سایت های اشتراک گذاری فایل خدماتی را برای دسترسی به رسانههای دیجیتال مانند عکس ها، فیلم ها، اسناد و غیره از هر کجا برای کاربران خود ارائه میدهند.
این به شما کمک میکند تا فایلهای بزرگ را به راحتی منتقل کنید. همچنین به شما کمک میکند تا به راحتی در سراسر جهان همکاری کنید.
فهرست
نمای کلی سایت های اشتراک گذاری فایل
مزایای سایت های اشتراک گذاری فایل: دسترسی بهتری به فایلها دارید. شما میتوانید به راحتی از هر کجا به فایلها دسترسی داشته باشید، ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین به بازیابی فایلهای از دست رفته کمک میکند. این خدمات همکاری را بهبود میبخشد. به راحتی میتوانید فایلهای حجیم را به اشتراک بگذارید.
معایب برنامههای اشتراک فایل: امنیت دادهها بخشی جدایی ناپذیر از برنامههای اشتراک فایل است. اگر اقدامات امنیتی مناسبی وجود نداشته باشد، خطر ویروس یا بدافزار از یک فایل راه دور بیشتر است. پس از اشتراک گذاری فایل، گاهی اوقات ردیابی فایل دشوار است اما تعداد کمی از پلتفرمها ویژگیهای پیشرفتهای مانند محدود کردن تعداد دانلودها یا تعیین تاریخ انقضا را ارائه میدهند.
با در نظر گرفتن عواملی مانند ویژگیهای پیشرفته، ویژگیهای امنیتی، قیمت و غیره ما 13 سایت های اشتراک گذاری فایل را انتخاب کردهایم.
1) Internxt
بهترین برای حفظ حریم خصوصی و امنیت کلی.
Internxt یک سرویس ذخیره سازی ابری منبع باز و مجموعه حفظ حریم خصوصی است. همه فایلهایی که از طریق سرویس ابری مبتنی بر بلاکچین ذخیره یا به اشتراک گذاشته میشوند، رمزگذاری شده، تکهتکه شده و در یک شبکه غیرمتمرکز پراکنده میشوند.
Internxt امنیت و حق کاربران برای حفظ حریم خصوصی را در اولویت قرار میدهد و تضمین میکند که کسی مطلقاً به دادههای کاربر و اطلاعات شخصی دسترسی ندارند.
امکانات:
- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و دادههای شما را صفر میکند.
- تمام دادههای آپلود شده، ذخیره شده و به اشتراک گذاشته شده از طریق پروتکل رمزگذاری AES-256 رمزگذاری شدهاند.
- خدمات 100% منبع باز و قابل تأیید در GitHub هستند.
- همه برنامهها (از جمله طرح رایگان) همه ویژگیها را فعال کرده و به همه سرویسهای Internxt دسترسی دارند: Drive، Photos و Send.
- لینکهای اشتراک گذاری ایجاد شده به کاربر این امکان را میدهد که تعداد دفعات اشتراک گذاری فایلها را محدود کند.
- در همه پلتفرمها موجود است: Windows، macOS، Linux، Android، iOS و وب.
معایب: برای باز کردن قفل تمام 10 گیگابایت فضای ذخیرهسازی رایگان، باید کارهای آموزشی را کامل کنید.
قیمت: Internxt یک طرح رایگان 10 گیگابایتی ارائه میدهد و برنامه های شخصی Internxt از 20 گیگابایت فقط با 1.15 دلار در ماه شروع میشود. محبوبترین طرح آنها به کاربران 200 گیگابایت با 5.15 دلار در ماه میدهد و گستردهترین برنامه آنها اشتراک 2 ترابایتی فقط با 11.50 دلار در ماه است. طرحهای سالانه و تجاری نیز موجود است.
لینک وب سایت: Internxt
2) Sync.com
بهترین برای ذخیره سازی امن فایل و همکاری اسناد.
Sync.com یک پلتفرم ذخیره سازی ابری امن با ویژگیهای همکاری اسناد است. این به تیمهای داخلی، شرکای خارجی و مشتریان اجازه میدهد تا با هم همکاری کنند. این فایلها را در رایانه، دستگاههای تلفن همراه و وب قابل دسترسی میکند. برای همکاری امن فایل، Sync.com تسهیلاتی را برای ایجاد پوشههای متمرکز و مدیریت مجوزهای آنها فراهم میکند.
امکانات:
- Sync.com ویژگیهایی را برای به اشتراک گذاری اسناد با پورتال فایل مشتری با نام تجاری سفارشی ارائه میدهد.
- از فایلهای شما به صورت بلادرنگ نسخه پشتیبان تهیه میکند.
- دارای کنترلهای اشتراک گذاری پیشرفته و قابلیتهای تاریخچه فایل 365 روزه، محدود کردن دانلودها، به اشتراک گذاری محافظت از رمز عبور و غیره است.
- برای حفاظت از امنیت و حریم خصوصی، ویژگیهایی مانند رمزگذاری سرتاسر، انطباق HIPAA، انطباق با GDPR و غیره را ارائه میدهد.
- دارای ویژگیهایی برای کنترل دسترسی با رمز عبور، تاریخ انقضا و غیره است.
معایب: عیب قابل ذکری وجود ندارد.
قیمت: Sync.com برنامه هایی را برای افراد و همچنین تیمها ارائه میدهد. یک طرح رایگان برای افراد با ویژگیهای اولیه وجود دارد. دو طرح دیگر برای افراد، Solo Basic (8 دلار در ماه) و Solo Professional (20 دلار در ماه) هستند.
برنامههای تیمها عبارتند از Team Standard (5 دلار برای هر کاربر در ماه)، Team Unlimited (15 دلار برای هر کاربر در هر ماه) و Enterprise (دریافت یک مظنه). همه این قیمتها برای صورتحساب سالانه است.
لینک وب سایت: Sync.com
3) pCloud
بهترین برای مشاغل کوچک تا بزرگ.
pCloud یک فضای ذخیره سازی ابری امن است که به شما امکان میدهد همه فایلهای خود را ذخیره، به اشتراک بگذارید و روی آنها کار کنید. در هر دستگاهی قابل دسترسی است. میتوانید به اشتراک بگذارید و با دوستان خود همکاری کنید. pCloud Crypto فایل های خصوصی شما را محرمانه نگه میدارد. بالاترین سطح رمزگذاری را فراهم میکند.
برای عکسها و سایر فایلهای شما، pCloud میتواند یک نرمافزار مدیریت دارایی دیجیتال کاملاً ایمن ارائه کند. فایلهای حذف شده را برای مدتی در پوشه سطل زباله نگه میدارد. این مدت زمان بر اساس برنامه متفاوت است. برای طرح رایگان 15 روز و برای طرحهای پولی 30 روز است.
امکانات:
- pCloud به شما امکان میدهد فایلها را با چندین گزینه مانند Invite to Folder، لینکهای دانلود و آپلود و لینکهای مستقیم به اشتراک بگذارید.
- دارای ویژگیهایی برای مدیریت فایل، اشتراک گذاری، امنیت، نسخه سازی فایل، پشتیبان گیری از فایل و مدیریت دارایی دیجیتال است.
- برای مدیریت فایلها، pCloud امکان جستجو و فیلتر کردن فایلها را فراهم میکند.
- در حین انتقال فایلها از دستگاه شما به سرور pCloud، رمزگذاری TLS/SSL را فراهم میکند.
- این ویژگیهای امنیتی بیشتری مانند محافظت از رمز عبور و رمزگذاری سمت مشتری را فراهم میکند.
معایب: ویژگیهای زیادی در نسخه رایگان ارائه نمیدهد.
قیمت: pCloud دارای دو طرح قیمت گذاری است، طرح Premium 500 گیگابایت (47.88 دلار در سال) و طرح Premium Plus 2 ترابایت (95.88 دلار در سال). برنامههای مادام العمر نیز در دسترس هستند. این پلتفرم را میتوان به صورت رایگان نیز امتحان کرد زیرا یک طرح رایگان ارائه میدهد.
لینک وب سایت: pCloud
4) Orangedox
بهترین برای به اشتراک گذاری اسناد امن.
Orangedox پلتفرمی است که میتوانید از آن برای ایمن کردن دسترسی به سند خود در Google Drive استفاده کنید. این کار را با کنترل کامل دسترسی به هر سند در Google Drive شما انجام میدهد. فناوری منحصربفرد به اشتراک گذاری اسناد امن آن، هر گیرنده را تأیید میکند تا اطمینان حاصل شود که یک فایل با فرد مناسب به اشتراک گذاشته می شود.
افزودن گیرنده جدید یا غیرفعال کردن دسترسی به گیرنده با این ابزار بسیار آسان است و در یک لحظه قابل انجام است. میتوانید زمان مشاهده یک سند، مدت زمان باز شدن و باز کردن آن را ردیابی کنید. شما می توانید تعداد نامحدودی از اسناد را با حداکثر 500 گیرنده به اشتراک بگذارید.
امکانات:
- به اشتراک گذاری اسناد نامحدود
- کنترل دسترسی بلادرنگ
- اطلاعات ردیابی دقیق
- همگام سازی خودکار با Dropbox و Google Drive
معایب:
انحصار آن در گوگل درایو
قیمت: 15 دلار / کاربر / ماه. یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه در دسترس است.
لینک وب سایت: Orangedox
5) WeTransfer
بهترین برای مشاغل کوچک تا متوسط و فریلنسرها. کاربردش ساده است.
WeTransfer بستری را برای ارسال فایل ها در سراسر جهان فراهم میکند. این قابلیت برای ارسال مجدد و حذف نقل و انتقالات را فراهم میکند. از انتقال های محافظت شده با رمز عبور پشتیبانی میکند. با طرح Pro میتوانید صفحه حرفهای و URL خود را داشته باشید. همچنین امکان کشیدن و رها کردن را فراهم میکند. با این پلتفرم میتوانید فایلها یا پوشهها را بدون فشردهسازی انتقال دهید.
امکانات:
- WeTransfer به شما این امکان را میدهد که مدت زمان (یک هفته/ماه/برای همیشه) انتقال در انبار را تعیین کنید.
- دارای ویژگی “Track downloads” است. این به شما در انتقال لینک کمک میکند تا تعداد دفعاتی که نقل و انتقالات دانلود میشود را ببینید.
- ویژگیهایی برای مدیریت نقل و انتقالات برای ارسال مجدد، ارسال یا حذف نقل و انتقالات شما فراهم میکند.
- میتوانید محافظت از رمز عبور و تاریخ انقضای سفارشی را تنظیم کنید.
معایب:
WeTransfer حتی فضای کوچکی را با طرح رایگان ارائه نمیدهد.
قیمت: WeTransfer اجازه میدهد تا فایل های بزرگ تا 2 گیگابایت را به صورت رایگان به اشتراک بگذارید. با یک طرح پولی به شما امکان ارسال و دریافت حداکثر 20 گیگابایت را میدهد. برنامه WeTransfer Pro برای شما 12 دلار در ماه هزینه دارد.
لینک وب سایت: WeTransfer
6) گوگل درایو Google Drive
بهترین برای مشاغل کوچک تا بزرگ و فریلنسرها.
گوگل درایو فضای ابری رایگان را برای استفاده شخصی ارائه میدهد. این قابلیتهای جستجوی قدرتمند Google را در Drive تعبیه کرده است. سرعت بینظیری را ارائه میدهد. قابلیتهایی برای ذخیره، اشتراک گذاری و همکاری روی فایلها و پوشهها دارد. در موبایل، تبلت و رایانه قابل دسترسی است.
امکانات:
- ادغام یکپارچه با برنامههای بومی ابری، Docs، Sheets و Slides.
- Google Drive میتواند با فایلهای Microsoft Office بدون تبدیل فرمت فایل همکاری کند.
- این به شما امکان میدهد تقریبا 100 نوع فایل سنتی مانند PDF، فایل های CAD، تصاویر و غیره را ویرایش و ذخیره کنید.
- به دلیل هوش مصنوعی و فناوری جستجوی Google، تیم شما میتواند فایلها را تا ۵۰ درصد سریعتر پیدا کند.
معایب:
برای فایلهای به اشتراک گذاشته شده محافظت از رمز عبور ارائه نمیدهد.
Google Drive به تیم شما کمک میکند تا از طریق ادغام یکپارچه با برنامههای بومی ابری، در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنند. برای دستگاههای ویندوز، مک، iOS و اندروید در دسترس است.
قیمت: Google Drive فضای رایگان 15 گیگابایتی را برای افراد ارائه میدهد. برنامههای بیشتری برای افراد ارائه میدهد، 100 گیگابایت (1.99 دلار در ماه)، 200 گیگابایت (2.99 دلار در ماه) و 2 ترابایت (9.99 دلار در ماه).
لینک وب سایت: Google Drive
7) Dropbox
بهترین برای مشاغل با هر اندازه، مشاغل آزاد و کارگران انفرادی.
دراپ باکس یک فضای کاری است که برای کاهش مشغله کاری طراحی شده است. محتوای تیم شما را با هم میگیرد. این به شما این امکان را میدهد که از ابزار مورد نظر خود استفاده کنید. این میتواند پشتیبانی فردی را برای کمک به مدیریت در مقیاس ارائه دهد. این پلتفرم محتوای تیم متمرکز، همکاری تیمی را در هر زمان و هر مکان به شما ارائه میدهد و میتواند پوشههای شما را متحول کند.
امکانات:
- Dropbox به شما امکان میدهد فایل های سنتی، محتوای ابری، میانبرهای وب را با هم سازماندهی کنید.
- شما زمان کمتری را صرف جستجوی فایلها خواهید کرد زیرا پیشنهادات شخصیسازی شده برای ارائه فایلها و پوشهها به شما ارائه میدهد.
- میتوانید از این پلتفرم برای هماهنگی با تیم خود و پیشبرد پروژه ها با ابزارهایی که روزانه استفاده میکنید استفاده کنید.
معایب:
این طرح رایگان ارائه نمیدهد.
قیمت: Dropbox Business دارای سه طرح قیمت گذاری است، استاندارد (12.50 دلار برای هر کاربر در ماه)، پیشرفته (20 دلار برای هر کاربر در ماه) و Enterprise (دریافت یک قیمت). یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 30 روز در دسترس است.
لینک وب سایت: Dropbox
8) Box
بهترین برای مشاغل کوچک تا بزرگ.
Box بستری برای مدیریت محتوای امن، گردش کار و همکاری است. این به شما امکان می دهد با هر کسی، در هر مکان و در هر دستگاهی همکاری کنید. دارای یک رابط کاربری اصلاحشده و ویژگیهای جدیدی مانند مجموعهها، حاشیهنویسیها و یکپارچگی زوم ساده شده است. قابلیت هایی را برای تیم ها و همچنین افراد فراهم می کند.
امکانات:
- Box دارای کنترلهای امنیتی پیشرفته، شناسایی هوشمند تهدید و مدیریت کامل اطلاعات است.
- میتوان آن را با بیش از 1400 برنامه از جمله O365، GSuite و Slack ادغام کرد.
- این کنترلهای امنیتی انعطاف پذیری را فراهم میکند و به شما امکان میدهد فایلها را با اطمینان به اشتراک بگذارید.
- از حساسترین دادههای شما صرف نظر از صنعت محافظت میکند.
معایب:
مضراتی برای آن ذکر نشده است.
قیمت: Box چهار طرح را برای مشاغل ارائه میکند، Starter (5 دلار برای هر کاربر در ماه)، Business (15 دلار برای هر کاربر در ماه)، Business Plus (25 دلار برای هر کاربر در ماه) و Enterprise (35 دلار برای هر کاربر در ماه).
همه این طرحها را میتوان قبل از خرید امتحان کرد. این یک طرح رایگان برای افراد ارائه میدهد. همچنین سوئیتهای سازمانی، پلتفرم و طرحهایی را برای افراد فراهم میکند. تمامی قیمتهای ذکر شده برای صورتحساب سالیانه میباشد. گزینه صورتحساب ماهانه نیز در دسترس است.
لینک وب سایت: Box
9) OneDrive
بهترین برای مشاغل کوچک تا بزرگ.
OneDrive یکی از محبوب ترین سرویس های میزبانی و همگام سازی فایل است. میتوان از آن برای ذخیره دادهها در فضای ابری، اشتراکگذاری فایلها و همگامسازی فایلها در دستگاههای Android، Windows Phone و iOS استفاده کرد. این سیستم عامل ویندوز و مک را پشتیبانی می کند.
OneDrive یک لایه محافظتی اضافه ارائه می دهد و از این رو می توانید فایل ها و عکس های مهم را ذخیره کنید.
امکانات:
- OneDrive برای ذخیره فایلها و عکسهای شما و دسترسی به آنها از هر کجا و از هر دستگاهی مفید است.
- شما میتوانید بدون آنلاین بودن به فایل های انتخاب شده دسترسی داشته باشید.
- حتی اگر دستگاه شما گم شده باشد، فایلهای خود را از دست نخواهید داد. آنها محافظت خواهند شد.
- فقط با ارسال یک لینک از طریق ایمیل یا متن میتوانید فایلهای بزرگ را به اشتراک بگذارید.
معایب:
این فقط 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه میدهد که بسیار کمتر از فضای ذخیره سازی رایگان Google Drive است.
OneDrive فایلهای شما را در صورت تقاضا در دسترس قرار میدهد. شما یک خزانه شخصی برای ذخیره فایلهای مهم دریافت خواهید کرد. از دسترسی آفلاین برای فایلهای انتخاب شده پشتیبانی میکند.
قیمت: 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی به صورت رایگان در دسترس است. برنامه های اشتراک برای گزینههای مختلف ذخیره سازی مانند 100 گیگابایت، 1 ترابایت و 6 ترابایت دارد.
لینک وب سایت: OneDrive
10) imgur
بهترین برای محتوای سرگرم کننده در اینترنت.
Imgur پلتفرمی است که به شما امکان میدهد فایلها را برای سرگرمی به اشتراک بگذارید. میتوانید تصاویر خندهدار، آموزنده، الهامبخش، میمها، فایلهای GIF و غیره را به اشتراک بگذارید. از طریق وبسایت دسکتاپ، برنامه Android، برنامه iOS و وبسایت موبایل قابل دسترسی است.
این قابلیتی دارد که به شما امکان میدهد محتوای پستهای عمومی خود را ویرایش کنید. دارای ویژگیهای View Marking است که پستهای مشاهده شده را در نوار ناوبری با رنگ خاکستری ذخیره میکند.
امکانات:
- ایمگور ظاهر جدیدی را برای صفحه اصلی خود معرفی کرده است.
- این ویژگیهای مقیاسبندی ویدیو را فراهم میکند که به طور خودکار اندازه محتوای ویدیو را به ارتفاع مرورگر شما تغییر میدهد.
- تغییرات کاربر را بی صدا میکند. این بدان معنی است که اگر برخی از کاربران را بیصدا کنید، نظرات آنها را در پستها نمایش داده نمیشوید.
- گزارش، جاسازی و دانلود پست آسانتر خواهد بود زیرا این گزینهها در بالای صفحه موجود هستند.
قیمت: طبق بررسی ها، قبلاً ویژگی های Pro آن با قیمت 3 دلار در ماه در دسترس بود اما اکنون به صورت رایگان در دسترس است. Imgur API به صورت رایگان برای استفاده غیرتجاری در دسترس است.
لینک وب سایت: Imgur
11) iCloud
بهترین برای مشاغل کوچک تا بزرگ و فریلنسرها.
iCloud خدمات ذخیره سازی ابری را ارائه میدهد. به کاربران اجازه میدهد اسناد، عکس ها و موسیقی را ذخیره کنند. این دادهها در سرورهای راه دور ذخیره میشوند. از دادههای دستگاه iOS به صورت بیسیم پشتیبان گیری میشود. اشتراک گذاری عکسها، موسیقی و بازیها از طریق بیسیم AirDrop امکان پذیر است. برای ایجاد یک حساب کاربری در iCloud، باید یک دستگاه iOS یا مک داشته باشید.
