Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ بهترین سریال های ترکی تا سال 2023

بهترین سریال های ترکی تا سال 2023

by | 9 بهمن 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

در چند سال گذشته بیننده جهانی سریال‌های ترکی در شرق و غرب با سرعت بالایی در حال افزایش بوده است. بهترین سریال‌ های ترکی با نام «دیزی» در آمریکا، کشورهای بالکان، خاورمیانه، چین، روسیه، کره، آمریکای لاتین، آفریقای جنوبی و آسیا مخاطبان زیادی دارد.

بسیاری از سریال‌های ترکی در نتفلیکس، آمازون پرایم و سایر کانال‌ها با دوبله انگلیسی در دسترس هستند. اما طرفداران دوست دارند آن را با زیرنویس انگلیسی تماشا کنند.

در این مقاله قصد داریم جدیدترین و بهترین سریال های ترکی را با شما به اشتراک بگذاریم.

شاه ماهی – پسر طلایی

  • ژانر: عاشقانه، تراژدی، درام
  • Yali Çapkini بازیگران: Evra Saraçoğlu، Mert Ramadan Demir، Öznur Sirışler، Erem Altuğ، Gulcin Santrıcioglu، Emre Altuğ و Doğukan Polat.
  • انتشار اصلی: دسامبر 2022

Yali Capkini یک سریال ترکی عاشقانه است که هم در بین مخاطبان داخلی و هم بین المللی محبوبیت زیادی پیدا‌کرده است. این سریال اساسا داستان پسری است که زندگی خود را جدی نمی‌گیرد. پدربزرگش برای اینکه او را مسئولیت‌پذیر کند تصمیم می‌گیرد با دختری از زادگاهش ازدواج کند.

در ادامه پسر داستان سریال که در آمریکا تحصیل کرده و عاشق دختری در شهر می‌شود.  فرت یالی چاپکینی مرت رمضان دمیر است و اورا ساراچ اوغلو بازیگر خوش تیپ ترکیه‌ای نقش سیران را بازی می‌کند. اگر می‌خواهید سریال ترکی عاشقانه جدید تماشا کنید، یالی چاپکینی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

تیرزا – خیاط

  • ژانر: عاشقانه، معمایی
  • بازیگران: Cagatay Ulusoy، Sevanur Gul، Olgun Shamsak و Salih Bademci
  • انتشار اصلی: 2023
همچنین بخوانید  معرفی بهترین یوتیوبرهای جهان بر اساس تعداد سابسکرایبر

Terezy خبر خوبی برای علاقمندان سریال های ترکی است که سریال جدید نتفلیکس، Çagatay Ulusoy را انتخاب می‌کنند. بدون شک Terezy یک سریال ترکی جدید در نتفلیکس با بازی Sifanur Gol و Kagatay Olusoy است.

ترز دیزی داستانی (کاگاتای اولوسوی) را ارائه می‌دهد که یک خیاط معروف در شهر است. او در حرفه خود خوب عمل می‌کرد، اما یک روز به خاطر یک مشتری زن به شدت دچار دردسر می‌شود. در واقع او برای دختری لباس عروس تهیه می‌کند و عاشق می‌شود …

داور

  • ژانر: درام، هیجان انگیز، اکشن و عاشقانه
  • نمایندگان هیئت داوران: ارگانجی اوغلو، مهمت یلماز آک، پینار کاگلار گنکتورک، حسین آونی دانیل، پینار دنیز، علی سسکینر آلسی، آردا آرانات، اوگور اصلان، اونور اوزیادین، زینپ آتیلکان بودند.
  • نسخه اصلی: سپتامبر 2021

سریال یارگی مجموعه‌ای کامل از احساسات، اکشن و عاشقانه است. داستان یارگی دیزی حول یک پرونده قتل است که وکیل سلین (سیلین) و دادستان ایلگاس را از غریبه‌ها به افراد نزدیک تبدیل می‌کند. هر فصل یک مکاشفه جدید را آشکار می‌کند.

درام جدید کانال D Yargi ممکن است برای طرفداران Kan Örgançoğlu و Pinar Kaglar شگفت‌انگیز باشد زیرا آنها نقش‌های تاثیرگذار خود را به ترتیب پس از Kara Sevda و Vatanim Sensin تکرار می‌کنند.

پنی ران – به من گوش کن

  • ژانر: درام، دبیرستانی، تراژدی، درام نوجوان
  • بازیگران: Rebiya Soyetürk، Kaner Topko، Ig Kokunli، Helen Kandemir، Berk Heckman و Dorol Bazan
  • نسخه اصلی: جولای 2022

دویبینی یکی از جدیدترین سریال های ترکیه ای سال 2022 است و تاثیر زیادی بر روی مخاطب دارد. این درام زندگی مدرسه‌ای و نحوه تربیت دانش آموز را در کل به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، برخی از رویدادهای مهم در داستان اهمیت حیاتی دارند.

همچنین بخوانید  اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال ایرانی رایگان

داستان بر اساس زندگی اکیم است که یک دختر دبیرستانی و از طبقه متوسط ​​است. یک روز، او شاهد یک تصادف جاده‌ای بود که برای دوسش لیلا در آن رخ داد. این درام تفاوت‌های طبقاتی را در محوطه مدرسه به تصویر می‌کشد. بنابراین درام این موضوع را به شیوه‌ای جالب برای آموزش ذهن های ضعیف آورده است.

با این حال، این سریال ترکی دبیرستانی فضایی قوی از درام های مدرن کره‌ای و چینی را نیز ارائه می‌دهد.

The Brave and the Beautiful – شجاع و زیبا

  • ژانر سریال: عاشقانه، جنایی، درام
  • بازیگران: کیوانچ تاتلیتوگ، توبا بویوکستون، تامر لونت، سزن آکپاشوگولاری، ارکان آوچی، ییگیت اوشنر
  • پست اصلی: 2016-2017

Cesur Ve Güzel که به انگلیسی شجاع و زیبا نامیده می‌شود، یک سریال درام با ارزش است که در سال 2016 پخش شد. داستان حول محور جوان شجاع سسور است که در دوران کودکی خود تراژدی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشت. پدر و پدربزرگ و مادربزرگش توسط تحسین کرلوداغ کشته شدند. Kivanç Tatlitug دیده شده در نقش اصلی می‌توان آن را سریال ترکی عاشقانه Kivanç Tatlitug نیز نامید.

حالا او در آشفته‌ترین شرایط به دنبال انتقام از این مرد است. علاوه بر این، سسور طی یک حادثه غیرمنتظره با سوهان کورلودوگ ملاقات می‌کند. اینجاست که همه چیز بین آنها شروع به رشد می‌کند. حالا سیسور باید در جستجوی انتقام باشد یا سرنوشت خود را تعیین کند.

پدر

  • ژانر سریال: درام، تراژدی
  • بازیگران: هالوک بیلگینر، تولگا ساریتاس، هاکان کورتاس، ادا اکسل، اوزگه یاگیس و اوزگه اوزاکار
  • انتشار اصلی: فوریه 2022

تولیدات نمایشی ترکیه در زمینه داستان و شخصیت‌سازی پیشرفت زیادی داشته‌اند و سریال ترکی «بابا» نمونه‌ای از آن است. سریال درام بابا با داستان درهم تنیده خود شروعی تازه داشت. تولگا ساریتاس در نقش کادیر ساروهانلی در این درام یکی دیگر از دلایل محبوبیت اوست. به همین ترتیب اوزگه یاگیس مورد علاقه شما نیز در این سریال نقش اصلی را بازی می‌کند.

همچنین بخوانید  دانلود انفرادی در نمایش خانگی- پیش بینی و تحلیل

اساساً این درام به زندگی امین سرحانلی و مسشملات او با برادرش می پردازد. داستان پس از یک سقوط هواپیمای غم‌انگیز، چرخشی هیجان انگیز به خود می‌گیرد. بینندگان در طول داستان شاهد ارزش‌های قوی خانوادگی و تأثیرات آنها خواهند بود. از این رو این درام جدید ترکی در فضایی بسیار جذاب مسائل داخلی را به تصویر می‌کشد.

سریال آژانس

  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز، درام
  • بازیگران: کاگلار ارتوگرول، دنیز بایسال، ازگی سنلر، ازگی ایوب اوغلو، گورکان اویگون
  • اصل: 2021

این سریال اکشن ترکیه‌ای قدرت سرویس اطلاعات ملی ترکیه را نشان می‌دهد. این سریال بینندگان را در رمز و راز، هیجان و اکشن بی‌پایان غرق می‌کند. علاوه بر این، این درام به شما امکان تماشای ماموریت‌های سرویس اطلاعات ملی ترکیه را می‌دهد.

در این درام، تیم تحت کارگردانی Mete Bey قرار دارد. طیف وسیعی از اکشن در فصول مختلف این درام وجود دارد.

جمع بندی

در این به بررسی  چند مورد از بهترین سریال های ترکیه ای پرداختیم که علاوه بر مخاطبان ایرانی در میان کشور‌های اروپایی و حتی آمریکایی هم با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. چنانچه در این سریال نام فیلمی جامانده است در قسمت نظرات آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

emad rahimi

emad rahimi

چطور بود؟
+1
+1
1
+1
1
+1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط