Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ بهترین جزایر آسیا برای سفر

بهترین جزایر آسیا برای سفر

by | 4 مهر 1402 | بهترین ها, گردشگری | 0 comments

آسیا یکی از بزرگترین و زیباترین قاره های روی زمین است. آب فیروزه‌ای خیره کننده، سواحل بکر، درختان خرما سر به فلک کشیده، تپه‌های سبز زمردی پررونق، خط ساحلی عالی موج سواری، و حیات دریایی خیره کننده آن را به بهشتی روی زمین تبدیل کرده است. جزایر آسیایی یک فرار عالی از شلوغی شهر برای استراحت و تجدید قوا هستند. آسیا دارای جزایر فراوانی است که فرصت‌های زیادی را برای مسافرانی که به دنبال تعطیلات در مقاصد ساحلی هستند، ارائه می‌دهد. ما در اینجا فهرستی از بهترین جزایر آسیا را برای شما فراهم کردیم:

1. سیارگائو، فیلیپین

جزایر آسیا سیارگائو، فیلیپین

سیارگائو یکی از بهترین مقاصد فیلیپین و یکی از بهترین جزایر آسیا است. مخصوصاً برای موج سواران، این جزیره یک مقصد عالی است، زیرا محل استراحت مرجانی معروف Cloud 9 است، که یکی از بهترین نقاط موج سواری در جهان به حساب می آید!

با این حال، اجازه ندهید که شما را گول بزند. چیزهای زیادی برای غیر موج سواران نیز وجود دارد که از آنها لذت ببرند. سیارگائو برخی از بهترین تورهای جزیره ای را در فیلیپین ارائه می‌دهد.

در سیارگائو نیز چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. چه تالاب زیبای Sugba یا استخرهای طبیعی چشمگیر Magpupungko.

با چیزهای زیادی برای کشف، سیارگائو در حال تبدیل شدن به یک مقصد محبوب است. این بدان معنی است که قیمت‌ها کمی بالاتر از سایر نقاط فیلیپین است. خوشبختانه، با این حال، هنوز هم امکان بازدید از این جزیره زیبا با بودجه نسبتاً کم وجود دارد!

2.جزایر پنگو، تایوان

جزایر پنگو، تایوان

جزایر پنگو تایوان که عمدتاً ناشناخته‌تر است، ممکن است در لیست پرطرفدارهای آسیایی شما قرار نگیرند. با این حال، اگر به دنبال خرید و فروش در خیابان‌های شلوغ و طعم‌ها و بوی‌های عجیب زندگی شهری تایوان با حال و هوای جزیره هستید، پنگو پاسخ شماست! اگرچه مجمع الجزایر از 90 جزیره تشکیل شده است، اما در شهر ماگونگ قرار بگیرید. این آسان‌ترین بندر برای دسترسی از سرزمین اصلی است.

دو گزینه برای رسیدن به ماگونگ وجود دارد. یا با هواپیما یا کشتی اما اگر برای زمان تحت فشار هستید، ما پیشنهاد می‌کنیم به جای آن پرواز کنید. این پرواز تنها 20 تا 30 دقیقه طول می کشد، بنابراین قبل از اینکه دوباره به زمین بنشینید، به سختی از منظره اقیانوس لذت خواهید برد. چندین پرواز روزانه از تایچونگ و تایپه انجام می‌شود.

ترکیب خوبی از گزینه‌های اقامتی در شهر ماگونگ وجود دارد. از خوابگاه‌ها و هتل‌های لوکس گرفته تا مینسو (معروف به خانه‌های تایوانی). بیشتر مکان‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا یک اسکوتر اجاره کنید تا کاوش در جزایر اصلی را آسان‌تر کنید. فقط به خاطر داشته باشید که برای انجام این کار به یک مجوز معتبر نیاز دارید. اگر این گزینه برای شما نیست، بهتر است نزدیک مرکز شهر بمانید.

در پنگو نیز هیچ کمبودی برای فعالیت‌ها وجود ندارد. معابد را بگردید، در ساحل استراحت کنید، ورزش‌های آبی انجام دهید، در پارک ملی دریایی بگردید، خوراکی‌های محلی مانند بستنی کاکتوس، کیک شکر قهوه‌ای و پنکیک پیاز بخورید. هنگامی که می خواهید بیشتر از مجمع الجزایر را ببینید، یک سفر یک روزه به جزیره Qimei داشته باشید. این جزیره محل نمادین ترین مناظر تایوان، سرریز سنگی دوقلو است. از طرف دیگر، به جزیره جیبی بروید، جایی که می توانید در امتداد یک ساحل زیبا به شکل اشک قدم بزنید!

3. کو تائو، تایلند

جزایر آسیا کو تائو، تایلند

کو تائو به دلیل غواصی شگفت انگیز و ارزان خود مشهور است و یکی از بهترین جزایر تایلند برای بازدید است.

در حالی که به عنوان یکی از ارزان‌ترین مکان‌های روی زمین برای گذراندن دوره‌های غواصی شناخته می‌شود، این بدان معنا نیست که کیفیت غواصی آسیب می‌بیند. با وجود حیات دریایی پر رونق، غواصی در شب، و یک کشتی شکسته برای کاوش، مناظر شگفت انگیزی برای دیدن در زیر سطح آب کم نیست.

اگر ترجیح می‌دهید برای مدت طولانی در زیر امواج شیرجه نزنید، نقاط غواصی شگفت انگیز زیادی وجود دارد که کوسه های سیاه تیپ ریف و دسته های عظیم ماهی از سطح آن قابل مشاهده هستند.

اگر به دنبال یک صحنه مهمانی پر جنب و جوش هستید، کو تائو مملو از بارها و کلوب‌ها است. با این حال، استراحت در ساحل راهی عالی برای گذراندن روزهای اینجاست. این جزیره زیبا برای هر بیننده‌ای چیزی دارد.

4.کو فی فی، تایلند

جزایر آسیا کو فی فی، تایلند

یکی از زیباترین جزایری که باید در لیست پرشور جزیره شما قرار گیرد، کو فی فی است. اگرچه ممکن است کو فی فی به دلیل نزدیکی به خلیج مایا معروف در جهان شناخته شود، اما خود جزیره ارزش بازدید را دارد.

گذراندن روزهای خود به غواصی و شنا در دریای آندامان از جمله بهترین کارهایی است که می توانید در کو فی فی انجام دهید. اما می‌توانید به سمت نمای Phi Phi بروید، در سواحل سفید مرواریدی کوکتل‌های خوش‌مزه بنوشید یا به گشت و گذار در جزیره بپردازید.

چه یک کوله‌پشت باشید و چه به دنبال یک اقامتگاه سطح بالا هستید، گزینه‌های اقامتی Phi Phi کم نیست. با این حال، این جزیره به عنوان یک جزیره مهمانی شهرت دارد. بنابراین، اگر این صحنه شما نیست، خود را در یک خانه ییلاقی مجلل و مجلل رزرو کنید، جایی که می‌توانید روزهای خود را با تحسین آب‌های آرام و محیط طبیعی آرام بگذرانید. اگر تصمیم دارید جایی خصوصی‌تر در ضلع شرقی جزیره بمانید، مهم است بدانید که فقط با تاکسی آبی می‌توانید به منطقه اصلی برسید که کمی گران است.

کو فی فی بدون شک یکی از بهترین جزایر آسیا است. قایق‌های تندرو مکرر و مقرون به صرفه هستند و کاوش در این قطعه منحصر به فرد از بهشت ​​را بسیار آسان‌تر می‌کنند.

5. پوکت، تایلند

جزایر آسیا پوکت تایلند

پوکت جزیره‌ای زیبا در جنوب غربی تایلند در دریای آندامان است. یک جزیره برای افزودن به برنامه سفر تایلند به شدت توصیه می‌شود. این شهر به خاطر سواحل زیبای خود مانند کاتا و کارون معروف است، اما چند مناظر فرهنگی نیز دارد. منطقه اطراف ساحل پاتونگ، به ویژه جاده Bangla، جایی است که اگر عاشق مهمانی در طول شب هستید، باید به آن بروید.

همچنین بخوانید  بهترین شهربازی‌ های تهران کدامند؟

پوکت نسبتا ارزان و مقرون به صرفه است. خوابگاه‌ها از 10 دلار آمریکا در شب شروع می شود و با همان مبلغ، باید بتوانید ناهار و شام را نیز میل کنید. البته، بیشتر ممکن است، اما 30 دلار آمریکا در روز باید کاملاً خوب باشد. رفت و آمد در جزیره را می توان با موتور یا تاکسی که ارزان است انجام داد.

سواحل بسیار زیادی وجود دارد که می توانید دو هفته را در جزیره بگذرانید و روزانه یک مورد را به گشت و گذار بپردازید. اما اگر به تغییر سرعت نیاز دارید، به شهر قدیمی پوکت، معبد Wat Chalong، بودای بزرگ و جنوبی‌ترین نقطه بروید.

اگر از پوکت خسته شدید، یک سفر یک روزه به جزایر خارق العاده خلیج فانگ نگا داشته باشید. این یکی از مشهورترین نقاط دیدنی تایلند است. در کل پوکت یکی از بهترین جزایر آسیاست!

6. جزیره لای سون، ویتنام

جزایر آسیا لای سون، ویتنام

اگر به ویتنام سفر می‌کنید، به جزیره Ly Son، یکی از بهترین جزایر آسیا بروید. این مکان در سواحل جنوبی مرکزی ویتنام قرار دارد و مکانی عالی برای گذراندن چند روز است. شما باید با یک قایق تندرو از سرزمین اصلی در استان کوانگ نگای به جزیره لی سون بروید.

این جزیره کوچک است، با این حال همه چیز مورد نیاز شما را دارد. فضایی آرامش بخش، چشم اندازهای باورنکردنی از خط ساحلی، غواصی عالی در غار Cau و جزیره An Binh، معابد زیادی برای کاوش، پیاده روی عالی در کوه Gieng Tien و غذاهای دریایی تازه. بیشتر جاذبه‌ها به جز سفرهای غواصی یا شنا (حدود 60000 VND / 2.60 دلار برای هر نفر) رایگان هستند.

برای بازدید از جاذبه‌های مختلف، بهتر است موتورسیکلت کرایه کنید. از آرامش در رانندگی خود لذت ببرید، زیرا برخلاف شهر هوشی مین یا هانوی، مملو از مردم و موتور سیکلت نیست. همچنین ممکن است بوی سیر را در هوا حس کنید زیرا این جزیره به پرورش انواع خاصی از سیر و پیاز معروف است. امیدواریم برای رفع استرس و لذت بردن از آفتاب به این جزیره سفر کنید.

7.کت با، ویتنام

جزایر آسیا کت با، ویتنام

Cat Ba باید در صدر لیست بهترین جزایر ویتنام قرار گیرد، حتی اگر نام آن را نشنیده باشید. بیشتر مردم وقتی رویای جزایر ویتنام را می‌بینند به خلیج ها لونگ یا فو کوک فکر می‌کنند. اما، Cat Ba دقیقاً در مجاورت Ha Long است و بهشتی تمیزتر و کمتر توریستی است زیرا افراد کمتری در مورد آن می‌دانند!

در جزیره Cat Ba می‌توانید از کایاک سواری، پرش جزیره، سواحل، کوهنوردی، ماهیگیری و موارد دیگر لذت ببرید. روستایی دورافتاده وجود دارد که دوست دارد به مسافران نشان دهد چگونه از زندگی روستایی لذت ببرند یا فقط یک دوچرخه برای شما کرایه کنند تا بتوانید در مناظر زیبا سوار شوید. یکی از قسمت‌های مورد علاقه در Cat Ba ساحل سرسبز و استراحتگاه رمانتیک در جزیره میمون‌ها است.

Cat Ba و بقیه ویتنام را می‌توان به راحتی با 30-50 دلار آمریکا در روز لذت برد. غذاها و اقامتگاه‌های ارزان‌قیمتی را برای مسافران مقرون به صرفه پیدا خواهید کرد، اما فرصتی برای لذت بردن از تجملات و رفتن به چند گشت و گذار را نیز خواهید داشت.

8. گیلی تراوانگان، اندونزی

گیلی تراوانگان، اندونزی

اگر به مدت 2 هفته به اندونزی سفر کنید، جزیره‌ای که نمی‌خواهید از دست بدهید، Gili T است. نکته مهم در مورد این جزیره کوچک زیبا این است که یکی از آن مکان‌هایی است که می‌توانید روزهای خود را بدون انجام هیچ کاری سپری کنید، بدون اینکه احساس خستگی کنید.

اما اگر تصمیم گرفتید خود را از استخر شنای هتل خود دور کنید، تعداد زیادی فعالیت عالی برای لذت بردن وجود دارد! از روزهای شنا در آب‌های گرم، غواصی با لاک پشت ها لذت ببرید. دوچرخه سواری در اطراف جزیره، بار پریدن و ضیافت با غذاهای محلی در بازار شبانه از دیگر کارهایی است که باید انجام دهید.

هیچ جاده آسفالته یا ماشینی در این جزیره وجود ندارد، که آن را به یک خلوت آرام و عالی از بالی اغلب شلوغ تبدیل می کند. اما این نیز دور زدن را کمی سخت‌تر می‌کند. تنها راه رفتن به Gili T پیاده روی، کالسکه اسب یا دوچرخه است. خوشبختانه این جزیره خیلی بزرگ نیست، اگرچه بزرگترین جزیره از سه جزیره گیلی است. اگر تصمیم دارید سفر از بالی به جزایر گیلی را انجام دهید، چمدان زیادی به همراه نداشته باشید!

Gili T ارزان‌ترین جزیره آسیا نیست، اما هنوز هم قیمت‌های بسیار مناسبی خواهید یافت.

9.گیلی ایر، اندونزی

جزایر آسیا گیلی ایر، اندونزی

گیلی ایر جزیره مناسبی برای زوج‌ها در آسیا است، زیرا همیشه می‌توانید یک ساحل، یک غذای خوب و خیلی چیزهای دیگر پیدا کنید! ما دوست داشتیم که در جزیره هیچ موتوری وجود نداشته باشد و از دوچرخه سواری در اطراف یا سوار شدن اسب و کالسکه عاشقانه لذت بردیم.

می‌توانید آتشفشان‌های بالیایی را ببینید که بر فراز افق غربی در حال غواصی با لاک‌پشت‌های دریایی هستند. بهتر است، یک تور غواصی رزرو کنید و ممکن است کمی مرجان تازه را تماشا کنید یا زندگی شگفت انگیز دیگری را در این بهشت ​​دریایی ببینید.

Gili Air به قدری شبیه Gili T است که بتوانید از زندگی شبانه لذت ببرید، اما بدون اینکه زیاده روی کنید. این باعث می‌شود آن را به یک مقصد دوست داشتنی برای هر زوج یا حتی یک خانواده کوچک تبدیل کند. علاوه بر زندگی شبانه، حتما از استودیوهای فوق العاده یوگا دیدن کنید، یک کاری محلی خوشمزه بخورید و در آفتاب بعد از ظهر با مقداری بستنی خنک شوید!

تنها عیب هر یک از Gili ها این است که هزینه آنها کمی بیشتر از مقصد متوسط ​​اندونزی برای شما خواهد بود. اگر می‌خواهید غواصی کنید، حداقل 50 دلار آمریکا در روز برنامه ریزی کنید.

10. بینتان، اندونزی

جزایر آسیا بینتان، اندونزی

وقتی به سنگاپور سفر می‌کنید، با آسمان خراش‌ها، فناوری و مدرنیته بمباران می‌شوید. بالاخره یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای آسیایی است. با این حال، کسانی که به دنبال تغییر سرعت هستند ممکن است به چیزی کمی ساده‌تر و طبیعی‌تر از آنچه سنگاپور ارائه می‌دهد نیاز داشته باشند. خوشبختانه، 45 دقیقه دورتر، بینتان، مکانی فوق العاده در اندونزی قرار دارد.

همچنین بخوانید  بهترین دکوراسیون آشپزخانه | 6 مدل برتر

تنها با 45 دلار ، می‌توانید با کشتی به بینتان سفر کنید تا ماجراجویی های منحصر به فردی را که این جزیره ارائه می‌دهد تجربه کنید. شما می‌توانید رودخانه Sebung را در یک تور یک ساعته قایق که شما را به جنگل حرا رودخانه و مناطق زیبای دیگر می‌برد، کشف کنید. مسافران فعال مطمئناً از فعالیت‌های زمینی و آبی جزیره بینتان نیز لذت خواهند برد. از فعالیت‌هایی مانند شنا و غواصی یا سواری با ATV در اطراف مسیر گل آلود Treasure Bay Bintan لذت ببرید. ساحل خلیج لاگوی و دیگر سواحل زیبای بینتان نیز مکان‌های دوست داشتنی برای بازدید و تماشای غروب خورشید هستند.

بینتان فرهنگ منحصر به فردی دارد که در آن دهکده های ماهیگیر در آن رشد می‌کنند و غذا ترکیبی از همه چیز آسیایی است. این جزیره یک مقصد پر جنب و جوش و در عین حال دست کم گرفته شده است.

11. جزایر کریمونجاوا، جاوه، اندونزی

جزایر کریمونجاوا، جاوه، اندونزی

 جاوا دو آتشفشان باورنکردنی دارد، کوه برومو و کوه ایجن. هر دو آتشفشان در فاصله نیم روزی با اتوبوس از شهر محبوب بالی قرار دارند. می‌توانید آنها را پشت سر هم ببینید، اما من توصیه می‌کنم چند روز دیگر را برنامه ریزی کنید تا از این گشت و گذار به درستی لذت ببرید.

به نظر من جاوا بسیار ارزان‌تر از بالی است، به خصوص اگر مایل به حمل و نقل عمومی باشید و در وعده‌های غذایی خود ماجراجو باشید. حدود 30 دلار در روز خرج دارد و می‌توان هر دو آتشفشان را در 4 روز بازدید کرد.

کوه برومو در ابر آتشفشان باستانی تنگر با کوه خاموش باتوک و کوه دوردست سمرو قرار دارد. این بدان معنی است که شما می توانید سه آتشفشان را از یک نقطه ببینید! هنگام طلوع آفتاب برای تماشای منظره ای باورنکردنی از دریای شنی پوشیده از ابرها سر بزنید و شاید شما هم بشنوید که مردم محلی به طور خود به خود سرود ملی را در حالی که خورشید بر فراز تپه‌های شرقی اوج می گیرد، می‌خوانند!

کوه ایجن با آتش آبی عرفانی خود که از گازهای سولفوریک بیرون می‌آید باید یک شگفتی جهانی باشد. برای گرفتن این جادو باید حدود نیمه شب پیاده روی را شروع کنید. اما، حتی اگر در طول روز آنجا باشید، از منظره پانورامای دهانه ایجن با دریاچه فیروزه‌ای که زیر شما می‌درخشد، خوشحال خواهید شد.

12.چونگ چاو، هنگ کنگ

جزایر آسیا چونگ چاو، هنگ کنگ

جزیره چونگ چاو یکی از معدود روستاهای ماهیگیری فعال در هنگ کنگ و یکی از بهترین جزایر آسیا است. هم مردم محلی و هم بازدیدکنندگان خارج از کشور از آن دیدن می‌کنند تا از استراحت در شهر بزرگ لذت ببرند.

با وجود وسعت کوچک جزیره، مجموعه‌ای از دیدنی‌ها و فعالیت‌ها را در خود جای داده است. دو ساحل رسمی با نجات غریق و چندین ساحل غیررسمی ساکت تر در اطراف خط ساحلی وجود دارد اگر بخواهید به جای شنا کردن، قدم بزنید. اطمینان حاصل کنید که تا غروب آفتاب در اطراف خود بمانید، زمانی که می‌توانید از تغییر آسمان هنگام کایاک سواری در امتداد خط ساحلی لذت ببرید.

هر دو انتهای جزیره پوشیده از جنگل‌های روشن و مسیرهایی است که برای پیاده روی عالی است. غار Cheung Po Tsai را در تپه جنوبی پیدا خواهید کرد. اینجا محل اختفای یک دزد دریایی قرن نوزدهمی بود. این داستان احتمالاً نادرست است، اما پیاده روی به غار ارزش وقت گذاشتن را دارد. مناظر عالی از دریا و صخره‌هایی که با صدها سال حرکت امواج به اشکال عجیبی در آمده اند را پشت سر خواهید گذاشت.

به روستا برگردید، معبد تاریخی پاک تای را ببینید و سپس در تفرجگاه ساحلی پر از رستوران‌های غذاهای دریایی قدم بزنید تا شام خود را انتخاب کنید. یا فقط از تنوع شگفت انگیز تنقلات که یکی از جذابیت‌های اصلی مردم محلی هنگ کنگ است، لذت ببرید.

هزینه کشتی های سریع 5 دلار آمریکا است و 35 دقیقه طول می‌کشد تا به جزیره برسید. کشتی ها از اسکله 5 در ناحیه مرکزی جزیره هنگ کنگ حرکت می‌کنند.

13.سریلانکا

سریلانکا

سریلانکا که در نوک هند قرار دارد بسیار بیشتر از یک جزیره کوچک است. سواحل عجیب و غریب، معابد تاریخی، شهرهای سرزنده و مزارع سرسبز چای. این جزیره کوچک همه چیز را دارد. پس از پایان جنگ داخلی، این کشور قرار است به لیست مقاصد مورد نظر در آسیا بپیوندد.

چیزی قرون وسطایی، روستایی و آرام در سریلانکا وجود دارد. شهر قدیمی هلندی Galle، با ساختارهای استعماری خود، بسیار جذاب است. Ella و Nuwara Eliya واقعا زیبا هستند، در حالی که Bentota، Tangalle و Arugam Bay از بهترین سواحل آسیا با سواحل شنی زیبا هستند. آنورادهاپورا، کندی و دامبولا با تاریخ غنی خود، مطمئناً شما را مجذوب خود می‌کنند، حتی اگر اهل تاریخ نباشید.

این یک مکان عالی برای بازدید انفرادی، زوجی و با بچه‌ها است. پیاده روی، بازدید از املاک چای، غذا دادن به بچه فیل‌ها، نزدیک شدن به نهنگ‌های دوستانه، بازی با لاک پشت ها، جمع آوری صدف‌های دریایی، استراحت در ساحل، طعم غذاهای دریایی معتبر و لذت بردن از ورزش‌های آبی، سریلانکا کارهای زیادی برای انجام دادن و تماشا دارد. اگر قصد دارید با بچه‌ها سریلانکا را ببینید، حتما فصل تماشای نهنگ و بهترین مکان‌ها برای تماشای نهنگ در سریلانکا را بررسی کنید.

سریلانکا یکی از مقاصد مقرون به صرفه در آسیا است. هزینه زندگی پایین است و بنابراین برای مسافران مقرون به صرفه عالی است. بهترین راه برای کشف سریلانکا، قطار است. سفر با قطار نه تنها مقرون به صرفه است، بلکه برای روح نیز مفید است. سفرهای قطار خوش منظره، مناظری را ارائه می‌دهند که می‌توان برایش جان داد.

14. بالی، اندونزی

جزایر آسیا بالی اندونزی

هیچ لیستی از بهترین جزایر آسیا بدون ذکر بالی کامل نمی‌شود.

با ده‌ها معبد مقدس، سواحل زیبا، آبشارهای مخفی، شالیزارهای سرسبز برنج، و شگفت‌انگیزترین غذاهایی که می‌توان تصور کرد، مرکز بوهمی اندونزی، بالی، جزیره‌ای است که نمی‌خواهید از دست بدهید.

همچنین بخوانید  13 بهترین سایت های اشتراک گذاری فایل

برنامه ریزی کنید که حداقل 7 روز را در بالی بگذرانید تا بتوانید تمام بهترین قسمت‌های آن را ببینید، حال و هوای آن را جذب کنید و از بهشت ​​در بهترین حالت خود لذت ببرید. Seminyak و Canggu مناطق عالی برای اقامت هستند اگر می‌خواهید نزدیک ساحل باشید، اما ارزش آن را دارد که چند روز را در Ubud (قلب فرهنگی این جزیره) بگذرانید! کسانی که به دنبال یک فرار آرام تر هستند می توانند به سواحل حماسی Uluwatu و استراحتگاه‌های مجلل یا سواحل خواب آلود Amed در شمال بروند.

بالی یک نقطه توریستی محبوب است و فرودگاه اصلی آن، فرودگاه بین المللی Ngurah Rai، درست در جنوب دنپاسار، اتصالات مکرری به تمام فرودگاه‌های اصلی آسیا دارد.

15. جزیره پنانگ، مالزی

جزیره پنانگ، مالزی

تنها با یک پرواز کوتاه از کوالالامپور، جزیره زیبای پنانگ قرار دارد. در حالی که در اینجا به اندازه سایر نقاط مالزی سواحل ابریشمی بی‌نقص را نخواهید یافت، اما در پنانگ کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. و یکی از بهترین مکان‌ها برای بررسی، شهر قدیمی تاریخی جزیره، جورج تاون است.

جورج تاون، مرکزی است برای غذاخوری ها، علاقه‌مندان به تاریخ و تعقیب کنندگان هنر خیابانی، مکانی است که می‌توانید از بخش متفاوتی از زندگی جزیره لذت ببرید. ده‌ها گوشه و کنار شهر قدیمی وجود دارد که پر از تاریخ، فرهنگ و سنت‌های قدیمی را کشف کنید.

نمادین‌ترین مکان‌های دیدنی مالزی شامل اسکله‌های قبیله، تپه پنانگ، معبد کک لوک سی و عمارت پراناکان است. اگر هنوز هم می‌خواهید در زمان‌های ساحلی استراحت کنید، به بهشت ​​گرمسیری Pantai Pasir Panjang بروید – «لانگ بیچ» بسیار خاص پنانگ. در اینجا می‌توانید از بهترین غروب خورشید در جزیره لذت ببرید، در جنگل‌های بارانی انبوه قدم بزنید یا به سادگی در آب‌های گرم آن خنک شوید. دیگر سواحل قابل توجهی که نباید از دست داد، باتو فرینگی و تانجونگ بونگا هستند، اگرچه این دومی بهترین نقطه برای شنا در جزیره نیست.

مهم نیست کجا می روید، پنانگ یکی از جالب‌ترین مکان‌های دیدنی در مالزی است و سفر به اینجا ناامید کننده نخواهد بود!

16. بوراکای، فیلیپین

بوراکای، فیلیپین

اگر به دنبال یک فرار عالی از مناطق گرمسیری هستید، نیازی نیست خیلی دورتر از بوراکای در فیلیپین نگاه کنید!

بوراکای که تقریباً در 440 کیلومتری جنوب مانیل قرار دارد، دارای مناظر طبیعی خیره کننده‌ای است که شامل سواحل سفید عاج، آب‌های فیروزه ای گرم و صخره‌های مرجانی متنوع است. برخی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها عبارتند از غواصی، و موج سواری با بادبادک، اما پاراسلینگ، کایاک سواری، و جزیره پرش برای افراد ماجراجو نیز وجود دارد. اگر ترجیح می‌دهید روزهای خود را در ساحل با یک کوکتل خوش طعم در دست سپری کنید یا زیر درختان نارگیل ماساژ دهید، ساحل سفید تنها مکانی برای این کار است!

در حالی که بوراکای به عنوان یکی از بهترین جزایر مهمانی در آسیا شهرت دارد، مناطق خلوت زیادی به دور از صحنه‌های مهمانی وحشی که در نزدیکی ایستگاه 2 یافت می‌شود وجود دارد. استراحتگاه‌های مجلل زیادی را در ضلع شمالی یا شرقی این جزیره خواهید دید.

نزدیکترین فرودگاه به بوراکای فرودگاه بین المللی کاتیکلان است. از آنجا، باید یک تاکسی به بندر اسکله کاتیکلان بگیرید و سپس سوار قایق شوید تا به این جزیره خیره کننده جنوب شرق آسیا برسید. برای اینکه بدون استرس از فرودگاه به هتل خود برسید، ترانسفری را رزرو کنید که شامل تمام این مراحل است!

17. جزایر سیمیلان، تایلند

جزایر سیمیلان، تایلند

جزایر سیمیلان گروهی از یازده مجمع الجزایر در دریای آندامان در سواحل غربی تایلند و یکی از بهترین جزایر آسیا هستند. خط ساحلی این جزیره خیره کننده به خوبی توسط دولت تایلند محافظت می شود. اسکله و حیات دریایی نفس گیر پناهگاهی برای روح‌های خسته است. این بهشت ​​برای غواصان، با مرجان‌های زیبا، ماهی‌های استوایی، و صخره‌های چشمگیر است.

بهترین زمان برای بازدید،اکتبر تا مه است. از غواصی و پیاده روی در ساحل لذت ببرید.

سئوالات متداول

زیباترین و بهترین جزایر آسیا برای بازدید کدامند؟

برخی از زیباترین جزایر برای بازدید در آسیا عبارتند از: بالی در اندونزی، پوکت در تایلند، بوراکای در فیلیپین، لنکاوی در مالزی و مالدیو.

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به مالدیو از نوامبر تا آوریل است که هوا خشک و آفتابی است. این نیز فصل اوج گردشگری است، بنابراین انتظار قیمت‌های بالاتر و ازدحام بیشتر را داشته باشید.

برخی از فعالیت های سرگرم کننده برای انجام در بالی چیست؟

برخی از فعالیت‌های سرگرم کننده برای انجام در بالی شامل موج سواری، پیاده روی در کوه باتور، کاوش در مزارع برنج، بازدید از معابد و شرکت در کلاس آشپزی است.

بهترین راه برای گردش در پوکت چیست؟

بهترین راه برای رفت و آمد در پوکت، اجاره اسکوتر یا ماشین است. تاکسی و توک توک نیز در دسترس هستند، اما ممکن است گرانتر باشند.

بهترین راه برای رفتن به لنکاوی چیست؟

بهترین راه برای رسیدن به لنکاوی با پرواز از کوالالامپور یا پنانگ است. کشتی نیز از بنادر مختلف در مالزی و تایلند در دسترس است.

آب و هوای فیلیپین چگونه است؟

آب و هوای فیلیپین گرمسیری است و دما و رطوبت بالایی در تمام طول سال دارد. فصل بارانی از ژوئن تا نوامبر است، در حالی که فصل خشک از دسامبر تا مه است.

مذهب اصلی در بالی چیست؟

دین اصلی در بالی هندوئیسم است که ترکیبی منحصر به فرد از هندوئیسم، بودیسم و ​​آنیمیسم است.

بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه در سفر به آسیا چیست؟

برخی از راه‌های صرفه‌جویی در هزینه در سفر در آسیا عبارتند از اقامت در اقامتگاه‌های ارزان قیمت، غذا خوردن در رستوران‌های محلی، استفاده از حمل‌ونقل عمومی و مذاکره در مورد قیمت‌ها با فروشندگان. همچنین ایده خوبی است که در فصلی که قیمت‌ها کمتر و جمعیت کمتر است، سفر کنید.

جمع بندی

شما انتخاب‌های برتر ما برای جزایر آسیا را خواندید! امیدواریم این فهرست شما را برای بازدید از این جزایر باورنکردنی در آسیا الهام بخشد. آیا پیشنهادی برای اضافه کردن به این لیست دارید؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید.

admin
admin
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط