Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ علم و فناوری @ آیا بیگانگان وجود دارند؟

آیا بیگانگان وجود دارند؟

by | 10 مرداد 1402 | علم و فناوری | 0 comments

برخی می‌گویند واضح است که ما تنها نیستیم، برخی دیگر ایده حیات فرازمینی یا همان بیگانگان را تحقیر می‌کنند. با این حال، با بهبود تکنولوژی ضبط و احتمالات ریاضی پایه که احتمال وجود حیات بیگانه را نشان می‌دهد، این روزها شک و تردید بیشتر شده است. به دنبال ادعاهای شگفت انگیز سه نفر از اعضای سابق ارتش ایالات متحده در جلسه استماع “پدیده های ناهنجار ناشناس” در مقابل کنگره ایالات متحده در ژوئیه 2023، در اینجا برخی از قانع کننده‌ترین شواهد وجود دارد که نشان می‌دهد حیات بیگانه واقعاً وجود دارد.

شواهد باستانی

شواهد باستانی وجود بیگانگان

به اندازه کافی آسان است که بسیاری از پدیده‌های اخیر را نادیده بگیریم، از بالون‌های آب و هوای سرکش گرفته تا تداوم افسانه و مشاهده بشقاب پرنده‌ها یا همان UFOها ،تصویری منسجم از موجودات فرازمینی را از شاهدان عینی ارائه کنیم تا در صورت شک به وجود بیگانگان، شاهدان عینی از آنها استفاده کنند. اما آنچه که رد کردن آن کمی دشوارتر است، شواهد باستانی است (یعنی قبل از National Enquirer). وارد «مدونا با سنت جووانینو» شوید که به عنوان نقاشی بشقاب پرنده شناخته می‌شود.

این نقاشی که در قرن پانزدهم خلق شده است، مریم باکره و در پس‌زمینه نقاشی، مردی و سگش را به تصویر می‌کشد که به یک شی دیسک‌مانند معلق که به طرز مشکوکی آشناست خیره شده‌اند. و این نقاشی نیز تنها نیست، همه چیز از نقاشی‌های غار باستانی گرفته تا طومارهای سانسکریت که همگی زندگی بیگانه را به تصویر می‌کشند. حتی در کتاب مقدس در کتاب حزقیال نیز مشاهده می‌شود. یا این شواهد قانع کننده است، یا بشریت دارای سنت غنی از نظریه پردازان توطئه است.

داده های آماری

در سال 1961، فرانک دریک، ستاره شناس، معادله‌ای ابداع کرد که بر اساس آن می‌توانست احتمال وجود حیات بیگانگان را با در نظر گرفتن تعدادی از عوامل از جمله میانگین تعداد سیاراتی که قادر به پشتیبانی از حیات هستند و کسری که می‌تواند ادامه دهد، تخمین بزند. زندگی هوشمند این پس از آن در سال 2001 اجرا شد. نتیجه: از نظر آماری، صدها هزار سیاره از این قبیل باید از نظر فنی وجود داشته باشند.

همچنین بخوانید  25 کشور برتر از نظر فناوری پیشرفته در جهان

مشاهده های حل نشده

تعداد مشاهده‌های ثبت‌شده یوفوها بیشتر از تعداد کلماتی است که در اینجا برای مقابله با آنها وجود دارد. اما در طول تاریخ مواردی وجود داشته است که توضیح آنها دشوارتر بوده است، از مشاهده تا سال 1853 توسط تعدادی از دانشجویان و استادان در محوطه کالج تنسی، تا مورد استفنویل لایتز از سال 2008 که بیش از 200 شاهد آن را مشاهده کردند. این بشقاب پرنده توسط سه پلیس که ناشناس ماندند. این موارد قانع کننده را حل نشده در نظر بگیرید.

ادعاهای فضانوردان

ادعاهای فضانوردان بر مشاهده یوفوها

اگر می‌خواهید هر گزارشی از یوفوها را باور کنید، می‌توانید به افرادی که از مردانی که واقعاً به فضا رفته‌اند می‌آیند نیز اعتماد کنید. فهرست کسانی که ادعای مشاهده را داشته اند شامل ادگار میچل، کدی کلمن و دکتر برایان اولری است که بسیاری نیز به دانش دولت در مورد وجود بیگانگان و پنهان کاری اشاره می کنند. باز آلدرین همچنین از تجربه خود در سفینه آپولو 11 که دیدند چیزی در کنار آنها در حال پرواز است صحبت کرده است. در ابتدا آنها فکر کردند که این آخرین مرحله موشک جدا شده است، تا اینکه کنترل ماموریت تأیید کرد که 6000 مایل از آنها فاصله دارد.

پرونده های دولتی

در حالی که برخی از روسای جمهور ایالات متحده پرونده‌های طبقه بندی شده‌ای را در مورد یوفوها منتشر کرده‌اند، که جیمی کارتر به طرز معروفی از برخورد خود توصیف می‌کند، برخی دیگر هنوز به طور کلی از دسترسی به اطلاعات طبقه‌بندی شده در مورد این موضوع محروم هستند، بیل کلینتون ادعا می‌کند که در میان آنها است. این امر بسیاری از معتقدان به این موضوع را بر آن داشته است که پیشنهاد کنند پنهانکاری در کار است. کلینتون به طور مداوم در مورد وجود بیگانگان سخن گفته است.

همچنین بخوانید  17 بهترین وب سایت های تکنولوژی و فناوری

شنیده ها در مورد بشقاب پرنده

جلسه استماع سنا در مورد بیگانگان

در ژوئیه 2023، چندین ادعای تکان دهنده در طول یک جلسه استماع برجسته کنگره که شامل مقامات نظامی سابق بود، مطرح شد.

در روز چهارشنبه، 26 جولای، کنگره ایالات متحده یک جلسه عمومی برگزار کرد که طی آن سه مقام سابق ارتش ایالات متحده اطلاعات دولت را در مورد یوفوها اعلام کردند.

این سه مرد در برابر یک کمیته فرعی نظارت مجلس شهادت دادند و به طور قابل اعتمادی فاش کردند که ارتش ایالات متحده یک برنامه فعال دارد که در آن به دنبال بازیابی و مهندسی معکوس فناوری UFO است. یا فناوری UAP (پدیده‌های هوایی ناشناس) که به طور رسمی در صنعت شناخته می‌شود.

سه شاهد سوگند یاد کردند که دولت ایالات متحده در مورد بشقاب پرنده‌ها بسیار بیشتر از آنچه که اجازه ورود می‌دهد ، می‌داند.

یکی از خطوط کلیدی تحقیق، فیلمی از بشقاب پرنده بدنام «تیک تاک» بود که در سال 2004 ظاهر شد اما تا سال 2017 به طور عمومی فاش نشد. دیوید فراور، فرمانده سابق نیروی دریایی، که برای اولین بار این شی را به همراه سه خلبان دیگر مشاهده کرد، بیان کرد. نگرانی‌ها در مورد فناوری ظاهراً «فوق صوت» که به نظر می‌رسید از آن برخوردار است. او ادعا کرد که این شکل در مقابل چشمان آنها ناپدید شد، اما تنها چند ثانیه بعد در فاصله 60 مایلی دوباره ظاهر شد.

دیوید گروش، که قبلاً به عنوان یک دستور اطلاعاتی نیروی هوایی کار می‌کرد، ادعا کرد که دولت سخت تلاش کرده است تا اطلاعات را پنهان کند و افشاگران را مجازات خواهد کرد.

او گفت وزارت دفاع ایالات متحده مواد بیولوژیکی غیرانسانی را بازیابی کرد.

دولت ایالات متحده نه تنها از صحنه یوفوهای سقوط کرده بازدید کرده و بخشی از فناوری را بازیابی کرده است، بلکه همین کار را با آنچه گروش از آن به عنوان “بیولوژیک غیرانسانی” یاد می‌کند نیز انجام داده است. منظور او از این مشخصاً مشخص نیست، زیرا او مراقب بود که در مورد موضوعاتی که اطلاعات خیلی “حساس” بود، چیزهای زیادی را فاش نکند.

همچنین بخوانید  25 کشور برتر از نظر فناوری پیشرفته در جهان

هنوز چیزهای زیادی از این جلسه نوآورانه وجود دارد، اما بسیاری از مردم بیش از هر زمان دیگری متقاعد شده‌اند که دولت آمریکا چیزی را پنهان می‌کند.

سوالات متداول

احتمال وجود بیگانگان چقدر است؟

تعیین احتمال وجود بیگانگان دشوار است، اما بسیاری از دانشمندان بر این باورند که با توجه به اندازه وسیع کیهان و تعداد سیارات قابل سکونتی که احتمالا وجود دارند، احتمال وجود حیات هوشمند دیگری نیز وجود دارد.

چه شواهد دیگری وجود دارد که نشان می دهد موجودات فضایی ممکن است وجود داشته باشند؟

سایر شواهدی که برای حمایت از وجود بیگانگان پیشنهاد شده است عبارتند از سیگنال های عجیب و غریب کشف شده از فضا، مشاهده غیرقابل توضیح اشیاء پرنده ناشناس (UFO) و ادعای برخورد و آدم ربایی با بیگانگان.

آیا هیچ دانشمند معتبری ادعا کرده است که شواهدی از موجودات فضایی پیدا کرده است؟

در حالی که بسیاری از دانشمندان به احتمال وجود بیگانگان باز هستند، تعداد کمی ادعا کرده‌اند که شواهد قطعی یافته‌اند. با این حال، برخی از دانشمندان در جستجوی هوش فرازمینی (SETI) هستند و برای شناسایی سیگنال‌هایی که ممکن است نشان دهنده حیات هوشمند باشد، کار می‌کنند.

معادله دریک چیست و چه ارتباطی با جستجوی حیات فرازمینی دارد؟

معادله دریک یک فرمول ریاضی است که سعی دارد تعداد تمدن‌های هوشمندی را که ممکن است در کهکشان راه شیری وجود داشته باشد تخمین بزند. این به جستجوی حیات فرازمینی با ارائه چارچوبی برای تفکر در مورد احتمال یافتن تمدن‌های دیگر مربوط می‌شود.

پیامدهای یافتن شواهدی از موجودات فضایی چیست؟

پیامدهای یافتن شواهد موجودات فضایی عمیق خواهد بود و به طور بالقوه درک ما از جهان، جایگاه ما در آن و درک ما از خود زندگی را تغییر خواهد داد. همچنین می‌تواند پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی قابل توجهی داشته باشد.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط