Generic selectors
Exact matches only
جستجو بر اساس عنوان
جستجو بر اساس مطلب
Post Type Selectors
بر اساس دسته بندی
آی تی
اصناف و صنایع
اقتصاد
امور زنان
بلاکچین و ارز دیجیتال
بهترین ها
تعمیرات
تغذیه
تکنولوژی
توسعه مهارت‌ها
حیوانات خانگی
خانه و دکوراسیون
داستان کوتاه/ نقد ادبی
دسته‌بندی نشده
رابطه و ازدواج
رهبری و مدیریت
روان‌شناسی
رویدادها
سبک زندگی
سرگذشت‌ها
سلامت
سلامت عمومی
طبیعت و محیط زیست
علم و فناوری
فیلم و سرگرمی
گردشگری
مارکتینگ
مد و زیبایی
مدیریت و کسب‌وکار
موبایل و کامپیوتر
موسیقی
نوشته های خواندنی
هنر و ادبیات
هنرهای تجسمی
ورزش
پذیرش پست مهمان در یونویس
خبر فوری
خانه @ مدیریت و کسب‌وکار @ رهبری و مدیریت @ کسب و کارتان را گسترش دهید!

کسب و کارتان را گسترش دهید!

by | 28 اردیبهشت 1400 | رهبری و مدیریت | 1 comment

رشد و پیشرفت، همواره خوب است اما اگر قابل کنترل باشد، در غیر اینصورت به چیزی که می خواهید نمی رسید. استخدام تعداد زیادی کارمند، انتقال به یک دفتر کار بزرگتر، افزایش حجم کار و استفاده از تجهیزات جدید و به روز، همگی ممکن است شما را به این نتیجه برسانند که شما در مسیر درستی حرکت می کنید. با این حال، استخدام افراد بیشتر و انتقال به یک دفتر کار بزرگتر هزینه زیادی به دنبال خواهد داشت و اگر درآمد شما نتواند آنها را تأمین کند، کسب و کار شما در یک سرپایینی با شیب زیاد قرار می گیرد. داشتن کار بیشتر یک مزیت است، ولی باید در نظر داشته باشید که اگر نتوانید نیاز مشتریان خود را برآورده کنید و یا نتوانید در مهلت های مقرر پروژه های کارتان را تحویل دهید، کیفیت کارتان کاهش می یابد. در این مقاله، نکاتی وجود دارند که از بروز همچین مشکلاتی جلوگیری می کنند.

برای کسب و کار خود از افراد جدید استفاده کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که باید بررسی کنید و ببینید که آیا می توانید از کارمندان موقت و فری لنسر (خویش فرما) استفاده کنید یا نه. اگر امکان این امر برای کسب و کار شما وجود داشته باشد، باید از این امر به نحو احسن استفاده نمایید. بیشتر اوقات، این افراد به ازای کاری که انجام می دهند حقوق می گیرند. این امر همچنین به شما این فرصت را می دهد تا کارمندان با پتانسیل بالای خود را شناسایی کنید. این عملی که انجام می دهید، بسیار بهتر از مطالعه رزومه های ارسال شده یا انجام مصاحبه های روزانه می تواند باشد.

همچنین بخوانید  آموزش نحوه ارائه مطالب و سخنرانی

دورکاری و ساعات کاری شناور در کسب و کار مهم است

از نظر انتقال به یک دفتر کار بزرگتر، اگر احساس  می کنید فضای کمی دارید، می توانید با داشتن کارمندان دور کار از این مساله جلوگیری کنید. اگر تعدادی از کارمندان شما دورکار هستند، شما می توانید مدت طولانی تری در یک دفتر کوچکتر باشید. همچنین باید به یاد داشته باشید که مجبور نیستید بین کار در محل یا کار از راه دور، یک گزینه را انتخاب کنید در حالی که می توانید هر دو را داشته باشید. به عنوان مثال، طوری برنامه ریزی کنید که کارمندانتان سه روز در دفتر کار فعالیت کنند و دو روز از هفته را به صورت دورکاری فعالیت انجام دهند. اگر ساعات کاری شرکت شما شناور باشد، می توانید مطمئن شوید که تمامی کارکنان شما همزمان در دفتر کار حضور ندارند. این امر حتی می تواند در جلوگیری از شیوع کرونا نیز کمک کننده باشد.

همچنین بخوانید  چه مواقعی به مشاوره شغلی نیاز داریم؟

روی وبسایت سرمایه گذاری کنید

وقتی مشتریان می خواهند در مورد تجارت با شما تصمیم بگیرند، احتمالاً با جستجوی آنلاین شروع می کنند. ابتدا، آنها وب سایت شما را بررسی می کنند. در اینجا، سه عامل اصلی عبارتند از صفحه اصلی سایت شما، بخش قیمت گذاری و بخش (درباره ما). بسیار مهم است که سایت شما حداقل استاندارد ها را شامل شود تا مشتری هایتان بتوانند سرویس هایی که شما ارائه می دهید را مطالعه کنند. برای این کار بهتر است از افراد متخصص سئو و طراحی وبسایت کمک بگیرید. سعی کنید مطالبی که در وبسایت خود گنجانده اید خلاصه‌وار و قابل فهم باشد.

از تجهیزات جدید استفاده کنید

در صورت نیاز به تجهیزات جدید چه کاری انجام می دهید؟ باید اول از هرچیزی شما برآورد کنید که آیا حجم کاری که اخیرا برای شما افزایش یافته است موقتی است یا دائمی. پس از بررسی این امر و نتیجه گیری‌های به دست آمده، باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید. اگر تجهیزات مورد نیاز را اجاره کنید، این فرصت را دارید که پس از چند مدت با مدل های جدید جایگزینشان کنید. این امر حتی به شما این امکان را می دهد که بازدهی تجهیزات را تست کنید و اگر احساس کردید که مقرون به صرفه نیستند، آنها را بازگردانید. نکته قابل تامل این است که اگر بیش از شصت درصد کار شما به آن تجهیزات بستگی داشته باشد، منطقی است که آنها را خریداری کنید.

همچنین بخوانید  بیزینس کوچینگ: شکوفایی ظرفیت های سازمانی

در نتیجه

گسترش کسب و کار دشوار نیست، به شرطی که بتوانید بیش از یک قدم جلوتر از زمان فکر کنید. بنابراین، قبل از هرگونه تصمیم گیری، سعی کنید به عواقب عملی که انجام می دهید فکر کنید. افزایش حجم کار لزوماً یک امر دائمی نیست، بنابراین اگر همه تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام دهید، ممکن است اشتباه بزرگی مرتکب شوید. قدم های کوچکتر شما را ناگزیر به مقصد می رساند.

افرو
افرو

اَفرو 29 ساله است. سابقه تدریس زبان انگلیسی به مدت 11 سال را دارد، و چند ماه است که شروع به نوشتن مقالات فارسی و انگلیسی کرده است.
او متولد اردبیل و ساکن تهران می باشد.

چطور بود؟
+1
+1
+1
+1
+1
+1
+1

1 Comment

  1. سارا صحت
    0
    0

    از نکات کابردی شما حتما استفاده می‌کنم.

    Reply

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نویسندگان فعال

مطالب مرتبط