امکانات:
- به شما امکان میدهد موسیقی ناهمگن، برنامه ها، نسخههای پشتیبان، نشانکها، یادداشتها و غیره را ذخیره کنید.
- شما یک پلتفرم برای سرورهای ایمیل و تقویمهای اپل دریافت خواهید کرد.
- iCloud API در دسترس است که به توسعه دهندگان سیستم عامل iOS و Mac OS شخص ثالث کمک میکند تا عملکرد iCloud را در برنامههای خود پیاده سازی کنند.
- این ویژگی Find My Friends را فراهم میکند که به کاربران امکان میدهد مکان فعلی خود را با دوستان به اشتراک بگذارند.
معایب:
برای ایجاد حساب کاربری باید یک دستگاه اپل داشته باشید.
iCloud یکپارچه سازی با محصولات اپل را فراهم می کند. این یک سرویس قابل اعتماد است. طبق بررسی ها، این سرویس با قیمت رقابتی در دسترس است. تنها اشکالی که دارد این است که کاربران باید یک دستگاه iOS یا Mac داشته باشند.
قیمت: با هر حساب، 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان ارائه میدهد. میتوانید با قیمت اضافی فضای ذخیره سازی بیشتری درخواست کنید.
لینک وب سایت: iCloud
12) Onehub
بهترین برای مشاغل کوچک تا بزرگ.
Onehub یک پلتفرم برای کسب و کارها است تا به طور ایمن فایلها را در فضای ابری به اشتراک بگذارند. این به شما امکان میدهد پوشهها را از طریق یک رابط کشیدن و رها کردن آپلود کنید. این امکانی را برای همکاری فراهم میکند که به شما کمک میکند تا مشتریان خود را درگیر و مطلع نگه دارید. این به شما امکان میدهد مجوزهای مبتنی بر نقش را در سطح پوشه یا فایل تنظیم کنید.
Onehub این امکان را برای شما فراهم میکند تا محتوا را از طریق پیوندهای امن، تعیین تاریخ انقضا، سطوح دسترسی و رمز عبور به اشتراک بگذارید.
امکانات:
- برای آپلود فایلها، ویژگیهای نسخهسازی خودکار، دروازه FTP امن برای بارگذاریهای انبوه، بارگذاری پوشهها را با کشیدن و رها کردن و غیره فراهم میکند.
- به شما امکان میدهد لوگو، رنگها و صفحات را در فضای کاری خود سفارشی کنید.
- این بهترین امنیت ذخیره سازی ابری را برای مشاغل مانند مسیرهای حسابرسی، مجوزهای مبتنی بر نقش، وقفههای زمانی جلسه و غیره فراهم میکند.
- از دادهها با احراز هویت دو مرحلهای محافظت میکند.
- از همه انواع فایلهای اصلی برای پیش نمایش در مرورگر یا دستگاههای تلفن همراه پشتیبانی میکند.
معایب:
برای استفاده از آنها باید ویژگیهای اداری را بدانید.
Onehub یک پلتفرم دارای ویژگیهای غنی است که ویژگی های بسیار بیشتری مانند واترمارک و فرمهای ورود به سیستم تعبیه شده را ارائه میدهد.
قیمت: Onehub را میتوان به مدت 14 روز به صورت رایگان امتحان کرد. این راه حل را در چهار طرح قیمت گذاری، استاندارد (12.50 دلار برای هر کاربر در ماه)، پیشرفته (20 دلار برای هر کاربر در ماه)، نسخه اتاق داده (300 دلار در ماه) و نسخه نامحدود (500 دلار در ماه) ارائه می دهد. همه این قیمتها برای صورتحساب سالانه است.
لینک وب سایت: Onehub
13) MediaFire
بهترین برای کلکسیونرهای مشتاق، حرفهایهای مستقل، عکاسان یا مشاغل.
MediaFire یک پلتفرم رایگان برای ذخیره عکس، اسناد، موسیقی و فیلم است. همه این فایلها از هر جایی قابل دسترسی خواهند بود. به اشتراک گذاری و ذخیره سازی فایل را ساده میکند. ویژگیهای قدرتمندی را برای اشتراک گذاری، همکاری، ذخیره و دسترسی فراهم میکند. میتوان از آن برای پشتیبان گیری از فایلهای خود با 10 گیگابایت فضای خالی استفاده کرد. با پاداش، میتواند تا 50 گیگابایت به صورت رایگان باشد.
MediaFire فقط به اشتراک گذاری و ذخیره فایلها محدود نمیشود، بلکه ویژگیهای بسیار بیشتری نیز دارد.
امکانات:
- MediaFire پهنای باند و بارگیری نامحدودی را فراهم میکند.
- شما میتوانید بلافاصله پس از آپلود پوشهها و فایلها، آنها را به اشتراک بگذارید.
- به شما این امکان را میدهد که صدها یا هزاران فایل را همزمان آپلود کنید.
- مدیریت فایل قدرتمند و با کاربری آسان آن به شما کمک میکند تا فایلها و اسناد را سازماندهی کنید.
- این یک ویژگی دارد که به شما امکان میدهد یک فایل را با “پیوند یکباره” به اشتراک بگذارید. این به گیرنده اجازه نمیدهد پیوند را با دیگران به اشتراک بگذارد.
معایب:
تبلیغات با نسخه رایگان وجود دارد.
MediaFire مقدار کافی فضای ذخیره سازی را به صورت رایگان اما همراه با تبلیغات ارائه میدهد. برای دریافت یک تجربه بدون آگهی، میتوانید طرحهای برتر را انتخاب کنید. آپلود از هر وب سایت، دانلود انبوه، و لینک دانلود مستقیم فایل ها با این طرحهای برتر در دسترس است.
قیمت: همراه با طرح رایگان اولیه، MediaFire دو طرح دیگر، Pro (3.75 دلار در ماه، صورتحساب سالانه) و Business (40 دلار در ماه، صورتحساب سه ماهه) ارائه میدهد.
لینک وب سایت: MediaFire
سوالات متداول
سایت اشتراک گذاری فایل وب سایتی است که به کاربران امکان میدهد فایل ها را از طریق اینترنت با دیگران آپلود و به اشتراک بگذارند.
برخی از سایتهای رایگان اشتراکگذاری فایل شامل Google Drive، Dropbox، OneDrive، WeTransfer و MediaFire هستند.
از مزایای استفاده از سایت اشتراک گذاری فایل رایگان میتوان به امکان اشتراک گذاری آسان فایلها با دیگران، دسترسی به فایلها از هر نقطه با اتصال به اینترنت و امکان همکاری بر روی فایلها با دیگران اشاره کرد.
برخی از نرم افزارهای محبوب رایگان اشتراک گذاری فایل عبارتند از BitTorrent، uTorrent، qBittorrent، Shareaza و Transmission.
بله، استفاده از سایتها و برنامههای نرمافزاری رایگان اشتراکگذاری فایل، خطراتی دارد، از جمله احتمال ابتلا به بدافزار، نقض حق نسخهبرداری و نقض دادهها. استفاده مسئولانه و ایمن از این ابزارها برای به حداقل رساندن این خطرات مهم است.
جمع بندی
نرم افزار به اشتراک گذاری فایل و ذخیره سازی ابری مزایای زیادی را ارائه میدهد. اگر این سرویسها به درستی مدیریت نشوند، میتواند پیامدهای جدی بر امنیت دادهها داشته باشد. از این رو، انتخاب عاقلانه سایت اشتراک فایل مهم است.
WeTransfer، pCloud، Google Drive، Dropbox، Box، و OneDrive بهترین سایتهای اشتراکگذاری فایل پیشنهادی ما هستند. شما میتوانید پلتفرم اشتراک فایل را با توجه به نیازهای کسب و کار، بودجه، ویژگیهای امنیتی، ذخیره سازی و محدودیتهای اشتراک فایل خود انتخاب کنید.
امیدواریم این مقاله در مورد سایت های اشتراک گذاری فایل به شما کمک کند تا نرم افزار اشتراک گذاری فایل مناسب برای کسب و کار خود را بیابید.
سلام از طریق این سایت هایی که معرفی کردید و توضیح دادین میشه فایل ها داخل گوشی را هم اشتراک گذاری کرد؟