Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ رابطه و ازدواج @ رابطه پنهانی | 10 نشانه رابطه مخفی

رابطه پنهانی | 10 نشانه رابطه مخفی

by | 22 مرداد 1402 | رابطه و ازدواج | 0 comments

همه رازهایی دارند. به همان اندازه که گاهی از رو به رو شدن با صداقت ترس داریم، ولی باید گاهی با آن رو به رو شویم زیرا همه ما چیزی را پنهان می‌کنیم. دوست داشتنی مخفی، یک مکان پاتوق مخفی، یا حتی یک انبار مخفی شکلات، زیرا گاهی اوقات نمی‌خواهید به اشتراک بگذارید. با این حال، برخی از اسرار در یک منطقه خاکستری نهفته است. رابطه پنهانی یکی از این موارد است.

ایده یک رابطه عاشقانه پنهان می‌تواند بسیار هیجان انگیز به نظر برسد. و صد البته می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. نگاه‌های پنهانی، لبخندهای پنهانی،همه این چیزها قلب ما را به تپش می‌اندازد. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید یک رابطه را خصوصی نگه دارید. اما اگر شریک زندگی شما مدام بر رازداری تاکید می‌کند و بهانه‌های نادرست را به عنوان دلایل مخفی نگه داشتن یک رابطه می‌آورد، دلیلی برای نگرانی وجود دارد.

قرار گرفتن ناخواسته در یک رابطه پنهانی می‌تواند اعتماد به نفس شما را از بین ببرد. دیدن اینکه شخصی که خیلی دوستش دارید رابطه شما را مخفی نگه می‌دارد، تقریباً به گونه‌ای که از شما خجالت می‌کشد، ناراحت کننده است. اما آیا این واقعاً به معنای آن است یا چیزهای دیگری نیز در آن وجود دارد؟ پس بیایید این موضوع مهم را با هم بررسی کنیم.

رابطه مخفی چیست؟

اولین قدم برای فهمیدن اینکه آیا در یک رابطه پنهانی هستید یا خیر این است که بدانید دقیقاً چیست. به راحتی می‌توان یک رابطه خصوصی را با رابطه‌ای که راز است اشتباه گرفت.

با توجه به اینکه شبکه‌های اجتماعی بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما هستند، مردم تمایل دارند تمام نقاط عطف خود را در مورد آنها اعلام کنند، از جمله روابط. وقتی زوجی که رابطه عاشقانه دارند از چنین پلتفرم‌هایی برای تبلیغ رابطه خود استفاده نمی‌کنند، به آن رابطه خصوصی می‌گویند. آنها برای تایید رابطه خود نیازی به شبکه‌های اجتماعی ندارند.

از طرف دیگر، در یک رابطه پنهانی، هیچ کس دیگری جز زوجین از این رابطه اطلاعی ندارد. هیچ خانواده یا دوستی از این رابطه آگاه نیست.

آیا وضعیت رابطه او در اینستاگرام و فیسبوک می‌گوید مجرد است، اما او شما را با دوستانش، خواهر کوچکترش و سگ خانگی‌اش معرفی کرده است؟ سپس، او وارد یک رابطه جدی می‌شود. اگر رابطه کاملاً مخفی است و به معنای واقعی کلمه هیچ کس در زندگی شما نمی‌داند که شما وجود دارید، پس چیز دیگری در راه است.

توجه به این نکته مهم است که یک رابطه پنهانی لزوماً نباید چیز بدی باشد، به خصوص اگر همه طرف‌های درگیر رضایت داشته باشند که آن را خاموش نگه دارند. به عنوان مثال، اگر دو همکار عاشق شوند اما محل کار آنها لزوماً کارکنان را تشویق به قرار ملاقات با یکدیگر نمی‌کند، یک رابطه پنهان یک راه حل طبیعی است. این نوع پویایی ممکن است به عنوان یک رابطه خصوصی نیز شناخته شود، اما نه یک رابطه مخفی.

با این حال، اگر این رابطه فقط به این دلیل مخفی باشد که یکی از طرفین می‌خواهد آن را حفظ کند، در حالی که دیگری برای یک یا دو پست اینستاگرام اهمیتی ندارد، یک دلیل عمده برای نگرانی وجود دارد. انواع تردیدها ممکن است در ذهن شما رخنه کند و حتی ممکن است در نهایت صحت آنچه را که در آن قرار دارید زیر سوال ببرید.

قبل از اینکه بفهمید چگونه با چنین موقعیتی کنار بیایید، باید مطمئن شوید که آیا واقعاً در آن هستید یا خیر. بیایید در مورد چگونگی تشخیص اینکه آیا دو نفر مخفیانه قرار ملاقات دارند و چرا شریک زندگی شما ممکن است بخواهد در چنین شرایطی باشد صحبت کنیم.

چرا شریک زندگی شما می خواهد یک رابطه پنهانی داشته باشد؟

روابط یک موضوع خصوصی است. و این تصمیم شریک زندگی شما و شماست که چه زمانی، چگونه و تا چه حد رابطه خود را عمومی کنید. اما اگر شریک زندگی شما بخواهد این رابطه را کاملاً مخفی نگه دارد، مطمئناً کنجکاو خواهید بود که چرا آنها ممکن است اینگونه بخواهند. در حالی که می‌توان با برخی دلایل برای مدتی کار کرد، برخی دیگر پرچم‌های قرمز قطعی هستند که نباید نادیده گرفته شوند.

بن هارکوم، هنرمند می‌گوید: «یک رابطه مخفیانه تنها می‌تواند یکی از دو راه باشد. “در نهایت یا آشکار می‌شود یا به پایان می‌رسد. یک رابطه نمی‌تواند برای همیشه یک راز باشد.”

اگر مشکوک هستید که در حال حاضر در یک رابطه مخفیانه هستید، ممکن است ذهن شما به بدترین نتیجه گیری برسد. ما متوجه شدیم، این دوست داشتنی‌ترین چیز در جهان نیست که بفهمید شریک زندگی شما حتی شما را به دوستانش معرفی نمی‌کند. قبل از افکاری مانند “آیا او مرا مخفی نگه می‌دارد؟ آیا او واقعاً از من خجالت می‌کشد؟» به دلایل زیر توجه کنید که چرا ممکن است شریک زندگی شما بخواهد آن را مخفی نگه دارد.

همچنین بخوانید  10 ویژگی اصلی مردی با عزت نفس پایین

1. هنوز در مورد رابطه مطمئن نیست

اکنون دلیلی وجود دارد که در واقع در ناحیه خاکستری است. اگر شریک زندگی شما به تازگی از یک رابطه جدی خارج شده است و شما اخیراً قرار ملاقات را آغاز کرده‌اید، این ممکن است یکی از دلایل مخفی نگه داشتن رابطه باشد. آنها ممکن است قبل از علنی کردن، مطمئن شوند که رابطه به جایی می‌رسد.

در حالی که کاملاً منطقی است که چیزها را برای مدتی خصوصی نگه دارید، اما نباید نامحدود باشد. اگر مدت زیادی است که با هم قرار می‌گذارید و آن‌ها هنوز به عمومی کردن این رابطه یا حتی انتشار عکس در اینستاگرام شک دارند، ممکن است نیاز به گفتگو باشد.

2. شما فقط در آب نمک هستید

اگر فقط یک گزینه برای شریک زندگی خود هستید، مطمئناً شما راز نگه داشته خواهید شد.

فقط به این دلیل که فکر می‌کنیم یک شخص هم روح ما است، به این معنی نیست که ما مال او هستیم. این یک فکر غم انگیز است، اما به هر حال درست است.

اگر شریک زندگی شما سعی می‌کند رابطه را مخفی نگه دارد، این احتمال وجود دارد که او در مورد شما جدی نباشد و از شما استفاده کند. آن‌ها می‌خواهند از مزایای یک رابطه مخفیانه بهره ببرند و در عین حال وقت خود را تا زمانی که فرد بهتری از راه برسد، صرف می‌کنند. شریک زندگی شما نمی‌خواهد شانس خود را با افراد دیگر با صراحتا در مورد وضعیت فعلی رابطه خود از بین ببرد.

اگر فکر می‌کنید ممکن است دلیل رابطه پنهانی که در آن قرار دارید همین باشد، باید مراحل بعدی خود را بر این اساس ارزیابی کنید. هرچه زودتر در مورد آن با شریک زندگی خود صحبت کنید، بهتر است. اگر معلوم شد که واقعاً مورد بی‌احترامی قرار می‌گیرید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که از این رابطه خارج شوید زیرا فریب خوردن می‌تواند اثرات منفی طولانی مدتی به جا بگذارد.

3. فشار خانواده یا جامعه می تواند افراد را به سمت روابط پنهانی سوق دهد

مردم اغلب می‌توانند معنای رابطه پنهانی را با یک رابطه نامشروع مرتبط کنند. ولی همیشه موضوع این نیست. فرهنگ‌های خاصی وجود دارد که در آن نظر والدین نقش مهمی در زندگی عاشقانه فرزندشان دارد. یک زن و شوهر قبل از شروع به معاشرت نیاز به تأیید والدین هر دو طرف دارند.

در جوامعی از این قبیل، داشتن روابط مخفیانه بیش از آنکه استثنا باشد، عادی است و بسیاری از روابط نیز به دلیل فشار خانواده و جامعه به پایان می‌رسد. بسیاری از آن‌ها به پویایی خانواده شما نیز مربوط می‌شود، اگر فردی همیشه قرار ملاقات‌های بد ونافرجام داشته است، از ابراز یک رابطه جدید امتنان می‌کند.

چیزی مشابه برای جان، دانشجوی حقوق که حدود سه سال با کارولین رابطه داشت، اتفاق افتاد. در آن روزها، آنها مجبور بودند این رابطه را از خانواده و اقوام مخفی نگه دارند.

جان می‌گوید: «زمانی که ما در کالج بودیم، معاشرت با یکدیگر بی‌خطر بود، اما هرگز نمی‌توانستیم خارج از محوطه دانشگاه قرار بگذاریم. «ما حتی نمی‌توانستیم برای قهوه بیرون برویم، چه رسد به اینکه در جمع دست همدیگر را بگیریم. همیشه این ترس وجود داشت که توسط خانواده یا اقوام دیده شود. ما از زمینه‌های مذهبی متفاوتی بودیم، بنابراین اگر آنها از رابطه ما مطلع شوند، عواقب بدی در پی خواهد داشت.»

بعد از 3 سال تصمیم گرفتیم به پدر و مادرمان بگوییم. ما همدیگر را خیلی دوست داشتیم و همچنین مشاغل خوب و پایداری داشتیم، بنابراین امیدوار بودیم که والدینمان این رابطه را بپذیرند. اما این کار را نکردند. آنها به شدت مخالف بودند و ما مجبور شدیم تحت فشار خانواده از هم جدا شویم.”

در جوامعی که دوستیابی تشویق نمی‌شود، واضح است که چرا روابط مخفی وجود دارد. اگر والدین شریک زندگی شما از آن دسته افرادی هستند که ممکن است کمی با فرزندان خود مشکل داشته باشند، ممکن است دلیل این باشد که شریک زندگی شما فکر می‌کند این ایده خوبی است که اجازه ندهید کسی از آنچه بین شما می‌گذرد مطلع شود.

4. شریک زندگی شما هنوز در فکر دوست سابق خود است و می خواهد او را برگرداند

یکی از غم انگیزترین دلایلی که یک فرد یک رابطه را مخفی نگه می‌دارد این است که رابطه گذشته آنها بر رابطه فعلی آنها تأثیر می‌گذارد، زیرا آنها هنوز رابطه قبلی خود را رها نکرده‌اند. در این شرایط ممکن است شما بخواهید به شریک زندگی خود کمک کنید.

همدلی شما را شگفت‌انگیز و مهربان می‌کند، اما به احتمال زیاد او اصلاً این همدلی شما را نمی‌بیند. برای او، شما یک بازگشت هستید. کسی که دست آنها را بگیرد و درد را تسکین دهد تا زمانی که عشق سابقش برگردد و به غروب آفتاب بیفتند. بنابراین اگر فکر می‌کنید برای کسی «دوست پسر مخفی» یا «دوست دختر مخفی» هستید، بدانید که چند وقت پیش شریک زندگی‌تان از همسر سابقش جدا شد. اگر موضوع چند ماه یا بدتر از آن هفته‌ها پیش بود، شما پاسخ خود را دریافت کرده‌اید.

5. خیانت: دلیل مخفی نگه داشتن رابطه

یک رابطه پنهانی به خیانت اشاره دارد. تقلب مترادف با روابط پنهانی است.

بدون پرداختن به احتمال خیانت نمی‌توان در مورد روابط پنهان صحبت کرد. متأسفانه خیانت یکی از رایج‌ترین دلایل یک رابطه پنهانی است. به حدی که وقتی به یک رابطه مخفیانه با شخصی اشاره می‌کنید، فرض خودکار این است که نوعی تقلب و خیانت در کار است.

10 نشانه که شما در یک رابطه پنهانی هستید

قرار گرفتن در یک رابطه پنهانی می‌تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، زمانی که ناخواسته خود را در یکی می‌بینید، بسیار دردناک می‌شود. آیا ترسی در پشت سر شما وجود دارد که ممکن است همه چیز آنطور که باید باشد، نباشد؟ در اینجا 10 نشانه از یک رابطه پنهانی وجود دارد که به شما کمک می‌کند.

همچنین بخوانید  چگونه بین ازدواج و مادر شدن تعادل برقرار کنیم؟

1. او شما را به عنوان یک دوست معرفی می کند

در حین قرار ملاقات، مجبورید بیرون بروید و به احتمال زیاد وقتی این کار را انجام می‌دهید، با آشنایان ملاقات می‌کنید. اگر شریکتان شما را به عنوان یک دوست معرفی می‌کند یا اصرار دارد که به عنوان یک دوست معرفی شوید، می‌توانید مطمئن باشید که او قصد دارد رابطه را مخفی نگه دارد. این یک چیز است که رابطه خود را از همکاران خود مخفی کنید یا حتی به والدین خود بگویید که اخیراً با هم آشنا شده‌اید، اما دوستان عموماً آنها را می‌پذیرند. اگر او رابطه شما را از آنها پنهان می‌کند، پس این یک هشدار است.

در چنین مواقعی، به جای اینکه شریک زندگی خود را اذیت کنید، ممکن است عاقلانه باشد که با شریک خود مقابله کنید که چرا شما را به عنوان یک دوست و نه شریک معرفی کرده است. اگرچه ممکن است پر از خشم باشید، سعی کنید به حرفهای او و دلایل احتمالیش گوش کنید. شاید متوجه شوید که در یک رابطه پنهانی هستید زیرا شریک زندگی شما سعی دارد آن را از والدینش پنهان کند.

2. فعالیت شبکه های اجتماعی سیگنال های متفاوتی را ارسال می کند

بسیاری از مردم این روزها شبکه‌های اجتماعی را ویکی پدیا جدید می‌دانند. اگر در شبکه‌های اجتماعی است، پس باید واقعی باشد. اما این چیزی نیست که سارا(شخصیت فرضی داستان) احساس کرد. سارا می‌گوید: «برای من، روابط، خصوصی هستند و هرگز نیازی به انتشار روابطم در شبکه‌های اجتماعی احساس نکردم. اما طبق سرنوشت، این شبکه های اجتماعی بود که سارا را متوجه کرد که دوست پسرش خیلی صادق نیست.

دوست پسر سارا، پیمان، در شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال بود. سارا می‌افزاید: «او در شبکه‌های مجازی خیلی فعال بود، از غذاخوردن تا روزمرگی‌ها را عکس می‌گرفت و در شبکه‌ها به اشتراک می‌گذاشت.

سه ماه پس از این رابطه، سارا متوجه چیزی شد. پیمان عکس‌هایی را در اینستاگرام منتشر می‌کرد و زن‌ها را تگ می‌کرد، اما هرگز سارا را نشان نمی‌داد، سارا متوجه کامنت‌ها شد. پیمان با زن‌ها حرف‌های صمیمی می‌زد. حرف‌هایی مثل: “من نمی‌توانم از فکر کردن به تو دست بردارم” یا “کاش الان با من بودی، تا به تو نشان دهم که چه احساسی دارم”.

تااینکه روزی پیامی روی تلفن پیمان ظاهر شد. یکی از دخترانی بود که با او صمیمی حرف می‌زد و نوشته بود: «بوی تو روی ملحفه‌های من می‌ماند». برای سارا، دیگر راه برگشتی باقی نماند. او از پیمان جدا شد و بدون او احساس بهتری دارد.

سارا هنوز معتقد است که لازم نیست همه چیز در شبکه‌های اجتماعی باشد، اما قطعاً به شما امکان می‌دهد اطلاعات زیادی در مورد موقعیت رابطه خود بدانید.

3. هیچ یک از دوستان یا خانواده آنها نمی دانند که شما قرار ملاقات دارید

همه ما در زندگی خود یک نفر را داریم که همه چیز را به او می‌گوییم. آن شخص از همه چیزهایی که برای ما مهم هستند، مهم نیست که چقدر بزرگ یا کوچک است ولی  آگاه است. و مهم نیست که شریک زندگی شما چقدر شخصی خصوصی باشد، او نیز فردی خواهد داشت که به او اعتماد می‌کند.

اگر مدتی است که با او قرار می‌گذارید و نزدیک‌ترین دوست او را ملاقات نکرده‌اید یا حتی با او صحبت نکرده‌اید، این امکان وجود دارد که آنها قبلاً کسی را داشته باشند یا بدتر از آن، قبلاً ازدواج کرده باشند. یک رابطه پنهانی پس از ازدواج توسط اکثر مردم بد و اشتباه است. به همین دلیل است که شما ممکن است آن را حتی از دوستان خود پنهان کنید. اگر بهترین دوست شریک زندگی شما از وجود شما آگاه نیست، پس مطمئناً یک هشدار جدی است.

قرار گرفتن در یک رابطه مخفیانه از این نوع برای مدت طولانی ممکن است باعث ایجاد شک شود. شما هرگز چیزی در مورد دوستان شریک زندگی خود نمی‌شنوید، یا آنها حتی در مورد مکان و زمان آنها چیز زیادی به شما نمی‌گویند. همراه با این واقعیت که شما یک دوست پسر مخفی یا یک دوست دختر مخفی هستید، در این مورد نیز متوجه تمام نشانه‌های یک شریک خائن خواهید شد.

4. مدام از همان مکان ها بازدید می کنید

اگر متوجه شدید که به طور مکرر به چند مکان منتخب می‌روید، یکی از نشانه‌های یک رابطه پنهانی است. برای یک زوج بسیار طبیعی و حتی سالم است که چیزهای جدید را امتحان کنند و این شامل کاوش در مکان‌های جدید نیز می‌شود. همه ما مکانی داریم که برایمان خاص است و زیاد در آن جا رفت و آمد می‌کنیم.

اما اگر شما و شریک زندگی‌تان در مکان‌های یکسانی با هم ملاقات می‌کنید، بدون اینکه تغییری در روال‌های قرار ملاقاتتان داشته باشید، احتمالاً به این دلیل است که آنها مطمئن هستند که توسط کسی در این مکان‌ها کشف نخواهند شد. و آنها می‌توانند در حالی که از مزایای یک رابطه پنهانی بهره می‌برند، در خفا به رابطه‌شان ادامه دهند.

5. وقتی در جمع با شما هستند دچار پارانوئید می شوند

آیا شریک زندگی شما همیشه تاریک‌ترین گوشه یا غرفه را انتخاب می‌کند؟ شرط می‌بندم که می‌گوید “نمی‌خواهد کسی مزاحم قرار ملاقات شما شود.” این حرف را قبول نکنید، این یک حیله است. حقیقت این است که تفاوت بین رابطه خصوصی و مخفی این است که در حالی که در یک رابطه خصوصی، ممکن است شما و شریک زندگیتان از پشت بام عشق خود را به یکدیگر ابراز نکنید، اما هیچ کدام از شما از معرفی دیگری به عنوان خود ابایی نخواهید کرد.

همچنین بخوانید  10 بهترین کار مثبت بعد از جدایی برای داشتن حال بهتر

اما اگر معشوق شما مدام از بالای شانه‌های او نگاه می‌کند و به معنای واقعی کلمه زیر آبی می‌رود تا از افرادی که در کنار شما هستند دوری کند، وقت آن است که واقعیت را بررسی کنید.

6. قرارهای شما اغلب در خانه و سرد است

هیچ چیز مثل آسایش خانه نیست. می‌دانید که غذا تمیز، سالم و مطابق میل شما خواهد بود، می‌توانید بدون نگرانی از بیهوش شدن در پیاده رو مست شوید.

با این حال، اگر به معنای واقعی کلمه هر قرار ملاقات شما دو نفر همیشه در داخل خانه سپری می‌شود، ممکن است لازم باشد زنگ خطر را به صدا در آورید. البته، دلایل دیگری مانند مواردی که ذکر کردم ممکن است فقط عوامل محرک چنین حرکتی باشند، اما هر چند وقت یکبار بیرون رفتن ضرری ندارد، درست است؟ حتی اگر بتوانید شریک زندگی خود را از خانه بیرون کنید، احتمالاً علاقه‌ای به گرفتن دست شما نخواهند داشت. وقتی این اتفاق می‌افتد، واقعاً لازم نیست از خود چیزهایی بپرسید، “آیا او مرا راز نگه می‌دارد؟” شما قبلا پاسخ خود را دریافت کرده‌اید.

7. وقتی در مورد آنها با دوستان خود صحبت می کنید ناراحت می شوند

اینکه فرد چقدر در مورد روابط خود پر سر و صدا است، موضوعی است که زن و شوهر باید با یکدیگر بحث کنند و به نتیجه برسند. نینا دقیقا همین کار را کرده بود. او با مارک صحبت کرد و هر دو تصمیم گرفتند همه چیز را پایین نگه دارند. اما دقیقاً چیزی که نینا تنها پس از اینکه به بهترین دوستش در مورد رابطه جدید اعتماد کرد، متوجه شد که چقدر ساده است.

“مارک عصبانی بود. من به تازگی به دوست خود گفته بودم که نمی‌توانم او را آن روز ملاقات کنم زیرا قبلاً با مارک برنامه ریزی کرده بودم. و این باعث شد که مارک به شدت عصبانی شد. او شروع به داد و فریاد و پرتاب وسایل کرد و واقعاً ناراحت شد. من را به وحشت انداخت. نینا می‌گوید: کلیدهایم را گرفتم و از ترس پیش دوستم رفتم.

مارک روز بعد به نینا زنگ زد تا عذرخواهی کند، اما دیگر دیر شده بود. من می‌دانم که یک رابطه خصوصی حفظ شود، مطمئناً یک رابطه پنهانی مزایایی دارد. اما اگر حتی مجبور شوم آن را از بهترین دوستانم پنهان کنم، آن وقت حال و هوای بسیار شومی ایجاد می‌کند. و من با آن راحت نیستم،»

در یک رابطه خصوصی اما نه مخفی، ممکن است هر از چند گاهی شریک خود را به نزدیکترین دوستانتان معرفی کنید. با این حال، در یک رابطه کاملا مخفی، ممکن است چیزی شبیه به نینا را تجربه کنید.

8. شریک زندگی شما در ملاء عام مانند یک دوست با شما رفتار می کند

بسیار مهم است که با شریک زندگی خود دوست باشید. راز هر رابطه موفق در شفافیت است و دوستی با شخص خاص خود به شما این امکان را می‌دهد. اما اگر دوست پسرتان در ملاء عام به شما این احساس را می‌دهد که برادر او از مادر دیگری هستید، ممکن است مجبور باشید کاری در مورد آن انجام دهید.

نیازی نیست همیشه به همدیگر نگاه کنید. همچنین ما از شما نمی‌خواهیم که یک جلسه آرایش کامل در یک مکان عمومی داشته باشید. و بله، شما می‌توانید برای تبریک به یکدیگر ضربه بزنید. اما اینکه در ملاء عام مانند یک «برادر» با شما رفتار شود به این معنی است که آنها سعی دارند نشان دهند که هیچ جذابیتی بین شما دو نفر وجود ندارد و این یک نشانه از وجود مشکل است.

9. توجهی که نیاز دارید را دریافت نمی کنید

وقتی فردی که قبلاً در یک رابطه است یا ازدواج کرده است، رابطه پنهانی دارد، نمی‌تواند به هیچ یک از طرفین توجه کافی کند و یا وقت بگذارد. و این بر روابط آنها با هر دو تأثیر منفی می‌گذارد. آیا احساس می‌کنید که شریک زندگی شما در زمانی که بیشتر به او نیاز دارید غایب است؟ آیا شما فقط می‌توانید آنها را در برنامه خود ببینید؟ او یا او ممکن است در یک رابطه پنهانی با شما باشد.

10. وضعیت رابطه یک راز است

برخی افراد بازی دوستیابی را به خوبی انجام می‌دهند. آنها ممکن است شما را در اوایل به دوستان خود معرفی کنند، اما با گذشت زمان، شما به سختی وارد حلقه داخلی آنها می‌شوید. وقتی دوستان آنها را ملاقات می‌کنید، آنها نمی‌دانند چگونه به شما واکنش نشان دهند. آیا وضعیت رابطه او با شما برای دوستانش راز به نظر می‌رسد؟ آیا او می‌خواهد شما را مانند یک راز کوچک کثیف از دنیا پنهان کند؟

مراقب باشید، نشانه‌های یک رابطه پنهانی در همه جا وجود دارد. به احتمال زیاد، شریک زندگی شما به دوستان خود گفته است که رابطه جدی نیست، یا بدتر از آن، آنها می‌خواهند از شما جدا شوند اما شما آنها را رها نمی‌کنید. علائم را بخوانید، به شهود خود گوش دهید و اگر احساس کردید چیزی اشتباه است، بلند شوید و ترک کنید. هرکسی که با شما درست رفتار نمی‌کند ارزشش را ندارد.

سخن آخر

نمی‌توان انکار کرد که مزایا و معایب یک رابطه پنهانی وجود دارد. در حالی که گاهی اوقات واقعاً ایده خوبی است که یک رابطه را پنهان نگه دارید، اما بیشتر اوقات منجر به درد دل می‌شود. آنچه مهم است این است که بدانید دقیقاً در کجای یک رابطه قرار دارید، و اگر رابطه شما به شما احترام و شادی نمی‌بخشد، می‌توانید آن را رها کنید. شما سزاوار تمام عشق و بهترین چیزهایی هستید که دنیا برای ارائه دارد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
2
+1
+1
+1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط