Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ تکنولوژی @ اصناف و صنایع @ نماشویی ساختمان و شستشوی نما با طناب

نماشویی ساختمان و شستشوی نما با طناب

by | 12 مرداد 1401 | اصناف و صنایع | 0 comments

خدمات نماشویی

نماشویی همان شستشو و نظافت نمای بیرونی ساختمان‌هاست که از خدمات مهم و تخصصی است که توسط افرادی که در این زمینه آموزش دیده‌اند انجام می گیرد. شستشوی نمای ساختمان با استراتژی‌ها و روش‌های مختلفی انجام می‌شود تا تمام قسمت‌های نمای ساختمان‌ها با بهترین کیفیت شستشو شوند. به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به نمای ساختمان و زدودن آلودگی‌‌ها و جرم‌های نما از خدمات شستشوی نمای ساختمان استفاده می شود. بنابراین استفاده از خدمات شستشوی نمای ساختمان یک امر ضروری و مهم است. امروزه از پرمتقاضی‌ترین خدمات در زمینه بازسازی و زیباسازی، نماشویی ساختمان است.

نماشویی ساختمان و شستشوی نما

نماشویی ساختمان می‌تواند سطوح سنگی نمای ساختمان‌ها را لایه‌برداری کند و جرم‌ها و کثیفی‌های موجود بر سطح نمای ساختمان را از بین ببرد. در این زمینه از دستگاه‌های گوناگونی به منظور رسوب‌زدایی و جرم‌گیری نمای ساختمان استفاده می‌شود. برای شستشوی نمای ساختمان روش‌های گوناگونی وجود دارد که با در نظر گرفتن وضعیت فعلی نما انتخاب می‌شود. اما بهترین روش برای شستشوی نمای ساختمان استفاده از طناب است. شستشوی نمای ساختمان با طناب روشی مناسب برای تمیز کردن و زدودن آلودگی‌‌ها و رسوب‌زدایی است، چرا که فرد آموزش داده شده می‌تواند با تجهیزات شستشوی نما تمام قسمت‌های نمای ساختمان را شستشو دهد. گروه تخصصی ارتفاع کاران آسمان توانسته‌اند با ارائه خدمات نماشویی ساختمان با طناب، خدمات شستشوی نمای ساختمان را با بهترین کیفیت انجام دهند.

همچنین بخوانید  مراحل ساخت ساختمان بتنی از صفر تا صد
نماشویی ساختمان و شستشوی نما

دلیل نماشویی انواع نما!

در ایران نماهایی وجود دارد که هر کدام بنا به دلایلی نیاز به شستشو دارد و در این مقاله به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

ساختمان های نما سیمانی

تعدادی از نماهای ساختمانی پوشیده از سیمان رنگ سفید است که امکان دارد در برابر آلودگی‌های هوا سطح سفید سیمانی تغییر رنگ پیدا کند و تیره و مات شود. به همین دلیل می‌توانید از خدمات شستشوی نما استفاده کنید تا با شستشوی نمای ساختمان بتوانید ظاهر زیبا و شفاف نمای ساختمان خود را باز گردانید. شستشوی نمای ساختمان با طناب بدون نیاز به داربست انجام می‌گیرد، بنابراین دیگر متحمل پرداخت هزینه داربست نمی‌شوید. با نماشویی ساختمان نما سیمانی خود دیگر ناراحتی بابت چرکین شدن و پایین آمدن ارزش ساختمان ندارید. البته این موضوع را در نظر بگیرید که با توجه به زبری و جرم و کثیفی که بر روی سیمان وجود دارد و نوع سیمان شستشوی آن متفاوت است.

همچنین بخوانید  چاقو از چه آهن و فلزاتی ساخته شده است؟

ساختمان های نما شیشه ای

نمای برج‌های بزرگ یا آسمان خراش‌ها از شیشه است و به دلیل این که با شیشه طراحی شده‌اند ممکن است در اثر آلاینده‌‌های هوا یا بارش باران و برف یا وزش باد و گرد و غبار دچار آلودگی و کثیفی شوند. نماهای شیشه‌ای به دلیل این که در معرض دید هستند تاثیر زیادی در زیباسازی شهر دارند. بنابراین اگر ظاهر چرکین و ماتی داشته باشند زیبایی شهر را به هم می‌‌ریزند و هرچه سریع تر باید تمیز شوند. شما می‌‌توانید با استفاده از خدمات نماشویی با طناب یا بدون داربست زیبایی نمای خود را برگردانید و نمای شیشه‌ای را همانند روز اول براق و درخشان کنید. با استفاده از خدمات شستشوی نمای ساختمان می‌توانید جذابیت نمای ساختمان را بازگردانید. البته قیمت شستشوی نمایش شیشه‌ای نسبت به سایر نماها ارزان‌تر است، چرا که کمتر جرم می‌بندد.

همچنین بخوانید  یونولیت چیست و چه کاربردهایی در صنایع دارد؟

ساختمان های نما سنگی

امروزه بسیاری از ساختمان‌ها از نماهای سنگی پوشیده شده‌‌اند که زیبایی خاص و جلوه بی‌‌نظیری دارند. البته نماهای سنگی مانند یک عایق در برابر گرما و سرما عمل کرده و کاملا مستحکم هستند. اما این سطوح در برابر آلاینده‌های هوا و آلودگی‌های هوا کثیف و آلوده می‌‌شوند که برای شستشوی آن‌ها باید از خدمات شستشوی نمای ساختمان استفاده کرد. هرچه سطوح سنگی کثیف‌تر باشد زیبایی ساختمان کمتر دیده می‌شود و ممکن است براق بودن و رنگ سنگ‌های ساختمانی زیر پوشش آلودگی قرار گیرند و دیده نشوند. با توجه به نوع سنگی که نمای ساختمان شما دارد روش شستشوی نما متفاوت می‌باشد. هر چقدر سختی و زبری نمای ساختمان بیشتر باشد به مراتب شستشوی نما سخت‌تر خواهد بود و برای شستشو و زدودن آلودگی‌‌ها باید از دستگاه‌های پیشرفته و مواد نانو و جرم گیری استفاده شود.

mahyar84
mahyar84
چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط