکان وجود دارد که در آینده جایگزین وب سایت‌های سنتی شود. VR نسبت به وب‌سایت‌های سنتی، تجربه‌ای جذاب‌تر و همه‌جانبه‌تر ارائه می‌دهد، و می‌توان از آن برای ایجاد ویترین فروشگاه‌های مجازی و تجربه‌هایی که جذاب‌تر از وب‌سایت‌های سنتی هستند استفاده کرد.

در پایان، آینده طراحی وب نامشخص است و ممکن است که وب سایت‌های سنتی با راه‌حل‌های جدید و نوآورانه جایگزین شوند. برنامه‌های وب پیشرو، دستیارهای صوتی، ربات‌های چت، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و واقعیت مجازی همگی جایگزین‌های بالقوه‌ای برای وب‌سایت‌های سنتی هستند، و با ادامه پیشرفت فناوری، این امکان وجود دارد که شاهد تغییر مسیر از وب‌سایت‌های سنتی به سمت این راه‌حل‌های جدید و نوآور باشیم.

kazhe

kazhe

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط