Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ بهترین ها @ معرفی بهترین بازی های اندروید

معرفی بهترین بازی های اندروید

by | 12 آبان 1401 | بهترین ها, فیلم و سرگرمی | 0 comments

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید گوشی‌های اندرویدی برای طیف وسیعی از مشتریان قابلیت و تنوع منحصر به فرد این گوشی‌ها در اجرای بازی‌‌های مختلف است. هر روز به تعداد بازی‌هایی که در گوگل پلی منتشر می‌شوند اضافه می‌شود که این امر باعث شده انتخاب بازی از میان هزاران بازی کمی سخت باشد. در این پست سعی کردیم که تعدادی از بهترین بازی های اندروید 2022 را برای شما معرفی کنیم تا شما را در این راه کمی یاری دهیم. پس اگر به دنبال بهترین بازی های اندروید 2022 هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنم.

کال اف دیوتی موبایل

کال اف دیوتی موبایل

سبک بازی: اکشن اول شخص

استودیو سازنده: اکتیویژن

رده سنی: مناسب برای بزرگسالان

قیمت: رایگان

بدون شک بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 است که به سبک اول شخص برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است. تیم سازنده بازی کال اف دیوتی موبایل کار بسیار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. آن‌ها با وجود طراحی و گرافیک بسیار زیبای بازی و به ‌لطف تنظیمات متنوعی که در بستر بازی تعبیه شده است، توانسته‌اند این بازی را روی گوشی‌های بالارده تا میان‌رده پشتیبانی کنند.

کال آف دیوتی موبایل هم مانند ورژن‌های پی‌سی و کنسول از سبک‌های مختلف بازی مانند سرچ اند دیستروی، کپچر ذ فلگ، هدکورترز، دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های این بازی استفاده از نقشه‌های بزرگ و دوست داشتنی در نسخه موبایل است.

اسلحه‌های بازی کال آف دوتی موبایل هم از تنوع فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند. تازه با پیشرفت در بازی این قابلیت وجود دارد که بتل پس خریداری کنید و سلاح‌های زیادی را به لیست خود اضافه کنید. دیگر مزیتی که کال آف دیوتی موبایل را به یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 تبدیل کرده است تنوع در گیم پلی و پرک‌های آن است. بعد از رونمایی از فصول متعد آن دیگر هیچ وقت از بازی کردن این بازی خسته نخواهید شد چون همیشه نقشه‌ها و مکان‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانید فتح کنید.

بازی فورتنایت

فورتنایت

سبک بازی: بتل رویال

استودیو سازنده: اپیک گیمز

رده سنی: مناسب برای بزرگسالان

قیمت: رایگان

بازی بسیار محبوب فورتنایت که به نظر خیلی از کاربران بهترین بازی اندروید 2022 است، بزرگ‌ترین بازی رایگان آنلاین روی کنسول‌ها، پی‌سی و موبایل است.

یکی از سبک‌های بازی فورتنایت بتل رویال است. بازیکنان را در گروه‌های بتل رویال ۱۰۰ نفره با اسکواد‌های یک، دو و چهار نفره طراحی شده که آن‌ها را به جاهایی می‌برند که می‌توانند با پیدا کردن اسلحه‌های متنوع و با گرد هم آوردن منابع مختلف، در کنار یک بازی پر از هیجان و ماجراجویی ساخت و ساز را نیز تجربه می‌کنند.

همچنین بخوانید  12 تا از بهترین پرنده های خانگی

این مزیت ساخت و ساز در فورتنایت که در حین انجام ماموریت‌ها صورت می‌گیرد، باعث شده تا بازی فورتنایت تجربه‌ای متفاوت و جذاب را برای بازیکنان ایجاد کند. شرکت سازنده این بازی امکان خریداری بتل‌پس را فراهم کرده است. با خریداری بتل پس کاربران می‌توانند برای شخصی سازی به طیف عظیمی از محتوا دسترسی پیدا کنند. دیگر مزیت منحصر به فرد بتل پس هم دسترسی به ماموریت‌های پرشمار روزانه و فصلی است می‌توانید در حالت‌های دو یا چند نفره بصورت آنلاین با دوستانتان از این بازی لذت ببرید.

بازی پابجی موبایل

بازی پابجی موبایل

سبک بازی: اکشن بتل رویال

استودیو سازنده: تنسنت گیمز

رده سنی: مناسب برای بزرگسالان

قیمت: رایگان

همه ما سبک پرطرفدار بتل رویال را مدیون بازی پاب جی هستیم چرا که این بازی برای اولین بار از آن رونمایی کرد. این بازی همچنان در حال تغییر و پیشرفت است و مخصوصا در حیطه گان پلی شاهد تغییرات زیادی هستیم. گیم پلی بازی پاب جی خیلی جذاب است و به نوعی یک بازی سروایول است. در ابتدا تعداد 100 بازیکن را به جزایری بزرگ می‌فرستند. این بازیکنان هیچ نوع اسلحه یا وسیله‌ای همراه خود ندارند و باید به سرعت در این جزایر بدنبال اسلحه و لباس و دیگر منابع بگردند. اسلحه‌‌های این بازی بسیار متنوع‌اند و با در اختیار گرفتن اتچمنت‌های متفاوت می‌توانید قابلیت و تاثیر اسلحه‌های خود را افزایش دهید.

شرکت سازنده این بازی با نسخه‌های پابجی موبایل لایت و پابجی موبایل که به ترتیب برای گوشی‌های میان رده و بالا رده طراحی شده‌اند همه‌ی کاربران را راضی نگه می‌دارد. یکی دیگر از مزیت‌های منحصر به فرد این بازی قابلیت کنترول موتور و ماشین برای جابجایی است. این آپشن بدون شک این بازی را به بهترین بازی های اندروید 2022 تبدیل کرده است.

Among Us

گیم Among Us

سبک بازی: اکشن

استودیو سازنده: Innersloth

رده سنی: مناسب برای تمام نوجوانان

قیمت: رایگان

در حال حاضر بازی امانگ آس موبایل که بصورت آنلاین است در ایران قابل دسترس نیست. ولی اگر گروه گیمر پایه‌ای دارید می‌توانید با ساخت یک سرور لوکال از این بازی لذت ببرید که یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 است. در این بازی دو گروه خدمه و شیاد وجود دارد که هر کدامشان یک سری وضایف گوناگون دارند. تعمیر سفینه به عهده گروه خدمه است و شیادان باید با کشتن آن‌ها مانع تکمیل ماموریت آن‌ها شوند.

روال بازی طوری است که خدمه باید این مهمان‌های ناخوانده را از سفینه به بیرون بیندازند. شیادان هم باید طوری رفتار کنند که خدمه به شیاد بودن آن‌ها شک نکند. این بازی که به نوعی شبیه بازی مافیا است بسیار لذت بخش و پر از ماجراجویی است.

همچنین بخوانید  بهترین جاهای دیدنی اطراف پاریس برای سفرهای بین شهری

بازی The Sims

بازی The Sims

سبک بازی: معمایی

استودیو سازنده: الکترونیک آرتز

رده سنی: مناسب برای نوجوانان

قیمت: رایگان

هر وقت صحبت از بهترین بازی های اندروید 2022 می‌شود، بدون شک نام بازی The Sims در میان خواهد بود. شرکت سازنده این بازی توانسته است نسخه موبایل این بازی که بصورت مرتب بروز رسانی می‌شود را روانه بازار کند و نظر هزاران گیمر را به خود جلب کند. در این بازی گیمرها می‌توانند با استفاده از قابلیت‌های بازی زندگی خیالی خود را خلق کنند. یکی از ویژگی‌های نسخه موبایل قابلیت بهبود شخصیت سازی و ظاهر شخصیت‌ها است که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نگ دارد.

مورتال کامبت (MORTAL KOMBAT: A Fighting Game)

MORTAL KOMBAT: A Fighting Game)

سبک بازی: مبارزه ای

استودیو سازنده: برادران وارنر

رده سنی: مناسب برای بالای ۱۸ سال

قیمت: رایگان

این بازی کلاسیک سال‌هاست که طرفداران زیادی دارد و بدون شک باید درون لیست بهترین بازی های اندروید 2022 قرار داده شود. خوشبختانه نسخه موبایل آن هم به صورت مداوم مورد پشتیبانی قرار می‌گیرد. قهرمان‌هایی که شاید هر گیمری در دوران نوجوانی با آن‌ها خاطرات فراوانی را رقم زده است در نسخه موبایل نیز وجود دارند تا در کنار لذت بردن از یک بازی بسیار جذاب چاشنی نوستالژیک هم به آن اضافه شود. با توجه به سبک این بازی که مبارزه‌ای است، بالطبع تم بازی بر پایه خشونت‌های غیر واقعی و اغراقی است. پس اگر از بازی‌هایی که دارای خشونت بیش از حد هستند خوشتان نمی‌آید، می‌توانید از دیگر بازی‌های این لیست استفاده کنید.

آسفالت 9

آسفالت 9

سبک بازی: مسابقه‌ای

استودیو سازنده: گیم لافت

رده سنی: مناسب برای بزرگسالان

قیمت: رایگان

اگر نوبتی هم باشد نوبت به یک بازی پر از هیجان مسابقه‌ای است. شرکت گیم لافت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت بازی موبایل است. این شرکت سازنده سری بازی‌های مسابقه‌ای به نام آسفالت هستند که بی‌تردید یکی از بهترین بازی های اندروید 2022 است. آخرین نسخه این بازی آسفالت 9 است که بر روی گوشی‌های بالارده و میان‌رده قابل نصب است. طراحی و گرافیک بسیار زیبای این بازی در کنار سازگاری و هماهنگی آن بر روی گوشی‌های میان‌رده تبدیل به یکی از بهترین گیم های مسابقه‌ای شده است. دیگر مزیت این بازی وجود 50 نقشه متفاوت با مسیرهای جالب و چالش برانگیز است که هر گیمری را به وجد خواهند در آورد.

پوکمن گو (Pokemon GO)

بازی Pokemon GO

سبک بازی: ماجراجویی

استودیو سازنده: Niantic

رده سنی: مناسب برای همه سنین

قیمت: رایگان

پوکمون گو یکی بهترین بازی های اندروید 2022 شناخته می‌شود که برای اولین بار در سال 2017 آز آن رونمایی شد. در این بازی شما می‌توانید به عنوان یک آموزش دهنده به دنبال ماجراجویی در سطح شهر بپردازید. سازندگان این بازی پارک‌ها و مکان‌های معروف شهرها در سراسر جهان را به فروشگاه‌ها و باشگاه‌های مجازی تبدیل کرده‌اند. کافی است که به این اماکن نزدیک شوید و از آن‌ها خرید کنید یا آن‌ها را به نبرد دعوت کنید. متاسفانه این بازی در ایران قابل دسترسی نیست. ولی با تغییر آدرس آی پی می‌توانید از این بازی لذت ببرید.

همچنین بخوانید  بزرگ ترین ریاضی دانان ایرانی

بازی  Minecraft

بازی Minecraft

سبک بازی: سندباکس

استودیو سازنده: موجانگ

رده سنی: مناسب برای نوجوانان

قیمت: ۶.۹۹ دلار

بازی ماینکرفت برای اولین بار در سال 2009 آن رونمایی شد که به سرعت توانست نظر تعداد زیادی از گیمرها را به خود جلب کند. تقریبا بعد از گذشت بیش از 12 سال از ساخت این بازی هنوز جزء بهترین بازی های اندروید 2022 شناخته می‌شود. این بازی د. مود دارد؛ مود Creative و  Survival. در حالت Creative گیمرها بصورت نامحدود به منابع و قابلیت‌های بازی دسترسی داشته باشند و بلوک‌های گوناگون درست کنند. ولی در حالت Survival زنده ماندن شرط است و باید به ساخت اسلحه و زره بپردازید تا بتوانید زنده بمانید.

بازی ماینکرفت را می‌توانید بصورت کراس پلتفرم هم تجربه کنید. این امکان با استفاده از حالت چند نفره میسر خواهد بود. این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی است که در آن می‌توانید با استفاده از ویژگی‌های فوق‌العاده آن خلاقیت خود را محک بزنید و از هر دقیقه آن نهایت لذت را ببرید.

ترافیک رایدر (Traffic Rider)

بازی Traffic Rider

سبک بازی: مسابقه‌ای

استودیو سازنده: سانر کارا

رده سنی: مناسب برای تمام سنین

قیمت: رایگان

سال‌هاست که این بازی میان گیمرهای موبایل رد و بدل می‌شود. چون تعداد زیادی از گیمرها و افراد جوان به موتور سیکلت و بازی‌های مسابقه‌ای موتوری علاقه دارند، ترافیک رایدر را هم در این لیست قرا دادیم. یکی از مزیت‌های بسیار خوب این بازی دوربین اول شخص آن است که می‌توانید تجربه بسیار واقعی حین بازی بدست آورید. این بازی دارای 29 موتور و در حالت Career بالای 70 ماموریت مختلف را می‌توانید امتحان کنید. سرعت بازی به گونه‌ای بالا است که به گرافیک متوسط بازی چندان اهمیت نخواهید داد. پس به جرات می‌توان گفت که بعضی گیمرهای قدیمی این بازی را در لیست بهترین بازی های اندروید 2022 قرار می‌دهند.

سعید قرمزی
سعید قرمزی

سلام
سعید قرمزی هستم. متولد 1369و فارغ التحصل کارشناسی ادبیات انگلیسی از دانشگاه شهید چمران اهواز. می‌خوام کنار هم از ادبیات لذت ببریم.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط