Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ دانلود رایگان از videohive { آپدیت جدید 2022 }

دانلود رایگان از videohive { آپدیت جدید 2022 }

by | 25 مرداد 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

سلام دوستان وقتتون بخیر. در این مقاله کوتاه و مفید از سایت یونویس یک روش عالی و رایگان جهت دانلود رایگان محصولات سایت videohive رو به شما آموزش میدم.
در هر مقاله سعی می‌کنم یک سایت رایگان جهت دانلود محصولات پولی خارجی که امکان پرداخت برای ما ایرانی‌ها وجود نداره رو به شما معرفی کنم. پس پیشنهاد می‌کنم این مقاله رو دنبال کنید.
دانلود رایگان از videohive { آپدیت جدید 2022 }
خب بعد از کلی تلاش و بررسی فیلم‌ها در یوتیوب بالاخره یه سایت عالی و رایگان برای دانلود رایگان پروژه‌های سایت videohive پیدا کردم که امروز میخوام به شما هم معرفی کنم که شما هم از این سایت استفاده کنید. این روش رو خودم بارها تست کردم و تا الان بدون مشکل بصورت رایگان محصولات پولی گرافیکی رو دانلود کردم پس شما هم می‌تونید با مشاهده آموزش رایگان دانلود کنید. در این پست یاد می‌گیرید که چطوری خیلی راحت و سریع از وبسایت videohive کاملا رایگان دانلود کنید و لذت ببرید این مورد کاملا عملی تست شده و خوب کار می‌کنه پس با من همراه باشید.
خب شما هم شاید تا الان خواسته باشید از سایت videohive خرید کنید و یا اصلا بخواهید فایلی رو دانلود کنید ولی چون تحریم بودیم نتونستید خرید کنید و پروژه شما روی زمین مونده. در اینجا یه روش عالی حرفه‌ای آسان و رایگان بهتون یاد میدم که سریع اینجور فایل‌ها رو رایگان دانلود کنید. پروژه‌های این سایت و سایت‌های مشابه پولی هستن که با توجه به تحریم‌های موجود کاربران ایرانی امکان خرید مستقیم از این سایت‌ها را ندارند البته در این بین هستند سایت‌هایی که محصولات این سایت‌‎های پولی را بصورت کاملا رایگان در اختیار ما می‌گذارند. در این مقاله به بررسی یکی از این سایت‌ها پرداختیم.
برای این کار به یک سایت واسط نیاز داریم سایتی که برای این کار قراره ازش استفاده کنیم سایت gfx content هست که شما می‌تونید در سایت videohive بگردید و هر محصولی را که نیاز داشتید عنوانش رو کپی کنید و در سایت gfx content جستجو کنید و سپس از منوی کناری روی دانلود بزنید که در اینجا به سایت اشتراک فایل منتقل میشید که میتونید از پلن رایگان استفاده کنید و فایلتون رو دانلود کنید.
درسته که پلن رایگان محدودیت دانلود داره منتها برای ما ایرانی‌ها که در تحریم هستیم کار راه انداز است.

آشنایی با سایت videohive

سایت videohive یک سایت گرافیکی با بیش از هزاران پروژه آماده افتر افکت، پریمیر، فتوشاپ و سایر برنامه‌های گرافیکی است که تا الان تونسته جزء محبوب‌ترین سایت‌های گرافیکی باشه. پروژه‌های این سایت به شما کمک می‌کنن که خیلی سریع و راحت پروژه خودتون رو بسازید و به کارفرما تحویل بدید. این پروژه‌ها شامل لایه‌های آماده است که کافیست در برنامه مورد نظر باز کرده و فقط عکس و متن و صوت خود را جایگزین کنید.

همچنین بخوانید  بیوگرافی مازیار لرستانی؛ هویت جدید شهره لرستانی
همچنین بخوانید  ژانر شناسی فیلم های سینمای ایران و جهان

سایت رایگان دانلود محصولات videohive

سایت gfx content یکی از این سایت‌ها است که محصولات پولی videohive را بصورت کاملا رایگان در اختیار ما می‌گذارد و شما می‌توانید هر محصولی را که نیاز داشتید با جستجو در این سایت بصورت رایگان انتشار دهید. البته اینجور سایت‌ها نیز دارای معایبی هستند. یکی از معایب اینگونه سایت‌ها سرعت کم دانلوده که برای دانلود یک پروژه حجم بالا باید از نیم الی 1 ساعت منتظر بمونیم. اما برای پروژه‌های کم حجم و بطور کل برای راه انداختن کار عالیه. در مقاله‌های بعد سعی می‌کنم یکی یکی سایت‌های مشابه که امکان دانلود رایگان دارن رو به شما معرفی کنم که دیگه دغدغه‌ای در رابطه با دانلود محصولات پولی که امکان خریدشون برای ما وجود نداره رو نداشته باشید.

خب دوستان اگه شما هم روش‌های بهتری سراغ دارید که بتونیم از سایت‌های پولی خارجی، رایگان دانلود کنیم در قسمت دیدگاه مطرح کنید.
باتشکر

sajadgraph

sajadgraph

همچنین بخوانید  بهترین بازی های دورهمی
چطور بود؟
+1
2
+1
1
+1
+1
+1
+1
+1
1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط