Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ هنر و ادبیات @ موسیقی @ محبوب ترین خواننده های خارجی در ایران

محبوب ترین خواننده های خارجی در ایران

by | 18 آبان 1402 | موسیقی | 17 comments

امروزه خوانندگی یکی از شاخه‌های اصلی و پرطرفدار و محبوب در دنیای موسیقی به شمار می‌رود؛ در دنیای موسیقی هنرمندان مطرح و صاحب سبک بسیاری در این حوزه فعالیت دارند. محبوب ترین خواننده های خارجی می‌توان به جکسون، ماروین گِی، الویس پریسلی و جان لنون و.. اشاره کرد. این افراد تا به امروز تأثیرات بسیاری را در حوزه خوانندگی ایجاد کرده‌اند. هنرمندان فقیدی که تأثیرات بسیاری گذاشته‌اند اکنون جای خود را به نسل‌های جدید داده‌اند، در حال حاضر محبوب ترین خواننده های خارجی که خوش صدا و استعداد بسیاری در این راه دارند در سبک‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

آشنایی با خواننده‌های معروف خارجی

در ادامه لیستی از محبوب ترین خواننده های خارجی در سال 2023 را برای شما معرفی کرده‌ایم. در ادامه پیشینه و فعالیت‌های آن‌ها را به صورت کوتاه مورد نقد و بررسی قرار خواهیم داد:

سلنا گومز(Selena Gomez)

سلنا گومز شاید محبوب ترین خواننده خارجی در ایران باشد. سلنا گومز خواننده، بازیگر، تهیه کننده و تاجر آمریکایی است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در برنامه تلویزیونی Barney & Friends آغاز کرد و بعداً با بازی در نقش الکس روسو در برنامه کانال دیزنی Wizards of Waverly Place به شهرت رسید. او همچنین در فیلم هایی مانند «داستان سیندرلا دیگری»، «بهار شکنان» و «مردگان نمی میرند» بازی کرد. او چهار آلبوم انفرادی از جمله Stars Dance، Revival، Rare و Revelación منتشر کرده است و آهنگ‌های موفق زیادی مانند «Come & Get It»، «Lose You to Love Me» و «Baila Conmigo» داشته است. او همچنین برنامه های تلویزیونی مانند 13 Reasons Why، Living Undocumented، Selena + Chef، و Only Murders in the Building را تولید کرده است. او بنیانگذار برند زیبایی Rare Beauty و سفیر یونیسف است.

امینم (Eminem)

مارشال بروس ماذرز سوم که به لاتین Marshall Bruce Mathers ملقب شده است، یکی از خواننده‌های رپ در این لیست است. امینم در لیست محبوب ترین خواننده های خارجی قرار گرفته است، امینم علاوه بر آن که خواننده بسیار خوبی است شخصیت دوست داشتنی نیز دارد. مارشال در 17 اکتبر 1972 و یا به زبان ساده‌تر در 25 مهر 1971 در سنت جوزف میسوری آمریکا متولد شده است.

در اوایل آغاز فعالیت امینم که با Dr.Dre رپر معروف فعالیت داشته است توانسته است آثار بسیار فوق‌العاده‌ای را بر جای بگذارد. Without me,  The Real Slim Shady, Beautiful و… از جمله موزیک‌های فوق‌العاده‌های این خواننده محبوب می‌باشند. امینم تا به امروز در کارنامه خود 15 جایزه گرمی را به دست آورده است.

امینم

ادل (Adele)

ادل از دیگر خواننده‌هایی است که در لیست محبوب ترین خواننده های خارجی قرار دارد، خواننده و ترانه سرای بریتانیایی و یا همان ادل در سال 2008 اولین آلبوم خود را با نام 19 انتشار داد. این آلبوم با استقبال بسیاری از افراد و منتقدین مواجه شد. در آن زمان ادل در خارج از بریتانیا چهره‌ای شناخته شده نبوده است، اما بعد از حضور در SNL و دریافت 2 جایزه گرمی در سال 2009 به شهرت بی نظیری دست پیدا کرد.

ادل در سال 2011 دومین آلبوم خود را با نام 21 انتشار داد. این آلبوم از آلبوم اول وی موفق‌تر بوده است و جوایز بسیاری از جمله 6 جایزه گرمی را به دست آورد. این آلبوم پرفروش‌ترین آلبوم سال‌های 2011 و 2012 بود و در حال حاضر نیز چهارمین آلبوم پرفروش‌ تاریخ بریتانیا است. easy on me ادل یکی از بهترین کارهای ادل است.

همچنین بخوانید  بیوگرافی کاردو |رپر نسل 4

تیلور سوئیفت(Taylor Swift)

تیلور سویفت یکی از محبوب ترین و موفق ترین خواننده های خارجی در ایران و ترانه سرایان زمان ماست. او ده آلبوم استودیویی، دو آلبوم زنده(آلبوم زنده آلبومی است که در کنسرت‌ها ضبط شده است و نه استودیو)، شش EP و 64 تک آهنگ منتشر کرده است. او برنده 11 جایزه گرمی، 28 جایزه موسیقی آمریکا، 32 جایزه موسیقی بیلبورد و بسیاری افتخارات دیگر شده است. او برای آهنگ‌های شخصی و جذابش که در ژانرهای مختلف مانند کانتری، پاپ، راک، فولک و ایندی شناخته می‌شود.

از معروف‌ترین آهنگ‌های تیلور سوئیفت می‌توان به ترک‌های “All Too Well”، “Blank Space”، “Love Story” و “You Belong With Me” اشاره کرد.

ادل

Bo Diddley

امروزه نمی‌توان فهرستی از محبوب‌ترین آهنگ‌های بلوز را برای شما معرفی کرد و هیچ یک از آثار Bo Diddley را نام نبرد! I’m A Man یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های این خواننده مشهور می‌باشد، البته می‌توان گفت این آهنگ در تاریخ موسیقی بلوز ماندگار شده است. Bo Diddley که با نام اصلی Ellas McDaniel در سال 1928 متولد شده است و سال 2008 در سن 80 سالگی از دنیا رفته است. B.B King خواننده، ترانه سرا، آهنگ سرا و تهیه کنندهٔ موسیقی است و گفته می‌شود نقشی اساسی در گذر از بلوز به راک اندرول ایفا کرده است.

Bo Diddley

بیلی آیلیش (Billie Eilish)

از دیگر محبوب ترین خواننده های خارجی می‌توان به بیلی آیلیش اشاره کرد. بیلی آیلیش یکی از جدیدترین افرادی می‌باشد که در این فهرست وجود دارد و جزو چهره‌های برجسته دنیای موسیقی به شمار می‌رود. بیلی آیلیش در سال 2001 متولد شده است و تا به امروز ترانه‌های محبوبی اعم از Everything I Wanted و Therefore I Am را منتشر کرده است. وی یکی از معدود خوانده‌هایی است که توانسته است در نسل خود 104 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشد.

نکته: بیلی آیلیش عضو نسل زد است!

این خواننده فعالیت خود را در Soundcloud آغاز کرده است و بعد از امضای قرار داد با Interscope Records و انتشار آهنگ‌های مختلفی اعم از Bad Guy به یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های جهان تبدیل شده است. وی تا به امروز موفق به کسب 7 جایزه گرمی به عنوان بهترین خواننده جهان شده است. علاوه بر این موضوع این خواننده در سال 2021 به عنوان بهترین خواننده جهان در کنار خواننده‌های دیگر انتخاب شده است.

بیلی آیلیش

اد شیرن (Ed Sheeran)

از دیگر محبوب ترین خواننده های خارجی می‌توان به اد شیرن اشاره کرد؛ این خواننده خوش صدا و بی حاشیه امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. برخی از معروف‌ترین آهنگ‌های اد شیرن می‌توان به Thinking Out Loud و Shape Of You اشاره کرد. این ترانه‌سرا و خواننده در تاریخ 17 فوریه 1991 در انگلستان متولد شده است و از سال 2005 وارد عرضه موسیقی در سبک‌های بومی، هیپ هاپ و پاپ شده است.

اولین آلبوم اد شیرن با نام + در سال 2011 منتشر شده است که مورد توجه بسیاری از طرفداران وی قرار گرفته است. در سال‌های بعدی آلبوم‌های دیگری با نام‌های ضرب و تقسیم روانه بازار شده است. جالب است بدانید این خواننده در فصل هفتم سریال پرمخاطب گیم آف ترونز نیز نقش کوتاهی را بازی کرده است.

همچنین بخوانید  بهترین آهنگ های امینم، پربازدیدترین ترک های امینم!
اد شیرن

شکیرا (Shakira)

شکیرا ایزابل مبارک ریپل از دیگر اشخاصی است که در لیست محبوب ترین خواننده های خارجی قرار گرفته است. استعداد شکیرا بسیار زود و در سن 13 سالگی کشف شده است، اما این خواننده از همان ابتدای فعالیت خود موفق نبوده است. تلاش‌های پی در پی این خواننده باعث شده است که بتواند لقب ملکه موسیقی لاتین را از آن خود کند. شکیرا در 7 فوریه 1977 و یا به عبارت ساده‌تر در 18 بهمن 1355 در بارانکیلا کلمبیا به دنیا آمد‌‌ است. آلبوم‌های Fijación Oral, Vol. 1, Sale el sol و El Dorado موفقیت این خواننده را تضمین کردند. آهنگ Waka Waka یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های شکیرا به شمار می‌رود که مخصوص جام جهانی 2010 خوانده شده است. این خواننده تا به امروز توانسته است 3 جایزه گرمی را از آن خود کند.

شکیرا

ریانا (Rihana)

از دیگر خواننده‌های محبوب خارجی می‌توان به ریانا اشاره کرد. ریانا یکی از بهترین خواننده‌های خارجی به شمار می‌رود که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرده است و با تلاش‌های فراوان توانسته است موفقیت‌های قابل توجهی را به دست آورد. ریانا یکی از افرادی می‌باشد که تا به امروز در اینستاگرام بیشترین تعداد دنبال کننده را به دست آورده است. این خواننده برتر توانسته است 9 جایزه گرمی و 12 جایزه American Music Awards کسب کند.

ریانا

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

از دیگر محبوب ترین خواننده های خارجی می‌توان به جنیفر لوپز اشاره کرد. این خواننده در نیویورک متولد شده است و یکی از بااستعدادترین هنرمندان جهان شناخته می‌شود. جنیفر لوپز علاوه بر فعالیت داشتن در صنعت موسیقی در فیلم و سینما نیز فعالیت دارد و تا به امروز در فیلم‌هایی اعم از The Cell و Hustlers ایفای نقش کرده است. با این حال موفقیت‌هایی که باعث شده است که وی چهره شناخته شده شناخته شود عرصه موسیقی بوده است. جنیفر لوپز به عنوان یکی از خواننده‌های معروف جهان به شمار می‌رود که تا به امروز ترانه‌های موفقی اعم از On the floor و Get Right Feelin’ so Good را عرضه کرده است. ain’t your mama جنیفر لوپز یکی از پرطرفدارترین آثار این خواننده محبوب است.

جنیفر لوپز

هری استایلز (Harry Styles)

در لیست محبوب ترین خواننده های خارجی بدون شک جای هری استایلز خالی می‌باشد! هری ادوارد استایلز خواننده، ترانه سرا، تهیه کننده و بازیگر اهل بریتانیا می‌باشد. هری استایلز علاوه بر آن که خواننده بسیار موفقی است شخصیتی بسیار دوست داشتنی دارد. استایلز با استفاده از استایل‌های خاص و فارغ از جنسیت محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورده است. جالب است بدانید این خواننده در اوایل کار خود در مسابقه The X Factor برای اجرای سولو ای که داشت رد شد. اما او امیدش را از دست نداد و به تلاش ادامه داد و توانست به گروه معروف وان دایرکشن عضو شود.

این خواننده محبوب در 10 فوریه 1994 و یا به عبارت ساده‌تر 21 بهمن 1372 متولد شده است. بعد از آن که گروه وان دایرکشن در سال 2016 تعلیق شد، وی به عنوان یک خواننده مستقل به فعالیت‌های خود ادامه داد. این خواننده آلبوم تک نفره خود را به نام Harry Styles منتشر کرد و جز 10 آلبوم پرفروش سال شد. یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های این خواننده می‌توان به Watermelon Sugar اشاره کر. هری استایلز تا به امروز توانسته است 1 جایزه گرمی را به دست آورد.

همچنین بخوانید  پربازدیدترین ترک های رپ فارسی در ساندکلاد
هری استایلز

بی تی اس (BTS)

از دیگر خواننده‌هایی که در لیست محبوب ترین خواننده های خارجی جای دارند گروه بی تی اس می‌باشد. این گروه متشکل از 7 نفر از کره جنوبی است. این گروه فعلیت خود را در سال 2013 آغاز کرده است، اما چندین سال پیش قبل از انتشار اولین آلبوم خود زیر نظر کمپانی بیگ هیت آموزش دیده‌اند. هر یک از اعضای گروه بی تی اس در کارهای مختص به خود اعم از رپ، رقص، خوانندگی و.. تخصص دارند و یک کنار یکدیگر گروه بی تی اس را تکمیل کرده‌اند. این گروه در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند و در حقیقت به دلیل کامنت‌های بی‌شماری از طرف داران این گروه یک مجله مجزا هم درج کرده است. این گروه امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و در کل جهان شناخته شده است. اما این موفقیت به سادگی به دست نیامده است!

بی تی اس

متالیکا (Metalica Band)

از دیگر گروه‌هایی که در لیست محبوب ترین خواننده های خارجی قرار خواهد گرفت متالیکا است. متالیکا را می‌توان به عنوان موفق‌ترین گروه موسیقی راک در جهان در نظر گرفت. آهنگ‌های این گروه تا به امروز، بارها و بارها در تمامی جهان شنیده شده است و در صدر بهترین‌های تاریخ موسیقی قرار گرفته‌اند. گروه متالیکا سال 1981 کار موسیقی راک را در کالیفرنیا شروع کرد.

متالیکا

انریکه ایگلسیاس(Enrique Eglesias)

انریکه ایگلسیاس یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های اسپانیایی نه تنها در ایران، بلکه در سطح جهان است. Enrique Iglesias – Bailando ft. Descemer Bueno, Gente De Zona این آهنگ از انریکه در یوتیوب 3 میلیارد و 400 میلیون بار شنیده شده است. دومین آهنگ برتر او در کانال یوتیوبی‌اش یک میلیارد و 400 میلیون بار شنیده شده است. انریکه ایگلسیاس آهنگ‌های انگلیسی زیادی نیز اجرا کرده است.

جاستین بیبر(Justin Bieber)

جاستین بیبر (متولد 1994) خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی کانادایی است که به عنوان یک ستاره پاپ نوجوان به شهرت رسید. او بیش از 150 میلیون آلبوم در سرتاسر جهان فروخته است و جوایز متعددی از جمله جایزه گرمی را از آن خود کرده است. او در ایران نیز محبوب است، جایی که آهنگ‌هایش اغلب از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود. او همچنین در شبکه های اجتماعی با هواداران ایرانی تعامل داشته و از موسیقی ایرانی تمجید کرده است.

مایکل جکسون خواننده، ترانه سرا، رقصنده و بشردوست آمریکایی بود که به طور گسترده به عنوان یکی از تأثیرگذارترین و محبوب ترین هنرمندان تمام دوران شناخته می شود. او به دلیل مشارکت در موسیقی، رقص، و مد و همچنین زندگی شخصی اش به عنوان “پادشاه پاپ” شناخته می شد. او کار خود را به عنوان یک ستاره کودک با برادرانش در جکسون 5 آغاز کرد و بعداً با آلبوم هایی مانند Off the Wall، Thriller، Bad، Dangerous و HIStory تبدیل به یک سوپراستار انفرادی شد. او همچنین موزیک ویدیوهای پیشگامانه ای مانند «Beat It»، «Billie Jean»، «Thriller»، «Bad»، «Smooth Criminal» و «Black or White» خلق کرد که انقلابی در رسانه ها ایجاد کرد و نسل های هنرمندان را تحت تأثیر قرار داد. او در سال 2009 بر اثر مصرف بیش از حد پروپوفول توسط پزشک شخصی خود درگذشت.

مایکل جکسون
admin
admin
چطور بود؟
+1
44
+1
57
+1
29
+1
15
+1
16
+1
17
+1
52

17 Comments

  1. اجتمانو
    2
    0

    ممنون از این مطلب کاربردی

    Reply
  2. .
    1
    8

    سلنا گومز باید اول باشه که حتی تو لیست نیست

    Reply
    • سامان ابراهیمی
      1
      0

      خوب لیست نگاه کن اولیه

      Reply
  3. سروش شمس
    1
    2

    سلنا گومز کوووووو؟

    Reply
    • خاطره سرایی
      0
      0

      اضافه میکنیم حتماً

      Reply
    • خاطره سرایی
      0
      0

      اضافه شد

      Reply
  4. دلارام
    0
    0

    سلام سلنا گومز واقعا برازنده رتبه یکه

    فقط الک بنجامین چرا تو لیست نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Reply
  5. بهار
    0
    0

    تیلور سویفت کووووووو؟ اون نفر لوله نه سلنا هرچند که خودم سلنا‌تور هم هستمااااا

    Reply
    • حسن اسدی
      0
      0

      حتماً اضافه میکنیم به لیست.

      Reply
  6. بهار
    0
    0

    تیلور سویفت کووووووو؟ اون نفر اوله نه سلنا هرچند که خودم سلنا‌تور هم هستمااااا

    Reply
  7. جـنو
    0
    0

    سلنا ؟ بیلی ؟
    به جای اینا دویکند و ملکه بیانسه باید توی لیست میبودن.

    Reply
  8. amir
    0
    0

    مایکل جکسون کو

    Reply
  9. amir
    0
    0

    مایکل جکسون چرا نیست

    Reply
    • خاطره سرایی
      0
      0

      اضافه شد دوست عزیز

      Reply
  10. چین
    0
    4

    بی تی اس رو باید حذف کنی چون اونا فقط تو کره و نوجوانان ایران محبوبن نه تو کل جهان پاکش کن🍉⛩️

    Reply
    • خاطره سرایی
      2
      1

      البته که طرفداران بی تی اس شاید تو رنج سنی نوجوان باشن، ولی خب بالاخره طرفدار دارن و باید تو لیست حضور داشته باشن

      Reply
  11. Jung kiun suk
    0
    0

    دوا لیپا و هالزی چی میشن پس

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط