Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سلامت @ سلامت عمومی @ هیرتامین بهتره یا هیربرست؟

هیرتامین بهتره یا هیربرست؟

by | 10 مرداد 1401 | سلامت عمومی, مد و زیبایی | 0 comments

این روزها در بین مکمل‌های تقویت مو نام دو تا مکمل خیلی بیشتر شنیده می‌شود؛ هیرتامین (Hairtamin) و  هیربرست (Hairburst) که هر دو به منظور تقویت رشد مو و کنترل ریزش مو ساخته شده‌اند. حال سوال اینجاست که هیرتامین بهتره یا هیر برست؟

مکمل تقویت مو هیرتامین

قرص هیرتامین محصولی کاملا گیاهی است و ترکیبی از ویتامین‌ها، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان‌ها و … است.

مکمل هیرتامین باعث تقویت و رشد مو می‌شود. قرص هیرتامین می‌تواند تمام نیازهای طبیعی مو را برطرف نموده و باعث پر پشتی و رشد مجدد موها گردد.

مکمل هیرتامین ساخت شرکت آمریکایی هیرتامین (HAIRtamin) است.

عدم استفاده از گلوتن، پارابن، مواد نگهدارنده و مواد مصنوعی برای تولید مکمل هیرتامین، همچنین عدم ایجاد حساسیت و گیاهی بودن این قرص از ویژگی‌های مهم آن می‌باشد.

قرص هیرتامین

فواید استفاده از قرص هرتامین

یکی از مهم‌ترین فوایدی که برای مکمل هیرتامین (HAIRtamin Advanced) ذکر شده است اثر بخشی سریع آن است. این مکمل می‌تواند طی مصرف یک دوره 60 روزه اثرات تقویتی خود را بر روی موها نشان دهد. در این مدت موها بلندتر ، قوی‌تر و پر پشت تر خواهد شد.

همه افراد با نژادهای مختلف با حالت‌های مختلف مو (مانند موهای صاف یا فر) می‌توانند از مزایای قرص تقویت مو هیرتامین بهره ببرند.

مضرات استفاده از قرص هیرتامین

هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که مصرف هر نوع قرص گیاهی کاملا بی‌ضرر است زیرا افراد مختلف حتما واکنش‌های مختلفی نسبت به داروها دارند. مهم‌ترین نکته در استفاده از هر دارویی مشورت با پزشک است.

همچنین بخوانید  بهترین کفش های زنانه

هرچند مکمل hairtamin به خاطر این که شیمیایی نیست عوارض داروهای شیمیایی را ندارد؛ اما به خاطر ترکیبات گیاهی در آن مانند فلفل و زردچوبه ممکن است افراد را دچار مشکلاتی مانند سوزش معده و یا اسهال نماید. بنابراین اگر افرادی به یکی از مواد تشکیل دهنده مکمل هیرتامین حساسیت دارند باید از مصرف آن پرهیز کنند.

همچنین با توجه به وجود آهن در این مکمل اگر افراد از قرص‌های آهن به صورت جداگانه استفاده می‌کنند باید با پزشک خود مشورت کنند؛ تا میزان مصرف آهن در بدنشان بالا نرود. نکته مهم دیگر این که قرص هرتامین برای افراد زیر 18 سال کاملا ممنوع است.

نحوه مصرف مکمل هیرتامین

بهترین زمان مصرف مکمل hairtamin یک قرص بعد از صبحانه است. اما بعد از شام هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

 نکته مهم این است که هرگز با شکم خالی از هیرتامین استفاده نکنید. همچنین استفاده بیش از یک قرص هیرتامین در روز توصیه نمی شود؛ زیرا این کار در دراز مدت باعث آسیب رساندن به کبد و قلب خواهد شد.

یکی از نگرانی‌های خانم ها تاثیر این دارو بر رشد موهای زائد بدن است. اما چون فولیکول موهای سر با فولیکول موهای زائد بدن متفاوت است، بنابراین بدون نگرانی می‌توانید مکمل گیاهی هیرتامین استفاده کنید.

مکمل هیربرست (Hairburst)

پیشنهاد دوم برای تقویت موها و ترمیم آسیب دیدگی‌ها مصرف مکمل گیاهی هیربرست (Hairburst) است.

قرص هیربرست که محصولی از کشور انگلستان است یکی از موثرترین مکمل‌های تقویت مو شناخته شده است.

همچنین بخوانید  پی آر پی زانو؛ یک درمان ایمن و موثر برای آرتروز زانو

 شرکت سازنده مکمل هیربرست ادعا دارد که مصرف‌کنندگان بعد از یک ماه شاهد 5 سانتیمتر رشد موهای خود خواهند بود. زیرا موها نیاز به مواد تقویتی و در حقیقت غذای سالم دارند و مکمل هیربرست همه نیازهای موی سالم را در خود جمع کرده است.

قرص هیربرست

ترکیبات هیربرست

قرص هیربرست شامل کلاژن، زینک، سلیکا، بیوتن، سلنیوم، ویتامین‌های A، C، D و ویتامین‌های گروه B، آمینواسیدها و… می‌باشد که هرکدام تاثیرات مثبتی بر رشد و تقویت موها دارند.

از جمله تاثیرات هیربرست، تقویت موها، افزایش قدرت انعطاف پذیری، جلوگیری از ریزش، جایگرینی موهای ریخته، ضخیم کردن موها، تغذیه کافی و آبرسانی به موها از اثرات مثبت این دارو است.

عوارض قرص هیربرست

قرص هیربرست هم با این که کاملا غیرشیمیایی است و از مواد طبیعی تشکیل شده است، اما مانند هر داروی دیگری ممکن است عوارضی داشته باشد.

از جمله مهم‌ترین هشدارها برای مصرف مکمل Hairburst، برای کسانی است که نسبت به غذاهای دریایی حساسیت دارند و نباید از دارو استفاده کنند.

همچنین مصرف هیربرست برای خانم‌های باردار نیز کاملا ممنوع است. البته این دارو را افراد بالاتر از 12 سال می‌توانند استفاده کنند.

دوره مصرف قرص هیربرست

باید روزانه دو قرص همراه با صبحانه مصرف شود و دوره استفاده از آن حداقل یک ماه است. البته گفته شده است با مصرف سه دوره از این دارو تاثیرات تقویتی آن بر موها کاملا آشکار می‌شود.

اما هنوز این سوال باقی هست که هیرتامین بهتره یا هیر برست؟

هر دو قرص هیرتامین و هیربرست را در بالا معرفی کردیم. بنابراین می‌توانید برای انتخاب داروی تقویت موها تصمیم بهتری بگیرید. اما هنوز نکاتی باقی است.

مکمل گیاهی هیرتامین محصول یک شرکت آمریکایی است و قرص هربرست محصول یک شرکت انگلیسی. کپسول هیربرست را افراد بالای 12 سال می‌توانند مصرف کنند ولی هیرتامین برای زیر 18 سال ممنوع است.

همچنین بخوانید  بیماری های معده و راه درمان آن

هرچند که هیربرست و هیرتامین هر دو مکمل و تقویت‌کننده مو هستند؛ اما با مقایسه متوجه می‌شویم که قرص هیرتامین نسبت به رقیبش توانایی بیشتری دارد. زیرا با توجه به نظر مثبت مصرف‌کنندگان، آزمایش‌های پیشرفته روی این مکمل و پرطرفدار بودن آن در دنیا و به ویژه در خود آمریکا مشخص است که تاثیرات مثبتی دارد.

اگر به دنبال این هستید که موهایتان قوی‌تر، بلندتر و ضخیم‌تر شود کپسول مکمل هیرتامین انتخاب خوبی است. زیرا کپسول‌های کوچک هیرتامین حاوی مجموعه‌ای از آنتی اکسیدان‌ها، مواد معدنی و ویتامین‌هاست.

همچنین با وجود ترکیبات زردچوبه در قرص hairtamin به تقویت و رشد فولیکول‌های مو کمک شایانی می‌کند.

اما اگر به دنبال استحکام موهای خود هستید قرص هیربرست با ترکیباتی چون بیوتین و سلنیوم می‌تواند این استحکام بیشتر را برای شما ایجادکند.

برای انتخاب هرکدام از این دو قرص به عوارض جانبی آن‌ها توجه کنید و با مشورت با پزشک خودتان قرص مناسب را از دو قرص هیرتامین و هیر برست انتخاب کنید.

در پایان باید بگوییم که اگر برای خرید هر کدام از این قرص‌ها تصمیمتان را گرفتید، می‌توانید از سایت گاندی شاپ آن را تهیه نمایید. فروشگاه گاندی شاپ بندر عباس، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت پوست در سراسر جهان به خصوص برندهای بادی شاپ، اوردینری، درماپلاس، کلینیک و … را فراهم آورده است که دارای ضمانت 100% اصل بودن کالا هستند.

zarara
zarara
چطور بود؟
+1
3
+1
4
+1
1
+1
2
+1
1
+1
2
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط