Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ فیلم و سرگرمی @ سریالی که برادران محمودی ساختند؟

سریالی که برادران محمودی ساختند؟

by | 30 بهمن 1401 | فیلم و سرگرمی | 0 comments

پیش از این که از در مورد سریال پوست شیر اطلاعاتی را برای شما شرح دهیم بهتر است در مورد برادران محمودی بدانید و برای دانلود سریال پوست شیر اقدام کنید. حال با ما همراه باشید تا این دو برادر را به شما معرفی کنیم. جمشید محمودی در سال 1362 و در تاریخ 7 آبان متولد شده است و حرفه‌ای که در سینما دنبال می‌کند، فیلم‌نامه‌نویسی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی است و همچنین برادری دارد به نام نوید محمودی که آن هم در سینما فعالیت دارد.

پیش از ساخت سریال پوست شیر، فیلم شکستن هم‌زمان بیست استخوان و همچنین چند متر مکعب عشق را ساخته است که توانست برای فیلم چند متر مکعب عشق در هفدهمین جشن سینمای ایران تندیسی را برنده شود و در بخش‌هایی هم دیپلم افتخار را کسب کرد که شامل بهترین کارگردانی، بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین فیلم‌نامه، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین تدوین، بهترین طراحی صحنه و همچنین استعداد جدید را معرفی کرد.

همچنین بخوانید  25 تا از بهترین سریال های ترسناک دنیا

نوید محمودی در تاریخ 1 مهر سال 1359 متولد شد که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی، نویسندگی، شاعر نیز می‌باشد و وی همانند برادر خود ایرانی، افغان است که مدت سکونت آن‌ها از 6 سالگی این کاگردان است و جالب است بدانید که این دو برادر تابعیت هر دو کشور را دارند و مدرک فوق لیسانس دارد و این فرد در جشنواره‌های بین‌المللی بسیاری حضور داشته است که تعداد آن‌ها به 101 می‌رسد و این فرد با 3 فیلم برای دریافت جایزه به نمایندگی کشور افغانستان در آکادمی اسکار حضور پیدا کرد و همچنین برای این که جایزه‌ای را در خصوص بهترین فیلمی که زبانش انگلیسی نیست معرفی شد.

سریال پر بازیگر پوست شیر

سریال پوست شیر سریالی است که به تازگی در نمایش خانگی توانست بیننده‌های بسیاری را به خود جذب کند. کارگردانی این مجموعه را جمشید محمودی برعهده داشت و فیلمنامه این سریال را رضا بهاروند به همراهی جمشید محمودی انجام داده است و شبکه‌ای که از آن پخش می‌شود فیلم‌نت است و همچنین پوست شیر محصول سال 1401 است.

همچنین بخوانید  بررسی قسمت ۶ سریال The Last of Us

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، شامل شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی، پردیس احمدیه و … است و هرکدام از این افراد بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته‌اند و بیننده را مجذوب خود کرده‌اند. این سریال از طرف عموم نقد و نظرات مثبت و منفی را دریافت کرده است.

در مورد موسیقی فیلم بهتر است بدانید که با شنیدن موسیقی سریال شما یاد موسیقی فیلم میان ستاره‌ای که کریستوفر نولان و همچنین سریال شکارچی ذهن که ساخته دیوید فینچر می‌افتید، همچنین نام این سریال، نام آهنگی از یکی از خوانندگان است که در یکی از سکانس‌های اولی این سریال از ضبط ماشین به صورت بی‌کلام پخش شده است.

همچنین بخوانید  آشنایی با ژانر درام سریال زخم کاری

چه زمانی فصل سوم سریال پوست شیر پخش می شود؟

اولین قسمت از فصل اول این سریال قرار بود که در تاریخ 30 شهریور پخش شود که بنابر مشکلاتی با یکی دو روز تاخیر در تاریخ 1 مهر سال1401 منتشر شد و به دلایلی قرار بود که قسمت‌های بعدی منتشر نشود ولی قسمت دوم با یک هفته تاخیر بالاخره منتشر شد و مدیر فیلم‌نت بیانیه‌ای منتشر کرد و گفته است این سریال برای دو فصل دیگر نیز تمدید شده است و هرکدام از این فصل‌ها هرکدام 8 قسمت دارد و تاریخ پخش فصل سوم سریال اجتماعی پوست شیر قرار است که در تاریخ  10 اسفند منتشر شود.

rata_g

rata_g

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط