Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ سبک زندگی @ خانه و دکوراسیون @ آیا سلفون کش یک وسیله ضروری برای خانه و آشپزخانه است؟

آیا سلفون کش یک وسیله ضروری برای خانه و آشپزخانه است؟

by | 2 خرداد 1401 | خانه و دکوراسیون | 0 comments

امروزه بسیاری از وسایل منزل و آشپزخانه راحتی و سهولت بیشتری به زندگی ما داده‌اند و می توان گفت زندگی را به مراتب آسان تر از گذشته کرده‌اند. شاهد هستیم وسایل ضروری منزل روز به روز بیشتر شده است. شاید اگر 10 سال پیش درباره سلفون از کسی سوال می‌شد قطعا یا شناختی نداشت و یا اگر شناختی داشت آن را از ضروریات آشپزخانه خود نمی‌دانست ولی در حال حاضر سلفون یکی از ضروریات هر خانه و آشپزخانه است و کدبانوی هر خانه‌ای برای تازه نگه داشتن مواد غذایی میوه و سبزیجات قطعا از سلفون استفاده می‌کند. حال وسیله‌ای که با آن سلفون بکشند (سلفون کش) نیز به عنوان کالای مکمل محسوب شده و جزو وسایل ضروری هر خانه است.

آیا سلفون کش برای خانه و آشپزخانه ضروری است؟

سال‌هاست که سلفون محافظ غذا جزء لاینفک هر خانه و آشپزخانه است. از خانه گرفته تا رستوران‌ها و قنادی، طباخی و صنایع بسته بندی قارچ، آشپرخانه …. از سلفون محافظ غذا برای بسته بندی غذا، میوه، ظروف دسر و سالاد قارچ استفاده می‌کنند. بسته بندی ظروف مرغ و گوشت و سبزیجات قارچ گرفته تا بسیاری چیزهای دیگر همه و همه هنگام بسته بندی نیاز ب سلفون دارد. البته معمولا استرچ کش (سلفون کش) بیشتر در مغازه‌های شیرینی فروشی، طباخی‌ها دیده می‌شود که از نوع سلفون کش های نیمه اتوماتیک برقی است و قیمت بسیار بالایی دارد و خرید آن برای خانه اصلا مقرون به صرفه نیست. حال می‌خواهیم این سوال را مطرح کنیم که آیا خرید یک دستگاه سلفون کش برای خانه ضروری است و چرا باید در خانه یک سلفون کش داشته باشیم؟

همچنین بخوانید  19 ایده عالی برای درست کردن جاظرفی آشپزخانه کاربردی

مردم اکثرا هر بار که می‌خواهند چیزی را سلفون کشی کنند زمان زیادی را صرف پیدا کردن سر سلفون می‌کنند. از آنجا که ضخامت سلفون کم است، پیدا کردن سر رول نیز کار آسانی نخواهد بود و هر بار مشکلات زیادی را برای مصرف کننده و کاربر به وجود می آورد و به همین دلیل داشتن وسیله‌ای که در سلفون کشی به ما کمک کند اهمیت دوچندان دارد .

همچنین بخوانید  گیاهان آپارتمانی با منحصر به فردترین برگ ها

فرض کنید تعداد زیادی ظروف غذا و یا سبزی وجود دارد که می خواهید روی آن‌ها سلفون بکشید. شما قطعا نیاز به کسی دارید که به شما کمک کند تا این ظروف را سلفون کشی کنید. چرا که هم اگر خودتان تنهایی بخواهید این ظروف را استرج بکشید قطعا زمان زیادی از شما تلف خواهد کرد و هم اینکه شما با همکاری فردی دیگر این کار را انجام دهید! در نقطه اول هم با یک کارد تیز یا تیغ پس از کشیدن سلفون روی ظروف آن را قطع کنید و از طرف دیگر مواظب سر سلفون باشید. به همین دلیل زمان شما کاملا به هدر خواهد رفت و سرعت شما قطعا پایین خواهد آمد! شاید پس از کلی تلاش در آخر نتوانید به خوبی سلفون کشی ظروف را انجام دهید و یا کلی سلفون هدر دهید!

همچنین بخوانید  12 نکته آسان برای دستیابی به مینیمالیسم گرم در خانه شما

حالا فرض کنید شما یک دستگاه سلفون کش خانگی داشته باشید و در هنگام سلفون کشی از آن کمک بگیرید. به راحتی سلفون کش را مقابل خود می‌گذارید و ظرف را کنار دستگاه سلفون کش گذاشته و یکی یکی ظروف را بسته بندی و سلفون کشی می‌کنید. به همین راحتی!

شما برای هر بار استفاده نیازی به پیدا کردن ابتدای سلفون ندارید و دوما سرعت بسته بندی کاربر را بسیار بالا می‌برد و او می‌تواند با صرف اندک زمانی هر آنچه بخواهید بسته بندی می کنید و نیازی به کمک هیچ فردی ندارد. سلفون کش های ایزیکات دلیل خوبی برای ورود به خانه ما دارند و آن این است که که با وجود دستگاه سلفون کش خانگی زحمت استفاده از سلفون به یک حس خوب و عالی تبدیل می شود و کاربر می تواند به سرعت و راحت سلفون بکشد و نیازی به کمک هیچ کسی ندارد.

moha
moha
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط